86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 19:40
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolony z obsługi i serwisu.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 16:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 14:43
Salon - samochody nowe
Byłem wieloletnim klientem ...
... serwisu, kiedy były to czynności rutynowe nie było problemów. Ale uwaga! Kiedy zacznie się coś niestandardowego, to serwis nie potrafi postawić diagnozy, a na końcu obaczy za to winą klienta! Od pewnego czasu w samochodzie pojawiło się skrzypienie z tyłu, zgłaszałem - nic nie zdiagnozowano. Następnie pojawiło się "ślizganie" samochodu, również tył. Zgłosiłem, nic nie zdiagnozowali. Nie dawało mi to jednak spokoju, bo objaw był coraz wyraźniejszy. Na stacji diagnostycznej diagnoza - amortyzatory do wymiany. Skontaktowałem się z kierownikiem serwisu licząc na zrozumienie, albo nawet słowo "przepraszam za niedogodności", zamiast tego zostałem potraktowany z buta, że "nie było tego na zleceniu" (faktycznie nie zwróciłem uwagi, czy ktoś to spisał, wpisano jedynie piszczenie), że mam mu powiedzieć jaka jest "siła tłumienia", itp. itd. generalnie, próba zrobienia z klienta głupka, który się nie zna (owszem, nie znam się, ale diagnosta na stacji już chyba tak?). Bez komentarza pozostawię już stwierdzenie "serwisanci nie będą sprawdzać całego auta", jasne, tyle, że ja zgłaszałem problemy z zawieszeniem. Wisienką na torcie jest to, że pytałem jeszcze pracownika (albo nawet mistrza hali), czy na pewno amortyzatory są w porządku, w odpowiedzi usłyszałem, że "tak jak najbardziej", mhm cieknące (nie pocące się) amortyzatory, to faktycznie jest w porządku sprawa, jak powiedziałem diagnoście, to co mówił mi serwisant z ASO, to tylko parsknął śmiechem. Edit: Dziś byłem w innym ASO aby się umówić na wizytę, serwisant bez wjeżdżania na kanał spojrzał na amortyzator i od razu zobaczył, że jest rozcieknięty (olej!!), w Auto Śliwce tego nie widzieli. Oczywiście skrzypienie i inne dźwięki z amortyzatora, które zgłaszałem mogły być jak najbardziej symptomem tego co się stało, tak przynajmniej twierdzi serwisant z innego ASO, no ale wg. Pana kierownika Serwisu Skoda Autośliwka absolutnie nie, niech będzie... ale wyciek oleju (prawie na całym amortyzatorze), chyba trudno zignorować?! Dodam jedynie, że w Śliwice kupiłem dwa samochody, pewnie dla nich to nic, jeden klient mniej, jeden więcej, ale niech to będzie przestroga dla tych, którzy to czytają, że obsługa poserwisowa to jest dramat, dodatkowo ostentacyjne podejście do klienta, próba odwrócenia kota ogonem, udowodnienia tego jak bardziej klient się nie zna... i owszem nie zna się, ale na rynku są inni specjaliści, którzy udzielili mi wiedzy, jakże odmiennej od tego, co chciał wmówić mi Pan kierownik serwisu. Poziom zniesmaczenia przekroczył wszelkie granice. Ktoś w komentarzach porównał swoje doświadczenia z nimi do filmów Barei, trafnie, ja z podobnym poziomem grubiaństwa spotkałem się tylko w instytucjach państwowych. Nie polecam! PS: Przy okazji serwisu, zgłosiłem też problem ze sterowaniem ustawieniami lusterek. Mimo tego, że rzadko je przestawiam, to już trzy razy zdarzyło się, że się zacięły. Oczywiście też nic nie wykryli, zobaczymy jak będzie w innym serwisie. Edit: Czy Państwu te odpowiedzi pisze jakiś BOT? Przecież wyraźnie napisałem, że pierwsze co zrobiłem to kontakt z p. kierownikiem, w celu wyjaśnienia sprawy, po ludzku. Serwis zawalił i to mocno, ponieważ po zgłaszanych przeze mnie symptomach wystarczyło spojrzeć na amortyzator, aby się zorientować co się dzieje – potwierdził. to inny mechanik (więc błąd w komunikacji nie ma tu znaczenia, nawet jeżeli na zgłoszeniu było tylko skrzypienie, chociaż werbalnie dodałem jeszcze ślizganie się samochodu). Nikt tego nie zrobił, ok, błąd ludzki, przeoczenie, cokolwiek... Wystarczyło przeprosić za niedogodności i na pewno nikt by się nie gniewał, zamiast tego, były próby spychania na mnie winy, ustawiania mnie w roli głupka który się nie zna, no i generalnie totalna olewka problemu. Po co mam się więc kontaktować z kimś, kto ma takie podejście? Zresztą, ja już to zrobiłem i efekt był jak opisany powyżej, co tu więcej dodawać? A komentarze pod negatywami są chyba tylko po to, by było widać jaką troską otaczacie klienta, jak widać są to tylko pozory, przecież telefon do mnie macie... Ręce opadają.
Użytkownik sieci
16 marca 2024 09:36
Salon - samochody nowe
Sympatyczna, pomocna i ...
... profesjonalna obsługa ze strony Pana Karola. Dobra organizacja pracy - bezproblemowy zakup samochodu oraz załatwienie formalności w ekspresowym tempie. Polecam!
Użytkownik sieci
11 marca 2024 20:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 marca 2024 15:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 lutego 2024 21:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 lutego 2024 13:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 21:59
Salon - samochody nowe
Od jakiegoś czasu ...
... odwiedzałem salony różnych marek w poszukiwaniu nowego samochodu. Do Skody przyjechałem za poleceniem znajomego i doznałem wielkiego i jakże pozytywnego szoku. Obsługa począwszy od przedstawienia modeli po oferty finansowania i ubezpieczenia na najwyższym poziomie ze wszystkich innych salonów jakie odwiedziłem. Nie mogę doczepić się do niczego, oczywiście skorzystałem z oferty tego salonu i stałem się szczęśliwym posiadaczem Skody. Każdemu bardzo gorąco polecam ten salon i jego obsługę, a w szczególności Pana Łukasza! :)
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 13:46
Salon - samochody nowe
Cztery dni czekania ...
... na ofertę na nowe auto. Słabo. Dodaję poprawkę - reakcja Firmy profesjonalna i miła. Uznaję incydent za wypadek przy pracy.
Użytkownik sieci
8 lutego 2024 21:11
Salon - samochody nowe
Co do serwisu ...
... - Panowie w większości gburowaci, ciężko się z nimi rozmawia, jakbyś przyprowadzając auto tworzył im problem. Natomiast jest tam jeden starszy Pan bardzo uprzejmy i sprytny, który przewyższa resztę kulturą osobistą, obeznaniem i kreatywnością. Rada dla szafa - albo płacić więcej, albo popracować nad kulturą organizacyjną.
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 15:37
Salon - samochody nowe
Salon jak salon ...
... ale pracownicy serwisu są THE BEST !!!
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 16:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 lutego 2024 19:53
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 stycznia 2024 10:08
Salon - samochody nowe
Super
Użytkownik sieci
16 stycznia 2024 10:30
Salon - samochody nowe
Ładny,duży salon. Fachowa, miła i pomocna obsługa.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 12:12
Salon - samochody nowe
Wszystko ok, doradztwo, obsługa na dobrym poziomie.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2024 23:59
Salon - samochody nowe
Szybko, sprawnie po wcześniejszym umówieniu terminu.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 23:01
Salon - samochody nowe
Nie polecam korzystania ...
... z serwisu. Bareja wiecznie żywy. Pan "doradca serwisowy" po wykonaniu usługi przeglądu oświadczył, że mam nieprawidłowo założone koła ( niezgodnie z prawidłowym obrotem koła, zaznaczonym na oponie ). Doradca zapytany o to czy zostało to poprawione oświadczył, że myślał, że tak chciałem i oni ( serwis ) nie mogą tego zmieniać, pomimo tego, że może to doprowadzić do zniszczenia bieżnika opony. Dodam jeszcze, że koła były zdejmowane podczas przeglądu, a pomimo tego nie zostały założone prawidłowo. W trakcie oczekiwania na wykonanie przeglądu nikt nie skontaktował się ze mną, żeby poprawić zauważoną nieprawidłowość. Profesjonalizm do kwadratu. Pan doradca nie zna się na samochodzie za którego prawidłową obsługę powinien odpowiadać podczas przeglądu. Doradca nie wie w jakim stanie przyjmuje samochód - brak protokołu przyjęcia i wydania auta. Doradca serwisowy nie zna się na parametrach oleju - normy jakościowe myli z lepkościowymi. Nie mogłem się dowiedzieć jaki olej wlano do mojego auta.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 18:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek