85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 22:54
Salon - samochody nowe
Polecam!
Użytkownik sieci
19 stycznia 2025 11:34
Salon - samochody nowe
Niestety po ostatniej ...
... wizycie w serwisie Skody Śliwka przy ulicy Kościuszki w Katowicach odniosłem bardzo złe wrażenie, moje doświadczenie z obsługą klienta było dalekie od oczekiwań. Obsługujący mnie pracownik, pan Rafał, zwracał się do mnie per "Ty", co uważam za nieodpowiednie, biorąc pod uwagę, że nie mieliśmy wcześniej żadnej relacji, a ja preferuję formę grzecznościową jak i zapewne większość klientów która zostawia pieniądze w tym serwisie. W profesjonalnym środowisku, zwłaszcza w branży usługowej, zaleca się stosowanie formy grzecznościowej, co jest zgodne z zasadami dobrych praktyk w obsłudze klienta. Warto i chciałbym to przypomnieć, że w sytuacjach biznesowych, szczególnie gdy nie znamy się osobiście, zaleca się używanie formy "Pan/Pani". Ponadto, pan Rafał użył sformułowania: "siadać", co również uważam za niegrzeczne. Zamiast tego, powinien powiedzieć: "proszę usiąść" lub "zapraszam do siedzenia". Takie zwroty są bardziej uprzejme i budują pozytywną atmosferę jak i relację. Dodatkowo, zauważyłem, że w trakcie obsługi innej klientki, pan Rafał powiedział: "jak się ładnie uśmiechniesz, to coś znajdziemy" a była to odpowiedz pracownika do klientki która przyszła aby umówić termin wizyty swojego samochodu. Dodam, że Pani zwracała się do pracownika per Pan. Tego rodzaju komentarze są nieodpowiednie i mogą być odebrane jako nieprofesjonalne oraz niegrzeczne. W relacjach z klientami powinno się stosować wyłącznie profesjonalny język, który nie budzi żadnych wątpliwości co do intencji pracownika. Spoufalanie się w ten sposób jest dalece nie profesjonalne i psuje dobrą opinie zakładu tudzież miejsca z którego korzystają inni klienci. Zgodnie z Kodeksem cywilnym, a także zasadami etyki zawodowej, pracownicy mają obowiązek traktować klientów z szacunkiem i uprzedzeniem. Warto, aby w serwisie Skody Śliwka przeprowadzono szkolenia dotyczące komunikacji z klientem oraz kultury osobistej, aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. Mam nadzieję, że moja opinia zostanie wzięta pod uwagę, aby poprawić jakość obsługi w tym serwisie. Co do samego salonu jak i pracowników tam pracujących w dziale sprzedaży miałem okazje dostrzec czekając na swój samochód, że tak zainteresowanie jak i chęć pomocy i formy zwracania się były na wysokim poziomie.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2025 12:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 stycznia 2025 18:13
Salon - samochody nowe
Bardzo pomocna i ...
... profesjonalna obsługa. Korzystam już z ich usług od 10 lat i jestem niezmiennie zadowolona z jakości usług
Użytkownik sieci
25 grudnia 2024 08:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 grudnia 2024 14:43
Salon - samochody nowe
Salon nie jest ...
... za duży, jeżeli chodzi o miejsce po dachem, stoi tylko kilka modeli. Na zewnątrz samochodów sporo. Obsługa na plus, zaraz po wejściu zainteresowana, ale nie natrętna.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 20:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 listopada 2024 19:50
Salon - samochody nowe
Dobra lokalizacja
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 15:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 listopada 2024 13:36
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 listopada 2024 12:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 listopada 2024 15:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 listopada 2024 13:54
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 października 2024 21:30
Salon - samochody nowe
Polecam Mateusza - używane auta Skoda
Użytkownik sieci
12 października 2024 10:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 września 2024 21:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 września 2024 12:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 września 2024 17:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 września 2024 13:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 września 2024 15:28
Salon - samochody nowe
Wzorowe podejście do ...
... Klienta, obsługa i doradztwo na najwyższym poziomie. Pani Agnieszka z działu części to bez wątpienia ekspert w tej dziedzinie. Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku. Gorąco polecam, zasłużone 5/5. Pozdrawiam Grzegorz