84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2019 17:37
Salon - samochody nowe
Korzystałem z usług serwisu . Usługa wykonana prawidłowo.Polecam.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2019 13:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 grudnia 2019 07:49
Salon - samochody nowe
Miła obsługa
Użytkownik sieci
4 grudnia 2019 23:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 listopada 2019 13:01
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 listopada 2019 11:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 listopada 2019 21:30
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 listopada 2019 20:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 listopada 2019 15:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 listopada 2019 15:13
Salon - samochody nowe
Obsługa bardzo mila. Wszystko na najwyzszym poziomie.
Użytkownik sieci
5 listopada 2019 20:22
Salon - samochody nowe
W tym salonie ...
... zakupiłam swoją Scale .Bardzo rzetelne i fachowe podejście do klienta . Moim doradcą była Pani Edyta od początku do końca prowadziła mnie przez zakup auta, ponadto pełen profesjonalizm i miła obsługa. Polecam 😉
Użytkownik sieci
20 października 2019 16:33
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 października 2019 22:50
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
10 października 2019 11:28
Salon - samochody nowe
Mój salon od wielu lat, ulubiona marka samochodów.
Użytkownik sieci
4 października 2019 16:20
Salon - samochody nowe
Po dzisiejszej wizycie ...
... w serwisie mam mieszane uczucia, dlatego tylko 2 gwiazdki. Naprawa miała potrwać około 1h - 1,5h max (lub szybciej według zapewnień Pana Piotra z serwisu, więc tylko i wyłącznie dlatego zgodziłem się zaczekać na miejscu, bo do domu wracać mi się nie opłacało). Naprawa trwała 2,5h (!) -> i tu szkoda, że nikt nie poinformował w trakcie naprawy, że może się to wydłużyć, bo niestety musiałem tej wizycie poświęcić więcej czasu na co nie byłem gotowy, a miałem już potem zaplanowane spotkanie (miałem potem lekkie obawy, że się po prostu na nie spóźnię). Nie siedziałem z zegarkiem w ręku znerwicowany, żeby auto jak najszybciej odebrać, natomiast drobna informacja o "lekkich" opóźnieniach przekazana klientowi by nie zaszkodziła. Ale ok, jestem wyrozumiały - zdarza się. Miałem tylko nadzieję, że nie zostanę potem obciążony kosztami dodatkowych roboczogodzin z tytułu wystąpienia takiej "obsuwy". Natomiast jeśli chodzi o sam odbiór auta po naprawie -> cena naprawy była ustalona w granicach +/- 220zł. Odbieram auto, PODPISUJĘ kwitek odbioru, na którym widnieje ta sama cena 220zł, po czym Pan z serwisu poinformował mnie, że jednak naprawa będzie kosztowała prawie 290zł. Powód? Stawki za roboczogodziny poszły w górę od 1-go października (naprawa wykonywana była 4.10.2019r)... Wszystko spoko, tylko fajnie, że zostałem o tym poinformowany już po samej naprawie i podpisaniu odbioru auta. Nie ukrywam iż miałem wcześniej spore zaufanie do SKODA Śliwka (odkąd mam Octavię to w miarę często do nich zaglądam), tak tu niestety lekko się zniesmaczyłem. I tu nie chodzi o samą kwotę 70zł, bo to akurat jest do przeżycia, ale o to, w jaki sposób i kiedy zostałem poinformowany, że do zapłacenia jest 70 zł więcej niż było to ustalone. Czy ktoś chciał mnie oszukać? Pewnie nie, tylko podejrzewam, że ktoś po prostu zapomniał mi przekazać tę wiadomość przed samym serwisem. Poinformowałem, że jestem zdziwiony i zaskoczony tą sytuacją. Ostatecznie zapłaciłem około 240zł (być może pracownik serwisu przemyślał na szybko co się właśnie wydarzyło i nagle zszedł ze stawki), natomiast niesmak po tej sytuacji pozostał. Mam również nadzieję, że sama naprawa rozwiąże po części mój techniczny problem z samochodem (ale tego dowiem się dopiero za jakiś czas, więc samej jakości naprawy na ten moment nie jestem w stanie ocenić - oceniam w tym wpisie tylko i wyłącznie sytuację organizacyjną Skody Śliwka). Zastanawiam się nad sensem dalszych odwiedzin tego serwisu.
Użytkownik sieci
29 września 2019 14:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 września 2019 17:17
Salon - samochody nowe
fachowo i miło
Użytkownik sieci
19 września 2019 21:00
Salon - samochody nowe
Bez szału
Użytkownik sieci
18 września 2019 16:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 września 2019 21:07
Salon - samochody nowe
Zawsze jak trzeba ...
... do salonu Skody, to jeżdżę do nich. Miłe i rzeczowe podejście do klienta, służą radą i pomocą, choć czasem trzeba sie naczekać.