91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 lutego 2023 11:23
Salon - samochody nowe
Miałem problem z ...
... systemem Adblue, pojawiła się usterka. Salon 3 dni próbował znaleźć przyczynę usterki. W innym ASO zajęło to mechanikom 2 godziny. Ponadto wielokrotnie wypalano stacjonarnie DPF co spowodowało znaczne podwyższenie (dwukrotne) poziomu oleju (paliwo, które się nie spaliło, podczas procedury trafia do układu smarowania). Po wielu takich sytuacjach olej silnikowy także zacznie tracić swoje właściwości wynikające z jego rozcieńczenia paliwem. Taki olej trzeba jak najszybciej wymienić na nowy. Innymi słowy mechanicy tego ASO nie powinni oddać mi samochodu w takim stanie bo grozi to poważnymi uszkodzeniami silnika (zatarcie i odwrócenie panewki). Jednym słowem bardzo nie polecam tego ASO.
Użytkownik sieci
14 września 2022 11:12
Salon - samochody nowe
Pani z dzialu ...
... serwisowego okropnie nie uprzejma. Ze wzgledu na to nie skorzystam z uslug. Szkoda
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2022 10:44
Salon - samochody nowe
W zeszłym tygodniu ...
... była umówiona wizyta. Plan zakładał skorygowanie położenia łańcucha silnika. Po 3 godzinach oczekiwania otrzymałem informację, że tego nie zrobili. I dlatego zażądali 400 zł, a nie 1000. Za nieudaną pracę. Byłem w zbyt dobrym humorze, więc nawet zgodziłem się zapłacić. Kierownik przekonał mnie, że jest inny sposób rozwiązania problemu - koszt około 2500 i wymagane części zamienne. On uprzejmie zgodził się przesłać mi szczegóły do końca dnia. W zeszłym tygodniu dzwoniłem kilka razy. Każdego dnia mówił, że poinformuje mnie do końca dnia lub następnego dnia. Wciąż czekam.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2022 15:43
Salon - samochody nowe
Had an issue ...
... with malfunction engine, with acceleration error was appearing and car fully lost power. Inter car made diagnosis, as a step 1 replaced filter and defueled + advised for liquid molly addition. In 2 days with making less then 100 km white smoke appeared and smell of fired gum with subsequent impossibility of starting engine. Had to evacuate the car. So the question what was diagnosed? Plugged computer to read error? P.S. while I was waiting for 7+ hrs in total previously agreed for visit I spoke to other clients who were not happy with situation after oil change. (Przetłumaczone przez Google) Wystąpił problem z awarią silnika, pojawiał się błąd przyspieszenia i samochód całkowicie stracił moc. Inter aut dokonał diagnozy, jako krok 1 wymieniłem filtr i spuściłem paliwo + zalecono dodanie płynnego molly. W ciągu 2 dni po przejechaniu niespełna 100 km pojawił się biały dym i zapach wypalonej gumy z późniejszą niemożnością uruchomienia silnika. Musiał ewakuować samochód. Więc pytanie co zdiagnozowano? Podłączono komputer do odczytu błędu? PS podczas gdy czekałem łącznie 7+ godzin wcześniej umówiłem się na wizytę rozmawiałem z innymi klientami, którzy nie byli zadowoleni z sytuacji po wymianie oleju.