Zobacz na mapie
89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2019 14:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 czerwca 2019 10:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 czerwca 2019 20:51
Salon - samochody nowe
Pan Rafał wykazał ...
... się pełnym profesjonalizmem w trakcie całego procesu sprzedaży samochodu. Polecam go wszystkim potencjalnym kupującym markę SEAT. D. Malinowski
Użytkownik sieci
17 czerwca 2019 15:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 czerwca 2019 18:51
Salon - samochody nowe
Po początkowym rozczarowaniu ...
... potem państwo się postarali, bardzo dobry kontakt i informowanie o statusie naprawy, więc zmieniam gwiazdki.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2019 21:48
Salon - samochody nowe
Trafiłem tu z ...
... polecenia znajomego który kupił kilka aut - ale dział sprzedaży może to nie to co dział likwidacji szkód . Jako były kierownik floty mam spore doświadczenia co do napraw w różnych ASO , tu Na lusterko w busie który cały czas pracuje ,,zgłoszone z AC „czekałem ponad 2 miesiące ( miało być Max tydzień ) , kontakt masakra - pan M. z działu likwidacji nie odbierał telefonów , nawet nie raczył oddzwonić . Ostatni raz tam zawitałem i nie polecę nikomu wręcz odradzam ❗️
Użytkownik sieci
12 czerwca 2019 17:10
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... odebrałem z Salonu Carsed ul. Łopuszańska 72 autko Seata Aronę - piękną czerwoną z czarnym dachem . Pierwsze wrażenie jazdy to super samochodzik , wielkie podziękowanie dla Pani Klaudii , która w profesjonalny sposób pomogła mi dokonać odpowiedniego wyboru , konfiguracji i zamówienia . Myślałem ze czas oczekiwania będzie zdecydowanie dłuższy więc pozytywnie i miło zostałem zaskoczony, na każde pytanie z miejsca dostałem odpowiedz i o poszczególnych etapach działań na bieżąco byłem informowany , co niestety w innych tego typu placówkach nie jest standardem . Więc jeszcze raz stokrotne podziękowania za miłą i profesjonalną obsługę , godną naśladowania przez innych - ocena w skali 5 na 5+ Pozdrawiam Darek
Użytkownik sieci
12 czerwca 2019 09:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 czerwca 2019 01:16
Salon - samochody nowe
Masakra. Nie byłem ...
... w gorszym serwisie. Ciągłe zmiany dotyczące terminu i sposobu wykonania usługi. O wszystko trzeba się pytać i dzwonić samemu. Na miejscu nie lepiej - dostarczenie samochodu trwało godzinę, również nie mogli zdecydować się gdzie postawić holowany samochód. Nikt nie interesuje się klientem, wszystko trzeba szukać, robić samemu i dopytywać. O wykonaniu usługi również nie poinformowano, a dopiero po telefonie do nich okazało się że samochód już czeka do odbioru, przy czym gdy przyjechałem po odbiór samochód był "w myjni" i musiałem na niego czekać jeszcze "20 minut", które okazały się ponad 40 minutami.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2019 11:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 czerwca 2019 11:35
Salon - samochody nowe
Mimo początkowej nieufności ...
... później wszystko poszło gładko że względu na długi okres czekania ok.4 miesięcy posluchalismy Pani doradcy Klaudii D. i kupilismy Seat Leona rocznik 2018 b.dobrze wyposażonego za podobne pieniądze czuliśmy się b.dobrze i profesjonalnie obsługiwani przez Panią Klaudie mam nadzieję że podobnie będzie jak trzeba będzie Leona serwisowac w Carsedzie!!!
Użytkownik sieci
5 czerwca 2019 10:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 czerwca 2019 18:36
Salon - samochody nowe
Kupiłem tu auto ...
... w listopadzie i jak serwisować to tylko tu. Uprzejme podejście do klienta, dziś podjechałem zakupić ramkę do tablicy rejestracyjnej. Pani na recepcji mi po prostu wręczyła komplet twierdząc że to prezent od firmy, zaś na pytanie o użyczenie śrubokręta by wymienić ramkę - dostałem Pana mechanika, który to zrobił dla mnie za darmo. Szkoda że nie znam z imion tych osób, bo byli bardzo uprzejmi i życzliwi. Niby małe rzeczy, ale mnie cieszą, liczy się podejście do klienta. Dziękuję, kolejne auto też pewnie w Carsedzie kupię, podoba mi się stosunek do klienta.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2019 09:29
Salon - samochody nowe
Bardzo rzetelna obsługa
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 21:42
Salon - samochody nowe
Edit (poniżej pod ...
... kreską oryginalna opinia): po 3 wizycie dokładnie wytłumaczono mi (w tym kierownik serwisu) o co chodzi z krzywo ustawioną kierownicą oraz ze światłami, które wg mnie źle świecą. Jeśli chodzi o kierownicę to mam przejechać jeszcze ze 2 tys. km i wtedy przyjechać na korektę, ale po 3 wizycie dalej jest źle. Dam temu samochodowi trochę czasu, ale wątpię żeby się coś zmieniło. Jeśli chodzi o światła to odpuszczam. W przypadku klapy tak jak pisałem, jest lepiej, ale dalej co jakiś czas stuka. Ogólnie miałem okazję przejechać 800 km identyczną Octavią (i to był przebieg, który nabiłem w tym samochodzie, bo też była nowiutka) jak moja, w której wszystko było idealnie, dlatego nie odpuszczę. Na razie zmieniam opinię na 2 gwiazdki za wyczerującą obsługę podczas 3 wizyty. —————————— W serwisie byłem dwa razy, dwa razy z tymi samymi problemami. Chodziło o 4 rzeczy w nowym samochodzie, przebieg około 1200 km: 1. ustawienie świateł (które sam „popsułem”, bo świeciły za nisko, więc oprócz tego, że podniosłem snop światła, to poszerzyłem go w prawym świetle - poprosiłem o prawidłowe ustawienie po mojej nieudanej próbie). 2. ustawienie zbieżności (samochód miał skręconą kierownicę w lewo jadąc do przodu). 3. stuki w klapie bagażnika (tu ciekawa historia, bo to trzeci serwis Skody, do którego z tym pojechałem). 4. wymiana oleju po 1 tys. km. Po pierwszwj wizycie: 1. Podobno ustawiono światła. 2. Podobno ustawiono zbieżność. 3. Stwierdziłem, że wrócę z tym po majówce, a i tak zmienił się mistrz serwisu, więc nowy nie wiedział o co dokładnie chodzi. 4. Wymieniono olej. Co zauważyłem po odebraniu samochodu: 1. Nie ustawiono świateł. 2. Kierownica dalej krzywo. 3. To nieistotne, bo miałem wrócić po majówce. 4. Ok. W związku z tym, że umówiłem się z punktem 3 na termin po majówce, pojechałem do serwisu jeszcze raz i zwróciłem uwagę, że punkty 1 i 2 nie zostały zrobione podczas poprzedniej wizyty. Samochód stał w serwisie tydzień, dzisiaj odebrałem i sytuacja wygląda tak: 1. Światła dalej źle świecą. Do opinii dołączam zdjęcie - może nie do końca widać, ale wprawne oko dostrzeże o co chodzi. 2. Kierownica jest krzywo, ale w drugą stronę i samochód ściąga na prawo. 3. Na razie nie stuka, mam nadzieję, że tak pozostanie. Szanowni Państwo zarządzający - czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć dlaczego przez dwie wizyty w serwisie, które łącznie trwały półtora tygodnia, nie jesteście w stanie ustawić świateł i zrobić zbieżności? Jak można oddać samochód klientowi, w którym coś miało zostać zrobione, a nie zostało?
Użytkownik sieci
31 maja 2019 05:49
Salon - samochody nowe
Miło i profesjonalnie. ...
... Człowiek czuje się ważnym klientem, bez względu na to jak wchodzi ubrany.
Użytkownik sieci
29 maja 2019 18:59
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 maja 2019 10:58
Salon - samochody nowe
Salon sprzedaży - ...
... pracownicy siedzą przy biureczkach udając że nie widzą klientów, krazacych po salonie. Mimo umówienia się na konkretną godzinę na jazdę testową, po 45 minutach czekania dałem sobie spokoj :) śmieszne :) Update po odpowiedzi właściciela: 1) Jeżeli z powodu spóźnienia nie było już możliwości odbycia jazdy testowej wystarczyło mnie o tym poinformować na początku wizyty w salonie - pewnie byłoby to łatwiejsze gdyby stanowisko recepcji nie było tylko dekoracją i faktycznie ktoś tam był obecny :-) 2) Nikt mi nie oferował rozmowy handlowej - jest to kłamstwo z Państwa strony. Było zupełnie przeciwnie - inny przedstawiciel handlowy kazał nam czekać, aż osoba z którą byłem umówiony na jazdę skończy obsługiwać obecnych klientów. 3) Jeżeli uważają Państwo, że obsługa klienta była w tej sytuacji na wysokim poziomie - Państwa biznes, Państwa sprawa. Prosiłbym jednak, żeby nie narzucać mi jak ja mam ten poziom oceniać w swojej opinii - to nie czasy PRL i nie są Państwo jedynym salonem samochodowym w Warszawie.
Użytkownik sieci
28 maja 2019 21:17
Salon - samochody nowe
Polecam serwis. Szybka ...
... i profesjonalna obsługa klienta. Następny przegląd też wykonam u nich
Użytkownik sieci
28 maja 2019 14:10
Salon - samochody nowe
Przy zakupie używanego ...
... auta obsługa ekspresowa, wszystko tak jak należy.