93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2020 19:03
Salon - samochody nowe
Czytając wcześniejsze komentarze, ...
... pomyślałem eee pewnie wiara wymyśla. Się okazuje że: auto zostawione od czwartku rano, prawdopodobnie do odbioru w czwartek lub piątek. Sprawa dotyczy pola kierowania dwóch elementów. Kosztorys w cenie lakierowania połowy auta .Komunikacja z klientem mega słaba, jak nie zadzwonisz nie dowiesz się nic. Podejście pro klienckie yyy nie tutaj. Podobna sprawa zalatwiana w Plichta Gdańsk Serwis, czas szybko i zdecydowanie pro podejście klienckie.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2020 13:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 listopada 2020 16:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 listopada 2020 10:19
Salon - samochody nowe
SERWIS TRAGEDIA
Użytkownik sieci
15 października 2020 22:09
Salon - samochody nowe
dzadostwo
Użytkownik sieci
30 września 2020 19:26
Salon - samochody nowe
Po pierwsze INFOLINIA ...
... VW zadzwoniła do mnie po 10 dniach od dwóch zgłoszeń, które zrobiłam. Po drugie musiałam podawać moje dane dwa razy, bo konsultant który miał do mnie zadzwonić tylko godzinę później (byłam w pracy i nie miałam VIN auta) , zadzwonił dzień później i nie było nic zapamiętane z moich danych jak mnie zapewniano. Potem na infoliniach się czeka tyle na połączenie, oto motyw. Co do dealera: Kwota naprawy jest jakimś absurdem (wymiana rozrządu). Części, które należy wymienić w renomowanych sklepach z częściami do VW kosztują max. 550 zł z górnej już półki, licząc robociznę to jakieś max 900zł, a tu z robocizną 2800 ... Wstawiacie złoty rozrząd do 20-letniego golfa? Zejdźcie na ziemie. Podziękuje
Użytkownik sieci
18 września 2020 17:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 10:59
Salon - samochody nowe
Z bólem serca, ...
... ale najgorsze ASO/Salon z jakim miałem kontakt, najgorsze jest to że przez długi czas oszukiwałem się, że każdy może mieć gorszy dzień, przecież to tylko ludzie a jeszcze mam blisko (lokalizacyjnie)... Niestety z każdym kontaktem było coraz gorzej... Zaczynając od chęci zakupu auta nowego, które jak się okazało było zarysowane na placu, co zauważyłem. Od tamtego czasu byłem traktowany w kwestii zakupu tego konkretnego egzemplarza jak intruz i praktycznie ignorowany jak nie spodobała mi się propozycja załączenia certyfikatu że samochód został polakierowany jeszcze przed odbiorem. Poprzez zamówienie kompletu kół zimowych 2 miesiące przed rozpoczęciem sezonu, gdzie cały czas zapewniano mnie że za 2 tygodnie będą na stanie. Po półtorej miesiąca oczekiwania zrezygnowałem. Kolejne ASO załatwiło mi to w 3 dni. Następnie likwidacja szkody przy zerowym kontakcie, nie dotrzymywaniu terminów i generalnym braku chęci pomocy i oszukiwaniu mnie że ktoś przecież do mnie dzwonił. Prosiłem tez żeby nie myć samochodu, oczywiście mnie nie posłuchano i zarysowano mi lakier, zapewne brudnymi mikrofibrami. Aż po próbę umówienia w serwisie na wymianę oleju, gdzie pracownicy nie potrafią sprawdzić w systemie czy dla samochodu został wykupiony pakiet serwisowy. Byłem wodzony za nos przez ponad tydzień, że ta kwestia zostanie zweryfikowana. Po tygodniu dostałem odpowiedzi (oczywiście nie sam z siebie, zacząłem dzwonić i się dopytywać), że takiego pakietu nie mam wykupionego. Dzwoniłem do salonu (w którym kupiłem samochód) gdzie potwierdzono mi obecność tego pakietu w systemie i potwierdzono to z centralą. Kolejne ASO też bez problemu znalazło pakiet dołączony do mojego samochodu. Naprawdę sam sobie się dziwię że byłem takim masochistą próbując dogadać się z tymi ludźmi. Mimo wszystko życzę miłego dnia, ale zdecydowanie nie polecam!
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 10:55
Salon - samochody nowe
Po pierwszej wizycie ...
... serwisowej dałem 5 gwiazdek, niestety kolejna to pełne rozczarowanie. Powierzając samochód ASO liczymy iż zajmą się nim profesjonaliści a przegląd pozwoli dalej cieszyć się naszym autem. Niestety prawe drzwi samochodu zostały uszkodzone, podobno na myjni o sprawdzeniu prawej wycieraczki która nie ściera zapomniano, skrzypiącego fotela mechanik nie slyszał, ale przesmarował co się dało - dalej skrzypi. Właściciel pisze o 25 latach doświadczenia i profesjonaliźmie... Podejście do tematu uszkodzonych drzwi słabe, proponując w zamian za Arteona VW Up lub Caddy bo lepsze mają zarezerwowane dla klientów! Finalnie Golf...To serwis wyrządził szkodę a ja mam cierpieć z tego powodu i jeździć samochodem kilka klas niżej. Ustalenie terminu naprawy też problematyczne bo urlop i brak zastępczaka. O utracie wartości pojazdu już nie ma co się rozpisywać. Ogólnie wielkie rozczarowanie podejściem do tematu i brakiem priorytetu do klienta któremu wyrządzono szkodę.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2020 13:42
Salon - samochody nowe
Serwis VW niestety ...
... robi masówkę i próbę zgłoszenia na gwarancji, pracownik z widocznym przygotowaniem, spuszcza na drzewo. Gdyby tego było mało, to jeszcze próbowano mi wcisnąć dziecko w brzuch, że w sumie to moja wina (przygotowane historyjki "innych" klientów powtarzane jak mantra) oraz z góry straszono obciążeniem mnie kosztami diagnozy (przynajmniej 2x większymi niż ceny konkurencji ASO), jeżeli część będzie nosiła ślady - owiane złą sławą - nieprawidłowego zużycia. Inny serwis VW przyjął zgłoszenie gwarancyjne od ręki i jednak okazało się, że producent uznał reklamację. Wystarczy czasami dobra wola. Gdyby tutaj poświecono tyle czasu na rzetelną ocenę techniczną sprawy, co na wypinanie się, to problem już dawno byłby rozwiązany. Zdecydowanie nie polecam!
Użytkownik sieci
2 maja 2020 19:30
Salon - samochody nowe
gdyby można było, ...
... to nie dałabym ani jednej gwiazdki. Po serwisie otrzymałam informację z serwisu VW Rzepecki Mroczkowski, iż mam do zrobienia jeszcze 4 rzeczy, które zostały sprawdzone u innego mechanika - po czym okazało się, że żadna z tych rzeczy nie wymaga wymiany tzn. że salon naciąga na naprawy które nie są potrzebne. Wracając do problemu po podniesieniu auta okazało się, że wymieniony olej cieknie, a nakrętka była niedokręcona i niewymieniona. Dodatkowo mam przerysowane auto w 3 miejscach. Jestem bardzo niezadowolona i nie polecam salonu VW Rzepecki Mroczkowski na ul. Wiatraczna. Zapewniam, że sprawa będzie miała dalszy przebieg...
Użytkownik sieci
4 marca 2020 17:53
Salon - samochody nowe
Samochód VW Golf ...
... kupiony od nowości i serwisowany jak książka pisze od nowości w Państwa salonie.W dniu 27.02.2020 r. kolejny przegląd serwisowy rozszerzony plus wymiana części płynów - koszt około 1800 PLN.Następnego dnia rano wyciek spod samochodu płynu do spryskiwaczy - przypadek!! Powrót do serwisu i diagnoza przetarty wężyk o koło, coś czego nie było przed wizytą w serwisie i mogę mieć przypuszczenie, że powstało właśnie w serwisie.Koszt naprawy około 80 PLN pomimo tego, że auto posiada 12 miesięczną rękojmię - koszt naprawy przeżyje niesmak pozostanie!!Na pytanie w serwisie co obejmuje rekojmia brak kontretnej odpowiedzi!!W tej sytuacji nie wiem czy ponownie pojawię się w Państwa serwisie ponieważ wizyta taka niesie dla mnie ryzyko dodatkowych kosztów!!
Użytkownik sieci
13 lutego 2020 13:21
Salon - samochody nowe
nie polecam po ...
... 4 latach wyszło że został sfałszowany mój podpis pod zgodami marketingowymi. Przez co do tej pory otrzymuje niechciane telefony marketingowe
Użytkownik sieci
11 lutego 2020 16:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lutego 2020 20:00
Salon - samochody nowe
Informacje odnośnie dostępności ...
... różnych marek aut ze strony internetowej nie pokrywały się z rzeczywistością - przedstawiają kilka koncernów pod tym adresem, a faktycznie coś jest tutaj, coś w komornikach...no i coś jeszcze gdzieś...obsługa nie miła, jakby z łaski, że ktoś przyszedł, może nie byłem ubrany w drogi garnitur...
Użytkownik sieci
18 grudnia 2019 12:59
Salon - samochody nowe
Szczerze odradzam! Zarówno ...
... sprzedaż, gdzie dwa razy obsłużono mnie od niechcenia ( auta kupione w innym salonie) jak i centrum napraw powypadkowych gdzie zostałem totalnie "olany" nie potrzebne zmarnowane prawie dwa miesiące ... W innym salonie sprawa załatwiona od ręki. Zdecydowanie najgorszy salon marki VW z jakim się spotkałem.
Użytkownik sieci
1 listopada 2019 16:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 października 2019 21:56
Salon - samochody nowe
3 miesiące nie ...
... dosyłają obiecanej oferty - zamówiłem w innym salonie ...
Użytkownik sieci
13 września 2019 17:03
Salon - samochody nowe
Dziś raz jeszcze ...
... odwiedziłem ten salon sprzedaży. Jedna wielka katastrofa. Firma zainwestowała w reklamę, ściągnęła Klienta w piątek trzynastego po to by nikt mnie nie zauważył o godzinie 09:00 rano tym bardziej z małym dzieckiem. Straciłem czas i czułem się jako Klient wyjątkowo źle chociażby ze względu na to, że nikt nie powitał nas nawet zwykłym dzień dobry. Pani z recepcji jak sądzę bawiła się świetnie z kolegami siedzącymi za nią. Cieszy tylko fakt, że są firmy które stać na taką nonszalancję.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2019 07:38
Salon - samochody nowe
Kompletny brak zainteresowania ...
... klientem, parkingu pod salonem praktycznie brak.