93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 listopada 2023 17:14
Salon - samochody nowe
Brak słów. Wizyta ...
... miała trwać godzinę po 5 wychodzę z salonu bez samochod do domu mam 80 km. Samochodu zastępczego nie dostałem. Nigdy więcej skody. Nie polecam
Użytkownik sieci
1 września 2023 10:36
Salon - samochody nowe
Nie jestem zadowolony z obsługi i napraw serwisu.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2023 22:44
Salon - samochody nowe
Byłem umówiony na ...
... konkretną godzinę na przegląd serwisowy auta na gwarancji. Zapytałem Pana Bogdana z serwisu którego nie pozdrawiam ile będzie trwać przegląd powiedział 3 godziny. Po 3 godzinach mówi że auto w kolejce do mycia i czy chce poczekać o 1,5 godziny więcej. Zgodziłem się, że poczekam w sumie i tak cały dzień stracony na czekanie w poczekalni. Po 5 godzinach okazało się że auto nie zostało umyte i tak zostało mi przekazane i znowu Pan Bogdan zapewniał że udało się go umyć szybciej ( żart jakiś ). Wróciłem do salonu a Pan Bogdan dalej w żywe oczy starał się kłamać że samochód był myty, musiałem sam ręcznie pokazać oczywiste stere ubrudzenia np szyby... (sic) XD. Kłamstwo w żywe oczy na tak prostej czynności dyskwalifikuje tego Pana jak i serwis przed dalszą współpracą. Bardzo mnie zastanawia jak przebiegał sam przegląd bo mam pewne obawy... Kierownik serwisu u którego eskalowałem zdarzenie tylko w kółko przepraszał. Nawet sami nie zaproponowali nic w zamian żadnego zadośćuczynienia czy cokolwiek. Doprosiłem się zmiany baterii w kluczyku z wielką łaską z ich strony. Brak profesjonalizmu, oszustwo w żywe oczy, brak opieki nad klientem ( po 5 godzinach musiałem biegać przez niebezpieczną ulice żeby coś zjeść bo nawet ciastka żadnego nie ma w poczekalni czy coś ). Nigdy więcej. Sprawę eskaluję wyżej w grupie VW ktoś się powinien tym zainteresować bo grupa VW dostaje po ' reputacji. Widać po komentarzach że to powtarzający się problem. Nie pozdrawiam.
Użytkownik sieci
1 lipca 2023 09:55
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, jestem ...
... po rozmowie telefonicznej z pracownikiem serwisu, temat ,nie działa klimatyzacja, mogę zgłosić się do naprawy za uwaga 2-3 miesiące, zaznaczając że lato przed nami, jest to moja 3 skoda z tegoż salonu w ciągu 6 lat , myślałam, że podejdą państwo z większym zaangażowaniem do problemu. Pozdrawiam Marzena Sufranek
Użytkownik sieci
17 marca 2023 20:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 października 2022 20:22
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta serwisu ...
... mechanicznego pozostawia wiele do życzenia. Brak telefonu o możliwości odbioru auta, Superb mylony z Octavią, na niektóre podzespoły ceny wyższe o ok 30-40% niż w innych salonach/serwisach Skody - sprawdziłem na własnej skórze.
Użytkownik sieci
15 lipca 2022 10:56
Salon - samochody nowe
Byłem ponownie, ponownie ...
... nic się nie zmieniło, Zmiana soft problem pozostal
Użytkownik sieci
11 maja 2022 23:14
Salon - samochody nowe
Dnia 11.05.2022 około ...
... godziny 22:20 na lotnisku Okęcie w Warszawie użytkowniczka nowej Skody Karoq prawie spowodowała wypadek wymuszając pierwszeństwo wjeżdżając z nadmierną prędkością po czym uciekła odebrać 3pijanych gości z lotniska. Jak dajecie komuś auta do testów lub pracownikom to sprawdzajcie czy potrafią się poruszać po drogach !
Użytkownik sieci
4 października 2021 12:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2021 08:50
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo, Oddałem ...
... Octavię do serwisu 25.01.2021r., ponieważ miałem 3 uwagi do zachowania auta. Jedną z nich był szum dochodzący z układu napędowego podczas skrętu w lewo m.in na rondzie gdzie jest to wyraźnie słyszalne. Wyraziłem zgodę na jazdę próbną w dniu 25.01.2021r., o którą zapytał Pan Piotr z serwisu (wspomniał o 3 lub 4 kilometrach). Po odebraniu auta przebieg był większy o 34 kilometry... Z całym szacunkiem ale chciałbym wiedzieć jak daleko jeździli mechanicy i Pan Piotr z serwisu, jeśli najbliższe rondo jest obok Panoramy, a drugie obok Galerii Wisła?! Wyraźnie zakomunikowałem, że problem występuje podczas skrętu w lewo, a nie na trasach. Proszę Państwa ja z domu do serwisu Skoda Auto Forum Płock mam ok. 24 kilometrów i kilka rond po drodze. Zachowanie zupełnie niepoważne, ponieważ o jednym informuje się klienta, a drugie robi. Nie wyraziłem zgody na dalekie trasy moim autem. Zgodę wyraziłem na krótką jazdę próbą natomiast nie 34 kilometry... Jeśli jedna osoba nie była w stanie tego usłyszeć to wystarczyło podjechać do najbliższego ronda i zrobić kilka okrążeń wokół ronda i wszystko byłoby jasne. Rozumiem, że wspomniałem o drugiej mojej uwadze, która występuje sporadyczne tzn. jest delikatnie słyszalne puknięcie kiedy przejeżdża się przez garb spowalniający ale do tego również nie trzeba robić dalekich tras. Dodatkowo w aucie została wykonana akcja fabryczna 23AX 02, gdzie nie zostałem poinformowany o możliwości skorzystania z auta zastępczego na czas pobytu mojego auta w serwisie - co oczywiście mi się należało. Zupełnie niepoważne podejście serwisu... Więcej nie oddam do Was auta, bo nie warto Wam po prostu zaufać. Z poważaniem Ernest Godlewski PS. odnośnie odpowiedzi. pkt. 1: Jeśli jazda próbna była wykonana trzykrotnie i nie wystąpiła zgłaszana usterka to należało skontaktować się ze mną i w mojej obecności wykonać jazdę próbną. pkt. 2: Dzwoniłem bezpośrednio do serwisu w celu wyjaśnienia danej sytuacji jednak tam nikt nie odbierał ode mnie telefonu. Finalnie salonowi nie zależało na zadowoleniu klienta.
Użytkownik sieci
6 lipca 2021 10:45
Salon - samochody nowe
Skoda Superb II ...
... 2012 rok po wymianie szyby czołowej. Boczek słupka A wypaczył się tworząc centymetrową szczelinę miedzy nim, a deską rozdzielczą. Po zgłoszeniu stwierdzono, że nic z tym nie da się zrobić. Po wymianie szyby czujnik zmierzchu potrafi czasem wariować i zapalić światła mijania na słońcu. Po zgłoszeniu tego "mechanikowi" nie zrozumiał o co chodzi. Musiałem również wyjaśnić mu działanie tego czujnika, bo sam nie wiedział jak działa i gdzie jest umiejscowiony. Samochód był po usłudze umyty i sprzątnięty za co wielki plus ale chyba tylko za to.
Użytkownik sieci
7 marca 2021 18:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu, ...
... samochód został przez kilka lat oddawany do serwisu na zmianę oleju i nie doszkoleni mechanicy nie umieli dokręcić korek spustowy od oleju i filtr olejowy z którego zaczął lecieć olej. Odkąd sam wymieniłem olej to nigdy nie był tak czysty czyli pewnie nie wymieniali oleju do końca a tylko upuszczali polowe i dolewali. Nie polecam
Użytkownik sieci
27 stycznia 2021 09:56
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo, Oddałem ...
... Octavię do serwisu 25.01.2021r., ponieważ miałem 3 uwagi do zachowania auta. Jedną z nich był szum dochodzący z układu napędowego podczas skrętu w lewo m.in na rondzie gdzie jest to wyraźnie słyszalne. Wyraziłem zgodę na jazdę próbną w dniu 25.01.2021r., o którą zapytał Pan Piotr z serwisu (wspomniał o 3 lub 4 kilometrach). Po odebraniu auta przebieg był większy o 34 kilometry... Z całym szacunkiem ale chciałbym wiedzieć jak daleko jeździli mechanicy i Pan Piotr z serwisu, jeśli najbliższe rondo jest obok Panoramy, a drugie obok Galerii Wisła?! Wyraźnie zakomunikowałem, że problem występuje podczas skrętu w lewo, a nie na trasach. Proszę Państwa ja z domu do serwisu Skoda Auto Forum Płock mam ok. 24 kilometrów i kilka rond po drodze. Zachowanie zupełnie niepoważne, ponieważ o jednym informuje się klienta, a drugie robi. Nie wyraziłem zgody na dalekie trasy moim autem. Zgodę wyraziłem na krótką jazdę próbą natomiast nie 34 kilometry... Jeśli jedna osoba nie była w stanie tego usłyszeć to wystarczyło podjechać do najbliższego ronda i zrobić kilka okrążeń wokół ronda i wszystko byłoby jasne. Rozumiem, że wspomniałem o drugiej mojej uwadze, która występuje sporadyczne tzn. jest delikatnie słyszalne puknięcie kiedy przejeżdża się przez garb spowalniający ale do tego również nie trzeba robić dalekich tras. Dodatkowo w aucie została wykonana akcja fabryczna 23AX 02, gdzie nie zostałem poinformowany o możliwości skorzystania z auta zastępczego na czas pobytu mojego auta w serwisie - co oczywiście mi się należało. Zupełnie niepoważne podejście serwisu... Więcej nie oddam do Was auta, bo nie warto Wam po prostu zaufać. Z poważaniem Ernest Godlewski
Użytkownik sieci
24 października 2020 15:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 21:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 20:44
Salon - samochody nowe
Kolejna wizyta w ...
... ASO, kolejna usterka, i kolejny raz porysowana deska rozdzielcza. Samochód kupiony w marcu a znowu coś. Omijać szerokim łukiem. Miała być kolejna wymiana gwarancyjna a jest kolejna rysa na desce ozdobnej 5 mm. O samochód musiałem się sam dopominać przed zamknięciem o 18 bo wcześniej nikt nie raczył poinformować. Wcześniej przy wymianie gwarancyjnej sterownika tez porysowali !!!!! Proponowali zrobić zaprawkę, ale byłoby widać ślad. Nie dość ze człowiek jedzie wymienić usterkę, to dodatkowo oszpecą samochód. Partacze i flejtuchy!!!
Użytkownik sieci
2 czerwca 2020 13:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 maja 2020 09:49
Salon - samochody nowe
Salon z obsługą ...
... ok, duży minus za słabą dostępność samochodów zastępczych na naprawie gwarancyjnej skody superb (3-4 tygodnie)
Użytkownik sieci
20 lutego 2020 22:15
Salon - samochody nowe
Obsługa nie zainteresowana klientami, obserwują z daleka
Użytkownik sieci
9 marca 2019 07:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka