85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 12:20
Salon - samochody nowe
Wszyscy wam piszą ...
... o serwisie i mają rację. Byłem wielokrotnie w ASO innych marek, ale waszego poziomu obsługi nic nie przebije. To jest poziom z czasów słusznie minionych, to jak cofnąć się w czasie o jakieś 30-40 lat. Opryskliwość, brak rzetelnych informacji i podejście do klienta, tego można się spodziewać w jakimś garażu u Heńka, a nie w ASO!! I nie wysyłajcie mnie do kogokolwiek, sami wyślijcie tych ludzi na szkolenia, albo (z racji wieku) na emeryturę. P. S. Widać, że jakiś bot odpowiada, to tylko potwierdza moją opinię, że klientów mają gdzieś, nawet czytać im się nie chce.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2025 19:18
Salon - samochody nowe
Niestety, po dwóch ...
... wizytach muszę wystawić negatywną opinię. Podczas ostatniej wizyty zostałem obsłużony przez pracownika, który zamiast zająć się moim autem, zaczął narzekać na flotę, z którą współpracuje. Zostalem umówiony na serwis przez flotę - pracownik natomiast wymagał ode mnie maili i potwierdzeń, które w mojej ocenie powinny być w jego posiadaniu. Uprzejmy pracownik wydaje mi się, że poprosiłby mnie abym chwilę poczekał i zorientował się w temacie natomiast z uprzejmością ten Pan ma mało wspólnego. Czułem się, jakbym był karany za to, że jestem klientem - i to już drugi raz. Za każdym razem przez innego pracownika. Dodatkowo, na stole stoi certyfikat za jakość świadczonych usług i doskonałą obsługę, z czym kompletnie się nie zgadzam. Zastanawiam się, czy ten certyfikat został przypadkiem wydany innemu serwisowi?
Użytkownik sieci
31 grudnia 2024 13:09
Salon - samochody nowe
Szanowni Klienci. Mój ...
... przypadek: przegląd przy 90 tys. Skoda Super 2.0 benzyna. Po wyjeździe z przeglądu i przejechaniu 80 km wyświetlił się komunikat sprawdź poziom oleju. Poziom na bagnecie 2mm poniżej minimum. Kontakt z serwisem i odpowiedź ":proszę pana nie wiem co może być przyczyną,, może akiś wyciek, trzeba przyjechać do serwisu sprawdzimy. Jaki wyciek pytam auto tuż po przeglądzie.. to jak wykonaliście tem przegląd skoro auto ma wyciek?. Dalej pytam jak mam dojechać do serwisu będąc 80 km od niego i z poziomem oleju poniżej minimum wymaganego? Pan z obsługi prosi żeby zrobić zdjęcia poziomu na bagnecie i wysłać mailem. Wysyłam, oddzwania po 5 min., podaje parametry oleju , i sugeruje zakup na własną rękę,, i dolewkę (dolałem łącznie 880 ml.), a serwis zaproponuje mi rekompensatę. Drugi tydzień nikt się ze mną nie kontaktuje, pomimo mojego telefonu i prośby o kontakt. Ot taka to profesjonalna obsługa klienta przez autoryzowany serwis . Pierwszy raz spotkałem się z takim podejściem do klienta. Zdecydowanie nie polecam,
Użytkownik sieci
16 grudnia 2024 11:57
Salon - samochody nowe
Wymiana oleju 2'30 ...
... . Po raz pierwszy odbieram samochód z serwisu brudniejszy niż wjeżdżał na serwis serwisant pytał czy umyć samochód po czym oddał ubrudzony nie tylko tak jak był ale również olejami. Jeśli jest to autoryzowany serwis Skody to życzę powodzenia z takimi serwisami antyreklama! Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 16:40
Salon - samochody nowe
Szkoda czasu na ...
... tych Państwa. Obsługa serwisu to kpina. Pan zniesmaczony że klient zawitał punktualnie o czasie a ten nie mógł się rozpakować. Po czym bez oględzin pojazdu stwierdził że niepotrzebnie przyjechałem!!! Fachowiec za 2 grosze. Reklamacja uwzględnia przez Skoda Polska, co teraz szanowny prze pan powie?
Użytkownik sieci
21 października 2024 14:03
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM! Wręcz ...
... przestrzegam przed tym salonem. Jest to moja trzecia skoda ale w taki sposób nie zostałem potraktowany nigdy, jak właśnie w Sosnowcu, Kupując nowa SUPERB. Auto zostało mi wydane wadliwe, z błędami asystenów oraz usterka (zdjęcia, filmy). Samochód po 3dniach wrócił na serwis, Pan na serwisie, zachowuje się jakby był tam za kare. Ale co najważniejsze usłyszałem ze auto w takim stanie nie powinno zostać mi wydane! Oczywiście Pani wydająca auto twierdzi ze auto było w pełni sprawne i nic się nie święciło. Kłamstwo! Po kliku dniach dostałem informacje że to poważniejsza sprawa a bledy pojawiły się po przejechaniu 26km, co jest kompletną bzdurą bo mam nagrania ze bledy święciły się przy odbiorze auta i co lepsze już tydzień przed moim odbiorem gdy byłem je oglądać jak przyjechało na salon. Niby auto przeszło Przegląd Zerowy dzień przed wydaniem! A mimo to i w takim stanie auto zostało wydane, mam ogromne wątpliwości co do przeprowadzenia tego właśnie przeglądu! Auto stało prawie dwa miesiące w serwisie, oczywiście banku nie interesuje fakt ze auta nie posiadam, wiec raty trzeba płacić. Auto naprawione! Cieszyłem się nim jednak 5dni, po czym ponownie stoi w serwisie i Sami nie wiedza co zrobić. Auto jest wadliwe, strach gdziekolwiek jechać, nie mam zamiaru być królikiem doświadczalnym skody a już na pewno nie moja rodzina! Zażądałem wymiany na nowe auto bez wad, Pani Maria właściciel salonu się nie zgodziła oczywiście. Wiec sprawę skierowałem do prawnika oraz na drogę prawna.
Użytkownik sieci
18 października 2024 17:27
Salon - samochody nowe
Tym razem mnie bardzo zawiedli
Użytkownik sieci
18 października 2024 13:19
Salon - samochody nowe
Mam nadzieję że ...
... moja niska opinia zaniepokoi nie tylko salon ale i klientów którzy nieświadomie dokonują zakupów w salonie Auto Śliwka w Sosnowcu. Opinia wynika z faktu jak zostałam potraktowana przez pracowników salonu oraz właścicielkę salonu podczas zakupu nowego auta - Skoda Superb. Auta, które jak się okazało wydano mi niesprawne i takie było w chwili wydania. O czym nie wiedziałam (wadliwy system elektroniczny asystentów - z czasem zapalają się kolejne kontrolki asystentow uniemożliwiające bezpieczne użytkowanie samochodu) Podsumowując : na papierze mamy nowe ale zepsute auto, którego nie mamy, gdyż system asystentów jest instalowany od nowa już 3 miesiąc, salon rozkłada ręce, a właścicielka salonu nie chce słyszeć o wymienia auta na nowe-nowe sprawne. Najwidoczniej nikomu nie zależy na zadowoleniu klienta w tak renomowanej marce. Nie polecam, przestrzegam. Mamy w bliskiej okolicy inne salony skody.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2024 16:58
Salon - samochody nowe
Pan zasiadający za ...
... biurkiem w serwisie - dramat pod względem podejścia do klienta. Człowiek tylko niepotrzebnie stracił czas.
Użytkownik sieci
28 marca 2024 08:42
Salon - samochody nowe
Będąc w salonie, ...
... poprosiłem Panią o przesłanie na maila oferty leasingu i specyfikacji samochodu. Niestety zero odzewu. Dodatkowo brak merytorycznej odpowiedzi na zadane pytanie techniczne. Uważam, że personel wymaga chyba dodatkowego szkolenia. Ja nie polecam.
Użytkownik sieci
4 lutego 2024 18:16
Salon - samochody nowe
Na samochód w ...
... serwisie trzeba długo czekać, uwaga na niespodzianki warto zrobić dużo zdjęć samochodu przed oddaniem go na serwis. Jednak to tylko SZKODA.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2023 09:29
Salon - samochody nowe
Kiepski serwis. Kłamią ...
... przez infolinię i na miejscu. Odrwdzam
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2023 21:18
Salon - samochody nowe
Bardzo gburowata obsługa ...
... w serwisie. Bardzo złe podejście do klienta. Na prawdę nie polecam, niestety nie tylko ja tak uważam. Czytając oceny mam wrażenie, ze nikt nie wyciąga wniosków. Dla nich klient serwisu(przegląd, naprawy gwarancyjne) - intruz! No i „mistrz hali” który nie dał rady podejść na jazdę testową w ramach gwarancji. Czekałem 15minut, po studencku :-) bez rezultatu. Czas klienta dla nich to abstrakcja. Jak widać zero reakcji na opinię. Serio jest wiele innych serwisów tej marki, ten omijajcie szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2023 14:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2023 15:06
Salon - samochody nowe
Fatalna opieka klienta ...
... na miejscu, pracownik serwisu zajmujący się elektronika i aktualizacjami nieprzygotowany i niekompetentny. Usługi nie wykonano „bo się nie da”. Standardy rodem z Polmozbytu
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2023 09:36
Salon - samochody nowe
Pracownicy działu serwisowego ...
... powinni przejść gruntowne szkolenie w zakresie kontaktu z klientem. Pracują tam chyba "za karę". Bardzo niemiłe wrażenia.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2023 22:16
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 maja 2023 15:00
Salon - samochody nowe
Zakup auta wszystko ...
... ok ale później problem z dokumentami. Miesiąc czekałem na dowód rejestracyjny auta, okazało się, że ktoś wysłał zwykłym listem, nawet nie polecanym... słabe.
Użytkownik sieci
6 marca 2023 16:07
Salon - samochody nowe
Ludzie pracujacy w ...
... tej firmie to jakaś pomyłka, nie szanują czasu i pieniędzy klientów. Dałem sobie kiedyś i firmie Śliwka drugą szansę, ale to był błąd. Więcej już tam nie pojadę.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2023 10:43
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta tragedia!!! ...
... Panowie z działu serwisu pracują tam za karę, chyba że myślą ze pracuja w Polmozbycie jak za czasów komuny.Cały czas proszę czekać i tak można czekać w nieskończoność .Nie polecam proszę korzystać z innego serwisu.