83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 listopada 2018 18:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 października 2018 19:42
Salon - samochody nowe
Serwis porażka. Zupełnie ...
... inne ustalenia przez telefon a na miejscu kwota 2x większa. Lekceważące podejście do klienta, konsultanci czują się lepszą kastą. Koszula i marynarka nie ze wszystkich robią człowieka.
Użytkownik sieci
23 października 2018 14:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 października 2018 21:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 października 2018 21:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 września 2018 07:39
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis wśród ...
... audi i vw a byłem z wielu przez 16 lat. Takich naciągaczy to jeszcze nie widziałem. Kilka razy liczą tę samą czynność. Gdyby nie czujne oko klienta to rachunek byłby 30% droższy. Nigdy więcej i nie polecam. Z całej Polsce są kolejki do serwisu a u nich nie ma, bo już nie mają klientów.
Użytkownik sieci
15 września 2018 22:47
Salon - samochody nowe
Witam powiem tak ...
... kupiłem ostatnio w tym salonie używane Audi a6 c7 z 2014 roku zakup przebiegł sprawie byłem zadowolony co mnie rozczarowało natomiast tak kiedy przyjechałem odebrać auto dopiero było myte i sprzątane zbiornik paliwa pusty (nie liczyłem na pełen bo to nie oto chodzi nie targowalem się ani złotówki co do ceny ) to wszystko to szczegół natomiast w drodze powrotnej zaczęło padać na parkingu zauważyłem ze przednia lampa jest cała zaparowana po kilku kilometrach pojawiła się informacja światło drogowe mijania nie działa No cóż po potem po włączeniu świateł przeciw mgielnych pojawił się kolejny błąd Audi adaptuje lichy awaria systemu postanowiłem zgłosić reklamacje niestety do pana który zajmował się sprzedażą tego auta nie zastałem telefonicznie ponieważ poszedł na urlop kolega z pracy poinformował mnie ze będzie od poniedziałku postanowiłem zaczekać. Natomiast w poniedziałek powiedziano mi ze będzie w środę dopiero przedstawiłem sprawę koledze bo między czasie przestał działać kierunkowskaz pomyślałem trzeba coś z tym zrobić bo niedługo zgaśnie wszystko po rozmowie z kolegą Pan doradca powiedział mi ze lampa zostanie wymieniona i usterka usunięta na ich koszt musi zamówić lampe i w środę bym musiał przyjechać na wymianę zapytałem czy nie dało by rady wymienić tego nap.w Szczecinie bo z tamtąd pochodzę i te wyprawa do Łodzi mnie sporo wyniesie czas i td. Odp. Niestety nie tylko tam gdzie auto zakupowalem pomyślałem Ok pojadę do Łodzi we wtorek mieliśmy potwierdzić termin natomiast zero odzewu zadzwoniłem i spytałem co i jak niestety nie znaleźliśmy jeszcze lampy szukam i takie tam bzdury postanowiłem zadzwonić w środę i porozmawiać na ten temat z panem który mi auto sprzedawał i miał wrócić z urlopu ale jednak nie wrócił i nici nikt nie potrafił do tej pory mi w tej sprawie pomuc .Pan który mi sprzedawał auto rzekomo dziś ma się pojawić w pracy będę dzwonił i się dopytywał dalej narazie dwie gwiazdki za przebieg zakupu poszło naprawdę sprawnie natomiast co do reszty liczyłem na większy profesionalizm i pomoc z usunięciem usterki mam nadzieje nie będę musiał iść z tym do adwokata i że w krótce to wyjaśnimy o dalszych losach będę informował pozdrawiam. Witam ponownie chciałem dokończyć swoją oponę na temat tego salonu jak i serwisu natomiast tak jak wspominałem czekałem na powrót z urlopu jednego z pracowników tego salonu doczekałem się po prawie dwóch miesiącach terroru telefonicznego przysłano mi nową lampę i ustaliłem z panem P ze umówi mnie na wymianę do Szczecina do ich serwisu i tam mieli mi na ich koszt to wymienić oraz zobaczyć co jest jeszcze uszkodzone i odczyt i usunięcie błędów z komputera . Wyobraźcie sobie ze Pan P potem zamilkł i przestał odbierać telefony porostu pomyślał masz lampę resztę zrób sobie sam zapewne zdawał sobie sprawę ze tam będzie coś jeszcze do wymiany czyli czujniki doświetlania zakrętu oraz jeden z czujników świateł dziennych do którego tez zapewne dostała się woda . Na koniec wspomnę ze Pan P chwalił się ze w tamtym roku sprzedali najwiecej aut ,może i tak ale zapewniam Pana Panie P ze w przyszłości ta liczba niesamowicie spadnie przez to jakie macie podejście do klienta ludzie czerpią informacje z rożnego rodzaju For itd. zanim zdecydują się na zakup samochodu lub jego naprawę czy tez serwis . Po pewnym czasie pomyślałem Ok wymienię to na własny koszt niech stracę te pare stówek ale przemyślałem to jeszcze raz i pomyślałem ze oni będą tak postępować z innymi ludźmi tak samo jak raz się udało to może jeszcze raz się uda postanowiłem to oddać do Adwokata i zobaczymy jaki będzie finał tej naprawy dlatego z całą pewnością nie Polecam nikomu . Pozdrawiam
Użytkownik sieci
7 września 2018 14:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 września 2018 12:12
Salon - samochody nowe
Usterka nie została ...
... usunięta po czternastu (!!!) wizytach gwarancyjnych w serwisie. Inny serwis poradził sobie za pierwszym razem. System użyczania samochodu zastępczego skandaliczny.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2018 15:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 lipca 2018 12:37
Salon - samochody nowe
Dla klientów na ...
... poczekalni niema nawet wody do picia
Użytkownik sieci
5 lipca 2018 13:12
Salon - samochody nowe
Serwis Masakra!!!
Użytkownik sieci
1 lipca 2018 12:54
Salon - samochody nowe
Obsługa tragiczna zero zainteresowania
Użytkownik sieci
22 czerwca 2018 13:53
Salon - samochody nowe
Salon ładny auta ...
... są można się przymierzyć i sprawdzić które przypadnie do gustu.Pani na recepcji miła uśmiechnięta i pyta czy można udzielić informacji i skieruje do właściwego działu lub do sprzedawcy. Za to serwis mniej niż niedostatecznie Może to tylko osoba z którą rozmawiałem a inni ok Ale owa Pani nie posiadała żadnej wiedzy specjalistycznej ciągle musiała konsultować się z innymi pracownikami lub konsultantami,czy to osobiście czy w trakcie rozmowy telefonicznej Odsyłała mnie do innych działów chyba w nadziei że tam mi udziela informacji A ja jak bumerang wracałem spowrotem do tej samej pani bo pytania nie dotyczyły wybranych zagadnień z działów do których byłem odsyłany Więc poprostu śmiech na sali. Jeśli już po informacje to dużo lepiej i więcej można dowiedzieć się w łodzi na ul Pabianickiej w VW
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2018 13:50
Salon - samochody nowe
Parafrazując angielskie powiedzenie: ...
... "Boże chroń ... przed serwisem VW Krotoski Cichy Łódź". Niedługo po zakupie auta zgłosiłem dwa tematy do sprawdzenia/reklamacji. Postępowanie dotyczące jednego z tematów ciągnęło się kilkanaście tygodni. Kontakt telefoniczny - 70% połączeń w ogóle nie podnoszą słuchawki. Problem zakwalifikowano jako naprawę reklamacyjną, auto musiało na krótki okres zostać w serwisie, więc poprosiłem o zastępcze (jestem z poza Łodzi). Obsługa wyraziła zgodę ale o dziwo ODPłATNIE. ( oczywiście tylko dla mnie w promocyjnej cenie/dobę). Na początku argumentowali nakazem z "góry" (czytaj VW Polska). Oczywiście skontaktowałem sie poprzez infolinie, a tam konsultant poinformował że pobór opłat za auto zastępcze to kwesta uzgodnień bezpośrednio z dealerem! Kolejna tłumaczenia mówiły że auto nie jest na tyle niesprawne i co innego gdyby to była poważniejsza usterka ... . Napisałem więc maila do Kierownika serwisu. Po kilku dniach bez odpowiedzi zadzwoniłem do niego. Oczywiście z wiadomością się zapoznał natomiast żeby w jakikolwiek sposób się odnieść - to już zbyt duże oczekiwania. Po rozmowie telefonicznej z P. Kierownikiem stwierdziłem że sam odpuszczam tego zastępczka, ponieważ nie dość że o wszystko musisz sie pinować i upominać to jeszcze płacić... . Drugi temat dotyczył układu jezdnego. Tutaj finalnie skończyło się opłatą za sprawdzenie geometrii. Sam mam do siebie pretensje że się na nią zgodziłem, ale człowiek niestety nie raz popełnia błędy. Podsumowując : kontakt z serwisem kosztował mnie paręset zł ( w tym organizacja transportu do/z Łodzi), sporo nerwów i finalnie temat reklamacji dot. lakieru nierozwiązany, ponieważ usterka pojawiła się na nowo. A przecież kupujemy nowe auto by omijać niespodzianki w sprowadzanych używkach, a gdy ewentualnie coś się przydarzy- by rozwiązać sprawę profesjonalnie i fachowo w serwisie. Mam nadzieję ze nigdy nie będę musiał zawitać ponownie do tego dealera. Tomasz Trudziński PS. Ta jedna gwiazdka głównie za proces samego zakupu auta, który przebiegł sprawnie i szybko.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2018 12:04
Salon - samochody nowe
Tragedia dzwoniłem mówię ...
... jak mam problem a oni się beszczelnie rozlanczaja może jak bym miał auto za. 50 tys to by się nie rozlaczyli ale ze mam za 4 tys to można olać klienta
Użytkownik sieci
18 stycznia 2018 00:35
Salon - samochody nowe
Serwis jest katastrofalny! ...
... Niesłowni, czas naprawy bardzo długi! Nie ma osoby odpowiedzialnej, każdy mówi co innego! Bałagan organizacyjny!
Użytkownik sieci
24 grudnia 2017 16:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 grudnia 2017 17:23
Salon - samochody nowe
Serwis to jakieś nieporozumienie.
Użytkownik sieci
3 listopada 2017 09:02
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się do ...
... Państwa jest nie możliwe. Po co Wam telefony?