94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2024 13:59
Salon - samochody nowe
Dzień dobry. Niestety ...
... mimo początkowych dobrych wrażeń związanych z ASO Rzepecki Mroczkowski, niestety jestem zmuszony wystawić możliwie najniższa oceną za zaistniałą sytuację, jakiej doświadczyłem jako klient tego serwisu. Zostawiłem na dużym serwisie Golfa 7. Naprawa była dość kosztowna, bo należało wymienić rozrząd. Byłem tego jak najbardziej świadom. Podczas odbioru auta otrzymuje informację o konieczności wymiany uszczelniaczy wtrysków bo przepuszczają. Nie wyrażam wtedy zgody na wymianę piór wycieraczek bo do kosztu 4500 zł przy odbiorze muszę już doliczyć kolejne 1800 za uszczelniacze. Przyjeżdżam dwa tygodnie później na naprawę. Mam umówiony odbiór na kolejny dzień. Doradca mówi, że będzie dzwonił wieczorem z informacjami. Nikt nie dzwonił. Mam umowę najmu auta do dnia kolejnego do godziny 15. Nikt nie dzwoni, więc uznaje, że auto jest gotowe. Wchodzę na serwis, tam zdziwienie, że przyjechałem. Pytają czy nie wiem o uszczelce. Ja nic nie wiem. Inny doradca mówi, że dojechała niewłaściwa uszczelka pod pokrywę zaworów. Pojawia się w międzyczasie mój doradca, którego nie było w poprzednim dniu. Szuka papierów od auta i przychodzi z doradcą, który miał do mnie dzwonić. Przepraszają mnie, ale zapomniał zadzwonić. Auto nie jest gotowe i będzie wieczorem. Zadzwonią. Dodam, że mieszkam 50 km od serwisu a przy obecnych cenach paliwa to spory koszt. Oczywiście nie mogłem czekać od 15 do 20 w serwisie. Wieczorem telefon że auto gotowe i zgodnie z moją prośbą udało się wykonać naprawę prawie 180 zł taniej. Mówię fajnie - honorowo wybrnęli z sytuacji. Odbieram auto z żoną. Przyjeżdżam do domu i mówię podniosę maskę, żeby zobaczyć czy wszystko ok. Moje zdziwienie nie miało granic kiedy zobaczyłem brak pokrywy plastikowej silnika. Dzwonię na serwis. Pytają czy ja taką miałem...nigdzie takiej nie ma. Dwóch mechaników auto robiło ale żaden nie kojarzy. Mam dzwonić na kolejny dzień. Odmawiam stanowczo, bo nie mam możliwości jazdy po raz 3 po osłonę, którą ktoś z powodu swojej niekompetencji gdzieś posiał. Doradca mówi, żeby zajrzeć do bagażnika bo czasem wykładają części mechanicy do bagażnika. O dziwo jest. Mam spróbować założyć ją samemu. I jak by tego było mało w samochodzie leży kartonik z wycieraczkami, które stanowczo odmawiałem wymieniać. Nawet wchodząc do ASO doradca przekazal mi informację, że złapał mechanika przed chwilą żeby tych wycieraczek nie wymieniał. Kolejny serwis ASO, w którym doświadczyłem takiego braku niekompetencji i szacunku do klienta. W tej sytuacji słowo przepraszam nie wystarczy i próbowałem najpierw telefonicznie rozwiązać tą żenująca sytuację ale na propozycje mojej rekompensaty za zaistniałą sytuację ze strony ASO otrzymałem odpowiedź, że nie ma mowy o niej bo uzyskałem rabat z naprawę. Wydałem ponad 6000 zł w Państwa serwisie. Nie było mnie stać już na wymianę wycieraczek. Kategorycznie tego zażądałem, jest wpis w fakturze. Zasugerowanie mi kolejnej jazdy do Państwa, żeby z Waszej winy zwrócić wycieraczki, jest delikatnie mówiąc nie na miejscu i nie rozwiązuje dla mnie sprawy - jak to ujął doradca. Przyjeżdżałem do Państwa 4 Volkswagenami. Stracili Państwo klienta, który zostawiał u Państwa sporo gotówki. Z przykrością będę wśród rodziny i znajomych odradzał wizyty w Państwa serwisie. Minęło ponad 5 miesięcy od mojej wizyty w serwisie Rzepecki Mroczkowski. Czekalem na jakikolwiek konstruktywny wpis serwisu pod moim komentarzem ale jak widać z przykrością władze serwisu dziękują tylko za pozytywne komentarze pod opiniami i niestety z konstruktywną krytyką sobie nie radzą, co tylko utwierdza mnie przy mojej negatywnej opinii. Mam tylko nadzieję, że nikt więcej z Państwa strony nie został potraktowany jak ja. Z przykrością nadal odradzam wszystkim znajomym wizyty w serwisie Rzepecki - Mroczkowski. Mimo wszystko pozdrawiam.
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 22:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 maja 2024 22:39
Salon - samochody nowe
Serwis Tragedia żadnej ...
... pomocy przyjechałem z awaria i tak też odjechałem nie polecam
Użytkownik sieci
3 marca 2024 20:12
Salon - samochody nowe
Tragedia i dramat ...
... to mało. Oszuści, kłamcy, niekompetentna obsługa. Naprawa trwająca ponad 30 dni, brak odpowiednich narzędzi, których kosztami zostałem obciążony. Do dzisiaj myślałem żeby odpuścić wystawienie opinii ale widzę, że wyrwali element podnoszenia szyb od strony pasażera w taki sposób, że obecnie nie można go przymocować więc jest luźny i odpada, co powoduje odsłonięcie kabli! Przestrzegam wszystkich - szkoda czasu i nerwów. 21.10 - dostarczono samochód 22.10 - diagnoza. Do wymiany silnik otwierania szyby - przednie, tylne drzwi. Koszt 1800 zł. Część będzie w 4-5 dni, bo nie ma na stanie. 30.10 - po telefonie z mojej strony mówią, że przynajmniej 10 dni 6.11 - teraz przynajmniej 14 dni 10.11 - nie wiedzą kiedy będzie 12.11 - pracownik twierdzi, że część jest i jutro będzie naprawiony 13.11 - części jednak nie ma i nie wiadomo kiedy będzie 16.11 - po moim kolejnym telefonie i rozmowie z kierownikiem otrzymuje samochód zastępczy. Pracownik ponownie twierdzi, że część już jest i samochód będzie naprawiony jutro 17.11 - samochód nadal nie jest naprawiony, nie działa podnoszenie szyb 19.11 - musimy zamówić panel diagnostyczny, dzięki któremu będą mogli wykonać programowanie części 1200 zł (na allegro dokładnie ten sam nowy moduł diagnostyki kosztuje 100zł! skąd ta cena?!) = 3000. Po rozmowie 2200. Kiedy będzie? Nie wiadomo. W sumie to jak pójście do fryzjera z własnymi nożyczkami. Mogą zrobić, ale nie mają narzędzi, więc nie zrobią, ale jak kupie to może zrobią. 20.11 - mija 30 dni! 24.11 - dostaje telefon, że w 26.11 będzie nowa część 26.11 - niby zrobiony i jutro do odbioru bo dzisiaj myją auto 27.11 - odbiór kurtyna O i tłumaczenie, że klienci nie są obciążani kosztami narzędzi. Nawet nie przeczytali dokładnie tego co napisałem. Zostałem obciążony jakąś horrendalną kwotą panelu diagnostycznego, który mam w schowku i do niczego mi się nie przyda. Co więcej dokładnie ten sam panel na allegro kosztuje 1/10 ceny z aso! Wasza uprzejmość po 8 miesiącach jest zbędna i nie mam zamiaru więcej się u was pojawić. Kpina!
Użytkownik sieci
26 marca 2023 13:41
Salon - samochody nowe
Ceny jak wszędzie ale dziwne podteksty....duża ostrożności
Użytkownik sieci
30 stycznia 2023 21:30
Salon - samochody nowe
Niestety obsługa pogwarancyjna ...
... bardzo nieprofesjonalna. Samochód chwilę po gwarancji i co pół roku psuje się inny silniczek sterowania klimatyzacją. Wymieniasz dwa po niecałym roku psuje się kolejny cyt: „taki sam ale inny”. Każda wymiana to koszt pomiędzy 1600-3000. Silniczków jest w sumie 6 więc można się tak długo bawić kosztem klienta. Zdecydowanie nie polecam tego serwisu. Aktualizacja 30.01.2023 Tak tylko dla porządku sprawy i zamknięcia tematu. Po dość konstruktywnej dyskusji z szefem serwisu i propozycji oferty specjalnej na naprawę złożonej zarówno telefonicznie jak i w poniższym komentarzu nikt nigdy do mnie z żadną ofertą nie wrócił. Minęły już ponad 2 miesiące. Myślę że to chyba samo w sobie świadczy o poziomie profesjonalizmu w tym serwisie. Ocenę pozostawiam.
Użytkownik sieci
15 listopada 2022 19:29
Salon - samochody nowe
Niestety obsługa pogwarancyjna ...
... bardzo nieprofesjonalna. Samochód chwilę po gwarancji i co pół roku psuje się inny silniczek sterowania klimatyzacją. Wymieniasz dwa po niecałym roku psuje się kolejny cyt: „taki sam ale inny”. Każda wymiana to koszt pomiędzy 1600-3000. Silniczków jest w sumie 6 więc można się tak długo bawić kosztem klienta. Zdecydowanie nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2022 18:56
Salon - samochody nowe
Mimo umówionej wizyty ...
... odmówiono mi przeglądu. Bardzo niemiła obsługa na stacji badania kontroli pojazdów.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2022 13:37
Salon - samochody nowe
Mam bardzo negatywne ...
... odczucia. Obsługa w serwisie daje do zrozumienia, że właściwie i tak musisz do nich przyjechać. Podczas standardowego serwisu powiadomili mnie, że będzie akcja serwisowa aktualizacja kamerki. Całość miała trwać 2..3 godz. a trwała ponad 2 x dłużej. Nikt się nie pofatygował powiedzieć co się dzieje, na którą planują zakończyć itp. podczas gdy ja czekałem na miejscu bo skoro to tylko 2 godz. to szkoda czasu na dodatkowe przejazdy tam i z powrotem. Dodatkowo jest problem z tarczą hamulcową jednego koło - wygląda na to że klocek w jednym miejscu nie dociska tak mocno jak w innym (nie rozbierałem i nie znam jeszcze przyczyny). gdy chciałem to zareklamować w tym salonie powiedzieli że w ogóle nie ma takiej możliwości i że być może zbyt gwałtownie zahamowałem? No to do czego są te hamulce jak nie do hamowania? Nikt też odpowiedział mi gdzie mogę złożyć reklamację, nikt nie chcę się tym zająć, nie odpowiada na e-mail itp.
Użytkownik sieci
21 maja 2022 18:28
Salon - samochody nowe
przez dwa tygodnie ...
... nikt nie potrafił mnie umówić na wizytę serwisową a jak już się udało to 30 minut przed umówionym terminem otrzymałem informację że ktoś zapomniał zamówić części… no i nie mam po co przyjeżdżać
Użytkownik sieci
27 marca 2022 08:38
Salon - samochody nowe
Serwis to istny koszmar
Użytkownik sieci
4 stycznia 2022 15:01
Salon - samochody nowe
Odradzam przegląd techniczny. Chaos kolejka i brak organizacji
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2021 14:16
Salon - samochody nowe
Polecam omijać szerokim ...
... łukiem. Salon sprzedał innej osobie zarezerwowany samochód. Przy próbie wyjaśnienia nie zaproponowano innego auta w zamian, tłumaczenie w stylu "przykro mi, ale kolega sprzedał samochód" jest żenująco słabe.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2021 10:45
Salon - samochody nowe
Nie polecam, zakup ...
... samochodu był bardziej chaotyczny niż porządnie zorganizowany. A serwis wola o pomstę. Po kilkunastu tys. zwracam uwagę że hamulce głośno działają przy hamowaniu na co pracownik serwisu nie sprawdzając w żaden sposób odpowiada że mi się wydaje bo jak on patrzy jest ok. Hamulce wymienione w innym serwisie, w którym dowiedziałem się że powinno to zostać wymienione w ramach gwarancji. Następna usterka ubywający płyn chłodzący, w serwisie nie znaleźli usterki która w innym serwisie została „odnaleziona” i naprawiona. Polecam serwis w Kaliszu ten omijam.
Użytkownik sieci
25 maja 2021 10:07
Salon - samochody nowe
Firma nie podaje ...
... numeru części podczas wyceny - jednocześnie stosując praktyki niezgodne z uczciwym rynkiem konkurencji.
Użytkownik sieci
22 maja 2021 20:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 marca 2021 12:27
Salon - samochody nowe
Fatalne traktowanie klienta
Użytkownik sieci
11 marca 2021 19:37
Salon - samochody nowe
Awaria samochodu w ...
... drodze. Prośba o pomoc. Odmowa. Zero albo - 5 empatii. Propozycja wizyty w przyszłym tygodniu. Porażka.
Użytkownik sieci
10 marca 2021 12:42
Salon - samochody nowe
Jestem W TRAKCIE ...
... zakupu samochodu, jeden wielki bałagan w dokumentach, którego odkrecanie trwa już drugi tydzień, niestety póki co z marnym skutkiem.
Użytkownik sieci
9 marca 2021 08:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka