86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 października 2022 17:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 grudnia 2021 05:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 października 2020 18:19
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu. W ...
... czwartek umówiłem sie na przeglad techniczny w Poniedziałek, z prośbą o wymiane wycieraczek, dopytałem w Poniedziałek czy maja, przegląd zrobili ale wycieraczek nie zmienili, bo sie okazało ze jednak nie mają.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2020 15:22
Salon - samochody nowe
Witam, Po pierwsze ...
... umówili się na serwis i łaskę zrobili że przyjechałem. Poza tym zaangażowanie aby obsłużyć klienta na poziomie minimalnym. Umówiłem się na wizytę kampanii dilera mazdy i nawet części nie mieli na miejscu - pojechałem praktycznie na darmo. Chciałem aby ktoś obsłużył mnie w sprawie przedłużonej gwarancji - nikogo nie było. Facet odpowiada tylko na maile i robi wielką łaskę że cokolwiek pomoże i zrobi. Dodatkowy problem który zgłosiłem zwalili na akumulator, który wcale nie był rozładowany (chodzi o i-stop) podpięli pod komputer, nic nie wydrukowali i powiedzieli że system im padł i kazali jeszcze zapłacić za samo podpięcie pod komputer w serwisie. Bardzo chytre i paskudne zachowanie. W innym salonie załatwiłem sprawę bez opłat i rozwiązali problem a tu żadnej chęci współpracy. Nie jedźcie to tego salonu bo nie warto. Pozdrawiam P.S. Tak to prawda wynikło nieporozumienie z mojej strony w sprawie gwarancji - sam załatwiłem sobie ten temat i nie potrzebowałem żadnej pomocy z Państwa strony. Mazda jako firma aspiruje do marki Premium jednak z takim poziomem obsługi jaki Państwo prezentujecie na pewno nie będzie to prędko. A gdybym był zadowolony i wychodził z uśmiechem na ustach to nie napisałbym negatywnej opinii, bo to w brew logice.
Użytkownik sieci
27 listopada 2019 09:24
Salon - samochody nowe
Serwis nie odbiera ...
... telefonów. Nie sposób się dodzwonić rano, czy 15 minut przed zamknięciem. Porażką każdej firmy jest kiedy telefon nie jest zajęty, a nikt go nie odbiera. Podstawowy standard w komunikacji z firmą. Kontrola oświetlenia podczas przeglądu, to wg serwisu sprawdzenie czy światła świecą. Nikt ci nie ustawi świateł mijania, jeśli nie doprecyzujesz w zleceniu. Bo tego przegląd nie obejmuje! Serio?
Użytkownik sieci
9 października 2019 14:31
Salon - samochody nowe
Totalnie brak kontaktu poprzez mail!!
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2019 21:44
Salon - samochody nowe
Absolutnie odradzam ten ...
... serwis na naprawy Skody. Przy wymianie ogranicznika drzwi uszkodzili glosnik montujac ogromne nity, ktore uszkodzily obudowe. Zastrzezenia zgloszone od razu do pracownika, pretensje ze to wina Klienta bo nie mieli odpowiednich nitow i na zbyt krotko dostali auto, przez tydzien zadnego kontaktu w sprawie ze strony serwisu i dopiero skarga przyniosla efekt i glosnik wymienili na nowy. Ale wymienili tak ze wewnatrz drzwi zostaly smieci w postaci starych zerwanych nitow, ktore teraz wystaja przez otwor w dolnej czesci drzwi. Fuszerka na calego, nikt sie tam nie przyklada do pracy. Byle skasowac klienta i niech jedzie w swiat.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2017 09:51
Salon - samochody nowe
Serwisowałem w salonie ...
... Skodę. Miła obsługa. Natomiast sam serwis już gorzej. Miałem problem z ciężkim wchodzeniem biegów, wymieniono parę części, niestety problem pozostał. Prosiłem o sprawdzenie poduszek powietrznych - przy odbiorze Pan powiedział, że kolega który to sprawdzał skontaktuje się ze mną. Niestety nikt się nie skontaktował, usługa nie została mi doliczona do rachunku, więc podejrzewam, że po prostu nikt tego nie sprawdził.