87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2019 15:05
Salon - samochody nowe
Zły serwis. Nie bardzo mili poza tym
Użytkownik sieci
26 października 2019 19:13
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 września 2019 09:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 września 2019 12:45
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam zlecania ...
... jakichkolwiek usług w tym serwisie. Poziom obsługi jest żenujący. Korzystając z usług tego ASO musisz przygotować się na stres oraz bycie „sekretarką” i przekaźnikiem informacji na linii serwis blacharsko lakierniczy-dział mechaniczny – infolinia, a ponad to domyślać się kto i co mógł mieć na myśli. Proponuję zatrudnić studenta/studentkę i zwolnić z tego obowiązku klienta. Ciężko o jakąkolwiek informację odnośnie realizacji naprawy, a obsługa w większości jest niekompetentna i nieprzyjemna. Wyjątek P. Ania, która jako jedyna próbowała pchnąć moją sprawę do przodu (serdecznie pozdrawiam i dziękuję). Oddawałem auto na naprawę pokolizyjną bezgotówkową z OC sprawcy. Do teraz pomimo wielu próśb nie otrzymałem dokumentu wskazującego chociażby jakie części zostały wymienione i co dokładnie było naprawione w samochodzie. Klient traktowany jest jako zło konieczne. Miarka się przebrała, gdy otrzymałem informację od konsultanta iż reflektor (podobno nowy wymieniony w tym samym ASO) może nie działać prawidłowo ze względu na nieoryginalną żarówkę (również zakupioną i zamontowaną w obrębie jednego ASO). Na taką profesjonalną diagnozę czekałem 2 dni i zarządano ode mnie zapłaty w wysokości 270zł. Absurd gonił absurd. Przez ostatnie lata podejście do klienta i jakość świadczonych usług diametralnie się tu pogorszyła. Patrząc nawet na inne opinie sądzę, że nie jestem uosobionym przypadkiem. Szkoda, gdyż w przeszłości naprawialiśmy tu nasze firmowe auta i byliśmy zadowoleni. Na tą chwilę, samochód już odebrałem i nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia z tym miejscem.
Użytkownik sieci
13 września 2019 19:05
Salon - samochody nowe
Witam. Na początku ...
... lipca zgłosiłem się do Państwa (z polecenia) na pierwszy przegląd gwarancyjny auta. Prosiłem również o ustawienie zbieżności osi w aucie. Przegląd został wykonany w mojej ocenie nie tj należy. Po 1) za wysoki poziom oleju na bagnecie po przeglądzie sprawdzony następnego dnia rano na zimnym silniku, ok 2 cm powyżej stanu max. Po 2) w trakcie przeglądu zdiagnozowani za małą ilość płynu chłodniczego, wyraziłem zgodę na uzupełnienie braku. Po sprawdzeniu następnego dnia na zimnym silniku podobna sytuacja jak z olejem, ok 1 cm powyżej staniu max w zbiorniczku wyrównawczym. Po 3) Na przyjęciu auta na serwis zgłaszałem dodatkowy problem ze zbieżnością osi przedniej.. Zbieżność która miała być ustawiona, owszem, została poprawiona jednak auto w dalszym ciągu ściąga w prawą stronę, co prawda mniej ale jednak problem dalej występuje. Po 4) Zgłoszona usterka gniazda USB na panelu centralnym. Gniazdo testowane z różnimy bankami pamięci, za każdym razem ten sam problem, albo się nie łączy albo gdy już się połączy to po chwili rozłącza. Wg mnie gniazdo do wymiany, w serwisie stwierdzono żeby poobserwować działanie gniazda. Czasu na obserwacje miałem przez pierwszy rok użytkowania auta wystarczająco, dziękuje za cenne rady. Wszystkie powyższe problemy zostały zgłoszone w ankiecie satysfakcji Klienta którą Państwo mi wysłali na e-mail. Po kilku dniach od wypełnienia ankiety kontaktował się że mną Pan z Centrali Renault Polska w celu zweryfikowania moich zażaleń, sprawa miała być przesłana ponownie do Serwisu Lewinowska, jednak do dziś nikt się nie zainteresował sprawą a mijają od czasu wypełnienia ankiety....już ponad 2 miesiące. Gdyby była możliwa 0 to by była 0. Na pochwałę zasługuje jedynie fakt bardzo profesjonalnej obsługi przez bardzo życzliwą i konkretną Panią przyjmującą auto na serwis. Ręce same składają się do oklasków, oby więcej takich pracowników. Z tego miejsca jeszcze raz serdecznie Pani dziękuję i życzę sukcesów w karierze zawodowej. Niestety za drzwiami serwisu historia zupełnie odwrotna. Ktoś powie że to detale, nie zagrażają życiu, nic się nie stało, 1 czy 2 cm w tą czy tamtą, czy 3-5 stopni odchyłu kierownicy. Niestety ma znaczenie, gdyż to detale decydują o ocenie końcowej, zadowoleniu klienta i profesjonalizmie Serwisu którego tutaj zabrakło. To wszystko wygląda jakby było zrobione od niechcenia, na "odwal się". Nie oczekuję od Państwa już kontaktu w tej sprawie, nie zamierzam nigdy(!) więcej korzystać z tego serwisu, nigdy nie odzyskają Państwo mojego zaufania a każdego kto będzie miał zamiar się do Państwa wybrać to skutecznie zniechęcę. Miałem przyjemność być w różnych Serwisach Autoryzowanych innych producentów i bez porównania każdy był lepszy od Państwa. Pozdrawiam, Rozczarowany Klient, (nie mylić z niezadowolonym)
Użytkownik sieci
13 września 2019 11:18
Salon - samochody nowe
Zgłosiłem się do ...
... tego serwisu z nadzieją na poważne podejście, ale wygląda na to, że procedura to wymienić wszystko po kolei i nabić fakturę. Zgłosiłem się ze stukami z przodu auta, diagnoza: łącznik stabilizatora i łożyska kół. Koszt 2700 PLN. Podziękowałem, bo nawet na moje laickie ucho problem nie miał nic wspólnego z łożyskami. W innym serwisie okazało się, że wystarczy nagiąć blaszkę przy luźno latającym klocku hamulcowym. Koszt 50PLN Do tego po podniesieniu auta mechanik zauważył, że ktoś grzebał i nie dokręcił katalizatora. Jeśli nawet nie było to specjalne działanie serwisu na Lewinowskiej to jak można wypuścić auto z podnośnika z taką usterką. Bardzo nie polecam. ps. oddział po otrzymaniu opinii skontaktował się z przeprosinami. Na plus, że interesują się opinią klienta. Zobaczymy następnym razem.
Użytkownik sieci
8 września 2019 15:07
Salon - samochody nowe
Najgorszy servis w ...
... jakim kiedykolwiek byłam. Długo by pisac- tu widze odpowiadaja klientom i zachecaja do kontaktu-nie radze - moja skarga została przekazana do osoby zarządającej konkretnie tym serwisem na Lewinowskiej, nie dostałam zadnej odpowiedzi . Klientów mają gdzieś, obsługa robi łaskę, że rozmawia z klientem. Serwis przeniesiony żywcem z perelu. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 22:40
Salon - samochody nowe
Słabo. Naprawa auta ...
... będzie mnie kosztować kolejna wizytę. Nie polecam ...
Użytkownik sieci
16 lipca 2019 17:19
Salon - samochody nowe
Obsługa pierwszego stołu ...
... tragiczna. Po przybyciu na ustaloną godzinę nikt nie miał czasu zapytać nawet w jakiej sprawie jestem , a na zadawane pytania odpowiedź proszę czekać, lub pytać innego człowieka. Ale kogo nie wiadomo. Ewidentne klient im przeszkadza. Odbiór auta 2 godziny opóźnienia. Z czego te dwie godziny to nie serwis ale mycie auta. A pi zapytaniu czy długo jeszcze, odpowiedź że już kończą i on nie może mi w niczym pomóc. Ja nie potrzebuje pomocy, auto zwróćcie 🤦♀️
Użytkownik sieci
16 lipca 2019 09:25
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 lipca 2019 13:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 czerwca 2019 12:56
Salon - samochody nowe
Panowie z biura ...
... obsługi klientka pomocni i sympatyczni jak panie na poczcie za komuny.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2019 07:24
Salon - samochody nowe
Bałagan przed serwisem/salonem. ...
... Brak miejsc parkingowych (ja najbliższe znalazłem ulice dalej, mimo, iż potrzebowałem, aby pracownik sprawdził w samochodzie mocowanie. Cóż - konieczny był spacer. Inny pracownik kilka razy pytał mnie, czy stojący przy wjeździe samochód należy do mnie..., bo zastawia inny, który jest właśnie odbierany przez innego klienta...
Użytkownik sieci
23 stycznia 2019 15:38
Salon - samochody nowe
Niezbyt przyjemna obsługa. ...
... Pracownicy ruszają się jak wóz z węglem.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2018 12:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 listopada 2018 17:29
Salon - samochody nowe
Czekam na pieniądze od 19.10...... Odradzam!
Użytkownik sieci
24 października 2018 21:53
Salon - samochody nowe
Brak miejsc parkingowych, ...
... lekceważące podejście do klienta przez pracowników serwisu.
Użytkownik sieci
8 października 2018 09:08
Salon - samochody nowe
Absolutny koszmar. Kompletny ...
... chaos, nikt nic nie wie, nikt nic nie chce zrobić, jeśli coś nie działa w samochodzie to ma tam być bo przecież nie chodzi o to aby naprawić. Odradzam ten serwis.
Użytkownik sieci
13 września 2018 09:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 września 2018 19:54
Salon - samochody nowe
W porownaniu z ...
... serwisem przy al. Jerozolimskich to dno. Ewidentnie brakuje im pracowników. W dodatku zgubiono moja książkę serwisową. Na szczęście się znalazła i została mi odesłania - niestety nie dokonali w niej wpisu o przeglądzie przez co musiałem fatygowac się do serwisu jeszcze raz.