91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 maja 2022 16:46
Salon - samochody nowe
Brak możliwości dodzwonienia się do działu części.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2022 12:39
Salon - samochody nowe
Trzy letni samochód ...
... z 4 letnim akumulatorem trafił do serwisu po tym jak nie można było go odpalić. Serwis nie stwierdził usterki i oddał samochód bez wymiany akumulatora. Następnego dnia samochód nie odpalił i znowu trafił do serwisu. Tym razem akumulator, uważany dzień wcześniej za sprawny, został jednak wymieniony. Stracone 5 dni roboczych na rzecz, której rozwiązanie powinno zająć 2 godziny + dwa holowania. Samochód na Umowie serwisowej w VW Leasing.
Użytkownik sieci
25 marca 2022 13:53
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa, nie ...
... potrafią poprawnie zdiagnozować co jest przyczyną niepokojących dźwięków. Wzywają na naprawę, która nic nie pomaga. Oddają samochòd z którego nadal wydobywają się niepokojące dźwięki i karzą umawiać się jeszcze raz na diagnozę.
Użytkownik sieci
6 marca 2022 17:47
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 lutego 2022 10:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lutego 2022 23:06
Salon - samochody nowe
Ocena dotyczy jedynie ...
... serwisu. W trakcie planowego przeglądu 4 letniego auta z przebiegiem 30000 km serwis stwierdził uszkodzenie tulei wahaczy i postraszył brakiem przejścia przeglądu na stacji diagnostycznej (jakby 4 letnie auto musiało taki przechodzić) koszt naprawy i ustawienia zbieżności wycenił na blisko 1000 zł. Nie zdecydowałem się na naprawę. Następnego dnia zaprzyjaźniony mechanik po dokładnym sprawdzeniu zawieszenia nie stwierdził żadnych nieprawidłowości.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2022 17:15
Salon - samochody nowe
Serdecznie odradzam korzystania ...
... z usług ASO w zakresie napraw blacharsko-lakierniczych. Wczoraj odebrałem auto... Stało leży ulicy, mokre, zachlapane błotem, w słabo oświetlonym miejscu. Przedstawiciel ASO nie wiedział w tym większego problemu że nie mogę obejrzeć i ocenić jakości wykonanej usługi. Tłumaczył że takie mają warunki i co on poradzi... Ale przecież jest gwarancja to sobie jutro umyję, obejrzę i jak coś będzie źle to mam dzwonić. Więc tam na prawdę musiałem odebrać auto "w ciemno". Totalny brak przygotowania salonu do profesjonalnego wydania klientowi naprawionego auta. Szkoda że nowych aut nie próbują sprzedawać w podobny sposób...
Użytkownik sieci
24 stycznia 2022 16:21
Salon - samochody nowe
3 raz problem ...
... wraca miesiąc po naprawie, nie polecam
Użytkownik sieci
5 grudnia 2021 21:42
Salon - samochody nowe
Jak dla mnie ...
... slaba obsługa klienta. Odbierałam samochód firmowy z serwisu i nie otrzymałam żadnych informacji na temat naprawy. Pan z telefonem przy uchu oddał mi jedynie kluczyk a samochodu musiałam szukać sama wśród wielu innych na zewnątrz.
Użytkownik sieci
10 listopada 2021 15:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 października 2021 09:53
Salon - samochody nowe
Oddałam auto do ...
... naprawy z AC, zapłacilam tez za dodatkowy serwis, w tym wymianę opon z letnich na zimowe. Opony nie zostaly wymienione. Nie sprawdzalam tego, gdyz serwis zostal mi polecony, wiec zaufałam tej firmie, że są rzetelni. Jestem bardzo zawiedziona.
Użytkownik sieci
7 października 2021 19:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 września 2021 18:44
Salon - samochody nowe
Niestety zawiodłem się. ...
... Oddano mi samochód z zwarciem w lampce, po 2 dniach akumulator do zmiany. 600 w plecy. Niestety doszła do mnie wiadomość, że sprawa z która się zgłosiłem do serwisu (rdza klapy bagażnika Fabia III kombi 2015), jest rozpatrywana na zasadzie "widzi mi się" (ewidentna wada fabryczna - rożnie, przez różne serwisy rozpatrywana - grupa skoda fabia FB) nie wiem wina serwisu czy oddziału skody? Miało mnie to kosztować 2000 plus VAT. Sprawa ma dalsze dno Pani Natalia Gozdek postanowiła zainteresować się sprawą na tyle skutecznie ze 9 miesięcy milczy i nawet nie raczyła powiedzieć cokolwiek:)
Użytkownik sieci
23 lipca 2021 17:26
Salon - samochody nowe
Korzystałem z serwisu ...
... po stłuczce Skodą. Początkowo auto miałobyć w naprawie ok. tygodnia, wyszły 3 tygodnie. Do tego i tak trzeba wrócić z autem do serwisu na przegląd, który miałbyć zrobiony w trakcie serwisu (auto mogło zostać dodatkowe 4 dni czekając na wolny podnośnik, więc wolałem odebrać i przyjechać jeszcze raz). Kontakt średni - można było się dodzwonić, ale podawany termin odbioru był za każdym razem nie prawdziwy. Jeszcze tylko wspomnę o niemiłym komentarzu przy oddaniu auta n/t spowodowania stłuczki. Z warunków ubezpieczenia nie przysługiwało auto zatsepcze, ale też nie padła żadna propozycja przy przeciągającym się terminie serwisu.
Użytkownik sieci
15 lipca 2021 16:37
Salon - samochody nowe
Robiłem przegląd po ...
... czterech latach i nie wymieniono mi oleju. W związku z tym jeździłem na starym oleju 4 lata.
Użytkownik sieci
14 lipca 2021 01:03
Salon - samochody nowe
Na wstępie zaznaczę, ...
... że opinia dotyczy obsługi serwisowej, sprzedaż samochodu przebiegła sprawnie. Po kolei: 29 kwietnia o godzinie 17:30 miałem umówioną wymianę opon, usługa miała być wykonana w ciągu godziny. Po przyjechaniu na miejsce i (jak zwykle) 10-15 minutach oczekiwania na konsultanta, dowiedziałem się, że w moim samochodzie musi być wykonana naprawa w ramach akcji serwisowej (wcześniej nikt mnie o tym nie informował) - wymiana oprogramowania kamery. Wszystko miało potrwać do 2,5 godziny. Jako, że padał deszcz, a ja na szczęście nie miałem nic zaplanowanego, zdecydowałem się poczekać - 2,5 godziny to jeszcze nie wieczność. Oczekiwanie na wydanie kluczyków trwało 3,5 godziny (wydano mi auto około 21:00). Po wyjściu na parking zdziwiło mnie, że samochód jest ochlapany wodą - nie prosiłem o mycie, samochód myłem samodzielnie przed serwisem, żeby umożliwić w miarę dokładne wyważenie kół. Kiedy przyjżałem się autu, rzuciło mi się w oczy, że przednia lewa felga jest wymyta do czysta (jak nowa), pozostałe wyglądają tak, jak wcześniej (tj. po myciu myjką - niedomyte). Na feldze znalazłem zadrapania, których nie było przed oddaniem samochodu do serwisu (myłem samochód tego samego dnia i bym zauważył, ponadto zarysowanie lewej przedniej felgi przy ruchu prawostronnym to rzadkość). Poinformowany o sytuacji doradca serwisowy zrobił zdjęcie uszkodzonej felgi i obiecał, że wyjaśni sprawę. Wsiadłem i odjechałem. Wkrótce zauważyłem, że nie widzę nic w lewym lusterku bocznym - opuściłem szybę i dotknąłem lusterka - było tłuste, jakby ktoś wysmarował je masłem. Kiedy podniosłem szybę, również ona okazała się być otłuszczona. Zadzwoniłem do serwisu, gdzie poproszono, bym przyjechał, a oni wymyją samochód, na co niechętnie się zgodziłem (moje wcześniejsze doświadczenia z myciem samochodu w tym serwisie wskazywały na to, że mycie polega na zgrubnym spłukaniu auta wodą z myjki ciśnieniowej, po którym cały samochód jest w zaciekach z brudu i wymaga natychmiastowego, faktycznego mycia). Samochód został wymyty w ten sposób, że porysowano mi czarną listwę drzwiową (na słupku b) - nawet nie próbuję domagać się naprawy. Wg. Doradcy, samochód prawdopodobnie został oblany olejem z samochodu znajdującego się na podnośniku obok. Jak uszkodzono felgę? Nie wiadomo, domyślam się, że albo wskutek nieumiejętnego, intensywnego czyszczenia, by ukryć przede mną wypadek lub przesunięto leżące na ziemi "na płasko) koło, kiedy zaczął się na nie lać olej. Po 4,5 godziny "już" mogłem wracać z wymiany opon. Obiecano mi szybki kontakt ze strony kierownika - tego nie doczekałem się do dnia dzisiejszego. Sam zadzwoniłem po kilku dniach i poinformowano mnie, że wymienią mi felgę na nową. Do tej pory nie wymieniono felgi, nikt sam się ze mną nie skontaktował, kontakt z mojej strony kilka tygodni temu zakończył się informacją, że Pan doradca jest na zwolnieniu chorobowym i zajmie się moją sprawą, jak z niego wróci. Widocznie dalej choruje, więc życzę dużo zdrowia. Reasumując: serwis nierzetelnie informuje o czasie trwania usługi, w trakcie prostej wymiany kół mamy wypadek w warsztacie, który serwis ukrywa przed właścicielem (a gdyby olej nalał się na głowicę i zapalił?), po uszkodzeniu samochodu unika rozwiązania sprawy. Przestrzegam przed korzystaniem z serwisu auto-wimar na ul. Modlińskiej. Superb '19, WI9**JW EDIT: Dzisiaj (13.07.2021) zadzwoniła do mnie przemiła Pani z prośbą o zaktualizowanie opinii, tak więc aktualizuję: Następnego dnia po wystawieniu opinii zadzwonił do mnie doradca serwisowy, twierdząc, że właśnie wrócił z chorobowego (niespotykany zbieg okoliczności) i możemy umówić się na wymianę felgi. Felgę wymieniono na nową. Cała sytuacja kosztowała mnie mnóstwo czasu i nerwów, szkodę naprawiono, nikt nie przeprosił. A "umówiona" rozmowa z kierownikiem nie odbyła się nigdy.
Użytkownik sieci
9 lipca 2021 15:15
Salon - samochody nowe
Odebrałem samochód z ...
... serwisu z ubrudzonym siedzeniem pasażera. Dodatkowo fotelik dziecięcy został wypięty z jednej strony, bez żadnej informacji. Auto było w serwisie 3,5h zamiast deklarowanych 2h.
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2021 11:46
Salon - samochody nowe
Fatalne do klienta
Użytkownik sieci
15 marca 2021 21:59
Salon - samochody nowe
Mało poważne podejście ...
... do klienta. Trzy tygodnie oczekiwania na wkład do lusterka zewnetrznego. Zero informacji na jakim etapie jest sprawa. Po kontakcie z serwisem pani informuje że doradca sie skontaktuje i czekam kolejny tydzień. W serwisie była ponadto wymieniana wcześniej szyba czołowa i fachowcy zapomnieli wyregulować wycieraczki. Nie polecam!!!
Użytkownik sieci
19 lutego 2021 12:03
Salon - samochody nowe
Serwis, który nadaje ...
... się tylko do obsługi rowerów. Podejście osób pracujących w serwisie jest co najmniej nieprofesjonalne. Wszystko robione z łaską, byłem w serwisie 2-3 krotnie i żadna, podkreślam ŻADNA usterka nie została usunięta i tak kazano mi jeździć, zasłaniając się ograniczeniami ze strony producenta. I tutaj zaskocze szanowny salon, pojechałem do innego serwisu a dokładniej Auto-Blak przy ul. Farbiarskiej, i jednak się dało! Wszystkie usterki zostały usunięte. Poziom obsługi od momentu kontaktu z serwisem po sam serwis na bardzo niskim poziomie. Straciłem tylko czas i pieniądze. Zdecydowanie nie polecam, no chyba, że serwis rowerowy albo napompowanie kół.