88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 maja 2021 12:02
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... w skali od 1-10 - mniej niż zero. Oddaliśmy samochód i zostaliśmy zapewnieni, że jest "okienko" i będą mogli się nim zająć od razu. Nie liczyliśmy ocywiście, że będzie od razu, ale nikt nie uprzedzał, że samo rozkręcenie nastąpi PONAD tydzień później, nie licząc pozostałych prac. Słyszeliśmy opinie na temat podejścia do klienta, ale puściliśmy tomiędzy uszami. Niestety jak Państwo sami potwierdzają, trzeba uczyć się na błędach i problemach innych... unikniemy stresu, deorganizacji dnia codziennego i straconego czasu. Mimo wszystko pozdrawiam,
Użytkownik sieci
22 lutego 2021 21:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 listopada 2020 18:04
Salon - samochody nowe
Pozwolę sobie zacytować ...
... Odpowiedź właściciela salonu sprzed 2 miesiący: Nasza niekompetencja polegała na uczciwym przedstawieniu ewentualnemu nabywcy prawdziwego stanu samochodu. Trudno zadowolić każdego ale nasze obowiązki są oczywiste. Nie możemy faworyzować żadnej ze stron transakcji... Prawda przede wszystkim. NIE ZGADZAM SIĘ ZE SŁUSZNOŚCIĄ TYCH SŁÓW, ponieważ jakiś czas temu kupiłem za pośrednictwem salonu używany samochód. Miał być przez serwis rzetelnie sprawdzony, dodatkowo obsługa wielokrotnie zapewniała że auto jest w pełni sprawne. Jednak rzeczywistoość niestety okazała się diametralnie inna. Po 2 dniach od zakupu m.in. rozsypała się pompa wspomagania (przyczyną okazała się maglownica), na naprawę wydałem 4,5 tys. zł. Ponadto 2 opony, od wewnętrzej strony, posiadały guzy. Mając na względzie powyższe jestem skłonny stwierdzić, że jednak faworyzujecie jedną ze stron transakcji i mijacie się z prawdą.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2020 05:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 19:46
Salon - samochody nowe
Niekompetentna załoga w ...
... ASO. Otrzymałem niewiarygodną I nierzetelną ocenę stanu mojego samochodu. (Zweryfikowana w późniejszym czasie ). Opinia , która została zapisana w wydruku dotyczącą pewnej części była nie możliwa do sprawdzenia bez rozebrania silnika. Napomnę tylko , że serwisowalem samochód w Krakowie a na kontrolę przed sprzedażą udałem się do Kielc. Byc może to był powód? Z całego serca nie polecam tego miejsca !
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 10:59
Salon - samochody nowe
Straszna obsługa
Użytkownik sieci
29 czerwca 2020 21:24
Salon - samochody nowe
Jeżeli chodzi o ...
... serwis to dramat.To miejsce nie ma NIC wspólnego z marką. Omijać szerokim łukiem Wyjaśniając,zostałem umówiony na dynamiczną wymianę oleju w asb a serwis nie posiadał do tego urządzenia,zrobiono więc zwykłą,o czym dowiedziałem się dużo później.Po sprawdzeniu(już w domu)okazało się że po wymianie olej wygląda na jeszcze gorszy niż przed.Wróciłem od razu do serwisu,niestety była już inna zmiana.Po przedstawieniu sytuacji przyznano mi rację i umówiono mnie na następny termin.Po drugiej wymianie olej w skrzyni był już czysty. Acha,zapomniałbym. Po pierwszej wymianie zapłaciłem za dwie jednostki oleju czyli 10 litrów a użyto tylko część.Po drugiej wizycie zwrócono mi więc część pieniędzy tak jak na fakturach
Użytkownik sieci
20 maja 2020 17:22
Salon - samochody nowe
uwaga wykonują usługi ...
... dodatkowe bez uzgodnienia z klientem.Wyjęli kartę pamięć od nawigacji i pozostawili na dywaniku to miał być przegląd gwarancyjny a wyszła jakaś pomyłka
Użytkownik sieci
2 grudnia 2019 16:04
Salon - samochody nowe
Brak wielu modeli ...
... na ekspozycji. Brak jakichkolwiek jazd testowych. Mimo że mieszkam w Warszawie to kupiłem u Was 2 auta ze względu na profesjonalizm doradcy ( a 2 kolejne kupili znajomi z mojego polecenia), którego zresztą też już teraz nie ma. Czy tak powinien działać salon marki premium?
Użytkownik sieci
19 listopada 2019 17:55
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 października 2019 16:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2019 22:12
Salon - samochody nowe
Slaby salon
Użytkownik sieci
17 lutego 2019 09:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 grudnia 2018 12:50
Salon - samochody nowe
Dramat. brak profesjonalizmu, ...
... pracownicy nie mają pojęcia o nowych modelach samochodów, nie potrafią pomóc, w mym przypadku chodziło o internet w Mercedesie Klasy E. W przypadku serwisu, po wymianie oleju jego stan był minimalny, więc musiałem sam sobie dolać. Strach pomyśleć, gdybym miał do zrobienia coś poważniejszego, skoro nawet problem był z prawidłową wymianą oleju.
Użytkownik sieci
29 listopada 2018 09:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2018 15:33
Salon - samochody nowe
Kompletny brak profesjonalizmu.Brak ...
... szacunku do ew.przyszlego klienta.zalecam omijać szerokim łukiem!!!
Użytkownik sieci
28 lipca 2018 00:10
Salon - samochody nowe
Nie wiem jak ...
... ten salon jeszcze funkcjonuje. Ilekroć bywam tam przy okazji wymiany floty służbowej nigdy nie spotkałem się z większym zainteresowaniem ze strony sprzedawcy. Ewidentnie nie chcecie sprzedawać swoich samochodów. Szkoda bo marka z tradycjami i zasługuje na to żeby być godnie reprezentowana w Kielcach.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2018 10:03
Salon - samochody nowe
Jestem rozczarowany brakiem ...
... profesjonalizmu w serwisie mercedesa w Kielcach. Nie będę opisywał szczegółów. Odradzano mi korzystania z Państwa usług , ale nie posłuchałem. Przekonałem się na własnej skórze.Nikomu nie polecam tego miejsca. Będę szukał serwisu MB w innym mieście. PS. Pozdrawiam jedyną sympatyczną osobę w tym serwisie, Pana, z którym byłem na jeździe próbnej, który i tak zapomniał o mojej prośbie - połączenia świateł dziennych z drogowymi. Odpowiedź na opinię Właściciela; Formułuje Pan opinię bez wysłuchania obu zainteresowanych stron. Potwierdza Pan tym brak profesjonalizmu o którym wcześniej mówiłem. Nie chciałem pisać o szczegółach a Pan wspominając o pieniądzach obraża mnie, czego ja wobec Państwa nie czyniłem. Pieniądze są ważne , ale nie najważniejsze Panie Prezesie Rafale Jaskulski. Dzisiaj jest wtorek 10.04.2018r. Cisza, żadnych informacji, nie ma tematu i problemu. To jest właśnie brak profesjonalizmu. Pan Prezes publicznie wydał już wyrok i obiecał , że w poniedziałek 09.04..2018r. poda szczegóły. To powoduje, że wiarygodność Państwa opinii i diagnoz budzi duże wątpliwości Panie Prezesie . Dzisiaj jest 28.04.2018r. Pan Prezes milczy. Żadnych informacji. Lekceważenie klienta jest nagminne w tym serwisie. Ocenę zostawiam Państwu.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2018 07:10
Salon - samochody nowe
Wymiana opon 2.5 ...
... godz. Tragedia cisnienie w kolach dosc przypadkowe Jaki to standard ?
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2018 20:54
Salon - samochody nowe
Pracownicy tego miejsca ...
... nie wiedzą chyba jakie standardy obowiązują w biznesie. Nie polecam Rita MB. Zacznę od początku kupiliśmy samochód w lutym - w ofercie nie dostaliśmy opon zimowych - mówi się trudno kupiliśmy je sami. Za namową pracownika zmieniono nam opony i letnie zostały w przechowalni w Kielcach. Przyszła wiosna i trzeba zmienić opony na letnie więc dzwonimy. Pani informuję nas że wymianę opon możemy zrobić za 9 dni taki podała termin nie pomógł argument że właśnie mamy wyjazd służbowy i trochę szkoda opon zimowych na trasę 3 000 km przy temperaturze 20 stopni na plusie ! Zabrakło elastyczności i myślenia w dbaniu o klienta. Przecież wymiana opon to kwestia 30 minut. Cóż zrobić pracownikowi który nie wie jak reprezentować daną markę. Podobnie było z inną rzeczą która nie była na wyposażeniu tego modelu. Zapytaliśmy pracownika o to. Jaką dostaliśmy odpowiedz ? To kosztuje 2 500 ale jak chcemy to pod stołem 700 zł. Oczywiście nie skorzystaliśmy. Super jest okradać pracodawcę. Nie reprezentować jego interesów - bo kto to jest klient ? Co to jest standard obsługi klienta ?