85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 października 2024 21:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 października 2024 03:30
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi przez ...
... doradcę klienta fatalny. Pan Wojciech komunikował się w sposób arogancki i pretensjonalny,potraktował mnie odgórnie. Nie wiem dlaczego od pierwszego kontaktu byłem traktowany w taki sposób. Zły dzień pana doradcy? Obracanie się do klienta plecami gdy on coś mówi, to jeden z przykładów. Gdy zwróciłem uwagę że jest niemiły , dostałem odpowiedź że tak to jest gdy jednego klienta obsługuje się godzinę. A czas oddania samochodu na serwis,z jazdą próbną z panem mechanikiem,oglądnięcie samochodu przez doradcę przed zdaniem na serwis trwała niecałe pół godziny. Szkoda, bo gdy umawiałem się telefonicznie na serwis, pani była bardzo miła, więc myślałem że całe moje doświadczenie w salonie będzie pozytywne.
Użytkownik sieci
12 października 2024 10:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 września 2024 21:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 września 2024 12:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 września 2024 17:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 września 2024 13:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 września 2024 15:28
Salon - samochody nowe
Wzorowe podejście do ...
... Klienta, obsługa i doradztwo na najwyższym poziomie. Pani Agnieszka z działu części to bez wątpienia ekspert w tej dziedzinie. Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku. Gorąco polecam, zasłużone 5/5. Pozdrawiam Grzegorz
Użytkownik sieci
11 września 2024 10:37
Salon - samochody nowe
Przed zakupem auta ...
... kontakt super, po sprzedaży gdy wyszły wady w aucie już kontakt nie był taki super, przeciąganie w czasie, pod koniec problem z odpisaniem, niekompetencja sprzedawców, brak szacunku dla czasu klienta mimo próśb aby oddać pieniądze jak najszybciej bo potrzebuje kupić auto które jest mi bardzo potrzebne, sprzedawcy nie mają pojęcia o stanie aut które sprzedaja, a niby sprzedają auta sprawdzone przed sprzedażą, w moim przypadku tak nie było. Auto mimo widocznych wad tj. Wycieki silnika oraz kopcenie na niebiesko to dla nich nie jest wada ukryta, zgodzili się na zwrot dopiero po długich rozmowach SMS gdzie wprost mówiłem że tego auta nie chce i nie zamierzam czekać aż je naprawia za miesiąc lub dłużej. Na zwrot kosztów paliwa mimo zapytania nie mam widać co liczyć mimo, że sprzedali mi auto z wadami winni byli mi oddać za to. Zaproponowałem aby już nie oddawali mi pieniędzy za paliwo tylko opłacili 2 tyg ubezpieczenia to dostałem odpowiedz, żebym był poważny ,sprzedawca napisal też że musiał z własnej kieszeni opłacić wysyłkę zwrotna za fakturę gdzie ja też musiałem ponieść koszty wysyłki dokumentów od auta oraz za paliwo za dwa auta gdzie w jedna stronę miałem 213km. Pracują pewnie nie od miesiąca a na większość pytań nic konkretnego nie wiedzą i kręcą. Nie spiesza się z przelewem zwrotnym. Było miło na początku ale później rozczarowanie jak salon może tak postępować.
Użytkownik sieci
3 września 2024 16:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2024 20:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2024 12:17
Salon - samochody nowe
Szybko solidnie
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2024 19:30
Salon - samochody nowe
Porażka na całej ...
... linii. Skoda Superb oddana do rocznego przeglądu technicznego, zaznaczyłam żeby sprawdzono klocki hamulcowe i ponoć sprawdzono i byly ok, co wpisano do raportu z przeglądu. Uspokojona wyjechałam na wakacje, po tygodniu zapaliła się kontrolka klocków hamulcowych. W serwisie w Trójmieście stwierdzono, że wszystkie 4 tarcze hamulcowe z klockami do wymiany!! Kłopot, stres i zepsuty urlop!! Taki był efekt skorzystania z tego serwisu. Reklamacja zgłoszona, czekam na wynik.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2024 16:30
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2024 08:04
Salon - samochody nowe
Mam mieszane uczucia ...
... tj. Umówiłem się na 15.30 z pewnym panem (przez litość pominę dane) który, owszem, miał klientów przy biurku, pewnie kupców, ale mnie totalnie olał. A wiedział że jestem. O 16.10 , miałem już to w D..... Poinformowałem jego przypadkowego kolegę co na ten temat myślę. I tu, już było bardzo Ok. Był sympatyczny, sprawdziłem Superba przez 1h. Po powrocie mailem ofertę, symulacje leasingu (bardzo fajna babka). Tak więc, poczatek beznadziejny. Potem już tylko lepiej. Szanujcie czas klientów, nawet jak się umawiają na jazdę.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2024 11:58
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia. Nie ...
... spotkałem się jeszcze nigdzie z takim lekceważącym podejściem do klienta. Jako, że jest to serwis partnerski uniqua to tutaj zdecydowałem się z AC naprawić szkodę. Mija 3,5 miesiąca od podpisania przeze mnie wszystkich wymaganych dokumentów, które do dnia dzisiejszego nie zostały przesłane do ubezpieczyciela co blokuje naprawę szkody. Mimo kontaktów z serwisem z mojej strony oraz ze strony ubezpieczyciela nic sobie z tego nie robią i w dalszym ciągu nie przesyłają wymaganych dokumentów potrzebnych do realizacji naprawy szkody. Wielokrotnie słyszałem że oddzwonią do mnie w tej sprawie i jeszcze nigdy nie dotrzymali słowa
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2024 03:14
Salon - samochody nowe
Bardzo serdecznie dziękuję ...
... za przemiłą obsługę w procesie zakupu samochodu.Szczególne wyrazy uznania kieruję do Pana Mariusza Jankowskiego, specjalisty sprzedaży samochodów nowych, jak również do Pana Mateusza z działu samochodów używanych. Salon godny polecenia jeśli chodzi o sprzedaż. Co do serwisu nie wiem, bo nie miałem okazji korzystać z jego usług.
Użytkownik sieci
31 lipca 2024 14:56
Salon - samochody nowe
Oddałam auto do ...
... serwisu gwarancyjnego plus czyszczenie klimatyzacji. Auto w stanie idealnym, ma rok. Po odebraniu z serwisu z kratki wentylacyjnej wyciekła kropla płynu , który wyżarł plastik w obudowie kratki. Popołudniu poleciała kolejna kropla, ten sam efekt . Złożyłam reklamację, przesłałam zdjęcia, zostałam zaproszona na oględziny. Doradca z serwisu stwierdził że oni tego nie zrobili. Popsikał jakimś płynem, pokazał że przecież nic się nie dzieje. Mam czekać na decyzję kierownika, ale jak na ten moment rozumiem że sama sobie coś tam wlałam co następnie wycieka i uszkadza obudowę . Aktualizacja po tygodniu : Dziękuję za sugestie kontaktu z kierownikiem , ale nie znam bardziej aroganckiej osoby , dawno nikt mnie tak niegrzecznie nie potraktował . Reklamacja nie została uwzględniona przez serwis, powiedziano mi że zrobiłam to zapachem do auta ( tyle że nie używam 🤨) . Został niesmak i problem gdzie oddać samochód kolejnym razem na serwis gwarancyjny oraz pytanie jak się zabezpieczyć, jak kolejnym razem zostanie coś zniszczone .
Użytkownik sieci
17 lipca 2024 18:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 lipca 2024 12:39
Salon - samochody nowe
Szybko, sprawnie wymieniono ...
... olej. Obsługa serwisu bardzo sympatyczna. Tylko osoba na myjni chyba bez formy. Ogólnie polecam.