95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 października 2018 11:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 października 2018 19:12
Salon - samochody nowe
To jest chyba ...
... moja pierwsza ocena w życiu ale jestem tak poirytowany jakością obsługi, że muszę to wyrazić. Najgorszy salon jaki byłem. Podejście do klienta straszne. Zero jakiegokolwiek zaiteresowania i przedstawiania obecnej oferty. Więcej może się dowiedzieć z konfiguratora że strony Skody. Dramat!!! Już nigdy nie pojawię się tam w celu zakupu auto.
Użytkownik sieci
7 października 2018 08:18
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 września 2018 22:24
Salon - samochody nowe
Miałem tą wątpliwą ...
... "przyjemność" zostawić samochód służbowy na wymianę oleju i na tym miało się zakończyć, lecz jednak był to początek końca... W ten sam dzień, tj. czwartek dzwoni do mnie przedstawiciel tego "aśo", że podczas wjazdu na warsztat został przerysowany zderzak i otrzymam w tym samym dniu samochód zastępczy, a ci "fachowcy" postarają się samochód wymalować do piątku. Niestety całe malowanie przeciągnęło się do WTORKU, godz. 15 po wodzeniu za nos! W międzyczasie ustaliłem z przedstawicielem "aśo", że w ramach rekompensaty wysprzątają mój samochód wewnątrz (bez mycia tapicerki). Po odebraniu samochodu stwierdziłem, iż wewnątrz nie został w ogóle wysprzątany, a z zewnątrz wymyty został bardzo niestarannie, samo malowanie przyzwoite. Do tego przy oddawaniu samochodu prosiłem przedstawiciela o sprawdzenie, dlaczego klocki mi piszczą po wymianie tarcz i klocków w innym "aśo" (tym razem Krk) po przejechaniu przeszło 1000 km, niestety odpowiedzi nie uzyskałem. Czarę goryczy przelał fakt, iż po przekręceniu kluczyka zasięg jazdy wskazywał 0 km, czyli praktycznie nie było paliwa w zbiorniku!!! Co prawda oddałem samochód z zasięgiem 40km, więc mogli chociaż zadzwonić, że wyjeżdżą całe paliwo i jakąś propozycję rozwiązania tego faktu zaproponują. Nie chciało mi się już tam wracać, więc zadzwoniłem do przedstawiciela i powiedziałem co myślę, a on na to: "co ja mogę Panu powiedzieć". Żałosna wizyta od samego początku do samego końca!!! ZERO PROFESJONALIZMU!!! NIE POLECAM I PROSZĘ, OMIJAJCIE TO MIEJSCE SZEROKIM ŁUKIEM DLA DOBRA WASZEGO ZDROWIA I WASZYCH SAMOCHODÓW!!!
Użytkownik sieci
13 września 2018 15:17
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2018 11:54
Salon - samochody nowe
Stanowczo nie polecam ...
... tego salonu ani obsługi klienta w Komornikach. Pracownicy nie mają bladego pojęcia o wykonywanej pracy. Brak wiedzy, kompetencji i typowe wprowadzenie klienta w błąd to norma dla tego salonu. Likwidator szkód nie ma wiedzy jak wygląda naprawa pojazdu leasingowanego z OC sprawcy. Wystawili fakturę na moją firmę co jak się później okazało było niezgodne z prawem w naszym kraju. Problemy, które mi zgotowali i niepotrzebne nerwy to jakieś nieporozumienie. Tak jak wcześniej ktoś napisał salon i serwis Krotoskiego na Unii Lubelskiej to zupełnie inna bajka. Nie rozumiem jak jest możliwa aż taka rozbiezność jakości, wiedzy i obsługi klienta. Zatem do nauki i na szkolenia proszę państwa!! Jeszcze jest czas żeby się poprawić..
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2018 17:23
Salon - samochody nowe
Obsługa na najniższym ...
... poziomie w Poznaniu. Zdecydowanie nie polecam
Użytkownik sieci
14 czerwca 2018 05:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 maja 2018 21:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 maja 2018 13:48
Salon - samochody nowe
Jestem wyrozumiałym człowiekiem. ...
... I jest to moja pierwsza opinia gdzie wystawiam tego typu ocenę. Niestety olewacki stosunek do klienta to w tym salonie przeginka. 4 dni opóźnienia w naprawie auta to dopiero początek. Odbieram samochód po malowaniu a auto brudne bardziej niż gdy je odstawilem. Spoko - grzecznie poprosiłem o umycie abym mógł ocenić efekt malowania. Oczywiście pracownik salonu oburzony - jak klient może mieć pretensje. "my wiemy jaka jest u nas myjnia" - usłyszałem. Jest wtorek - 15maja - auto do ponownego mycia było zostawione w piątek 11go maja. Nadal nie ma odzewu, a pracownik działu ds likwidacji szkód nie odbiera telefonu. Podsumowując - niby profesjonalny serwis a stosunek do klienta "jak u Mirasa" w warsztacie. Nie polecam
Użytkownik sieci
3 maja 2018 15:53
Salon - samochody nowe
Krótka jazda testowa, ...
... obsługa na przyzwoitym poziomie ale bez rewolucji.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2018 10:48
Salon - samochody nowe
Byłem u Panstwa ...
... w zeszłym tygodniu w celu zakupu kolejnego samochodu na firmę jaką miała być Skoda Octavia Scout. Niestety pan sprzedawca potraktował nas jak byśmy przyszli kupić bułki do sklepu. Pan zachowywał się co najmniej jak właściciel salonu i jak by sprzedawał dziennie ze 30 aut, może nie mamy wyglądu biznesmanów ale mieliśmy spory budżet który chcieliśmy przeznaczyć na Skodę. W rezultacie zostawiliśmy dokumenty na stoliku i wyszliśmy. Chciałem tylko dodać że może Pan Sprzedawca nas tak potraktował bo się spieszył na pojezdzenie motorem ponieważ miał kask na swoim biurku. U Państwa konkurencji sprawy potoczyły sie całkiem inaczej. Oczekujemy juz na nowe auto i rozważamy już zakup kolejnego. Pozdrawiam KS Cargo.
Użytkownik sieci
19 marca 2018 07:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 marca 2018 11:41
Salon - samochody nowe
Witam. Nie mam ...
... tego w zwyczaju ale nie wytrzymałem i piszę. Coś w tym salonie ostro się spartoliło, ciężko się porozumieć dlaczego rozmawiacie ze mną jak robotypo otrzymaniu dokumentów? traktując mnie jakbym do końca nie wiedział jak wygląda samochód i jak otworzyć drzwi... no ludzie... od lat korzystam z usług mając auto firmowe i dwa prywatne, zaznaczam zawsze NOWE kończy mi się umowa i głęboko zastanawiam się nad kontynuacją wraz z sensem wchodzenia po raz kolejny w skodę... tym bardziej w cały koncern tego typu. Silniki nie są geniuszem oszczędności a koszty napraw i obsługi serwisowej rosną niestety awaryjność spora niby nic a irytuje i nie daje spokoju, nie dając również relatywnie odczuć obiecanych przez handlowców wartości teraz zaboli - to jedna wielka Ściema panowie! nie bójmy się tego powiedzieć wy chcecie sprzedać nie liczycie się ze mną widzicie moją kasę aż wam się oczy świecą a ja oczekuje korzyści ni jak nam się to nie sklei, kolejny raz nie dam się na to nabrać. Czas działa na waszą niekorzyść pora ruszyć do przodu i zmienić podejście wysilonych maszynek na korzyść aut przyszłościowych wy tego nigdy nie dogonicie możecie pomarzyć, polacy mają mentalność i krótkowzroczność moja osoba również się w tym garnuszku znalazła(...) a mamy wybór mnóstwa nowych technologii spoza Europy - i takie należy generalnie sumować w rozliczeniach mam się wpakować na kolejne 7 lat w skode... oj co to to nie, żegnaj Skodo dziś przejrzałem na oczy, za 7 lat auta będą latały kolokwialnie mówiąc a ja mam jeździć TDI albo TSI? zaczynam temat wodowania tych aut niech się inni użerają z DGM i innymi pięknymi książeczkami, kpinami w skrócie i nawijania makaronu na uszy - podziękował za współpracę przez 15 lata niestety awaryjnych przygód RÓWNIEŻ pod tytułem skoda, po tylu latach spodziewałem się trochę innego przyjęcia i rozmowy a nie pokazania mi jak wyglądają drzwi salonowego obleśnego obdotykowanego odciskami palców DEMO zostawiając u was blisko 400 tyś zł i ani złotówki więcej !! Pozdrawiam
Użytkownik sieci
1 marca 2018 23:21
Salon - samochody nowe
Auto umówione dzień ...
... wcześniej. Przyjeżdżam pani na recepcji serwisu totalnie nie ma pojęcia o czym mówię, roztargniona, zakręcona. O matko zaczęło się. ... czytam jej maila z mojej firmy , a ona o tak to proszę tam na koniec do kolegi ale ma klienta ..... czekałam 40 minut po czym sama musiałam łaskawie podejść bo on nie miał chyba ochoty na przyjęcie kolejnego klienta. Nie chciał mnie przyjąć bo auto miałam przywieźć przed 8 bo serwis pracuje do 15. Pracuje w wypożyczalni samochodów tą skodę odbierałam od klientki o 10 i zaraz potem udałam sie na serwis. Jestem pracowmikiem wypożyczalni aut mam na stanie około 15 na na codzień w tym Skody, Toyoty, Bmw, Mercedesy, Kia. Auta nowe serwisowane w ASO i tutaj taka niemiła niespodzianka. Pojechałam po odbiór auta wiedząc, że będzie inny pracownik i znowu się zawiodłam kolejna niezbyt sympatyczna osoba. ..... nie polecam niestety. Auto umowione na szybko dzień wcześniej bo ma iść do klienta niby wszystko załatwione. .... a tak naprawdę nic ! - . Nie polecam. Chyba tylko fajnie traktują potencjalnych nowych klientów. JESTEM ZŁA ZA TAKIE TRAKTOWANIE KLIENTA. KROTOSKI -CICHY na Starołęce to jest serwis pełen profesjonalizm podejście do klienta. Z nimi będę współpracować 😁
Użytkownik sieci
16 lutego 2018 23:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 lutego 2018 19:06
Salon - samochody nowe
mało miła obsługa. ...
... człowiek czuje się jakby przeszkadzał w plotkowaniu.
Użytkownik sieci
8 lutego 2018 17:54
Salon - samochody nowe
Doradcy serwisowi aroganccy ...
... i nieuczynni. Poziom cen wysoki. Naciąganie klienta na drogie usługi dodatkowe to codzienność.
Użytkownik sieci
7 lutego 2018 15:17
Salon - samochody nowe
Piękny salon i ...
... bardzo dobry serwis samochodowy. Jednak zawsze mam wrażenie, że przeszkadzam i odwiedzam salon w nieodpowiednim momencie. Za każdym razem dowiaduje się że nie byłem umówiony. Bardzo chłodne podejście.
Użytkownik sieci
3 lutego 2018 16:16
Salon - samochody nowe
Znowu zgłaszam coś ...
... nie tak w samochodzie czekam na części bardzo długo, czekam długo na termin naprawy i po tygodniu znowu problem powraca. Serwis skody to po prostu kpina! Nie polecam ani marki samochodu ani obslugi po zakupie.