86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 14:43
Salon - samochody nowe
Byłem wieloletnim klientem ...
... serwisu, kiedy były to czynności rutynowe nie było problemów. Ale uwaga! Kiedy zacznie się coś niestandardowego, to serwis nie potrafi postawić diagnozy, a na końcu obaczy za to winą klienta! Od pewnego czasu w samochodzie pojawiło się skrzypienie z tyłu, zgłaszałem - nic nie zdiagnozowano. Następnie pojawiło się "ślizganie" samochodu, również tył. Zgłosiłem, nic nie zdiagnozowali. Nie dawało mi to jednak spokoju, bo objaw był coraz wyraźniejszy. Na stacji diagnostycznej diagnoza - amortyzatory do wymiany. Skontaktowałem się z kierownikiem serwisu licząc na zrozumienie, albo nawet słowo "przepraszam za niedogodności", zamiast tego zostałem potraktowany z buta, że "nie było tego na zleceniu" (faktycznie nie zwróciłem uwagi, czy ktoś to spisał, wpisano jedynie piszczenie), że mam mu powiedzieć jaka jest "siła tłumienia", itp. itd. generalnie, próba zrobienia z klienta głupka, który się nie zna (owszem, nie znam się, ale diagnosta na stacji już chyba tak?). Bez komentarza pozostawię już stwierdzenie "serwisanci nie będą sprawdzać całego auta", jasne, tyle, że ja zgłaszałem problemy z zawieszeniem. Wisienką na torcie jest to, że pytałem jeszcze pracownika (albo nawet mistrza hali), czy na pewno amortyzatory są w porządku, w odpowiedzi usłyszałem, że "tak jak najbardziej", mhm cieknące (nie pocące się) amortyzatory, to faktycznie jest w porządku sprawa, jak powiedziałem diagnoście, to co mówił mi serwisant z ASO, to tylko parsknął śmiechem. Edit: Dziś byłem w innym ASO aby się umówić na wizytę, serwisant bez wjeżdżania na kanał spojrzał na amortyzator i od razu zobaczył, że jest rozcieknięty (olej!!), w Auto Śliwce tego nie widzieli. Oczywiście skrzypienie i inne dźwięki z amortyzatora, które zgłaszałem mogły być jak najbardziej symptomem tego co się stało, tak przynajmniej twierdzi serwisant z innego ASO, no ale wg. Pana kierownika Serwisu Skoda Autośliwka absolutnie nie, niech będzie... ale wyciek oleju (prawie na całym amortyzatorze), chyba trudno zignorować?! Dodam jedynie, że w Śliwice kupiłem dwa samochody, pewnie dla nich to nic, jeden klient mniej, jeden więcej, ale niech to będzie przestroga dla tych, którzy to czytają, że obsługa poserwisowa to jest dramat, dodatkowo ostentacyjne podejście do klienta, próba odwrócenia kota ogonem, udowodnienia tego jak bardziej klient się nie zna... i owszem nie zna się, ale na rynku są inni specjaliści, którzy udzielili mi wiedzy, jakże odmiennej od tego, co chciał wmówić mi Pan kierownik serwisu. Poziom zniesmaczenia przekroczył wszelkie granice. Ktoś w komentarzach porównał swoje doświadczenia z nimi do filmów Barei, trafnie, ja z podobnym poziomem grubiaństwa spotkałem się tylko w instytucjach państwowych. Nie polecam! PS: Przy okazji serwisu, zgłosiłem też problem ze sterowaniem ustawieniami lusterek. Mimo tego, że rzadko je przestawiam, to już trzy razy zdarzyło się, że się zacięły. Oczywiście też nic nie wykryli, zobaczymy jak będzie w innym serwisie. Edit: Czy Państwu te odpowiedzi pisze jakiś BOT? Przecież wyraźnie napisałem, że pierwsze co zrobiłem to kontakt z p. kierownikiem, w celu wyjaśnienia sprawy, po ludzku. Serwis zawalił i to mocno, ponieważ po zgłaszanych przeze mnie symptomach wystarczyło spojrzeć na amortyzator, aby się zorientować co się dzieje – potwierdził. to inny mechanik (więc błąd w komunikacji nie ma tu znaczenia, nawet jeżeli na zgłoszeniu było tylko skrzypienie, chociaż werbalnie dodałem jeszcze ślizganie się samochodu). Nikt tego nie zrobił, ok, błąd ludzki, przeoczenie, cokolwiek... Wystarczyło przeprosić za niedogodności i na pewno nikt by się nie gniewał, zamiast tego, były próby spychania na mnie winy, ustawiania mnie w roli głupka który się nie zna, no i generalnie totalna olewka problemu. Po co mam się więc kontaktować z kimś, kto ma takie podejście? Zresztą, ja już to zrobiłem i efekt był jak opisany powyżej, co tu więcej dodawać? A komentarze pod negatywami są chyba tylko po to, by było widać jaką troską otaczacie klienta, jak widać są to tylko pozory, przecież telefon do mnie macie... Ręce opadają.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 23:01
Salon - samochody nowe
Nie polecam korzystania ...
... z serwisu. Bareja wiecznie żywy. Pan "doradca serwisowy" po wykonaniu usługi przeglądu oświadczył, że mam nieprawidłowo założone koła ( niezgodnie z prawidłowym obrotem koła, zaznaczonym na oponie ). Doradca zapytany o to czy zostało to poprawione oświadczył, że myślał, że tak chciałem i oni ( serwis ) nie mogą tego zmieniać, pomimo tego, że może to doprowadzić do zniszczenia bieżnika opony. Dodam jeszcze, że koła były zdejmowane podczas przeglądu, a pomimo tego nie zostały założone prawidłowo. W trakcie oczekiwania na wykonanie przeglądu nikt nie skontaktował się ze mną, żeby poprawić zauważoną nieprawidłowość. Profesjonalizm do kwadratu. Pan doradca nie zna się na samochodzie za którego prawidłową obsługę powinien odpowiadać podczas przeglądu. Doradca nie wie w jakim stanie przyjmuje samochód - brak protokołu przyjęcia i wydania auta. Doradca serwisowy nie zna się na parametrach oleju - normy jakościowe myli z lepkościowymi. Nie mogłem się dowiedzieć jaki olej wlano do mojego auta.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2023 20:11
Salon - samochody nowe
Cztery wizyty w ...
... serwisie to za mało,żeby serwis rozwiązał problem z usterką z radiem i przyciskiem sos. Umówiłem się na piątą. Kpina a nie serwis.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2023 13:26
Salon - samochody nowe
Fatalny sprzedawca. Nie ...
... ma zielonego pojęcia o zasadach gwarancji aut, którymi handluje. "Przeglądów olejowych nie można robić poza aso bo utrata gwarancji na auto, przy montażu haka do ocatvii sport zniszczą tylny zderzak w aso, ale markowego haka nie można założyć w wyspecjalizowanym hak-serwisie bez niszczenia zderzaka poza aso bo utrata gwarancji na auto. I temu podobne. Gdy mu pokazałem w internecie, że nie ma racji, że są w tym zakresie sztywne regulacje UE, zaczął opowiadać jakieś dyrdymały, że rozmowa była o czym innym Nie chciał się przedstawić, żądał podania danych osobowych przeze mnie. Nie chciał dać wizytówki. W końcu dał wizytowke kierownika sprzedaży i nadal nie chciał dać swojej. Cyrk na kołach. Moja noga więcej tam nie postanie. Bardzo nie polecam i ku uciesze słuchaczy historię tę opowiedzialem juz wielu osobom.
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 19:10
Salon - samochody nowe
Bardzo kiepsko, drugi ...
... raz w tym serwisie , drugi raz zgłaszane usterki ale mechanik nic nie stwierdził. Chciałem rozmawiać w tej sprawie z kierownikiem ale mi powiedział że jest na urlopie i jego tu nie ma! Nie polecam!!!! Pojadę gdzieś gdzie szanują klienta.
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 22:05
Salon - samochody nowe
Wymuszanie pojawienia się ...
... w serwisie pół godziny przed umówioną godziną. Zwracanie się do klientów przez ty. Prosta czynność serwisowa zajmuje 2 godziny. Zimno w poczekalni.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2023 15:52
Salon - samochody nowe
Typowe stereotypowe podejście ...
... do klienta, kompletne lekceważące zachowanie tylko dlatego że byłem w krótkich spodenkach, a nie w garniturze za kilka tysięcy i z walizka pełna pieniędzy, a przecież chciałem być klientem serwisu , więc stanowczo nie polecam
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2023 22:26
Salon - samochody nowe
Tragedia, oszukują, kłamią ...
... !!!!! Przejechałem 700km po zarezerwowany dzień wcześniej (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym i ustaleniach finansowania) samochód, zostałem oszukany!!!! i sprzedali samochód komuś innemu!!!!! CHAMSTWO I SZCZYT BEZSZCZELNOŚCI. Powinni handlować badylami a nie samochodami !!! Oglądałem u nich inny samochód Cupra Formentor(310km) którą oferują w ogłoszeniach wymaga minimum 10.000 tyś.zł wkładu !!! NIE DAJCIE SIE NA BRAC NA NISKI PRZEBIEG !!!
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2023 20:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Jestem po wymianie czujnika parkowania. Samochód na gwarancji stwierdzili uszkodzenie mechaniczne odrzucili reklamację. Pomimo dużych kosztów wymiany zgodziłem się na wymianę żeby nie stracić gwarancji. Proszę zobaczyć na zdjęciu jak zamontowali uszczelkę dookoła czujnika. Nie wspomnę o odbitych palcach w smarze na zderzaku. Wcześniej przy wymianie klamki uszkodzili całą obudowę też załączam zdjęcie. Oczywiście trzeba umawiać następny termin tylko kto ma na to czas... Zwłaszcza że od pół roku nie potrafią usunąć usterki lampy. Kontakt z kierownikiem serwisu niemożliwy.
Użytkownik sieci
27 lipca 2023 14:21
Salon - samochody nowe
Nie polecam mechanika. ...
... W drodze do Włoch byłem zmuszony skorzystać z mechanika. Szybko się zajęto autem ale niestety nieskutecznie. Stwierdzono że konieczna jest wymiana jednej części ale mogą ją sprowadzić do dwóch dni. Dziwne w każdym większym mieście jest hurtownia i części dowożone są przez hurtownika. Polecono mi resetować auto jak wystąpi problem. Czyli wyłączać silnik i ponownie włączać podczas jazdy autem. I tak puszczono mnie w podróż z rodziną. Na szczęście we Włoszech mechanik szybko znalazł nieszczelność w układzie turbiny. Nie musiał kupować tej części. Co z tego że była miła obsługa jale problem nie został rozwiązany. Mechanik we Włoszech sprawdził wszystko inne. Tak powinno wyglądać odpowiedzialne podejście do klienta i kierowcy
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 17:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2023 15:16
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu! Problem z elektryką w aucie, nadal nie rozwiązany. W serwisie panowie twierdzą iż akumulator w spoczynku mając 11.75 V jest w porządku i problemu nie widzą. Obsługa robi sobie jaja z klienta mówiąc że odkupią auto i wezmę sobie u nich nowe 😡. Porażka.
Użytkownik sieci
4 marca 2023 23:39
Salon - samochody nowe
Serwis totalnie nieprofesjonalny.Oddałem ...
... samochód i powiedzieli mi że za tydzień powinien być zrobiony. Po tygodniu nikt nawet nie zadzwonił że naprawa się przedłuży. Dopiero po moich telefonach z pytaniami kiedy samochód będzie ktoś raczył oddzwonić że się przedłuży. Nie polecam
Użytkownik sieci
21 lutego 2023 13:58
Salon - samochody nowe
Lata świetności mają ...
... już za sobą. Korzystałem kiedyś, ale biorąc pod uwagę to co jest dziś to regres przeokrutny. Kto chce niech korzysta, do odważnych świat należy. Salon po liftingu, auta upchane, niskiej jakości plastiki na uchwytach w autach owinięte czarną szmatką co by się nie rysowały, niektóre powierzchnie piano w autach z założoną folią, obsługa zanurzona w smartfonach, nie kwapi się do sprzedaży. Nadal nie polecam.
Użytkownik sieci
19 lutego 2023 18:35
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem. ...
... Brak wiedzy tych niby mechaników może klienta drogo kosztować. Pierwsza diagnoza za 500 zł( zapłacone ) nieprawidłowa i jednocześnie serwis nie chciał uznać reklamacji. Druga diagnoza również nieprawidłowa jak się później okazało ale tym razem wyceniona przez tych " fachowców " na 11.700 ale oczywiście odpuściłem. Prawidłowa naprawa kosztowała około 1000 zł. Bądźcie czujni i nie dajcie się nabrać. Ogólnie dramat!
Użytkownik sieci
23 stycznia 2023 23:02
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu, ...
... kupiłem Skode Fabię z instalacja LPG która okazała się być źle zamontowana, pomimo gwarancji na samochód nie da się dogadać, obsługa klienta fatalna. Samochód stoi teraz w serwisie Skoda w Kielcach gdzie wykryte zostały usterki a w Katowicach próbowano mi wmówić, że wszystko jest w porządku z samochodem. Tragedia !!!!
Użytkownik sieci
9 stycznia 2023 09:46
Salon - samochody nowe
Na stronie i ...
... w ogłoszeniach OtoMoto informacja, że czynne w sobotę, a niestety nieczynne, w OtoMoto ogłoszenie z przed co najmniej tygodnia sprzedanym samochodem, Pan Mateusz tłumaczy się że mają problemy z OtoMoto, natomiast w innym salonie gdzie byłem zainteresowany samochodem i czekałem na informacje o sprzedaży danego dnia to w godzinę po sprzedaży usunięto ogłoszenie. Słabe oznaczenia wewnątrz salonu, a pracownik przychodzi do pracy z niemal półgodzinnym opóźnieniem i jak sądzę pomimo wskazania mu przez inną osobę że czekam to bez słowa idzie dalej i czekam na niego kolejne 15 minut. Nie wspominając że wcześniej konieczne było obdzwonienie który z pracowników w ogóle się pojawi...nie polecam...
Użytkownik sieci
14 grudnia 2022 10:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 listopada 2022 11:13
Salon - samochody nowe
Rozmawiałem w sprawie ...
... samochodu miał być przeliczony leasing, okazuje się za 2 dni że auto sprzedali . Nikt nie poczuwa się do odpowiedzialność.
Użytkownik sieci
15 października 2022 15:42
Salon - samochody nowe
Żona była na ...
... przeglądzie, żeby zrobić przegląd zwykły I rejestracyjny, mówiła, że nie ma miejsca na pieczątki w dowodzie i czy to problem, słowem się nie zająknęli, że nie mają autoryzacji do robienia przeglądów rejestracyjnych i przez tydzień jeździliśmy bez ważnego badania... Jeszcze wcześniej nie potrafili dogadać się z link4 po szkodzie, czyli już drugi raz zostawili nas na lodzie. Omijać szerokim łukiem.