91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 lipca 2023 17:11
Salon - samochody nowe
Po miłym początku ...
... współpracy i zaangażowaniu pracowników nabyliśmy Skodę Kamiq. Auto pracowało świetnie,aż minęły 2 lata i tu zaczęły się schody zarówno z samym samochodem jak i z podejściem do klienta. Najpierw odniosę się do 2 osób z działu serwisu- Pani kierownik (o zgrozo🙄) M. Kruszewska z profesjonalną obsługa klienta raczej ma niewiele wspólnego bo podczas rozmowy telefonicznej wprowadziła mnie w błąd, była nieuprzejma i i zniecierpliwiona, co potwierdziło się tez na spotkaniu oko w oko w salonie, kiedy to zarzuciła mi kłamstwo, oraz Pan Marcin, który w wręcz kpiący sposób rozmawia z klientem. Samochód stoi 2 tydzień na parkingu serwisu, nikt nie potrafi udzielić informacji kiedy zostanie naprawiony, nie maja części, nie wiedza kiedy części do nich przyjadą. W środku sezonu urlopowego klient zostaje sam, pozbawiony auta, z informacja,ze dadzą znać😡 Pierwszy urlop został przerwany awarią samochodu i brakiem możliwości dojazdu, przełożyć planów nie mamy jak z uwagi na brak informacji zwrotnej co do terminu naprawy( Usłyszałam ,ze to „minimum 2 tygodnie..” ) ale zero konkretów, przez co jesteśmy narażeni na stratę finansową za opłacone hotele. Na słowa uznania zasługuje pracownik sprzedaży Pan Łukasz Czerwiński , który jest pomocny, zawsze służy radą i dobrym słowem, oraz pracownik serwisu Pan Mateusz. Te dwie osoby wykazują zaangażowanie oraz realna chęć pomocy bez względu na okoliczności, jeśli zatem będą chcieli Państwo załatwić jakaś sprawę bardzo polecam tych dwóch panów. Na tym nasza przygoda ze skoda raczej się zakończy pomimo wcześniejszych planów zamiany mniejszego Kamiqa na coś większego. Niesmak pozostaje, choć sprawa z autem nie ma jeszcze zakończenia.
Użytkownik sieci
17 lipca 2023 15:45
Salon - samochody nowe
Szacunek i przepraszam ...
... - słowa obce i niezrozumiałe dla Pracowników Serwisu.
Użytkownik sieci
30 maja 2023 16:36
Salon - samochody nowe
Wymiana opon 2,5 godziny. Tragedia. Nikomu nie polecam
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2023 12:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2023 10:38
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi infolinii jest na poziomie zerowym :///
Użytkownik sieci
25 marca 2023 07:58
Salon - samochody nowe
Korzystam z serwisu ...
... mechanicznego Auto Wimar przy ul. Modlińskiej od około 15 lat. Przez okres 13 lat byłem naprawdę zadwolony. Komptencja, kultura świetny kontakt i rzetelność to było to co wyróżniało ten serwis. Niestety od jakichś dwóch lat obsługą klienta zajmują się nowi doradcy którzy nie dość że nie mają pojęcia co robią i dlaczego zostali zatrudnieni na te stanowiska to jeszcze mają gdzieś jakikolwiek kontakt z klientem. Podejmują sami decyzję o naprawie i wymianie częsci bez konsultacji z klientem, brakuje im wiedzy, zapytani o jakiś problem z samochodem twierdzą, że oni się nie znają i mechanik to sprawdzi a w momencie jak usterka nie została jednak naprawiona twierdzą że skoro mechanik tak stwierdził że nic się nie dzieje to on nie będzie niczego oglądał i sprawdzał bo nie od tego jest. Człowiek przyzwyczaił się do dobrej i rzetelnej obsługi i polecał ten serwis. Dodatkowo muszę dodać, że i mechanicy chyba sìę pozmieniali ponieważ dwa razy samochód był pozostawiany z tym samym problemem i nie zostało to naprawione. Niestety wygląda na to , że czas zmienić serwis bo na takie traktowanie nie można się godzić. Przykro to stwierdzić po 15 latach ale już nie polecam srwisu Auto Wimar na ul. Modlińskiej.
Użytkownik sieci
17 marca 2023 07:28
Salon - samochody nowe
W 2021 roku ...
... wziąłem Skodę Octavia w leasing po dwóch latach odezwała się firma windykacyjna o zapłatę prawie 4 tys złotych co najlepsze że od Skody nigdy nie przyszło żadne info, powiadomienie telefon lub mail że coś jest nie zapłacone, poprosiłem o wyjaśnienie sprawy i brak odzewu i zainteresowania ze strony firmy. Pierwszy raz spotykam się z takim traktowaniem klienta. Korzystałem z usług salonów Toyota i Volkswagen tam standardy obsługi są na wyższym poziomie po końcu umowy nie chcę mieć już do czynienia z tym salonem.
Użytkownik sieci
16 lutego 2023 19:15
Salon - samochody nowe
Jakaś kpina. Serwis ...
... umówiony z ponad tygodniowym wyprzedzeniem, miał trwać 3h. Czas mija, panowie stwierdzają, że jeszcze nie skończyli i prawdopodobnie dziś nie skończą. Samochodu zastępczego nie mają, a mój mąż siedzi uwięziony 80km od domu, bez sprawnego auta i bez możliwości samodzielnego powrotu. Kto tak robi?! Pracownicy tylko rozkładają ręce. Trzymajcie się od tego miejsca z daleka.
Użytkownik sieci
15 lutego 2023 14:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 stycznia 2023 11:18
Salon - samochody nowe
W sobotę 6 ...
... stycznia wybraliśmy się z narzeczonym po jego wymarzone auto do salonu. Narzeczony zapowiadał nasza wizytę kilkoma telefonami wcześniej, że względu na fakt że jechaliśmy oglądać auto 300 km. Zostaliśmy zapewnieni, że auto będzie na nas czekało pod dachem, jednak na miejscu okazało się, że sprzedawca nic nie wie i auto jest oczywiście nieprzygotowane. Zaprosił nas na "ratującą" kawę, a w tym czasie ogarniał auto. Trwało to jakieś pół godziny i jakbym chciała wypić kawę to wybrałabym się do restauracji Gessler a nie do Škody Wimar, chociaż kawę mieli dobrą i to chyba tyle co dobrego można powiedzieć. Narzeczony zdecydował się mimo to na zakup auta w sobotę. Zostaliśmy zapewnieni, że formalności zostaną szybko załatwione i będziemy mogli odebrać samochód już w poniedziałek lub wtorek. Mamy już w zasadzie piątek a auto podobno nie jest nawet zarejestrowane. Wpłata wykonana a auta nie ma. Sprzedawcy umawiają się na kontakt o jakiejś konkretnej porze nie odzywają się. Nikt tam nie ma na nic wpływu. Narzeczony co chwilę dzwoni i brak informacji kiedy auto będzie gotowe do odbioru. Na ten moment zastanawiamy się czy nie zrezygnować z kupna auta w tym salonie skoro nikt nie bierze klienta na poważnie. Update jutro, ale mam już dość tego procesu zakupowego. Update: Rozmowa odbyła się z osobą, która podała numer telefonu w komentarzu. Pomimo przeprosin i zapewniania, że kierownik się skontaktuje, cały czas jest cisza ze strony kierownictwa Skody. Zgłoszono, że nie życzymy już sobie obsługi przez Pana, który przez tydzień nie potrafił udzielić żadnych informacji, niestety zostało to zignorowane i żaden inny pracownik się nie kontaktuje. Cały czas jesteśmy skazani na nie kompetentnego sprzedawcę, który kilkukrotnie już popełnił faux-pas w relacji sprzedawca-klient. Efekt rozmowy: równie dobrze mogłaby się nie odbyć. Sytuacja nadal patowa.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2023 22:07
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka za ...
... to w jaki sposób traktuje się klienta. Zero jakiekolwiek myślenia że strony działu serwisu. Umówione auto na konkretny dzień i godzinę po czym człowiek jedzie 120 km w jedną stronę i okazuje się że nie ma komu naprawić auta i trzeba je zostawić, choć kilka razy pytaliśmy czy auto ma zostać bo nie pierwszy raz tak zostaliśmy zalatwieni. Czy w dniu umówionego terminu nie można było zadzwonić i przełożyć naprawy?Auto stało w sumie 8dni i nik nie informował jaki jest problem i kiedy będzie naprawione. Straciliśmy tylko kupę kasy na dojazdy i powroty aby nasze auto było sprawne i bardzo dużo nerwów bo każdy co innego mówił. Nie wspomnę że przepływ informacji to totalne dno jedna Pani dzwoni że auto gotowe ale nie wie czy wszystko zrobione po czym dzwonisz pytasz drugiej i informuje że niestyety nie zdobione.Czy ktoś nadzoruje pracę tych ludzi ?Ja na wodzie nie jeżdżę żeby sobie popatrzeć na Warszawę i wrócić z niczym,kto zwróci mi ten zmarnowany czas oraz to że przez tyle dni nie mogłam pracować a dla zamydlenia oczu otrzymałam o 15 telefon że mam auto zastępcze które po kilkunastu godzinach musiałam oddać więcej straciłam żeby je odebrać niż z niego skorzystałam. Nie wspomnę że usterka która była naprawiana była po ostatniej wizycie w serwisie . Niee polecam Pozdrawiam serdecznie
Użytkownik sieci
2 stycznia 2023 18:52
Salon - samochody nowe
Nie polecam, Dzial ...
... serwisowy traktuje człowieka przedmiotowo, mataczą w dokumentach o kontakcie z klientem.Nie zostawiać samochodu im bo nie poinformują o jego gotowości. Omijać serwis szerokim łukiem. Jeśli ktoś jest zmuszony korzystać z ich usług poczekać w serwisie na zrobienie (nawet te kilka godzin) i patrzeć na ręce.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 19:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 12:01
Salon - samochody nowe
Dział serwisu na ...
... Modlińskiej to jest jakiś żart! Po wizycie na fv doliczona nieznana pozycja. Serwis nie potrafi tego wyjaśnić, obiecuje kontakt kierownika, nie chce przedstawić dokumentów pojazdu i wykonanych czynności. I tak mijają dwa tygodnie - sprawa nie wyjaśniona... Poziom kultury pracowników, insynuacje, oskarżenia, obietnice i poziom kontaktu, a w zasadzie jego brak, woła o pomstę do nieba... Musisz coś kupić, żeby chcieli rozmawiać, w przeciwnym razie klient jest traktowany jak g..... ! A to jeszcze nie wszystko. Po serwisie zauważyłem pękniętą szybę. I z tego co czytam opinie, to nie jestem pierwszy. Serwis milczy. Czy to jest właściwe zachowanie ASO ?
Użytkownik sieci
1 listopada 2022 18:16
Salon - samochody nowe
Serwis do poprawy ...
... , auto umowione ma konkretną godzinę , po przyjezdzie olazuje sie że brak miejsc .wstawiam ok południa na teoretycznie max 2 h i okazuje się że po telefonie mocno popołudniu idą auta szukać, porażka
Użytkownik sieci
25 października 2022 20:44
Salon - samochody nowe
Pozostawimy do własnej ...
... oceny. W tym salonie kupiliśmy nasze auto. Po stłuczce pracownik z działu obsługi szkód zorganizował nam samochód zastępczy z OC. Jednocześnie z uwagi na obslugę naszego w salonie gdzie trzy miesięce wczesniej kupiliśmy nasze auto deklarowano pelny zakres obslugi szkody łącznie z autem zastępczym. Po czasie okazało się ze to jakaś szemrana wypożyczalnia, a po trzech latach komornik zajął nam na koncie 5.000 PLN, tytułem nierozliczonej kwoty za wypożyczenie auta. Auto bylo z OC sprawcy, pracownik salonu tak to załatwił że pomimo, iż auto zastępcze powinno być rozliczone z polisy sprawcy, finalne skończyło się zajęciem komorniczym. W trakcie obslugi szkody nowego auta kupionego w tym salonie nikt nawet nie zalożyl ze pracownik salonu odpowiedzilany za pełną obsługę szkody łącznie z samochodem zastępczym wystawi nas na taką minę.
Użytkownik sieci
25 października 2022 10:58
Salon - samochody nowe
Podczas oglądania samochodów ...
... "Życzliwy" Pan Stróż po wyjściu ze swojego przybytku w sposób bardzo wymowny poinformował mnie, że samochody wystawione na ekspozycji na ogólnodostępnym placu można oglądać tylko w godzinach otwarcia salonu, wobec czego wykonałem jego polecenie i niezwłocznie oddaliłem się z tego miejsca.
Użytkownik sieci
15 października 2022 11:25
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 października 2022 09:50
Salon - samochody nowe
Pan Łukasz od ...
... sprzedaży samochodów, super i tutaj koniec pozytywnych słów. Podczas pierwszej wizyty wina została zrzucona na mnie, auto nie mające 5tyś było holowane do serwisu bo nie odpalało. Błąd systemu SOS oraz elektroniki dalej się pojawia. Niestety po drugiej wizycie również spotkały mnie nieprzyjemności. Jestem niezadowolona z serwisu, nie polecam dokupować pakietu sprzątania. Elementy plastikowe kokpitu nie zostały przetarte, odkurzone tylko na około. Dodatkowo od 2 tygodni nie mogę się doczekać informacji o kamerze tylnej, której nie ma po serwisie. Trzeba samemu dzwonić i prosić o informację ...
Użytkownik sieci
14 października 2022 09:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka