83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 lutego 2019 14:54
Salon - samochody nowe
Salon nie godny ...
... zaufania, milo aż do czasu zakupu, a w momencie dalszych problemów mają cię w dup... . Miałem problemy z korozją/pęcherzami w VW up! zakupiony 2012r, zauważyłem je na przeglądzie gdy auto praktycznie skończyło 5lat (2017r) i od razu zgłosiłem serwisantowi. Wada/pęcherze znajdowały się tuż przy wlewie paliwa, powierzchnia nie była uszkodzona ani nigdy nie naprawiana co też potwierdzili w serwisie, poprosili o przyjazd jak będzie gwarant (pan z demencją). Przyjechałem tak jak chcieli, podszedł do auta gwarant i od razu powiedział że to nie obejmuje gwarancja, zapytałem jaka czy na perforacje czy na lakier ? nie obejmuje i koniec. Długo drążyłem temat a on nawet nie zdjął elementu (wlewu paliwa) czyli nie przeprowadził diagnozy od razu stwierdził że nie. Poprosiłem aby na piśmie się określił, powiedział że nie bo ustnie to zgłaszałem i taką też dostałem odpowiedź. Kilka dni minęło i rozmawiałem z kierownikiem w salonie który zapewnił że dostanę taką odpowiedź, zapytałem też jak gwarant mógł określić co to jest dokładnie bez zdjęcia powłoki lakieru, usłyszałem że jest to nie możliwe (lakier w żaden sposób nie był uszkodzony). Następnie okazało się że gwarant nie napisze mi co to jest bo nie wie, rzucił krótko może utlenienie?! Długo męczyłem się z nimi i do dzisiaj nic nie wywalczyłem i dlatego mogę wprost powiedzieć oszuści. Chciałem od razu poradzić innym, że jak jest jakiś problem z Salonem/gwarantem i nie ma reakcji w ciągu od 30-60dni to lepiej wydać na prywatnego rzeczoznawcę parę złotych niż polegać na uczciwości SALONU VW KROTOSKI CICHY. P.S zapoznałem się z wypowiedziami/wpisami posiadającymi 5 gwiazdek, są to wpisy pracowników stwierdzam to po sposobie zapisu, zacząłem się zastanawiać czy jest jakiś klient, który jest wstanie zapamiętać z imienia i nazwiska pracownika salonu a co dopiero dwóch. Ocena tak wysoka jest oszukaną oceną, proszę GOOGLE o przyjrzenie się tym opinią.
Użytkownik sieci
15 lutego 2019 10:49
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa, cierpliwie ...
... znosili wszystkie moje pytania przed i po zakupie.
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 02:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 lutego 2019 19:23
Salon - samochody nowe
Jak najbardziej polecam ...
... salon Krotocki-Cichy. Miałem przyjemność kupić od nich używane auto. Pan Przemysław Przybylski kompleksowo się zajął mną jako klinetnem (doradztwo, pokazanie bardzo dokładnej historii auta, jazda próbna, negocjacja ceny, wszystkie formalności, kontakt poza godzinami pracy, kumplowska relacja ;). Co ciekawe zaraz po zakupie auta wyszła drobna usterka - lusterko, które zostało wymienione na nowe kilka dni później w cenie auta ! Jeżeli auto będzie się sprawowało równie dobrze, jak sam zakup to wrócę kiedyś pewnie po kolejne autko. Kompleksowa obsługa również na sewisie, a i kawka smaczna :)
Użytkownik sieci
9 lutego 2019 19:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 lutego 2019 12:54
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lutego 2019 12:58
Salon - samochody nowe
Kupowałem samochód w ...
... programie Das WeltAuto przy salonie VW i pomoc ze strony pracowników działu sprzedaży była na naprawdę najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
8 lutego 2019 08:54
Salon - samochody nowe
Dział samochodów używanych ...
... i Pan Przemeka Przybylski z kulturą i profesjonalnym podejściem pomoże i doradzi w podjęciu decyzji. Podziękowanie w wyborze Golfa VII
Użytkownik sieci
4 lutego 2019 21:28
Salon - samochody nowe
Dzięki zaangażowaniu pracownikom ...
... serwisu Krotoski Cichy, nasz samochód został naprawiony w ramach gwarancji. Miła obsługa i pełen profesjonalizm, super podejście do klienta :-) dziękujemy bardzo panu Łukaszowi i Piotrowi :-) polecamy firmę.
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 11:11
Salon - samochody nowe
Zawiozłem audi na ...
... lawecie licząc na profesionalizm gdyż mój mechanik nie mógł sobie poradzić i zdiagnozować usterkę . Natomiast ze strony serwisu było jeszcze gożej dość że nic przez 1.5 godziny nie znaleźli to poprosiłem o przerwanie diagnostyki w obawie że koszty 541 zł , które w tym momencie musiałem już zapłacić za nic to mnie przeraziło Auto zawiozłem do prywatnego mechanika do Warszawy i on zupełnie w innym miejscu wykrył wadę niż serwis , wadę usuną za koszt 200 zł Jak powiedziałem mechanikowi ile kosztuje godzina w serwisie to się za głowę złapał i powiedział jeżeli on by nie wykrył usterki to by nic nie wzioł . Ja więcej nie zamierzam za nic płacić .
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 00:25
Salon - samochody nowe
Niestety serwis jak ...
... na markę premium poniżej moich oczekiwań. Zbyt dużo zamieszania przy rzeczach oczywistych i jasnych.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2019 14:14
Salon - samochody nowe
Z Grupą Krotoski ...
... Cichy jestem związany od około 5 lat. Nasza przygoda zaczęła się z chwilą kupna nowego VW Golfa, później używanego VW UP a ostatnio używanego VW Tourana (te dwa ostatnie objęte oczywiście programem Das WeltAuto). W każdej większej firmie pracują osoby, które angażują się bardziej lub mniej w swoje obowiązki, posiadają mniejszą lub większą wiedzę. W mojej ocenie na wyróżnienie zasługują dwie osoby, co nie oznacza, że pozostali pracownicy pracujący przy ulicy Niciarnianej 51/53 nie są godni polecania, jest to Pan Dawid z Działu serwisu oraz Pan Paweł z Działu Sprzedaży Samochodów Używanych. Pan Dawid jako pracownik serwisu ma tą pozytywną cechę, że słucha klienta i z opowieści typu coś stuka, coś szumi,coś... odnajduje przyczynę usterki a w przypadku naprawy części na gwarancji nie stara się przeciągać i udawać, że wina jest zupełnie nie związana z gwarancją. Cały czas podczas trwania usługi na bieżąco informuje o statusie naprawy i ewentualnych rozwiązaniach danej usterki. Pan Paweł z Działu Sprzedaży Samochodów Używanych to nie tylko pozytywny i mam wrażenie zawsze uśmiechnięty człowiek ale i bardzo profesjonalny doradca a przy tym Super Bohater rozwiązywania problemów, które nie powstały z jego winy. Cały czas zachowuje zimną krew i proponuje rozwiązania dzięki, którym klient wychodzi bez opresji. Pamiętajcie, że nigdzie nie ma doskonałych ASO. Pytanie jest takie jak radzi sobie dany Dealer z problemami i czy potrafi przyznać się czasami do ewentualnego błędu i go naprawić. Podsumowując polecam salon , serwis Krotoski Cichy w Łodzi przy ulicy Niciarnannej 51/53.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2019 09:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 stycznia 2019 15:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 stycznia 2019 11:58
Salon - samochody nowe
Punkt samochodów używanych ...
... i Pan Marcin Błasiak to najlepsze połączenie profesjonalizmu, sprawdzonych aut i solidności wraz z kulturą obsługi.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2019 09:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 stycznia 2019 15:36
Salon - samochody nowe
Przyjechałem po olej ...
... do skrzyni biegów ok 18.00 , miła Pani pokierowała mnie do obsługi serwisowej . Po 40 min oczekiwania w kolejce sprzedawca zainteresował się "za czym kolejka ta stoi" i poinformował że kasa jest czynna do 18 . Więc szkoda czasu, zostalo Allegro bo mam do Was spory kawałek.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2019 16:10
Salon - samochody nowe
Podczas wymiany opon ...
... na zimowe skradziono zaślepka zapalniczki z tylu dlatego polecam dokładnie sprawdzać auto zastanawiam się co jeszcze mogło zginąć brak mi slow AUTO SPRAWDZAŁAM WIELOKROTNIE OCZYWIŚCIE ZANIM NAPISAŁAM OPINIE
Użytkownik sieci
4 stycznia 2019 11:28
Salon - samochody nowe
Mila i profesjonalna obsluga. Bardzo polecam
Użytkownik sieci
4 stycznia 2019 00:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek