87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 listopada 2019 15:51
Salon - samochody nowe
Świetny serwis, bijący ...
... obsługą Puławską na głowę. Pan Paweł z serwisu blacharskiego to super pomocny i uprzejmy człowiek. Lokalizacja jest dosyć odległa, ale obsługa i dobrze wykonana praca ten mankament przysłania. Koleos jest znów piękny ;)
Użytkownik sieci
7 listopada 2019 08:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 listopada 2019 10:11
Salon - samochody nowe
Szybka i miła ...
... obsługa, kupiłem to, po co przyjechałem, dodatkowo gratis otrzymałem ramki do tablic rejestracyjnych z logo firmy - mały gest, a cieszy. Niestety kompletny brak miejsc parkingowych, ale obsługa wpuszcza Klientów na teren zakładu, aby na czas zakupów mogli zostawić auto.
Użytkownik sieci
29 października 2019 17:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 października 2019 19:13
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 października 2019 15:29
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 października 2019 19:10
Salon - samochody nowe
Profesjonalizm i rzetelność. Fachowa obsługa.
Użytkownik sieci
22 października 2019 08:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 października 2019 19:00
Salon - samochody nowe
Świetny serwis. Polecam
Użytkownik sieci
16 października 2019 18:38
Salon - samochody nowe
Super
Użytkownik sieci
10 października 2019 18:50
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolony, miła i profesjonalna obsługa 👍
Użytkownik sieci
9 października 2019 13:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 października 2019 16:10
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 października 2019 09:49
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 października 2019 12:42
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 października 2019 15:50
Salon - samochody nowe
Bardzo sympatyczna, szybka ...
... i profesjonalna obsługa . Diagnoza i Naprawa auta wykonana w ciągu niespełna 4h. Dziękujemy za pomoc, za możliwość powrotu do domu jeszcze w dniu dzisiejszym.
Użytkownik sieci
1 października 2019 07:21
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 września 2019 09:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 września 2019 12:45
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam zlecania ...
... jakichkolwiek usług w tym serwisie. Poziom obsługi jest żenujący. Korzystając z usług tego ASO musisz przygotować się na stres oraz bycie „sekretarką” i przekaźnikiem informacji na linii serwis blacharsko lakierniczy-dział mechaniczny – infolinia, a ponad to domyślać się kto i co mógł mieć na myśli. Proponuję zatrudnić studenta/studentkę i zwolnić z tego obowiązku klienta. Ciężko o jakąkolwiek informację odnośnie realizacji naprawy, a obsługa w większości jest niekompetentna i nieprzyjemna. Wyjątek P. Ania, która jako jedyna próbowała pchnąć moją sprawę do przodu (serdecznie pozdrawiam i dziękuję). Oddawałem auto na naprawę pokolizyjną bezgotówkową z OC sprawcy. Do teraz pomimo wielu próśb nie otrzymałem dokumentu wskazującego chociażby jakie części zostały wymienione i co dokładnie było naprawione w samochodzie. Klient traktowany jest jako zło konieczne. Miarka się przebrała, gdy otrzymałem informację od konsultanta iż reflektor (podobno nowy wymieniony w tym samym ASO) może nie działać prawidłowo ze względu na nieoryginalną żarówkę (również zakupioną i zamontowaną w obrębie jednego ASO). Na taką profesjonalną diagnozę czekałem 2 dni i zarządano ode mnie zapłaty w wysokości 270zł. Absurd gonił absurd. Przez ostatnie lata podejście do klienta i jakość świadczonych usług diametralnie się tu pogorszyła. Patrząc nawet na inne opinie sądzę, że nie jestem uosobionym przypadkiem. Szkoda, gdyż w przeszłości naprawialiśmy tu nasze firmowe auta i byliśmy zadowoleni. Na tą chwilę, samochód już odebrałem i nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia z tym miejscem.
Użytkownik sieci
13 września 2019 19:05
Salon - samochody nowe
Witam. Na początku ...
... lipca zgłosiłem się do Państwa (z polecenia) na pierwszy przegląd gwarancyjny auta. Prosiłem również o ustawienie zbieżności osi w aucie. Przegląd został wykonany w mojej ocenie nie tj należy. Po 1) za wysoki poziom oleju na bagnecie po przeglądzie sprawdzony następnego dnia rano na zimnym silniku, ok 2 cm powyżej stanu max. Po 2) w trakcie przeglądu zdiagnozowani za małą ilość płynu chłodniczego, wyraziłem zgodę na uzupełnienie braku. Po sprawdzeniu następnego dnia na zimnym silniku podobna sytuacja jak z olejem, ok 1 cm powyżej staniu max w zbiorniczku wyrównawczym. Po 3) Na przyjęciu auta na serwis zgłaszałem dodatkowy problem ze zbieżnością osi przedniej.. Zbieżność która miała być ustawiona, owszem, została poprawiona jednak auto w dalszym ciągu ściąga w prawą stronę, co prawda mniej ale jednak problem dalej występuje. Po 4) Zgłoszona usterka gniazda USB na panelu centralnym. Gniazdo testowane z różnimy bankami pamięci, za każdym razem ten sam problem, albo się nie łączy albo gdy już się połączy to po chwili rozłącza. Wg mnie gniazdo do wymiany, w serwisie stwierdzono żeby poobserwować działanie gniazda. Czasu na obserwacje miałem przez pierwszy rok użytkowania auta wystarczająco, dziękuje za cenne rady. Wszystkie powyższe problemy zostały zgłoszone w ankiecie satysfakcji Klienta którą Państwo mi wysłali na e-mail. Po kilku dniach od wypełnienia ankiety kontaktował się że mną Pan z Centrali Renault Polska w celu zweryfikowania moich zażaleń, sprawa miała być przesłana ponownie do Serwisu Lewinowska, jednak do dziś nikt się nie zainteresował sprawą a mijają od czasu wypełnienia ankiety....już ponad 2 miesiące. Gdyby była możliwa 0 to by była 0. Na pochwałę zasługuje jedynie fakt bardzo profesjonalnej obsługi przez bardzo życzliwą i konkretną Panią przyjmującą auto na serwis. Ręce same składają się do oklasków, oby więcej takich pracowników. Z tego miejsca jeszcze raz serdecznie Pani dziękuję i życzę sukcesów w karierze zawodowej. Niestety za drzwiami serwisu historia zupełnie odwrotna. Ktoś powie że to detale, nie zagrażają życiu, nic się nie stało, 1 czy 2 cm w tą czy tamtą, czy 3-5 stopni odchyłu kierownicy. Niestety ma znaczenie, gdyż to detale decydują o ocenie końcowej, zadowoleniu klienta i profesjonalizmie Serwisu którego tutaj zabrakło. To wszystko wygląda jakby było zrobione od niechcenia, na "odwal się". Nie oczekuję od Państwa już kontaktu w tej sprawie, nie zamierzam nigdy(!) więcej korzystać z tego serwisu, nigdy nie odzyskają Państwo mojego zaufania a każdego kto będzie miał zamiar się do Państwa wybrać to skutecznie zniechęcę. Miałem przyjemność być w różnych Serwisach Autoryzowanych innych producentów i bez porównania każdy był lepszy od Państwa. Pozdrawiam, Rozczarowany Klient, (nie mylić z niezadowolonym)