91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 15:33
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Serwis ...
... nie potrafi naprawić usterki w aucie na gwarancji, ich odpowiedzią jest brak kontaktu mimo kilku próśb o oddzwonienie. Prawdopodobnie sprawa zakończy się w sądzie albo UOKiK, bo kończy się już cierpliwość. Na recepcji serwisu zatrudniony jest młody chłopczyk który nie potrafi słowa wydukać że mechanicy nie potrafią naprawić usterki, zamiast powiedzieć prawdę to wymyśla jakieś głupoty które się kupy nie trzymają. Jeszcze raz, nie polecam!
Użytkownik sieci
23 stycznia 2025 10:05
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim miałem doczynienia. Serdecznie nie polecam.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2025 17:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 01:07
Salon - samochody nowe
Wizytą umówiona i ...
... potwierdzona w tym SMS ze strony serwisu dzień wcześniej na miejscu okazuje się że serwis zamknięty. Dodatkowo Pani Recepcjonistka, która za karę pracuje i głośno mówi, że całe “zło” firmy musi dźwigać na własnych barkach. Kadra kierownicza albo od owej Pani nie dostaje informacji albo nie wie co oznacza zadzwonić do Klienta by wyjaśnić i rozwiązać sprawę. Handlowcy to też ciekawa oddzielna historia ale warto ich sprawdzać bo potrafią “się mylić” w zakresie specyfikacji aut. Generalnie lepiej omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 22:55
Salon - samochody nowe
Salon masakra jeden ...
... wielki hmmm bałagan nikt nic nie wie czekasz godzinami , odbierasz auto okazuje się że opony muszą zmienić bo zapomnieli masakra
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 14:02
Salon - samochody nowe
Niestety działalność serwisu ...
... jest poniżej krytyki!!! Zmieniam ocenę. Wezwano mnie do tego serwisu w ramach akcji naprawczej. Przyjechałem i pocałowałem klamkę, bo już nie pracują w soboty… Pani mnie przeprosiła iumówiła na inny termin „door to door”. Chodzę o kulach i nie mogłem zawieźć dziecka do szkoły, bo auto miało być w serwisie… Po godzinie czekania zadzwoniłem i dowiedziałem się, że coś im nawaliło… Nikt nie zadzwonił, nie napisał, że mają problem. Obsługa na poziomie lat 90 - żenada!!! Super miejsce, pozytywni ludzie. Pan Łukasz pomoże i doradzi. Polecam!
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 00:19
Salon - samochody nowe
Daje jedną gwiazdkę ...
... bo nie można mniej. Pracownicy skody pracują tak jak i fabryka skody, opieszale i z lekceważeniem klienta. Kolejki w obsłudze serwisu tłumaczą brakami kadrowymi a właściciele aut marki Skoda wiedzą już ze są skazani na marna obsługę bo te auta to niekończąca się naprawa.
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 13:04
Salon - samochody nowe
Samochody są zadrogie!!!
Użytkownik sieci
23 listopada 2024 11:41
Salon - samochody nowe
Znajdź miejsce będziesz kotem
Użytkownik sieci
12 listopada 2024 11:08
Salon - samochody nowe
Uwielbiam podejście serwisu ...
... a w zasadzie pracowników działu obsługi , wchodzisz to najpierw wywiad a po co pan przyszedł a nr vin . Porażka.
Użytkownik sieci
31 października 2024 16:45
Salon - samochody nowe
Odradzam korzystanie z ...
... usług tej firmy. Moje auto stoi w Wimarze trzeci miesiąc. W tym czasie realizowana jest naprawa po szkodzie i naprawa gwarancyjna. Za każdym razem, gdy próbuje ustalić, jaki jest status naprawy okazuje się, że nikt nic nie wie. Likwidacja Szkód odbiera telefony, ale pracownicy nie mają dostępu do zleceń swoich kolegów, więc nie wiedzą co dzieje się z autem gdy ich nie ma. Obsługa klienta w serwisie nigdy nic nie wie i odsyła albo do Likwidacji albo bezpośrednio do Serwisantów, którzy nigdy nie odbierają. W efekcie od momentu decyzji firmy ubezpieczeniowej nikt w Wimarze nie jest w stanie odpowiedzieć mi co właściwie zostało zrobione w aucie i kiedy będzie gotowe.
Użytkownik sieci
28 października 2024 15:20
Salon - samochody nowe
Niezwykle chamski personel. ...
... Nie mogę powiedzieć Pani, ale bezczelne babsko niby odpowiadające za obsługę Klienta spowodowało, że poczuliśmy się po prostu potraktowani jak śmieci . Szok
Użytkownik sieci
19 października 2024 17:23
Salon - samochody nowe
Lekceważenie potencjalnego klienta. ...
... Byłam umówiona na jazdę próbną, na miejscu spytano mnie, czy się sama przejadę (bo byli inni klienci w salonie, aha). Serio? Wystarczyło o takim zwyczaju poinformować przy umawianiu, zrezygnowałabym od razu i nie traciła czasu. Choroba wybawiła mnie od zgłoszenia się na drugi termin (sobota o 8:30 niezbyt fajna na jazdy obcym samochodem...). Skoda skreślona z rozważanych marek, nie wrócę
Użytkownik sieci
6 października 2024 00:46
Salon - samochody nowe
Długi czas oczekiwania ...
... na spotkanie z konsultantem pomimo wyznaczonej godziny. Wycena, kosztorys wykupu samochodu, bardzo pobierzna. Panowie z serwisu potrzebują więcej czasu na rozmówki prywatne, niż na pracę z klientem.
Użytkownik sieci
21 września 2024 07:54
Salon - samochody nowe
Niestety, ale w ...
... tym salonie dział sprzedaży ma zupełnie inną jakość obsługi niż dział serwisu / naprawy. Wszystkie usterki które w innym warsztacie mechanicznym są usuwane (bo już pojawianie sie usterki do tego zmusza), tutaj nie klasyfikują się do wymiany/ naprawy. Pracownicy salonu działu serwisu zakrywają się procedurami skoda, lub " wedlug mechanika usterka nie wymaga naprawy a jedynie obserwacji" a Ty właścicielu mając nawet gwaracje musisz czekać na to co będzie dzialo się później aby wymienić jeden maly element, bo takie są procedury producenta! A jak pracuje mechanik w ASO to już każdy właściciel samochodu po kilku latach/ kilku samochodów dobrze wie. Tak więc sugeruję konsultowac naprawy w min 2 warsztatach nim wydacie kase pod wplywem emocji.
Użytkownik sieci
18 września 2024 11:12
Salon - samochody nowe
Opinia i ocena ...
... dotyczy wyłącznie obsługi posprzedażowej, ponieważ sam proces sprzedaży auta przebiegł wzorowo (tutaj podziękowania dla P. Alberta Piotrowskiego za pełen profesjonalizm i wyrozumiałość). Od momentu kupna auta miałem tylko 2 sprawy i tak one wyglądały: 1. Wypłata odszkodowania z ubezpieczenia opon dodawanego z automatu do nowo zakupionego samochodu. Trwała prawie 2 m-ce, choć maksymalnie powinna 30 dni, szczególnie, że wszystkie dokumenty zostały dostarczone od razu, a sprawa nie była zawiła. Odpowiedź na pytanie, dlaczego tak długo to trwało dają wyjaśnienia obsługi w stylu: "nie ma tego kto zrobić" albo "pierwszy raz to robimy i się nie znamy". A najciekawsze było pytanie Pana z obsługi: dlaczego wymieniono dwie opony, skoro pękła tylko jedna? Czyżby serwis nie czytał instrukcji obsługi Skody, która każe wymieniać jednocześnie obie opony na osi... :-o 2. Wizyta w serwisie w związku z oślepianiem innych kierowców światłami mijania. Robi to automatyka samochodu, więc telefonicznie umówiłem się na weryfikację opisując cały problem. Po przyjeździe Pan przyjmujący oznajmił, że przecież oni nie mają możliwości technicznych, żeby to zweryfikować i ewentualnie naprawić, i powinienem jechać do innego serwisu. Halo! Nie można tak było od razu?! Straciłem 2 tygodnie na oczekiwanie i czas w dniu przyjazdu. Nawet słowa "przepraszam", czy próby rozwiązania problemu, tylko: dzwoń pan do tego drugiego serwisu i sam się umawiaj...
Użytkownik sieci
6 września 2024 16:31
Salon - samochody nowe
Jakość Skody : ...
... silnik może brać olej, listwy mogą odstawać, a wlew paliwa może się nie otwierać Serwis twierdzi -“brak usterki”, samochód z listopada. Z akcji serwisowej odebrany nie umyty to nie Toyota można by powiedzieć.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2024 20:40
Salon - samochody nowe
Niestety po wielu ...
... latach korzystania z serwisu muszę stwierdzić, że jakość jest coraz gorsza. Umawiam się na wymianę świec zapłonowych - okazuje się po przyjeździe, że serwis nie ma takich wydaje się podstawowych rzeczy. Nikt nawet nie przeprosił za takie niedopatrzenie tylko zapytano mnie kiedy mogę przyjechać jeszcze raz. Po wymianie pompy wody pod samochodem nie ma kilku kropel, tylko kałuża i konieczność kolejnej wizyty. Niestety ani w pierwszym ani w drugim przypadku osoba obsługująca nie jest w stanie powiedzieć skąd taka sytuacja, bo albo to nie ona umawiała, albo to pracownik z innej zmiany. Nie tak powinien wyglądać profesjonalny serwis. Niestety takich sytuacji można wymienić wiele.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2024 12:03
Salon - samochody nowe
Chciałbym serdecznie odradzić ...
... usługi serwisu Skody przy ul. Modlińskiej. Posiadam samochód z wykupioną usługą CAR PROTECT. Samochód wykorzystuję do celów służbowych i nie mogę sobie pozwolić na to, żeby był niesprawny. Ze względu na to wykupiłem wyżej wymienioną usługę. Zostałem umówiony na wizytę z 2-tygodniowym wyprzedzeniem, informując osobę, z którą się kontaktowałem o poważnych usterkach, które się pojawiają (m.in. falujące obroty na postoju i wpadanie samochodu w tryb serwisowy). Zostałem zapewniony, że podane przeze mnie problemy zostaną wyeliminowane w trakcie 1 dnia roboczego. Niedługo po dotarciu do serwisu trafiłem do Pana Marcina Kalinowskiego. Na samym początku Pan Marcin zanegował posiadanie przeze mnie usługi CAR PROTECT. Chwilę później, po dokładniejszym sprawdzeniu w systemie okazało się, że jednak takowa mi przysługuje. Wymieniłem Panu Marcinowi wszystkie usterki, które obecnie posiada samochód, niestety dużą większość Pan Marcin odrzucił ze względu na to, że według niego nie wchodziły w zakres usługi CAR PROTECT. Po kontakcie z osobą, która zarządza tym produktem, okazało się, że to był kolejny przykład rażącej niewiedzy Pana Marcina i odrzucanie przez niego takich usterek, jak na przykład skrzypiące zawieszenie było kompletnie nie na miejscu. W dodatku warto wspomnieć o tym, w jaki sposób Pan Marcin zwraca się do klienta, ja od samego początku wizyty czułem się jakbym był intruzem i przeszkadzał mu w pracy. Samochód został przyjęty na serwis na 1 dzień roboczy. Zostałem poinformowany, że według mechaników samochód nie wpada w tryb awaryjny, a jeśli chodzi o część, którą trzeba wymienić, to jest to możliwe dopiero po kontakcie z podmiotem, który kieruje gwarancją CAR PROTECT. Ja zostałem zmuszony do oddania samochodu zastępczego i jazdy niesprawnym samochodem, bez jakiejkolwiek informacji zwrotnej po dzień dzisiejszy. (sytuacja miała miejsce tydzień temu) We własnym zakresie udało mi się znaleźć pomoc w innym miejscu, ale niesmak pozostaje. Od serwisu ASO powinno się oczekiwać dużo wyższej jakości usług.
Użytkownik sieci
21 lipca 2024 17:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu .przyjechałem z Bielska po używanego Fiata tipo sprzedawanego w tym salonie skody po kilkukrotnym kontakcie z Dariuszem Biernackim zapewniającym mnie że auto jest zadbane lakierniczo bez uwag po przyjeździe okazało się że to przypudrowany złom . Nie ma na tym samochodzie nawet jednego nie uszkodzodzonego elementu. Wyżej wymieniony sprzedawca tego salonu nie zdobył się nawet na słowo przepraszam że naraziłem państwa na koszty podróży pokazując przypudrowany szrot.ostrzegam potencjalnych kupujących u tego doradcy .korozja na dole błotników prawa i lewą stroną.wgnieciony prawy próg.pęknięty i porysowany tylny zderzak.porysowane tylne prawe drzwi i błotnik tylny lewy błotnik przy zderzaku mocne uszkodzenie . Rysa na masce z przodu.tarcze hamulcowe ranty po 2 mil ale klocki nowe. Żle wklejona przednia szyba slabo widoczny vin.podwozie całe w gliniastym osadzie jak by auto było po zalaniu.to według tego doradcy auto w stanie idealnym.