92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 maja 2021 22:45
Salon - samochody nowe
Super auto serwis pełen profesjonalizm
Użytkownik sieci
25 stycznia 2021 16:57
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Są świetne pod względem uprzejmości i satysfakcji klienta, ale z technicznego punktu widzenia byłem bardzo niezadowolony. Ceny są nieracjonalnie wysokie. Przyszedłem wymienić olej (u mnie go wymienili) i wtedy było trochę znośne (930zł za siedem litrów oleju), ale i tak znaleźli mi szereg części do wymiany ... a tu zabawa zaczyna się (mam wyższe wykształcenie techniczne i pracowałem w branży handlu częściami samochodowymi) otrzymuję listę części zamiennych do wymiany i odpowiednio ich ceny bez wskazania producenta tych części. Byłem bardzo zdezorientowany ceną jaką umieścili na fakturze, 7600zł za wymianę zacisku hamulca, dwóch dźwigni, dwóch przegubów kulowych i jednego przewodu czujnika klocka. Za sam zacisk hamulcowy 1200zł, podczas gdy najdroższy mercedes na stronie UCANDO kosztował około 600zł, ta sama sytuacja z resztą części. Innym interesującym faktem jest to, że przeciekł nie sam zacisk, ale albo wąż, albo przez połączenie przewód-zacisk, zajmę się tym później. Podsumowując powiem, że siedząc na tym samym Ukando kosztowało mnie to 1000zł, biorąc pod uwagę zakup dobrego jack i przeciętny komplet kluczy. Albo chcieli mnie oszukać, albo tak mają (Wersja oryginalna) В плане вежливости и ублажения клиента они молодцы, но вот с технической точки я остался очень не доволен. Цены необоснованно велики. Я приехал на замену масла (мне его поменяли) и тут как-бы терпимо (930zł за семь литров масла), но они мне ещё обнаружили некоторое количество запчастей которые следует заменить.... и тут начинается самое интересное (Я имею высшее техническое образование, и работал в сфере торговли автозапчастями) Мне предоставляют перечень запчастей которые нужно заменить и соответсвенно цены на них при этом не указывая производителя этих частей. Меня очень смутила цена которую они выставили в фактуре, 7600zł за замену тормозного суппорта, двух рычагов, двух шаровых опор и одного провода датчика тормозных колодок. За сам тормозной суппорт 1200zł при этом самый дорогой на мой мерседес на сайте UCANDO стоил в районе 600zł, такая же ситуация и с остальными частями. И ещё один интересный факт в том что потек не сам суппорт, а либо шланг, либо через соединение шланг-суппорт, с этим буду ещё разбираться. Подводя итог скажу что посидев на том же Укандо мне всё обошлось в 1000zł с учетом покупки хорошего домкрата и среднего набора ключей. Либо меня хотели развести, либо у них так принято
Użytkownik sieci
28 grudnia 2020 17:12
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Niezadowalająca usługa. Zrobiłem serwis swojego CLS-a, po kilku dniach auto pokazało że płyn do spryskiwaczy jest pusty. Później samochód pokazał, że Ad Blue również jest pusty. Co to za usługa !! Zastanawiam się, a co by było, gdyby kierowca nie wiedział, jak otworzyć maskę lub bagażnik, żeby wlać te płyny !! (Wersja oryginalna) Not satisfying service. I did a service for my CLS, after a few days the car showed that the washer fluid is empty. Later the car showed that Ad Blue is also empty. What service is this !! I’m wondering, what if the driver didn’t know how to open the hood or the trunk to fill these fluids!!
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 13:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2020 19:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2020 18:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2020 20:44
Salon - samochody nowe
w dniu 30.12.2019 ...
... zrealizowany zostal serwis mojego mercedesa c klasy umowiony z ok 3 miesiecznym wyprzedzeniem, serwis plynu hamulcowego, Automatycznej skrzyni biegow oraz klimatyzacji, wiekszosc czesci(oryginalnych) przywiozlem swoich, ale zostalem 2 krotnie podczas rozmowy telefonicznej poinformowany ze mam przywiezsc 6 l oleju do skrzyni a nie 9.przyjechalem na miejace ze swoim oryginalnym zestawem zamowionym z aso newcastle w ktorym to bylo 6 anie 9 l, po wymianie okazalo sie ze wymienione zostalo 9 l i za 3 litry musze doplacic ok 300 zl, bagatela za 6 litrow i filtry zaplacilem 530 zl..nie zostal zrobiony raport przyjecia auta oraz sprawdzenie stanu uszkodzen lakieru( ogledziny) w momencie przyjecia, nie zostal przekazany mi dokument potwierdzajacy przyjecia auta , zostawiasz kluczyki i pytanie czy taksowke zamowic:) dodatkowo mechanik wchodzac do auta nie zabezpieczyl siedzenia i w swoim roboczych ciuchach wjezdzal na warsztat, tym bardziej przy bialej skorze....;( wykryli mi akcje serwisowa ktora musiala byc zrealizowana i gdyby platnosc przebiegla pozytywnie to byloby 4 gwiazdki minimum a tutaj cala kwota zostala zapisana jako diagnostyka w wyskosci tam 1100 zl brutto, podpisze Pan ,podpisze ...od razu mi cos nie pasowalo wiec poprosilem o wyszczegolnienie ile za co...okazalo sie ze conajmniej chcieli oszukac mnie na ok 110 zl + ten olej do skrzyni ale tego nie jestem pewny, za wymiane plynu hamulcowego, ok 300 zl a mialo byc umawiane 184 czy 188 ..niby nic ale nie ma nic gorszego niz perfidna, bo to jest wyrafinowana i perfidna proba wyludzenia, oszukania klienta i w zadnym aso a jezdzilem do aso mazdy i audi nie chcieli mnie w taki sposob oskubac.. ceny wysokie byly ale takie jakie umawiane byly zapisywane na fakturze a tu....mozna sie smiac ze facet przyjezdza do serwisu autem za 100 patykow i kloci sie o 110 zl ale gdyby tym tokiem podazyc to dopisywaliby do faktury co chcieli i naatepnym razem koszt serwisu zamiast 2000 bedzie 3000badz 5000, nie POLECAM!!!!!
Użytkownik sieci
2 marca 2020 00:36
Salon - samochody nowe
Zero profesjonalizmu, jeżdżą ...
... sobie bez pytania autem klienta, omijać szerokim łukiem. Opiszę swoją sprawę dla dobra innych, jestem mega zniesmaczony zachowaniem serwisu. Nowe auto ledwo dotarte A45S AMG pojechało wyłącznie na wymianę oleju i filtru. Kontakt telefoniczny, ok, przyjęcie do serwisu ok. Przyjmował mnie kierownik serwisu (przynajmniej tak było na identyfikatorze), niezbyt wiele wytłumaczył i kazał zaczekać, do tej pory, z mojej strony bez uwag. Nagle widzę, że ktoś wyjechał moim autem na ulicę. Idę natychmiast do serwisu i pytam o to dlaczego ktoś wyjechał moim autem na ulicę. Pan kierownik serwisu prosto w oczy powiedział "aby rozgrzać nowy olej, proszę się nie martwić mamy specjalistę od silników AMG". Oczywiście brak jakichkolwiek informacji o takiej "wyjątkowej" procedurze przed serwisem, (jeśli już taka jazda miała by się odbyć to na pewno z właścicielem auta), śmiem twierdzić, że gdybym nie zauważył, nikt nawet by nie powiedział, że takie zdarzenie miało miejce. Dla pewności potwierdziłem oczywiście, że nic takiego nie ma zastosowania do mojego silnika, a najwidoczniej ktoś w serwisie miał ochotę przejechać się AMG. Dodatkowo kierownik z serwisu próbował wcisnąć kit, że to jest standardowa procedura. Omijać z daleka, niepoważni ludzie którzy widząc fajne auto nie mają żadnych problemów aby bez zgody klienta dysponować jak swoim, cieszę się, że nie zostawiłem tam auta na dłużej...
Użytkownik sieci
24 stycznia 2020 12:41
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 listopada 2019 18:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 października 2019 13:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka