93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2019 07:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lipca 2019 03:13
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 czerwca 2019 19:07
Salon - samochody nowe
Byłem dzisiaj z ...
... Żoną. Nikt nas nie obsłużył. Obejrzeliśmy sobie sami inne modele, bo najdroższy model VW, który nas interesował stał na zewnątrz zamknięty. Po 15 minutach wyszliśmy. Nikt się nawet nie zainteresował. Poziom obsługi dno. Widocznie auta same się wam sprzedają.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2019 18:48
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 maja 2019 16:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 maja 2019 14:36
Salon - samochody nowe
Pragnę złożyć oficjalną ...
... skargę na totalny brak kompetencji ,wprowadzanie klienta w błąd i narażanie na podwójne koszty związane z ubezpieczeniem pojazdu.Pracownik firmy Pan Włodzimerz Kmieciak dorowadził mnie dzisiaj do "szewskiej pasji" swoim brakiem profesjonalizmu, brakiem wiedzy pomimo 30 lat pracy jak twierdzi, prostackim sposobem wysławiania i chęci pomocy.Zaznaczam ,że to z jego winy ponieważ wadliwie zawarł polise ubezpieczeniową moje ubezpieczenie wzrosło o prawie 100 %. Rok temu po przyjedzie do salonu moja polisa była już wystawiona ,pytając Pana czy zawarta polisa zabezpiecza mnie na wszelkie okoliczności łącznie z zabezpieczeniem zniżek ,odparł jednoznacznie ,że tak.Nie raczył ując zabezpieczenia polisy w kwocie 100 zł za cały rok ,tym bardziej nie zapytał mnie czy życzę sobie taką usługę .Dziś informuje mnie ,że nikt tego nie kupuje ,wiec tak sobie pewnie wymyślił ,że nie będzie pytał przeciez to kosztuje tyle wysiłku. Sytuacja jest kuriozalna i tak przez samowolkę pracownika Rzepecki Mroczkowki zamiast zapłacić ok 5000 zł za polisę mam do zapłacenia ok 8000 zł. Obsługa i jakość reprezentanta firmy oceniam na mniej niż jeden.Mam nadzieję ,że ktoś z kadry zarządzającej zajmie się sprawą i wyciągnie odpowiednie konsekwencje.Nadmienię jeszcze , ze w żaden sposób doradca nie raczył nawet podjąc próby pomocy czy załatwienia sprawy w odpowiedni sposób zwłaszcza , że sytuacja jest konsekwencją podstawowej wiedzy na temat ubezpieczeń .
Użytkownik sieci
4 maja 2019 12:25
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu, brak ...
... parkingu dla klienta, nie miła obsluga jesli chodzi o kobietę, która mnie chciała obsłużyć. Pierwsze wrażenie negatywne i juz nigdy nie odwiedzę tego salonu, a tym bardziej nie kupie u niego auta
Użytkownik sieci
2 maja 2019 14:01
Salon - samochody nowe
Nigdy już nie kupię volkswagena
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2019 10:11
Salon - samochody nowe
W Grudniu ubiegłego ...
... roku zakupiłem tu używanego Passata CC 1.8 TSI z 2010r. Według wyciągu z linii diagnostycznej (tej której używają przy diagnozowaniu aut przed sprzedażą) auto igła. Żadnych zastrzeżeń, lać i jechać. Auto od samego początku brało bardzo dużo oleju (1L na 400km) pierwotnie stwierdzono uszczelkę pod korkiem oleju... Wymieniono ją, i jak nietrudno stwierdzić wciąż było to samo. Na drugiej diagnozie jeden z pracowników serwisu zaproponował mi że doleją olej, ja mam pojeździć i zobaczyć jak będzie ubywało. Spotkało się to oczywiście z moją odmową i zastrzeżeniem że potrafię być upierdliwy - będę tu wracał dopóki nie rozwiążą problemu! Finalnie - Tu na duuuuży plus, zdiagnozowano wadę układu korbowo tłokowego, wszystko zostało wymienione gwarancyjnie (pierścienie tłoki korbowody simeringi pompa wody etc). Zaproponowano mi, żebym przy okazji wymienił rozrząd za 2000zł - Cena jak na ASO super, więc się zdecydowałem. Podsumowując (Dział samochodów używanych + dział serwis) Serwis? Dobre intencje obsługi, szybka reakcja, ale bardzo słaby kontakt z klientem (za każdym razem sam musiałem dzwonić i dopytywać). Dział samochodów używanych to 5/5 jeżeli chodzi o obsługę formalności ETC, za to NIE POLECAM kupowania tam auta używanego, kupimy tu auto z pewną historią, udokumentowanym przebiegiem i pochodzeniem. Ale kupimy też auto w którym praktycznie wszystko będzie do zrobienia, nikt tu nie przywiązuje wagi do rzetelnego podejścia do stanu aut. Do tego, o wszystko trzeba dopytywać, doradcy mają zbyt dużo obowiązków, i nikt kto za to auto był odpowiedzialny, nie ma czasu żeby opowiedzieć Ci o nim coś od siebie. Liczcie się też z tym, że auto które kupicie może nie przejść przeglądu ( w moim przypadku skorodowane tarcze i klocki ). Wiem, że to używane. Wiem, że w używanym trzeba takie rzeczy zrobić. Ale kupując auto używane w SALONIE wymagałbym jednak większej dbałości o jakość sprzedawanego produktu. Tak wiem że mówiono mi przy okazji remontu silnika że tarcze by trzeba zmienić, ale ludzie - dlaczego tak podstawowych rzeczy nie zrobiliście przed sprzedażą? Dodatkowo, po 300km pękły tylne sprężyny ... Widać że do tych aut po odkupieniu od klienta/leasingodawcy nikt nie zagląda.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2019 18:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 marca 2019 00:14
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 marca 2019 10:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 16:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 stycznia 2019 21:14
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu tragiczna. ...
... Pan Kon.... zero szacunku dla klienta. Odradzam
Użytkownik sieci
27 grudnia 2018 23:08
Salon - samochody nowe
Bez zawahania wystawiam ...
... jedną gwiazdkę. Niestety, ale obsługa (dział sprzedaży) fatalna. Sprzedawca, który jako jedyny nikogo nie obsługiwał poprosił, żebym zaczekał aż mnie zawoła. W ciągu 15 min odebrał dwa telefony a gdy zapytałem, czy wreszcie poświęci mi czas odparł, że może mnie przyjąć koleżanka, bo on w sumie już skończył pracę. Po krótkim przypomnieniu, że prosił abym poczekał, obsłużył mnie - z wielką łaską i niezainteresowaniem, w trakcie rozmowy niczego się nie dowiedziałem. Może to dlatego, że jestem całkiem młody lub dlatego, że nie przyszedłem kupić Volkswagena w garniturze? :) Szkoda, bo to był pierwszy diler, którego odwiedziłem w Poznaniu, następnie byłem jeszcze u trzech innych - wszędzie obsługa na bardzo dobrym poziomie. I to u konkurencji dzień później kupiłem samochód :) Odradzam!
Użytkownik sieci
11 grudnia 2018 17:23
Salon - samochody nowe
Nieprofesjonalnie.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2018 09:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 listopada 2018 09:11
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... bardzo niskim poziomie. Cztery osoby za ladą opowiadające sobie dowcipy A klient?...Pan POCZEKA. Wymiana opon z letnich na zimowe trwała od 14 00 do 21 00. Oprocz opon samochód (maska,kufer,blotniki)brudny od smaru. Zgłosiłem problem i teraz czekam aż go umyją. Kolejna strata czasu. Ps. Według firmy leasingowej, opony z letnich na zimowe Wymieniają tylko 4 sztuki na zapasie pozostaje opona letnia, co jest niezgodne z przepisami ruchu drogowego.
Użytkownik sieci
2 listopada 2018 10:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 października 2018 09:29
Salon - samochody nowe
Drogo i nie w pełni profesjonalnie.