83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 lutego 2023 14:45
Salon - samochody nowe
Opieszałość i porażające ...
... niedbalstwo. Jedyny pozytyw to dobry kontakt z opiekunem klienta. W moim przypadku szkoda likwidowana z OC sprawcy, przetarty lewy bok pojazdu. Wymiana przednich drzwi, naprawa tylnych, tylnego błotnika i progu. Najpierw 2 miesiące oczekiwania na pojazd zastępczy. OK, mogę poczekać, nie spieszy mi się. Ale potem odstawienie samochodu i początek sagi z odbiorem auta po naprawie. Naprawa miała trwać około 5 dni, trwała blisko miesiąc. Dzwonią, że auto jest gotowe. Przyjeżdżam na miejsce i okazuje się, że zapomnieli polakierować próg. Zostawiam samochód do dalszej naprawy. Za drugim razem - odkrywam uszkodzony błotnik, który wcześniej był OK. Udało się bez uwag dopiero przy trzecim podejściu. To był mój pierwszy i ostatni raz - nie polecam.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2023 18:14
Salon - samochody nowe
Kilka razy telefonowałem ...
... na infolinie w sprawie uzyskania informacji. Miał ze mną kontaktować się Pan Dariusz. Oczekiwanie na kontakt trwa 3-5 tygodni i to mimo kilku telefonów, gdzie infolinia zapewnia ze będzie się ktoś kontaktować. Mimo telefonów na podany numer przez infolinie nikt go nie odbiera. Naprawę wykonywałem tam raz i ostatni.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2023 21:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam , ...
... pracownicy przy naprawie dokonują uszkodzeń innych elementów , dostałam informację ,że muszę wstawić samochód do serwisu mechanicznego ( płatne ok 500 zł) i udowodnić ,że zostało to zrobione podczas naprawy w tym serwisie. naprawa trwała ponad miesiąc. Poprzednim razem przy wymianie drzwi w tym serwisie ,wyłamano sterownik do lusterek bocznych. Naprawa trwała też ponad miesiąc. Jestem zmuszona przestrzec innych
Użytkownik sieci
6 stycznia 2023 11:39
Salon - samochody nowe
Od 3 tygodni, ...
... od kiedy dostałem informacje, że sa gotowi do wykonania naprawy czekam na jakikolwiek samochód zastępczy z automatyczną skrzynią biegów.
Użytkownik sieci
19 października 2022 20:59
Salon - samochody nowe
Naprawa samochodu obywa ...
... się od 2 miesięcy. Tłumaczenie, że to z powodu brakujących elementów, które są ciężko dostępne. Firma, która polega tylko na jednym dostawcy to firma, która nie powinna mieć prawa bytu na rynku. Odradzam jakąkolwiek naprawę w tym pseudo warsztacie. Pomijam fakt opryskliwości osób pracujących tam.
Użytkownik sieci
15 października 2022 10:01
Salon - samochody nowe
Na zakończenie współpracy, mocna 1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 września 2022 11:02
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Od ...
... 3 miesięcy czekam na remont swojego samochodu. Doradca który zajmie się sprawą notorycznie nie odbiera telefonu. Reklamują się jako jedyna marka która zajmuje się naprawa nadwozi Infiniti a zasłaniają się brakiem części. Ja rozumiem miesiąc dwa ale ile można czekac. Dzwonisz na infolinie Pani odbiera przekazuje kontakt 2 razu dziennie do doradcy Pana Macieja a Pan Maciej nie oddzwania ani nie odbiera telefonu. Dochodzi do tego ze człowiek kupuje auto Za 80k a auto stoi i nie jest użytkowane a serwis nie zalewnia nawet auta zastępczego każe czekac. Nie tak to sobie wyobrażałem.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2022 13:18
Salon - samochody nowe
Totalna porażka. Sprawa ...
... gwarancyjna ciagnie się od lutego a mamy sierpień. Mimo zmiany opiekuna sprawy zero efektów. Brak kontaktu z klientem, wieczne wymówki, umawianie spotkań i nie pojawianie się na nich. Nie polecam
Użytkownik sieci
24 lipca 2022 09:39
Salon - samochody nowe
Stanowczo nie polecam ...
... nikomu.Po telefonicznym umówieniu się na oględziny samochodu (po stłuczce)Pan stwierdził że to nie ma sensu, ponieważ on idzie na urlop to i tak mi to naszykuje dopiero za miesiąc. Olał mnie totalnie i bez skrupułów. Dlatego nie polecam
Użytkownik sieci
22 lipca 2022 18:21
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... oględziny przez telefon, na miejscu okazało się że Pan nie zrobi nam wyceny szkody bo idzie na urlop "za 2 tygodnie mogę wycenić " nie polecam szkoda jechać
Użytkownik sieci
11 lipca 2022 12:19
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem. Nie polecam.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2022 12:47
Salon - samochody nowe
Niestety jestem zmuszony ...
... w całej rozciągłości potwierdzić negatywne opinie. OBSŁUGA BEZ ELEMENTARNEJ NAWET KULTURY OSOBISTEJ, łaskę robiąca. Percepcja rodem z ZAKŁADU PRACY CHRONIONEJ. Sprawa miała dotyczyć naprawy/wymiany zderzaka (lekka, parkingowa wgniotka). Auto na gwarancji także, dla świętego spokoju do autoryzowanego warsztatu swe kroki skierowałem. Autoryzacja w tym przypadku gwarantuje „krawężnikową” jakość obsługi. Wszystko przez telefon dogadane czyli zostawiam auto, dostaję zastępcze, naprawa bezgotówkowa z ubezpieczenia i już. Rzeczoznawcę, który do domu miał przyjechać odwołałem po zapewnieniu załatwienia wszystkiego na miejscu przy pierwszej wizycie. Dzisiaj stawiam się zgodnie z umową 7.30 a tam rozkosznie zblazowany, niedogolony jegomość oznajmia, że ewentualnie oczywiście łaskawie (bo bez łaski ani rusz) oględziny może zrobić, ale auta nie przejmie. Poza tym przecież on wcale nie musi tego robić i sobie nie życzy takiego tonu (życzenia „szanowna wybitność” to złotej rybce może ewentualnie artykułować). Czyli jak widać raniutko miałem zaszczyt z hrabią gdzie tan z hrabią, co najmniej z księciem blacharki. Pozostaje tylko po innych powtórzyć – OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2022 11:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 maja 2022 12:37
Salon - samochody nowe
nie polecam, wręcz ...
... odradzam sprawa miała dotyczyć wymiany szyby przedniej, przez 2 miesiące w spawie nie działo się nic, brak kontaktu ze strony firmy, oprócz informacji że szyba zamówiona i trzeba czekać, najpierw do końca maja, potem do końca czerwca a tak naprawdę nie wiadomo do kiedy. Zakład oprócz wysłania zamówienia nie robił nic, zero monitoringu, brak kontaktu z Klientem, po naszych telefonach niejaki p. Dariusz poinformował że "szybę w kia venga wymienił w maju a zamówienie zrobił w październiku" kompletny brak profesjonalizmu, nieudolność i opieszałość - to główne "atuty" tego zakładu do tego dołóżmy formę kontaktu z Klientem, sposób prowadzenia rozmowy (przerywanie, wchodzenie w zdanie itp.) i brak jakiejkolwiek kultury osobistej - to daje nam obraz tego zakładu - OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
Użytkownik sieci
6 maja 2022 12:26
Salon - samochody nowe
Co to za ...
... metody, rozmowy z Klientem. Umawianie się na rozmowę z konsultantem - zadzwoni do 16tej. Mam cały dzień czekać aż łaskawie ktoś do mnie zadzwoni i porozmawia. W dzisiejszych czasach Klienta obsługuje się ekspresowo.
Użytkownik sieci
17 marca 2022 08:50
Salon - samochody nowe
Dziadostwo, brak kompetencji ...
... wymiana zderzaka zajęła 6 tygodni. Propozycja jednej z pracownic warsztatu była taka, żeby samemu pojechać na przegląd techniczny mimo, że samochodem nie można było jeździć po ulicach.
Użytkownik sieci
15 lutego 2022 13:20
Salon - samochody nowe
Mało profesjonalne podejście ...
... do klienta- w piątek 11.02 inforlinia umawia na rozmowę z doradcą (/czynią- P. Katarzyna) precyzyjnie- w poniedziałek, na daną godzinę. Ani w poniedziałek, ani we wtorek żadnego telefonu, choćby SMSA czy informacji. Dobrze, że dziadostwo wyszło na początku, a nie po oddaniu auta, jak w przypadku innych klientów.
Użytkownik sieci
9 lutego 2022 16:31
Salon - samochody nowe
Przestrzegam każdego. Od ...
... września czekam na zajęcie się moja sprawą. Tłumaczenie „nie mamy samochodu zastępczego”. Jest luty…
Użytkownik sieci
10 stycznia 2022 14:00
Salon - samochody nowe
Czekam na naprawę ...
... mojego auta od 28 października. Mimo zapewnień pracownika, auto nadal nie zostało zabrane na serwis. Fatalne terminy....
Użytkownik sieci
2 stycznia 2022 22:02
Salon - samochody nowe
Nie mam uwag ...
... do jakości usługi (minął tydzień od jej wykonania). Jednak okres jej realizacji był długi - od 19 listopada (wysłałem upoważnienie, kosztorys naprawy i inne dokumenty) do 27 grudnia 2021 (odebranie po naprawie). Po drodze było zamawianie części zamiennych, potem oczekiwanie na brakujące 2 części i następnie zamawianie jeszcze jednej.