91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 lipca 2024 20:00
Salon - samochody nowe
Kupiłem Auto używane ...
... z tego salonu przy płatności zauważyłem, że brakuje przy kluczyku panelu przedniego powiedziałem o tym Panu Dariuszowi Biernackiemu, ponieważ z tym Panem dokonywałem formalności kupna, powiedział że zaraz tym się zajmie i w poniedziałek napewno wyślą do mnie brakujący element. Zaznaczam, że kupiłem auto 02.05 2024 r, a mamy 05.06.2024 r. nie mam ani elementu ani informacji, dlaczego nie przesłano mi tego na adres. Przy kupnie miło, a po kupnie już nie ważne co się powiedziało klientowi. Gdybym wiedział że kupuję coś wybrakowanego to nie kupiłbym. Słabe podejście do klienta jak zapłacił to zapominamy a ja wciąż czekam na element kluczyka napewno nieprofesjonalne podejście. Oczywiście wypowiadam się o jednej osobie, nie o wszystkich którzy tam pracują.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2024 15:56
Salon - samochody nowe
Handlowiec p. P ...
... jakaś niepoważna postać i pomyłka marki Skoda, tu się umawia tu coś proponuje niby zapisuje a tak naprawdę nic nie jest w toku , nie polecam tego handlowca sprzedawcy , jak zwał tak zwał Paweł Koluch bardzo nieodpowiedzialna osoba w tak dużym wyposażonym salonie, dodam że trakcie romowy ciągle się telefonem bawił jak dziecko.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2024 19:35
Salon - samochody nowe
Z zespołu sprzedaży ...
... p. Robert super, z obsługi p. Monika, z serwisu p. Marcin - mega pozytywna opinia, lecz po niedawnej zmianie właściciela na grupę Cichy-Zasada, dostępność terminów w serwisie oraz jego nowe ceny, każą poszukać sobie nowego warsztatu. Niegdyś fajny salon i warsztat skody, z usług którego korzystałem 7 lat. Dziś wg mnie tryb korporacji, która rękami swojej ograniczonej liczbowo załogi, próbuje wyciskać każdego - starego czy nowego klienta - jak cytrynę.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2024 13:01
Salon - samochody nowe
Kupiłem u państwa ...
... auto, kupuje u państwa ubezpieczenie, trzymam u państwa opony w hotelu, zawsze umówienie się do państwa to jest 2-3 tygodnie oczekiwania do przodu. Nigdy nie otrzymałem żadnego wsparcia z państwa strony poza biletem na komunikację miejską przy wymianie opon. Otrzymałem informację że proces rozpoczęcia usunięcia szkody musi być dokończony w tym a nie innym salonie. Panie z recepcji odsyłają do działu serwisu, serwis odsyła do działu likwidacji szkód. Wimar poszedł na ilość a nie na jakość.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2024 19:26
Salon - samochody nowe
Kupując auto w ...
... tym salonie mogę szczerze polecić Pana Alberta który wykazał się profesjonalizmem doradzając zakup Skody Kodiaq. Niestety w tym miejscu pochwały dla tego dilera AUTO WIMAR GRUPA CICHY się kończą. Po odebraniu nowego pojazdu po paru kilometrach zaczęło coś świszczeć w tylnych prawych drzwiach. Pojazd na drugi dzień trafił z powrotem do tego dilera tylko już na service. Człowiek który przyjmował auto z góry zaznaczył że nie wie ile czasu i kiedy pojazd zostanie naprawiony ponieważ nie był zapisany w kolejce (trudno żeby był zapisany skoro dzień wcześniej był odbierany jako nowy) tłumaczenia na niewiele się zdały. Na drugi dzień pojazd niby naprawiono i wydano niestety po paru kilometrach problem świszczenia powrócił. Po telefonie do servisu kazano pojazd przyprowadzić rano do servisu. Rano pojazd trafił do servisu. Po 8 godzinach dzwonię przez 20 minut bo nikt nie odbiera telefonu. Jakimś cudem udało się i słyszę informację że Pani pójdzie na hale i dowie się co z pojazdem. Mijają 2 godziny i cisza. Więc dzwonię jeszcze raz ponownie ok 20 minut. Odbiera ta sama osoba i informuje mnie że pojazd nie został jeszcze nawet zweryfikowany i może na drugi dzień między 06 - 14. Chciałem porozmawiać z kierownikiem lub mistrzem warsztatu który miał oddzwonić. Niestety telefonu nie było. Kiedy pojazd zostanie naprawiony to tylko zależy od chęci niby servisu ASO. NIE POLECAM TEGO SERVISU. TRAKTUJĄ TU KLIENTA JAK ZŁO KONIECZNE.
Użytkownik sieci
23 maja 2024 14:30
Salon - samochody nowe
Pomimo umówionej wizyty ...
... miesiąc wcześniej na konkretną godzinę na wymianę opon trzeba uzbroić się w cierpliwość bo pan kogoś obsługuje poza kolejnoscią. Gdybym chciał kupić samochód to sprzedawca czekałby na mnie z czekoladkami i czerwonym dywanem. Szanujmy się !
Użytkownik sieci
16 maja 2024 08:04
Salon - samochody nowe
Rude stuff and ...
... people. Would not recommed to anyone.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 23:02
Salon - samochody nowe
Wioskowi serwisanci najwyrazniej ...
... od pługa oderwani z oczami spoglądającymi tesknie za odrobiną inteligencji... 1. Nie potrafią zresetowac licznika dni do nastepnego przeglądu (bo chyba nie sa tak nieogarnięci ze pomijają czynności podczas przegladu). 2. Nie dziwi to wcale bo zalecaja wymianę wycieraczek (wymienione 2 tyg przed przegladem). Traktory reperowac a nie Skody serwisowac.
Użytkownik sieci
28 marca 2024 15:46
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisowa na ...
... bardzo złym poziomie. Mocne podejrzenie, że „opiekun/obsługa klienta” ma zablokowane połączenia wychodzące - mimo kilku obietnic oddzwonienia nie miało to miejsca. Umówiony odbiór samochodu, po przyjeździe jednak okazuje się, że samochód nie jest naprawiony. Zapewnienie, że będzie naprawiony do 15-stej, jednak też nie był gotowy i gdyby nie mój telefon, nie zostałabym o tym poinformowana.
Użytkownik sieci
1 marca 2024 08:46
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia! Kierownik ...
... serwisu robi z klienta idiotę! Tak wygląda tarcza hamulcowa w rocznym samochodzie po przebiegu 17tys km. Rowki i wżery na całym obwodzie, klocek nie pracuje po całej powierzchni ciernej. Problem właścicielki to słyszalne "szuranie" podczas hamowania. Serwis twierdzi ze układ hamulcowy jest sprawny, a tarcza tak wygląda bo.. jest zima, albo bo jest duża wilgotność, albo bo sól na drogach, albo bo rdza się dostała pod klocek hamulcowy. Dziwne że przednie tarcze są idealne - nie są wilgotne, nie miały styczności z solą i rdzą. Sprzedawcy mili i uprzejmi, ale jak już kupisz auto to lepiej abyś do serwisu nie jeździł. Na gwarancji nic nie naprawisz.
Użytkownik sieci
26 stycznia 2024 07:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 stycznia 2024 18:11
Salon - samochody nowe
Serwisu nie polecam, ...
... naciągają na koszta wciskając komplet klocków z tarczami, auto ma być gotowe za godzinę, jestem po godzinie w salonie i muszę czekać kolejną godzinę, jadę do galerii, wracam po godzinie i dalej czekam...
Użytkownik sieci
8 stycznia 2024 15:57
Salon - samochody nowe
Może i auta ...
... sprzedają dobrze (kto by tego nie czynił :/) ale serwis do du....y. Po pierwsze właściciel auta jest traktowany jak namolny intruz, obsługa obiecuje kontakt i nie robi tego. Trzeba do nich dzwonić po kilka razy dziennie a i tak jest się w niewiedzy. Albo nie ma osoby "zajmującej sie" pojazdem - oddzwoni jak będzie w pracy albo obsługuje innego petenta - oddzwoni jak skończy tylko że to tylko obiecanki!!! Dzwoniłam do serwisu 4 razy w ciągu 12 godzin i i tak niczego się nie dowiedziałam i mimo obietnic nikt nie oddzwaniał. Obiecano dzwonić po "testach" (auto przyjechało na lawecie z uwagi na ogromny dym wydobywający sie zpod maski) po czym auto stało kolejny dzień niepotrzebnie w serwisie. Nie wykonano tego po co byłam w serwisie - umawiałam się na wymianę izolacji maski bo była uszkodzona przez kunę oraz spod maski wydobywał się dym. Zrobiono akcje serwisowe a auto odebrałam bez nowej izolacji :/. Panowie sprawdzając chłodnicę (problem z nią był podejrzewany jako problem dymu spod maski) nie sprawdzili tak podstawowej rzeczy jak plyn chłodzący. Okazało się że było go mniej niż minimum!!!! . Po prawie 3 dniach oddano mi niezrobione auto. Nie polecam, najgorszy serwis z jakim miałam doczynienia.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2024 15:09
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... na Modlinskiej z każdym wjazdem tam samochód wyjeżdżał z jakimś problemem. Pierwszy raz gdy oddałem samochód na naprawę radia które gasło kilka razy podczas jazdy auto odebrałem z prawidłowo działającym radiem ale za to bez 4 asystentów bez AppleCar oraz bez trybów jazdy które zostały usunięte. Po cofnięciu się do serwisu czekałem kolejne 2 godziny po czym dostałem informację że nie da rady dziś tego zrobić. Wydano mi samochód który był wybrakowany w porównaniu do tego jaki oddawałem i zapisano mnie na wizytę za DWA TYGODNIE w momencie kiedy poszedłem wywalczyć swoje bo przecież to ich wina nagle znalazło się miejsce na następny dzień roboczy z rana (poniedziałek). Kolejna wizyta samochód zjeżdża na lawecie do serwisu przez dym z pod maski serwis nie jest w stanie stwierdzić skąd się wziął i naciskają na wydanie auta po jedynie uzupełnieniu płynu chłodniczego ponieważ poinformowałem że moim zdaniem może gdzieś uciekać bo podczas awarii na drodze jego poziom był minimum. Wieczorem dzwoni serwisant z którym rozmawiam co mają jeszcze sprawdzić bo przecież nie odbiorę samochodu w którym z silnika leciał dym po czym na drugi dzień dzwoni drugi serwisant bez konsultacji z poprzednim i mówi mi dokładnie to samo przyznając że nie rozmawiał nawet ze swoim kolegą co było wczoraj ustalane. Tragedia…. Po wizycie na serwisie paruje halogen dzwonię do serwisu że jest taka sytuacja a oni że przy następnej wizycie to sprawdzą i wymienią. Niestety przy kolejnej wizycie zostałem jedynie obarczony odpowiedzialnością za halogen że jest uszkodzenie mechaniczne i to moja wina. Wpieranie że ktoś mnie uderzył być może na parkingu w sam halogen? Jak to się stało że ktoś uderzył tylko w halogen bo dookoła nawet najmniejszej ryski.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2023 14:03
Salon - samochody nowe
Na chwilę obecną ...
... rozmowa z konsultantką i chęć pomocy bardzo na plus. Na tym koniec. Samochód 9 lat serwisowany w ASO. Wydane około 25 tysiecy na nowy samochód za około 50 kupiony. Ostatni przegląd rozszerzony plus naprawa 2200 zł ( ciekl olej), mija trzy miesiące samochód warunkowo dopuszczony na przeglądzie w SKP, jadę na reklamację, mija dwie godziny, wg serwisu wszystko dobrze było zrobione zepsuł zupełnie inny element, reklamacja nieuznana koszt 2000 zł, a teraz diagnostyka bo zepsuło co innego 298 zł. Czyli naprawa około 2,5 tysiąca. Zero np na fakturze diagnozy, tylko szukanie usterek i slowny przekaz co uszkodzone. Na jutro będzie część, "to co robimy". Bo radzimy nie jeździć, jeśli już dolewać olej. Nie wiem jaka jest prawda czy diagnosta mylił czy nie, bo serwis Skody robi własną diagnozę jak powiedział Pan i "części po prostu się psują". "Gdyby minęło dwa tygodnie to bym Pana zrozumial, że coś było niezauwazone, ale to trzy miesiące i to co innego" Więc gwarancja chyba jest na 2 tygodnie, nie 2 lata. Chyba rozszerzone przeglądy i naprawy są po to by nie psuly. Wiem że najłatwiej było wziąć 300 zł, a teraz 2000 zł. Na chwilę obecną dziękuję, nie mam pieniędzy by ładować po minimum 5 tysięcy co roku na naprawy.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2023 16:49
Salon - samochody nowe
Mocno średnio, nie ...
... ma gdzie zaparkować. W samym salonie olej to w 1l opakowaniach, nie wiadomo kiedy 4l będzie bo to drogo Pan powiedział dostarczyć olej. Parasolki chciałem 2, jest jedna... Serio salon nr 1 wg AutoSwiat =).
Użytkownik sieci
25 listopada 2023 08:00
Salon - samochody nowe
Wypowiadam się tylko ...
... na temat serwisu. Byłem tam z klientem na sprawdzeniu przed zakupem mojej Skody. Wg mnie praca mechaników pozostawia wiele do życzenia. Po wizycie w tym serwisie nie dokręcono mi osłony pod silnikiem, przez co o mało jej nie zgubiłem, podczas szybszej jazdy na trasie. Odradzam. 2 gwiazdki za obsługę jako całokształt. Powinniście popracować nad doborem kadry w serwisie.
Użytkownik sieci
20 listopada 2023 08:46
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam ASO ...
... na Modlińskiej. Pracownicy wprowadzają w błąd i naciągają. Obsługa klienta jest chamska. Pracownik chciał się wykazać ponadprzeciętnymi umiejętnościami sprzedaży, ale osiągnął odwrotny skutek. To moja ostatnia wizyta w tym podłym miejscu.
Użytkownik sieci
30 października 2023 20:21
Salon - samochody nowe
Nie mam w ...
... zwyczaju zostawiac jakichkolwiek komentaży, jednak dzisiejszy brak poszanowania mojego czasu przez serwis Auto Wimar Modlińska przelał czare goryczy ;( Zgłosiłem sie na akcję serwisową, (Octavia O4) - montaż górnej osłony silnika. Przy okazji poprosiłem o wgranie nowego softu z racji na stałe zawieszanie systemu. Auto musiałem zostawić w serwiie na 5h, Już po 3h dostałem telefon że auto jest do odbioru. Nie zamontowano oslony silnika - braklo w serwisie. Zostane jednak ponownie wezwany. Zmarnowany czas + koszt taksówek w dwie strony nikogo nie interesuje. Auto nie umyte po wizycie w serwisie, nie spodziewałem sie tego po ASO 😢😥
Użytkownik sieci
20 września 2023 14:11
Salon - samochody nowe
Zgłaszane wady najlepiej ...
... jak bym zapłacił z własnej kieszeni, żadna z osób obsługujących nie wykazała minimum zainteresowania pozytywnym zakończeniem. Począwszy od handlowca do dyrektora salonu. Czy to Aleje Jerozolimskie czy Modlińska wszędzie traktowany jesteś jak NATRĘT, no chyba że płacisz za wszystko z własnej kieszeni wtedy potraktują Cię jak BANKOMAT czytaj z szacunkiem. Wszystkie pozytywne opinie w necie dotyczą TYLKO zakupu. Tego firmie nie można odmówić, podejście sprzedażowe mają opanowane do perfekcji, naciągnąć klienta na zakup auta a później naciągać żeby płacił jak najwięcej z własnej kieszeni. Negatywne opinie pojawiają się dopiero w okresie 2lat i to negatywy właśnie na obsługę serwisu! To tam naciągają na kasę! Jeśli ktoś kupuje auta z Auto Wimar niech się modli aby z autem nic się nie działo, bo zgłoszenie i wyegzekwowanie usunięcia jakichkolwiek wad z gwarancji jest niemożliwe. ODRADZAM ZAKUPU i NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIĘ SKODY Z SALONU AUTOWIMAR.