96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 16:54
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Nie honorują gwarancji na wykonane przez nich naprawy. Bez wykonania ekspertyzy przez wykwalifikowanego fachowca, od razu odrzucają rekalamację, mimo tego, że ewidentnie naprawa została wykonana źle. Poniżej zamieszczam zdjęcie - odpadła przyklejona listwa, według serwisu jest to uszkodzenie po kolizji. Na karoserii auta nawet najmniejszej ryski. Dwa miesące wcześniej dokonali naprawy za prawie 10.000 zł. EDIT: Dopisuję edycję, ponieważ odpowiedź na Państwa komentarz jest nie możliwa. Tłumaczyłem to już w reklamacji, a Państwo cały czas macie tą samą, utartą śpiewką. Tak więc kolejny raz sprostuję. Na zderzaku została jedna warstwa kleju, z lakierem z listwy, kótra odpadła, został też ślad po drugiej linii nałożonego kleju, no właśnie tylko ślad. Czyli jednak to klejenie nie było prawidłowe, ponieważ cała warstwa odpadła. Co do wyłamanych elementów, również już tłumaczyłem. Ta listwa to owiewka, więc jeśli puściło mocowanie klejone od przodu auta i wiatr podwiał tą owiekę do góry, to chyba pęknięcie 2 cienkich uchwytów nie jest niczym nadzwyczajnym. Na aucie nie ma żadnych śladów, choćby najmniejszej ryski czy otarcia, wskazującego na jakiekolwiek uszkodzenie mechaniczne. Sprawa kolejna, oględzin nie przeprowadził żaden eksper, więc nie wykonali nawet Państwo ekspertyzy. Swoim podejściem bardzo skutecznie zniechęciliście mnie Państwo do swojego serwosu i tym samym do marki VW. EDIT: Odkleja się też listwa po przeciwnej stronie auta - dołączam nowe zdjęcie.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2023 13:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 lipca 2022 13:56
Salon - samochody nowe
Z przykrością muszę ...
... dać słabą ocenę za serwis auta. Cena za usługę wygórowana ta sama usługa w innymi serwisie VW o 300zl tańsza. Strefa klienta, tragedia lata 90te reszta zwykłej kawy rozpuszczalnej brak wody brak klimatyzacji brak expresu do kawy. No i najważniejsze brak możliwości wystawienia faktury z opóźnionym terminem płatności nowy klient tylko gotówką!!!! Nie dobrze kochani państwo mamy 21 wiek!!!!
Użytkownik sieci
11 marca 2020 21:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 lutego 2020 21:03
Salon - samochody nowe
Auto zostawione w ...
... serwisie na 3dni w celu sprawdzenia usterki. Przez ten czas oczywiście zdiagnozowali usterke ale powiedzieli, że nie mają odpowiedniego sprzętu do naprawy auta, po czym Pan zgubił się w tym co mówi stwierdził, że nawet jak zamówi część to nie wiadomo kiedy ja wymienia i najlepiej jak pojadę do innego serwisu 👌 auto umyte fatalnie, wydaje mi się że czyściejsze przyjechało niż wyjechało. Jeden plus, że Pan był świadomy, że jestem niezadowolony i polecił Poznań.
Użytkownik sieci
26 października 2018 19:59
Salon - samochody nowe
Nie jestem zadowolony ...
... ze sposobu dokonywania wyliczenia kosztów za serwis. Uważam, że koszty są bardzo zawyżane
Użytkownik sieci
17 października 2018 21:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 października 2017 15:45
Salon - samochody nowe
Brak fachowego podejścia ...
... do klienta. Klient ma kupić auto - kupił - już nas nie interesuje. Serwis tragedia, niemiła obsługa. Nie polecam!