Zobacz na mapie
88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2020 08:16
Salon - samochody nowe
Byłem w tym ...
... salonie razem z moim pracodawcą celem zakupu nowego auta do firmy Auto miało na nas czekać I czekało ... brudne (niby nic ale po Nowym aucie za ponad 200k spodziewać by się mogło ,że ktoś je umyje przed pokazem )
Użytkownik sieci
17 stycznia 2020 17:02
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 stycznia 2020 17:38
Salon - samochody nowe
Very good. (Przetłumaczone przez Google) Bardzo dobry.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2020 17:38
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo dobry. (Wersja oryginalna) Very good.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2020 08:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 stycznia 2020 15:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 stycznia 2020 18:40
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 stycznia 2020 08:35
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 stycznia 2020 23:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 stycznia 2020 19:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 stycznia 2020 23:43
Salon - samochody nowe
Pojechałem obejrzeć citroena ...
... c5 III gen. którego pozostawił im klient kupując nowe auto. Do przejechania miałem 100km w jedną stronę zadzwoniłem wcześniej zapytać o stan auta aby nie robić sobie niepotrzebnych kosztów w odpowiedzi usłyszałem że jedyny mankament to wychodząca rdza na przednim błotniku, a prócz tego wszystko sprawne . Cenę miał najwyższą ze wszystki w danym czasie wystawionych c5 w podobnej konfiguracji. Po dotarciu na miejsce MASAKRA auto w zasadzie całe do lakierowania ,ciężko znaleźć było element który nie był by przetarty czy odrapany do podkładu, klima nie działa, po odpaleniu nierówna praca silnika i po kilku sekundach pracy cała litania błędów na wyświetlaczu. Przez pracownika salonu aut używanych carsed straciłem dzień urlopu , oraz jakieś 100zl na paliwo nie licząc obiadu swojego i kolegi którego ze sobą zabrałem pewny, że kupię to auto ponieważ nie spodziewałem się, takiej nierzetelnosci .
Użytkownik sieci
3 stycznia 2020 11:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 stycznia 2020 19:45
Salon - samochody nowe
Miałam ogromną przyjemność ...
... być Państwa klientem. Panie Rafale M. jest Pan NAJLEPSZY!!! Raz jeszcze dziękuję za pomoc i cierpliwość ;-)
Użytkownik sieci
1 stycznia 2020 11:11
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 grudnia 2019 09:54
Salon - samochody nowe
Super
Użytkownik sieci
30 grudnia 2019 10:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 grudnia 2019 08:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 grudnia 2019 14:09
Salon - samochody nowe
Auto po poważnej ...
... naprawie blacharskiej- zderzenie z łosiem. Po oddaniu stwierdzono: ponad setka(!) wtrąceń i punktowych niedoróbek lakierniczych, z widocznymi odcięciami każdego malowanego elementu; nawet nie zdjęto z wnęk drzwiowych naklejek, tylko je "obmalowano" dookola (nie wierzę, ze to piszę!); nie wymieniono: połamanego plastikowego podszybia i porwanej podsufitki. Zastosowano różne śruby do przykręcenia błotników z prawej i lewej strony. Auto oddano z nieodpowietrzonym układem chłodzenia (stanęliśmy w nocy w trasie z powodu braku płynu chłodzącego). Z nawiewów po dziś dzień wylatują kawałki szkła, mimo że na kosztorysie widnieje pozycja: "Deska rozdzielcza wraz z wymianą". Śmiem twierdzić, że nigdy nikt jej nie wymienił. Okazało się, ze Carsed wydrenował z ubezpieczyciela tyle, co się dało i liczył, że Klient się nie kapnie. Na moje pytanie- czemu nie naprawili podszybia i podsufitki, Kierownik Paweł Sobkowicz stwierdził, ze gdyby te elementy wymienili, to byłaby szkoda całkowita, a zaczęli już naprawiać samochód. Z mojej wiedzy wynika, że to wyłudzenie. Po interwencji impuls-leasingu, który odmówił przelania pieniędzy od ubezpieczyciela do Carsedu za tak naprawiony samochód, usterki poprawiono. Jednak: nadal wylatują kawałki szkła z nawiewów. Na naprawę dają 24 miesiące. Po 7 miesiącach (4 dni temu) na drodze ekspresowej przy 100km/h odpadła listwa maskująca szybę przednią. Pan Sobkowicz w telefonicznej rozmowie stwierdził, ze podczas mycia auta ktoś musiał uszkodzić i odpadła. Po prostu listwy odpadają z samochódów i trzeba się przyzwyczaić. Okazało się, ze słupek pod nią jest krzywy (źle naprawiony) i nawet fizycznie nie mogłaby być zamocowana. Zero korelacji pomiędzy przyjeciem-mistrzem serwisu- Kierownikiem Blacharki. Dyrektor Zarządzający z Siedlec olał moją prośbę o spotkanie, Dyrektor z Warszawy olał moją prośbę o spotkanie. Nie dałbym im nawet potrzymać waty cukrowej na patyku. Buta, arogancja i udowadnianie Klientowi, że jest kretynem. ——————————— Edit: finalnie poprawiono wszystko zgodnie z oczekiwaniami, jednakże gdyby nie komentarz tutaj nic by się nie zmieniło.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2019 12:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 grudnia 2019 12:36
Salon - samochody nowe
Szybko i sprawnie ...
... przyjęcie do serwisu. Naprawa serwisowa wykonana zgodnie z zaleceniami. Auto oddane nieumyte i bez propozycji płstnego mycia. Słabo ;-(