Zobacz na mapie
89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2023 14:27
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 stycznia 2023 10:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 grudnia 2022 22:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 grudnia 2022 09:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 grudnia 2022 15:02
Salon - samochody nowe
Wszystko sprawnie, na czas, miła obsługa, polecam.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2022 21:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 grudnia 2022 09:16
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam salon, ...
... bardzo miła obsługa, luźny bezpośredni kontakt bez zbędnej spiny, wszystko na najwyższym poziomie. Wszystko jest tu zalatwiane bez zbędnej zwłoki, bardzo dobra organizacja zarówno salonu jak i serwisu.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2022 08:44
Salon - samochody nowe
Miła i fachowa ...
... obsługa od chwili wejścia do wyjazdu.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2022 08:43
Salon - samochody nowe
Miła obsługa, polecam.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2022 16:26
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
5 grudnia 2022 07:25
Salon - samochody nowe
Nie wiem jak ...
... wygląda kupowanie auta, ponieważ nigdy nie kupiłem tu auta. Ale biorąc pod uwagę moje dotychczasowe doświadczenia z serwisem mechanicznym i z serwisem blacharsko lakierniczym, który likwidował szkody nie mam ochoty kupić auta w tym miejscu. Jeśli chodzi o likwidację szkód to udało mi się jedną zlikwidować w tym miejscu, ale trwało to bardzo długo. Brak jakiejkolwiek informacji ze strony warsztatu o postępach. Musiałem kilkukrotnie upominać się o informacje, kiedy sam zadzwoniłem to takie informacje uzyskiwałem oczywiście. Ciężko powiedzieć co było przyczyną, że sama naprawa trwała tak długo, ale informacje które uzyskiwałem od ubezpieczyciela i samego warsztatu były sprzeczne (ubezpieczyciel twierdził, że nie dostał wszystkich dokumentów, warsztat natomiast twierdził, że wszystkie wysłał, ale nie otrzymał akceptacji zakresu naprawy). Moim zdaniem warsztat mimo wszystko trochę opieszale podchodzi do klienta ponieważ na zrobienie zdjęć pojazdu (oględziny) czekałem 2 tygodnie od zgłoszenia szkody. Natomiast trzeba w tym miejscu przyznać, że sama naprawa pod względem technicznym została wykonana profesjonalnie oraz na oryginalnych częściach. Inna sytuacja związana z inną szkodą. Szkoda została zgłoszona w sierpniu 2022 jednocześnie do ubezpieczyciela i do warsztatu. Do tej pory (mamy 29.11.2022) nie nastąpił kontakt ze strony warsztatu choćby w sprawie dokonania oględzin pojazdu. Podsumowując jest ogromny problem komunikacyjny oraz terminowy. Natomiast jeśli samochód już się dostanie do naprawy jest zrobiony bardzo dobrze.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2022 17:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 listopada 2022 18:34
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 listopada 2022 22:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 listopada 2022 19:01
Salon - samochody nowe
Bardzo miło i ...
... profesjonalnie. Pani z recepcji uprzejma i pomocna. Zadzwoniłam z problemem bez wyznaczonej wizyty, zostałam zaproszona, a problem został rozwiązany przez serwis. Polecam. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
15 listopada 2022 08:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 listopada 2022 22:40
Salon - samochody nowe
Salon najwyższej jakości. Polecam wszystkim współpracę z salonem.
Użytkownik sieci
8 listopada 2022 18:04
Salon - samochody nowe
Nie jest chyba ...
... przypadkiem, że większość negatywnych komentarzy dotyczy serwisu. Tu będzie tak samo. Oddałem samochód do serwisu (zepsuty rozrusznik). Samochód ma 10 miesięcy co może mieć znaczenie dla całej sprawy. Samochód był holowany, nie pojechałem z nim do serwisu. Pomijam fakt, że po przyjęciu samochodu do serwisu nie odezwał się nikt. Ma to mniejsze znaczenie, bo przecież każdy powinien dbać o swoje sprawy więc zadzwoniłem i dopiero potwierdziłem, że samochód w serwisie jest. Jedyny plus całej sytuacji jest taki, że naprawa trwała relatywnie niedługo, bo około 2 tygodnie, części na szczęście były w Polsce (stąd ta druga gwiazdka). O naprawie samochodu również nie dał znać nikt. Gdybym nie dzwonił to pewnie czekałbym na odbiór do dzisiaj. Samochód przy odbiorze miał porysowany tylni zderzak. Nie jestem biegłym, ale moim zdaniem widać, że po prostu ktoś w niego uderzył (w tym sensie, że nie jest to spowodowane np stuknięciem w coś poruszającym się samochodem). Może to nie rzuca się w oczy od razu, ale przy oględzinach widać i tego typu rzeczy nie powinny mieć miejsca. Pan z serwisu przy odbiorze zaczął sugerować, że to przy holowaniu albo to moja wina. Dodatkowo samochód miał porysowaną skórę na kierownicy. Widać, że ktoś w dwóch miejscach przejechał tam pewnie suwakiem od kurtki. Pomijam już takie rzeczy jak zabrudzone siedzenie kierowcy oraz zabrudzone drzwi. Ktoś, kto je otwierał miał ewidentnie brudne ręce i ślady zostały i tak samochód został wydany. To już ma mniejsze znaczenie bo na szczęście zeszło (nad siedzeniem jeszcze pracuję). Machnąłem na to ręką, bo oczyma wyobraźni widziałem już kolejne problemy z serwisem. Generalnie, jakby dzisiaj znowu stało się coś z samochodem to zrobiłbym wszystko, żeby auto trafiło do innego serwisu. EDIT: Kierownik salonu kontaktował się ze mną w celu omówienia sprawy. Zaproponowano wymianę kierownicy, na co ostatecznie się nie zdecydowałem, ale był to miły gest. Generalnie podejście kierownictwa salony na plus, bardzo profesjonalne. Salon wziął sprawę "na klatę" i nie próbowano wyprzeć się całej sprawy. Za to daję jedną gwiazdkę więcej.
Użytkownik sieci
8 listopada 2022 11:20
Salon - samochody nowe
W 2017 roku ...
... kupiłem auto używane w programie Das Welt Auto. Po pół roku wymiana uszczelki pod głowicą i komplet sprzęgła z kołem dwumasowym. Auto miało wówczas 105 tysięcy kilometrów przebiegu.
Użytkownik sieci
3 listopada 2022 13:11
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki