91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2017 10:35
Salon - samochody nowe
Salon rozbudowany za ...
... to obsługa ma problem ze wzrokiem nie zauważają klientów. Serwis słaby wiecznie jakieś problemy. Nie polecam.
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2017 21:51
Salon - samochody nowe
Szkoda słów, lepiej ...
... jechać do zwykłego mechanika z szopy, ceny za usługę wynoszą tyle co za BMW klasy wyższej.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2017 17:13
Salon - samochody nowe
Obsługa nie interesuje ...
... się klientem, mokra podłoga na której ślizga się klient to normalna rzecz a komentarz brzmiał nie pan pierwszy pan się poślizgnol 😦
Użytkownik sieci
17 stycznia 2017 09:56
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 stycznia 2017 14:41
Salon - samochody nowe
Ja również nie ...
... polecam tego salonu/serwisu. Zakup auta w tym salonie był pełen rożnych niemiłych przygód, ale serwis to porażka. Panowie „fachowcy” są niekompetentni, zgłaszam im problem z pedałem sprzęgła (które stuka przy jego odpuszczaniu) i nie mają pojęcia o takim problemie w modelu Citigo (wystarczy włączyć pierwszy lepszy film na „yt” i wszystko jasne – można by było czasem posłuchać klienta a nie twierdzić, że taka wada nie występuje) – za chwilę minie jakieś pół roku i cisza, nawet nie zadzwonią, nie poinformują klienta, że nie są w stanie usunąć usterki. Bardzo śmiesznie wygląda u nich również wymiana kół – „fachowcy” dokręcają je kluczem pneumatycznym a nie dynamometrycznym ręcznie jak powinno mieć miejsce. Serwis ten to porażka, nie powiem jest tam kilku ludzi, którym coś się chce, ale są to młodzi ludzie, którzy się uczą, starym mechanikom to się nawet przychylić nie chce, aby koło odłożyć (lepiej je rzucić). Dzisiaj żałuję, że kupiłem Skodę, gdybym wiedział jak traktują klienta nigdy w życiu nie kupiłbym tej marki (inne salony jak się rozglądałem również nie błyszczą, przynajmniej na terenie Warszawy). W tym momencie na samą myśl o udaniu się do ww. salonu robi mi się niedobrze, a czeka mnie pierwszy przegląd. Poszukam chyba jednak innego salonu na Mazowszu, może wybiorę ten w Ciechanowie gdzie podobno serwis bardziej przykłada się do swojej pracy. Wspomnienia z Auto Wimar Modlińska mam naprawdę nienajlepsze i nie polecam tego salonu i serwisu, jedyną osobą, która stanęła na wysokości zadania w tym salonie był jego kierownik pan Szymon Zaręba, ale to chyba jedyny coś warty człowiek w tej firmie.
Użytkownik sieci
15 listopada 2016 21:29
Salon - samochody nowe
Syf
Użytkownik sieci
28 października 2016 18:33
Salon - samochody nowe
Moja historia nadaje ...
... się na książkę. Kupiłem w tym salonie nowe auto w 2012 roku. Rzekomo zakładali wtedy fabryczną instalację gazową. Po tej operacji auto "siadło" znaczy nie miało wymaganego prześwitu. Wizyta w serwisie i jak się okazało skoda rekomenduje włożenie dodatkowych sprężyn w już istniejące w tylne zawieszenie. Chciałem pojedyncze ale mocniejsze. Nic z tego producent rekomenduje i koniec. Tydzień temu na przeglądzie zgłaszam że te dodatkowe sprężyny trzeszczą bo podobno powypadały z jakichś gniazd (tak stwierdził serwis skody w Mińsku przy poprzednim przeglądzie). Na to Pan miły stwierdził że te sprężyny to ja sam sobie kazałem włożyć na moje życzenie bo skoda takich patentów nie robi. Tu nastąpił skok ciśnienia. Na tym samym przeglądzie zgłaszam że tylne koło któreś trochę hamuje i żeby to sprawdzili. A i owszem jakiś tam rant na tarczach ale samochód wydali że niby jest OK. Dziś zmieniałem opony i poprosiłem żeby to sprawdzili. Podnieśli samochód i ręką próbują obrócić kołami. Ewidentnie prawe tylne koło trzyma. Diagnosta w skodzie tego nie umiał zrobić. Kolejne problemy to: - od nowości auto ściąga w prawą stronę - odpowiedź serwisu - krzywe drogi albo ten typ tak ma. Oczywiście coś tam diagnozowali ale rezultat żaden. W Mińsku po gwarancji a i owszem zapraszali mnie że zajmą się problemem do skutku. he he. - Ceny przeglądów - przy pierwszych dwóch zapłaciłem coś koło 1100 pln. Potem przywoziłem swój olej i liczyłem że cena przeglądu spadnie o około 500 pln bo tyle kosztował castrol super hiper (Za litr ich oleju na dolewkę zapłaciłem 110 pln). Nic podobnego nigdy nie wyjechałem z przeglądu z fakturą mniejsza niż 1100. - Tak jak pisałem tydzień temu byłem na przeglądzie i było sucho w reflektorach. Reflektory nigdy nie parowały. Wczoraj nie to że mgiełka jakaś tam ale miałem 1/5 szklanki wody w środku + krople rosy wewnątrz całego reflektora. - o tym że przeguby "wyją jak oszalałe" przy jakimkolwiek skręcie kierownicą nie wspomnę. - aaa i jeszcze zaraz po zakupie miałem kolizję prawego progu z krawężnikiem. Pan w serwisie twierdził że oni to zrobią jak fabryka , że tego nie może Chińczyk zrobić. Przy obiorze było już trochę mniej kolorowo. To jest trudny element , lepiej się nie dało itd. Generalnie farba jeszcze kapała z podwozia jak auto odbierałem. Chińczyk nawet ślepy by to lepiej zrobił i nie miałby honoru oddać komuś tak zrobione auto. Jak ktoś chętny to na priv mogę zdjęcia wstawić jak to wygląda do dziś. Nigdy więcej ani skody ani ich serwisu. Miła Pani zapraszała mnie ostatnio na dni otwarte. Po co.
Użytkownik sieci
27 września 2016 21:11
Salon - samochody nowe
stanowczo odradzam jakikolwiek ...
... kontakt z tymi "fachowcami". Nierzetelni, kłamią w oczy. Brak profesjonalizmu na każdym szczeblu zarządzania. pomimo kilku prób z mojej strony nie zostala moja sprawa załatwiona.
Użytkownik sieci
13 lipca 2016 12:19
Salon - samochody nowe
Moje rozgoryczenie sięgnęło ...
... zenitu. Nie mam w zwyczaju wydawać negatywnych opinii ale w przypadku Skoda Auto-Wimar ul Modlinska będzie jak najbardziej to opinia dla innych potencjalnych klientów uzasadniona. Zasada panujące w serwisie sa nastepujące: Auto przyjmuja do weryfikacji serwisowej, pracownik zobowiązuje sie do kontaktu w określonym czasie (2dni). Termin mija brak odpowiedzi mimo iż zostali powiadomieni o pilności (auto firmowe). Po kilku telefonach uzyskałem informację iż jest w trakcie diagnozy elektryków co po kilku godzinach okazało się nieprawdą. Ewidentnie pracownik skłamał i poinformował iż Auto będzie diagnozowane prawdopodobnie kolejnego dnia z powodu braku czasu Oraz wielu oczekujących klientów. Bezczelność!!!! Przyjmują auta jak leci nierzetelnie informując o czasie naprawy, aby tylko zatrzymać klienta. Szkoda czasu i nerwów. Tak sie nie robi. Do tej pory pewnie bym juz naprawił gdzie indziej. Brak możliwości rowniez złożenia pisemnej reklamacji do zwierzchnika. Można napisać co najwyżej maila który najprawdopodobniej trafia odrazu do kosza, a sprawy zamiatane sa pod dywan miedzy pracownikami. Nikomu nie polecam. Brak profesjonalizmu.
Użytkownik sieci
7 marca 2016 20:33
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Mieszana opinia. Wydają się być lepsze niż inne warsztaty ASO, ale ... Moja żona ma samochód z instalacją gazową montowany przez Skodę. Problem polega na tym, że instalacja ma wadę fabryczną, a kiedy poszedłem ją naprawić poza Skodą, powiedziano mi, że wada jest powszechnie znana. Dwa razy wymieniłem zepsutą instalację gazową w Skodzie i nikt nie sugerował, że może lepiej będzie zmienić producenta instalacji. Przepraszam, ale takie podejście jest moim zdaniem nie do przyjęcia i dlatego nie mogę dać dobrego wyniku. (Wersja oryginalna) Mixed opinion. They seem to be better than other ASO workshops but... My wife has car with gas installation mounted by Skoda. The problem is that the installation has factory defect and, when I went to fix that outside Skoda, I was told the defect is widely known. I had replaced the broken gas installation twice in Skoda and nobody suggested that maybe it would be better to change the producer of installation. Sorry but such attitude is in my opinion not acceptable and therefore I cannot give good score.