Zobacz na mapie
89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 stycznia 2020 19:45
Salon - samochody nowe
Miałam ogromną przyjemność ...
... być Państwa klientem. Panie Rafale M. jest Pan NAJLEPSZY!!! Raz jeszcze dziękuję za pomoc i cierpliwość ;-)
Użytkownik sieci
1 stycznia 2020 11:11
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 grudnia 2019 09:54
Salon - samochody nowe
Super
Użytkownik sieci
30 grudnia 2019 10:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 grudnia 2019 08:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 grudnia 2019 14:09
Salon - samochody nowe
Auto po poważnej ...
... naprawie blacharskiej- zderzenie z łosiem. Po oddaniu stwierdzono: ponad setka(!) wtrąceń i punktowych niedoróbek lakierniczych, z widocznymi odcięciami każdego malowanego elementu; nawet nie zdjęto z wnęk drzwiowych naklejek, tylko je "obmalowano" dookola (nie wierzę, ze to piszę!); nie wymieniono: połamanego plastikowego podszybia i porwanej podsufitki. Zastosowano różne śruby do przykręcenia błotników z prawej i lewej strony. Auto oddano z nieodpowietrzonym układem chłodzenia (stanęliśmy w nocy w trasie z powodu braku płynu chłodzącego). Z nawiewów po dziś dzień wylatują kawałki szkła, mimo że na kosztorysie widnieje pozycja: "Deska rozdzielcza wraz z wymianą". Śmiem twierdzić, że nigdy nikt jej nie wymienił. Okazało się, ze Carsed wydrenował z ubezpieczyciela tyle, co się dało i liczył, że Klient się nie kapnie. Na moje pytanie- czemu nie naprawili podszybia i podsufitki, Kierownik Paweł Sobkowicz stwierdził, ze gdyby te elementy wymienili, to byłaby szkoda całkowita, a zaczęli już naprawiać samochód. Z mojej wiedzy wynika, że to wyłudzenie. Po interwencji impuls-leasingu, który odmówił przelania pieniędzy od ubezpieczyciela do Carsedu za tak naprawiony samochód, usterki poprawiono. Jednak: nadal wylatują kawałki szkła z nawiewów. Na naprawę dają 24 miesiące. Po 7 miesiącach (4 dni temu) na drodze ekspresowej przy 100km/h odpadła listwa maskująca szybę przednią. Pan Sobkowicz w telefonicznej rozmowie stwierdził, ze podczas mycia auta ktoś musiał uszkodzić i odpadła. Po prostu listwy odpadają z samochódów i trzeba się przyzwyczaić. Okazało się, ze słupek pod nią jest krzywy (źle naprawiony) i nawet fizycznie nie mogłaby być zamocowana. Zero korelacji pomiędzy przyjeciem-mistrzem serwisu- Kierownikiem Blacharki. Dyrektor Zarządzający z Siedlec olał moją prośbę o spotkanie, Dyrektor z Warszawy olał moją prośbę o spotkanie. Nie dałbym im nawet potrzymać waty cukrowej na patyku. Buta, arogancja i udowadnianie Klientowi, że jest kretynem. ——————————— Edit: finalnie poprawiono wszystko zgodnie z oczekiwaniami, jednakże gdyby nie komentarz tutaj nic by się nie zmieniło.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2019 12:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 grudnia 2019 12:36
Salon - samochody nowe
Szybko i sprawnie ...
... przyjęcie do serwisu. Naprawa serwisowa wykonana zgodnie z zaleceniami. Auto oddane nieumyte i bez propozycji płstnego mycia. Słabo ;-(
Użytkownik sieci
24 grudnia 2019 13:08
Salon - samochody nowe
Dziś sprzedałem z ...
... tej firmie swoje prywatne auto. Spotkałem się z profesjonalną obsługą, uczciwą wyceną i pozytywnym zakończeniem transakcji. Polecam wszystkim, którzy chcą zaoszczędzić czas na samodzielną sprzedaż auta.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2019 08:49
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
16 grudnia 2019 18:19
Salon - samochody nowe
Jak zawsze, szybko, sprawnie, miła obsługa.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2019 11:17
Salon - samochody nowe
Pan Piotr M. ...
... i Pan Tomasz W. to pracownicy CARSED Warszawa, którzy wykazali się według mojej oceny wyjątkowym profesjonalizmem związanym z naprawą mojego VW Beetle 2,5 (benzyna) w wersji amerykańskiej. Ich wiedza, umiejętności, zaangażowanie i fachowość doprowadziła do skutecznej i szybkiej naprawy mojego samochodu, co zasługuje na szczególne podziękowanie. Obecnie żałuję, że nie zwróciłem się w pierwszej kolejności do tych fachowców z CARSEDU w Warszawie, bo bym oszczędził dużo czasu nerwów i pieniędzy. W wyniku wizyt w innych serwisach i warsztatach specjalistycznych poniosłem tylko niepotrzebnie koszty diagnozowania i wymiany, czujników, przewodów i komputera sterującego. Tak więc Panowie – dziękuję i życzę zdrowych i radosnych Świąt Właściciel VW Beetle „GARBI”
Użytkownik sieci
15 grudnia 2019 11:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 grudnia 2019 13:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 grudnia 2019 11:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 16:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 05:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 grudnia 2019 10:21
Salon - samochody nowe
Myślę że 5 ...
... gwiazdek to i tak mało. Od paru dni jestem szczęśliwym posiadaczem Seata Leona i chyba nie mogłem wybrać lepszego salonu na zakup. Począwszy od pierwszej wizyty i umówienia się na jazdę testową aż po odbiór samochodu, Pan Grzegorz Zimniak wykazał się ogromnym zaangażowaniem, wiedzą i uprzejmościa. Odpowiadał szybko i na temat na każde maile i telefony. Jest to mój pierwszy nowy samochód z salonu i dzięki Panu Grzegorzowi przeszedłem przez wszystkie etapy bez stresu otrzymując swoje wymarzone auto. Polecam z całego serca 😁👑😎
Użytkownik sieci
5 grudnia 2019 15:29
Salon - samochody nowe
Polecam tego młodego ...
... pana z myjni, zna się na robocie 👌
Użytkownik sieci
5 grudnia 2019 10:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek