84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 lipca 2019 15:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 lipca 2019 22:21
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Ubogi (Wersja oryginalna) Slabo
Użytkownik sieci
28 czerwca 2019 09:54
Salon - samochody nowe
Najzwyczajniej w świecie ...
... oszuści, kupiłem używane auto z informacją w książce serwisowej, że rok wcześniej wymieniana była pompa paliwowa. Po weryfikacji okazało się że wymiana nie miała miejsca, stara pompa przecieka i powoduje uszkodzenia w aucie. Zdecydowanie odradzam
Użytkownik sieci
6 maja 2019 15:53
Salon - samochody nowe
Serwis - w ...
... porządku. Ale zachowanie Pana od działu części karygodne. Nigdy nie spotkałem się z czymś podobnym. Jestem oburzony zachowaniem pracownika. Zwala winę na dział części jednoczesnie informując klienta, ze nie poda mu potrzebnej informacji na temat numeru katalogowego części (mimo, ze ją posiadał). Załatwia sprawy między działami poprzez klienta. Mam nadzieje, ze pracownik dostanie należytą karę (przy takiej obsludze klienta dla mnie rozwiązanie jest tylko jedno). Zdarzenie miało miejsce 06/05/2019 ok godz 15:40.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2019 13:18
Salon - samochody nowe
Przez ładnych kilka ...
... lat korzystałem z usług ASO w różnych sprawach. Przeglądy gwarancyjne, naprawy blacharsko-lakierniecze. No i ten jeden raz zawiedli. A wcześniej tez proponowano mi naprawę wycenioną z grubego palca na kilka tysięcy złotych, gdy tymczasem sprawa sprowadziła się do wymiany drobnej części za kilkanaście złotych, a suma naprawy zamknęła się w trzech cyfrach zamiast grubych czterech. Więc był już pierwszy sygnał, że serwis utracił jakość obsługi. Do rzeczy jednak. Zlecono wymianę paska rozrządu oraz wymianę wszystkich pozostałych elementów związanych z tą wymianą. Koszt na cito ok. 2500 zł. Podczas wymiany odkryto zużycie jednej z rolek. Zaproponowano jej wymianę, bo podobno źle rokowała na przyszłość choć mogła dalej prawidłowo pracować. Przy takiej kosztownej wymianie +150 zł do sumy części to koszt w granicach tolerancji, więc padła zgoda. I tu plus dla ASO, że zdiagnozowali i zalecili wymianę, bo za jakiś czas byłaby konieczność ponownej interwencji. Po wymianie wyszły dwie usterki. W silniku któraś z rolek zaczęła hurgotać - wcześniej nie hurgotała. Niewątpliwie była to któraś z nowych rolek. Akurat w tym samym momencie przestała też pracować jedna ze świec żarowych (diesel). Powrót do serwisu z reklamacją. Odpowiedź prowadzącego samochód - wszystko jest dobrze, a świeca żarowa zapewne się przepaliła, bo to się zdarza i to musi być zbieg okoliczności. Proszę przyjechać na wymianę świecy, a najlepiej wszystkich 4 szt. Najważniejsze było jednak to, że ten hurgot rolki nie miał budzić obaw przed ewentualną awarię na drodze. Odpukać jest spokój - wszystko działa dobrze, ale rolka hałasuje i to bardzo wyraźnie. Własna ocena tej usterki: albo wadliwy element albo niechlujny montaż. Skoro mechanik bierze część do ręki to chyba potrafi ocenić czy przypadkiem nie jest ona felerna. Tutaj widać zabrakło dobrej woli. Według serwisu wszystko jest w normie. I spieraj się z tym uporem. Druga usterka. Awaria świecy żarowej okazała się być niechlujstwem mechanika. Nie została wpięta wtyczka instalacji elektrycznej do świecy żarowej. Jak to możliwe? Bardzo to dziwne, bo wtyczki są widoczne gołym okiem natychmiast po zdjęciu osłony silnika. Sterczą na wprost oczu. Więc na pewno przed założeniem osłony po zakończeniu wymiany paska rozrządu tez widać było dyndający przewód oparty na głowicy silnika. Zapewne po wizycie w serwisie zakończyłoby się diagnozą usterki i wpięciem wtyczki, oczywiście z fakturą do opłacenia. Podsumowując - coś się popsuło. Niechlujstwo i brak dobrej woli psuje absolutnie sprawne technicznie samochody. Wahałem się pomiędzy dwoma ASO. Carserwis wydał mi się godniejszy zaufania. Może nie gorzkie, ale jednak rozczarowanie. Źle poskładany silnik albo nawet awaria silnika z powodu niechlujstwa to ostatnia rzecz jaką chciałoby się doświadczyć po wizycie w ASO. W końcu mechanicy specjalizują się w tej marce. Znając konstrukcje samochodów powinni pewnych błędów unikać instynktownie. Nie odradzam ani nie polecam. Poddaje tylko mój przypadek pod rozważanie.
Użytkownik sieci
20 listopada 2018 15:28
Salon - samochody nowe
Masakra....umawiałem sie na ...
... 12 a zapisano mnie na 13. Łaskawie o 14 zabrano samochód na wymianę opon. Jest 15:30 i nadal czekam....ciekawe czy wymiana sprzęgła trwa tydzień....
Użytkownik sieci
30 października 2018 19:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2018 06:12
Salon - samochody nowe
Prawdopodobnie jest to najdroższy serwis w Polsce.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2018 15:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
9 marca 2018 13:42
Salon - samochody nowe
Oddałem auto do ...
... naprawy do serwisu blacharsko-lakierniczego na Połczyńską, po 6 miesiącach od naprawy zaczęła łuszczyć się zewnętrzna warstwa lakieru na jednej z części. Po zdjęciu drzwi przez innego mechanika (miałem problemy z otworzeniem szyby- naprawa obejmowała m.in. drzwi) okazało się, że miejsce spawane nie zostało nawet zabezpieczone antykorozyjnie. Po 3,5 roku złuszczyła się niemal cała zewnętrzna warstwa lakieru z nadkola. Całą naprawę wyceniono na 5 tys. zł, a pracę lakiernika na 1300.... Dramat! Naprawdę nie polecam! Nie ma innej opcji niż zaznaczenie jednej gwiazdki, ale nie dałbym nawet tej jednej
Użytkownik sieci
22 lutego 2018 07:26
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu, brak informacji ze wizyta została odwołana z powodu nieobecności mechanika.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2018 19:27
Salon - samochody nowe
Samochód po lekkiej ...
... stłuczce z wgniecionym przodem stoi w naprawie już ponad MIESIĄC, nie polecam warsztatu, nie chcę mieć już z nimi nic wspólnego.
Użytkownik sieci
6 stycznia 2018 11:22
Salon - samochody nowe
Trudno jest się ...
... dodzwonić. Czasami można stracić godzinę, zanim ktoś raczy odebrać telefon. Ceny za naprawy wysokie w dodatku naciągają na płatne ekspertyzy, które gdzie indziej są darmowe. Wycena naprawy za 10-12 tys. w innym warsztacie zamknęła się w 3 tys. Jedyne co na plus, to duży parking przed salonem.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2017 08:07
Salon - samochody nowe
Lakierowanie - badz ...
... pewny ze bedzie cale polakierowane. Mechanika - kuleje...
Użytkownik sieci
8 listopada 2017 21:51
Salon - samochody nowe
Nie polecam, auto ...
... na gwarancji, walniety akumulator nie ma miejsc zeby wjechac i sprawdzic terminy na tydz pozniej gdzie jest to 3min roboty :/
Użytkownik sieci
4 listopada 2017 13:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 września 2017 22:14
Salon - samochody nowe
Z powodu własnej ...
... wygody zdecydowałem się na korzystanie z usług Car Serwis przy ul. Łopuszańskiej. Teraz tego żałuję, poniżej kilka faktów. Auto naprawiane w środę (pełen przegląd + wymiana rozrządu). W piątek (48h później) auto zalicza awarię silnikową i lawetą wraca do CS. Od poniedziałku zaczyna się "diagnozowanie" auta. Diagnozowanie to za dużo powiedziane, bo wstępna diagnoza kończy się wachlarzem kolejnych, potencjalnych usterek. Pierwotny koszt 4 tysięcy złotych naprawy, wzrasta w bliżej nieokreśloną kwotę (5-10 tysięcy złotych, a może nawet i wymiana silnika). Tłumaczone jest to różnymi możliwymi awariami związanymi z nieznanym użytkowaniem auta (3 ostatnie przeglądy w tym samym serwisie, sic!). Oczywiście to ja musiałem zabiegać i telefonować w związku ze stanem auta. Po tygodniu strzelania z diagnozami wywiedzionymi od pierwotnej usterki, w piątek poprosiłem o skręcenie auta i zgłosiłem chęć odbioru. Uzgodniony termin został na poniedziałek godzinę 8:00 rano. W poniedziałek przed godziną 8:00 zadzwoniłem do CS celem upewnienia się, że auto jest przygotowane i mogę przyjechać lawetą. Uzyskałem odpowiedź, że auto czeka na mechanika, który przychodzi do pracy na godzinę 14:00, więc auto będzie gotowe najwcześniej na godzinę 17:00. Auto odebrałem i szczęśliwie zapłaciłem tylko za diagnostykę. Niestety po dokładniejszym obejrzeniu auta okazało się, że zostało przygotowane nierzetelnie. W module, który podejrzewano o awarię brakowało części (części niedostępnych w sprzedaży osobno, poza całym modułem). Jestem wiernym klientem. Serwisowałem auto zgodnie z zaleceniami producenta, a nawet częściej. Cierpliwie znosiłem nieprofesjonalne komentarze (np. pana Bogdana O.). Niestety serwis nie zainteresował się czy przypadkiem moja reklamacja może być uzasadniona (usterka niezwiązana z przeglądem), a co więcej nie potrafił przeprowadzić profesjonalnej oceny. Koncern FCA powinien poważnie przyjrzeć się działalności Car Serwisu. To poważnie szkodzi wizerunkowi aut z grupy Fiata. Każdemu kto zechce odwiedzić CS polecam zastanowić się kilka razy. Istnieje wiele autoryzowanych serwisów z lepszą jakością obsługi, które interesują się jakością wykonanych usług i biorą za nie odpowiedzialność.
Użytkownik sieci
8 września 2017 21:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 września 2017 21:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 lipca 2017 17:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka