91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 lipca 2023 11:25
Salon - samochody nowe
Przestańcie nękać byłych ...
... klientów.. Wielokrotnie dostawaliście informacje o danych nowego właściciela!!!! Od ponad dwuch lat wam zgłaszam i nic to nie daje. Więc po co mam to teraz robić?
Użytkownik sieci
27 lipca 2023 11:21
Salon - samochody nowe
Wydawało by sie ...
... ze czasy wykrecania czesci juz mineły....jednak nie w tym serwisie...
Użytkownik sieci
26 lipca 2023 16:32
Salon - samochody nowe
Byłem bardzo zadowolony ...
... z obsługi Pani Marty Czapigo oraz serdecznie wdzięczny jak doskonale i przyjmie zajęła się moją sprawą Po prostu Pani Marta Czapigo jestem doskonały sprzedać samochód . I ogumienie tym salonie jest bardzo sympatyczne jak w rodzinie będę polecał te salon i miła obsługa . Każdemu pelece markę skodę. Nawed skaczony jak miło Pani Marta Czapigo pomogła telefon spugrac z samochodem. Po prostu jestem bardzo zadowolony
Użytkownik sieci
25 lipca 2023 20:17
Salon - samochody nowe
Słabo, na auto ...
... czekać ponad 6 miesięcy bez żadnej gwarancji ceny i czegokolwiek.
Użytkownik sieci
25 lipca 2023 11:20
Salon - samochody nowe
Miałem ogromną przyjemność ...
... dokonać zakupu nowego auta w salonie Auto Wimar. Dzięki ogromnej życzliwości i profesjonalizmowi Pana Tomka Kozłowskiego, który przeprowadził nas bezboleśnie przez procedury kredytowe, doradził oraz pomógł wybrać optymalne wyposażenie, możemy cieszyć się naszą nową Octavią.
Użytkownik sieci
25 lipca 2023 10:46
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam, ostatnia ...
... wizyta u doradcy Marcina Kalinowskiego przebiegła bezproblemowo, szybko i co najważniejsze konkretnie. Odpowiedział nam na wszystkie pytania zwięźle i rozsądnie. Polecam doradcę !!! Najlepszy serwis w okolicy”
Użytkownik sieci
25 lipca 2023 07:23
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 lipca 2023 19:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 lipca 2023 18:27
Salon - samochody nowe
Kupiłem w tym ...
... salonie swój pierwszy nowy samochód i było to bardzo pozytywne doświadczenie. Mimo młodego wieku i specyficznych wymagań zostałem obsłużony na poziomie. Nic mi nie było wciskane na siłę. Jazdę próbną (dwa razy) odbyłem bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Skonfigurowałem swoją Skodę tak jak chciałem. Co mi się najbardziej podobało, to że byłem potraktowany z szacunkiem, jak każdy inny klient, a nie oceniony i olany jak w VW kilkaset metrów dalej. Samochód został dostarczony ok. 2 miesiące przed pierwotnie zakładanym terminem (w ciągu 5 miesięcy od zamówienia). Odbiór samochodu był prawidłowy. Samochód był czysty w środku i na zewnątrz, został podstawiony na hali gdzie odbywa się wydawanie. Obsługa klienta na samochodach nowych jest bardzo kontaktowa, a Pan Zbigniew udzielał odpowiedzi mailowych i telefonicznych na wszystkie moje, nawet najbardziej nietypowe, pytania.
Użytkownik sieci
21 lipca 2023 13:30
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam ! ...
... Serwis sprawny i rzetelny, chciał bym również podziękować Panu Marcinowi Kalinowskiemu fachową obsługę.
Michał Materek
21 lipca 2023 06:19
Serwis
Salon Auto Wimar
Salon Auto Wimar to TOTALNA POMYŁKA. Począwszy od zakupu, po obsługę pogwarancyjną.
Handlowiec na Alejach Jerozolimskich Michał L. cały czas zapewniał mnie, że auto będzie na marzec 2020r., a w marcu że nie wiadomo kiedy i Auto Wimar nie ma wpływu na produkcję. Rozmawiałem z Dyrektorem placówki który rozłożył tylko ręce i powiedział, że mogłem przyjść wcześniej to by wyprosił dopilnowania terminu. Oczywiście zero uwag do p. Michała L.
Jako zadośćuczynienie zaproponowano mi wynajem auta za ok 2tyś. Zmuszony byłem więc zakupić auto z placu. Michał L. zapewniał mnie, że mogę kupić pakiety serwisu i gwarancji na 4 lata. Co się okazało? Na auta już zarejestrowane nie można wykupić przedłużonej gwarancji producenta. Wyszła z tego awantura. Handlowca zwolniono- chyba nie byłem pierwszym i nie ostatnim oszukanym.
Reasumując, kupiłem auto z pakietem przeglądów na 60tyś km, a nie na 120tyś i 2 letnią gwarancją a nie 4 producenta. Musiałem za prawie 4tyś. kupić dodatkową gwarancję w Cargarantie.
Przy 52tyś. wymiana oleju. Kierownik serwisu na Alejach zaproponował, żebym przy okazji zrobił przegląd bo za chwilę wypada. Na moje pytanie co z Darmowym Przeglądem końcowym przy 60tyś. oznajmił, że nie będzie problemu zgłoszę się i już. Wiec się zgłosiłem i co? Okazało się jak chcę to muszę zapłacić! Motto Auto Wimar- Klient jak zechce to zapłaci!
15 miesięcy temu z OC sprawcy wymieniony kompletny przedni zderzak, lampy itd. W kwietniu 2023 przegląd na stacji diagnostycznej i zonk! Lampa świeci panu bogu w okno. W maju 2023 zauważyłem, że zbiera się woda w lampach przeciwmgielnych- tych wymienionych. I co? Taka odpowiedź: Szanowny Panie gwarancja na lampy się skończyła. Więc znowu z mojego portfela wymiana lamp!
Przeniosłem się na Modlińską.
Problem z rozrządem, wada klimatyzacji, woda w lampach przeciwmgielnych jw. Pani Monika K. Szef Biura Obsługi Klienta, przedstawiła Cargarantie wycenę usunięcia wad. Zapytałem czy czytała moją polisę. Odpowiedź? Szanowny Panie ja nie mam czasu na czytanie każdej z takich polis. Pani Monika wykazała postawę prokliencka i zamówiła wszystkie części w razie jakby Cargarantie odmówiło. W myśl Auto Wimar- klient i tak zapłaci. Cargarantie odmówiło, bo Pani nie czytała wyłączeń i zamieściła też opis wad taki jaki ja LAIK jej przekazałem. Zapomniała też zgłosić wady klimatyzacji obwiniając mnie, że to ja jej nie zgłosiłem. Zadzwoniłem do Kierownika Serwisu z zażaleniem. Odpowiedź: Zachowaliśmy pełen profesjonalizm! Pełen profesjonalizm to zachował Pan Kierownik Serwisu Modlińska OLEWAJĄC klienta.
Auto przekazałem do serwisu Krotoski.
Podejście MEGA. Cyt. Szanowny Panie najpierw musze zapoznać się z zakresem Pana polisy, wtedy stwierdzę czy obejmuje zgłoszone wady. Jak to wygląda w PROFESJONALNYM serwisie? Zostawiasz auto dzień wcześniej, bo zgłaszam wadę pracy na zimnym silniku. Wiec auto musi swoje odstać. Weryfikacja trwa ok 3godzin. W AutoWimar, weryfikacja na ulicy przed salonem i na podstawie mojego nagranego filmiku.
Moje zdanie o AUTO WIMAR? NEGATYWNE!!!!
Zgłaszane wady najlepiej jak bym zapłacił z własnej kieszeni, żadna z osób obsługujących nie wykazała minimum zainteresowania pozytywnym zakończeniem. Począwszy od handlowca do dyrektora salonu. Czy to Aleje Jerozolimskie czy Modlińska wszędzie traktowany jesteś jak NATRĘT, no chyba że płacisz za wszystko z własnej kieszeni wtedy potraktują Cię jak BANKOMAT czytaj z szacunkiem.
Wszystkie pozytywne opinie w necie dotyczą TYLKO zakupu. Tego firmie nie można odmówić, podejście sprzedażowe mają opanowane do perfekcji, naciągnąć klienta na zakup auta a później naciągać żeby płacił jak najwięcej z własnej kieszeni. Negatywne opinie pojawiają się dopiero w okresie 2lat i to negatywy właśnie na obsługę serwisu! To tam naciągają na kasę!
Jeśli ktoś kupuje auta z Auto Wimar niech się modli aby z autem nic się nie działo, bo zgłoszenie i wyegzekwowanie usunięcia jakichkolwiek wad z gwarancji jest niemożliwe.
ODRADZAM ZAKUPU i NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIĘ SKODY Z SALONU AUTOWIMAR.
Użytkownik sieci
17 lipca 2023 17:11
Salon - samochody nowe
Po miłym początku ...
... współpracy i zaangażowaniu pracowników nabyliśmy Skodę Kamiq. Auto pracowało świetnie,aż minęły 2 lata i tu zaczęły się schody zarówno z samym samochodem jak i z podejściem do klienta. Najpierw odniosę się do 2 osób z działu serwisu- Pani kierownik (o zgrozo🙄) M. Kruszewska z profesjonalną obsługa klienta raczej ma niewiele wspólnego bo podczas rozmowy telefonicznej wprowadziła mnie w błąd, była nieuprzejma i i zniecierpliwiona, co potwierdziło się tez na spotkaniu oko w oko w salonie, kiedy to zarzuciła mi kłamstwo, oraz Pan Marcin, który w wręcz kpiący sposób rozmawia z klientem. Samochód stoi 2 tydzień na parkingu serwisu, nikt nie potrafi udzielić informacji kiedy zostanie naprawiony, nie maja części, nie wiedza kiedy części do nich przyjadą. W środku sezonu urlopowego klient zostaje sam, pozbawiony auta, z informacja,ze dadzą znać😡 Pierwszy urlop został przerwany awarią samochodu i brakiem możliwości dojazdu, przełożyć planów nie mamy jak z uwagi na brak informacji zwrotnej co do terminu naprawy( Usłyszałam ,ze to „minimum 2 tygodnie..” ) ale zero konkretów, przez co jesteśmy narażeni na stratę finansową za opłacone hotele. Na słowa uznania zasługuje pracownik sprzedaży Pan Łukasz Czerwiński , który jest pomocny, zawsze służy radą i dobrym słowem, oraz pracownik serwisu Pan Mateusz. Te dwie osoby wykazują zaangażowanie oraz realna chęć pomocy bez względu na okoliczności, jeśli zatem będą chcieli Państwo załatwić jakaś sprawę bardzo polecam tych dwóch panów. Na tym nasza przygoda ze skoda raczej się zakończy pomimo wcześniejszych planów zamiany mniejszego Kamiqa na coś większego. Niesmak pozostaje, choć sprawa z autem nie ma jeszcze zakończenia.
Użytkownik sieci
17 lipca 2023 15:45
Salon - samochody nowe
Szacunek i przepraszam ...
... - słowa obce i niezrozumiałe dla Pracowników Serwisu.
Użytkownik sieci
16 lipca 2023 12:31
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 lipca 2023 12:36
Salon - samochody nowe
Chcę podziękować za ...
... kompleksową usługę przeglądu i pełen profesjonalizm pracowników Auto Wimar Modlińska.. W szczególności chcę wyróżnić Pana Norberta Antosika, który wraz ze swoim zespołem zrealizował usługę przeglądu pod dużą presją czasu zachowując przy tym pełny profesjonalizm i dbałość o detale. 6 gwiazdek.
Użytkownik sieci
11 lipca 2023 20:22
Salon - samochody nowe
Likwidacja szkody była ...
... dla mnie przeogromnym stresem i ciężarem. Na szczęście Pan Dariusz Budryk zajął się tym totalnie profesjonalnie, z ogromną dozą życzliwości i serdeczności, zdejmując problemy z moich barków. Oby zawsze trafiać na takich ludzi.
Użytkownik sieci
11 lipca 2023 17:18
Salon - samochody nowe
Od wielu lat ...
... kupuję tu i serwisuję Skody. Zawsze jestem zadowolony. Ostatnio - lipiec 2023 - niestety serwis zaliczył wpadkę ze sposobem obsługi. Ale mam nadzieję, że to będzie odosobniony przypadek i wszystko będzie dalej OK.
Użytkownik sieci
9 lipca 2023 07:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 czerwca 2023 20:16
Salon - samochody nowe
Serdecznie dziękuję panu ...
... Mateuszowi Zalewskiemu - doradcy serwisowemu w salonie Skody przy ulicy Modlińskiej, za kompetentne podejście do klijenta, ogromną empatię i pomoc. To pracownik, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych. Z wyrazami szcunku Małgorzata Dudek-Niczyporuk
Użytkownik sieci
29 czerwca 2023 20:45
Salon - samochody nowe
Byłem tylko w ...
... celu przedłużenia ubezpieczenia OC mieszkania. Bardzo miła i kompetentna obsługa biura ubezpieczeń "Perzyna". Przy okazji obejrzałem ekspozycję pojazdów nowych i używanych. Kompetentny personel jest gotów odpowiedzieć na każde pytanie.