91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2023 18:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 stycznia 2023 15:18
Salon - samochody nowe
Polecam serdecznie zakup ...
... auta w salonie Auto Wimar na ul. Modlińskiej. Przy zakupie auta doradzał mi Pan Robert Kryk. Niesamowicie cenię sobie profesjonalizm i zaangażowanie Pana Roberta. Auto, które zostało mi zaproponowane spełnia wszystkie moje oczekiwania. Dodatkowo proces zakupu i odbioru auta był bardzo krótki (po zaledwie 3 dniach od mojej decyzji o zakupie auto było już gotowe do odbioru!). Panie Robercie, dziękuję!
Użytkownik sieci
23 stycznia 2023 18:12
Salon - samochody nowe
Podziękowania dla Pana ...
... Mateusza z serwisu za super obsługę. pozdrawiam
Użytkownik sieci
23 stycznia 2023 10:25
Salon - samochody nowe
Miła obsługa fachowa pomoc
Użytkownik sieci
21 stycznia 2023 08:18
Salon - samochody nowe
Jeśli Skoda, to ...
... w Auto Wimar i najlepiej przejść przez proces zakupu z Panią Martą Czapigo. Potrafi z życzliwością i humorem, a przede wszystkim cierpliwością pomóc nawet największym marudom :).
Użytkownik sieci
20 stycznia 2023 14:09
Salon - samochody nowe
Pierwsza wizyta w ...
... serwisie Auto Wimar przy ul. Modlińskiej 224. Kompetentna i uprzejma obsługa Pani Moniki Kruszewskiej. Sprawna diagnostyka i wycena kosztów naprawy. Wszystko zgodnie z oczekiwaniami i standardem. Profesjonalna obsługa!
Użytkownik sieci
18 stycznia 2023 20:22
Salon - samochody nowe
Polecam - obsługa ...
... i serwis na najwyższym poziomie .
Użytkownik sieci
17 stycznia 2023 21:13
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 stycznia 2023 20:46
Salon - samochody nowe
Sprawna i profesjonalna obsługa, miła i uprzejma.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2023 19:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 stycznia 2023 11:18
Salon - samochody nowe
W sobotę 6 ...
... stycznia wybraliśmy się z narzeczonym po jego wymarzone auto do salonu. Narzeczony zapowiadał nasza wizytę kilkoma telefonami wcześniej, że względu na fakt że jechaliśmy oglądać auto 300 km. Zostaliśmy zapewnieni, że auto będzie na nas czekało pod dachem, jednak na miejscu okazało się, że sprzedawca nic nie wie i auto jest oczywiście nieprzygotowane. Zaprosił nas na "ratującą" kawę, a w tym czasie ogarniał auto. Trwało to jakieś pół godziny i jakbym chciała wypić kawę to wybrałabym się do restauracji Gessler a nie do Škody Wimar, chociaż kawę mieli dobrą i to chyba tyle co dobrego można powiedzieć. Narzeczony zdecydował się mimo to na zakup auta w sobotę. Zostaliśmy zapewnieni, że formalności zostaną szybko załatwione i będziemy mogli odebrać samochód już w poniedziałek lub wtorek. Mamy już w zasadzie piątek a auto podobno nie jest nawet zarejestrowane. Wpłata wykonana a auta nie ma. Sprzedawcy umawiają się na kontakt o jakiejś konkretnej porze nie odzywają się. Nikt tam nie ma na nic wpływu. Narzeczony co chwilę dzwoni i brak informacji kiedy auto będzie gotowe do odbioru. Na ten moment zastanawiamy się czy nie zrezygnować z kupna auta w tym salonie skoro nikt nie bierze klienta na poważnie. Update jutro, ale mam już dość tego procesu zakupowego. Update: Rozmowa odbyła się z osobą, która podała numer telefonu w komentarzu. Pomimo przeprosin i zapewniania, że kierownik się skontaktuje, cały czas jest cisza ze strony kierownictwa Skody. Zgłoszono, że nie życzymy już sobie obsługi przez Pana, który przez tydzień nie potrafił udzielić żadnych informacji, niestety zostało to zignorowane i żaden inny pracownik się nie kontaktuje. Cały czas jesteśmy skazani na nie kompetentnego sprzedawcę, który kilkukrotnie już popełnił faux-pas w relacji sprzedawca-klient. Efekt rozmowy: równie dobrze mogłaby się nie odbyć. Sytuacja nadal patowa.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2023 17:52
Salon - samochody nowe
Super salon ,miła ...
... i fachowa obsługa , szybki serwis i udany powrót do domu ☺️ Koniecznie polecam 🤗 Zadowolony klient ❤️☺️
Użytkownik sieci
7 stycznia 2023 23:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 stycznia 2023 11:09
Salon - samochody nowe
Obsługa pana Roberta ...
... Kryk w salonie Auto Wimar przy ul. Modlińskiej spełnia wszelkie oczekiwania wobec profesjonalnego podejścia do klienta.
Użytkownik sieci
7 stycznia 2023 11:03
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam ten ...
... salon! Szczególnie chciałam podziękować za nieocenioną pomoc, wsparcie oraz doradztwo Pana Łukasza Czerwińskiego przy wyborze samochodu. Pełen profesjonalizm!
Użytkownik sieci
7 stycznia 2023 10:36
Salon - samochody nowe
Obsługa i usługa ...
... na najwyższym poziomie. Sprawnie, szybko i profesjonalnie - od leasingu, przez jazde próbną, po wydanie nowego auta. Szczególnie podziękowania dla Pani Edyty S., której podejscie do klienta i świetna organizacja są absolutnie fantastyczne.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2023 10:27
Salon - samochody nowe
Polecam Salon Auto ...
... Wimar. W grudniu 2022 dokonałem zakupu nowej Skody Superb. Sprzedawcą był Pan Robert Kryk. Jestem bardzo zadowolony z jakości obsługi przez Pana Roberta Kryka. Jest profesjonalistą.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2023 13:51
Salon - samochody nowe
Pani Monika i ...
... cały zespół są profesjonalni, a do tego tak po prostu życzliwi.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2023 12:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 stycznia 2023 22:07
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka za ...
... to w jaki sposób traktuje się klienta. Zero jakiekolwiek myślenia że strony działu serwisu. Umówione auto na konkretny dzień i godzinę po czym człowiek jedzie 120 km w jedną stronę i okazuje się że nie ma komu naprawić auta i trzeba je zostawić, choć kilka razy pytaliśmy czy auto ma zostać bo nie pierwszy raz tak zostaliśmy zalatwieni. Czy w dniu umówionego terminu nie można było zadzwonić i przełożyć naprawy?Auto stało w sumie 8dni i nik nie informował jaki jest problem i kiedy będzie naprawione. Straciliśmy tylko kupę kasy na dojazdy i powroty aby nasze auto było sprawne i bardzo dużo nerwów bo każdy co innego mówił. Nie wspomnę że przepływ informacji to totalne dno jedna Pani dzwoni że auto gotowe ale nie wie czy wszystko zrobione po czym dzwonisz pytasz drugiej i informuje że niestyety nie zdobione.Czy ktoś nadzoruje pracę tych ludzi ?Ja na wodzie nie jeżdżę żeby sobie popatrzeć na Warszawę i wrócić z niczym,kto zwróci mi ten zmarnowany czas oraz to że przez tyle dni nie mogłam pracować a dla zamydlenia oczu otrzymałam o 15 telefon że mam auto zastępcze które po kilkunastu godzinach musiałam oddać więcej straciłam żeby je odebrać niż z niego skorzystałam. Nie wspomnę że usterka która była naprawiana była po ostatniej wizycie w serwisie . Niee polecam Pozdrawiam serdecznie