91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2019 10:21
Salon - samochody nowe
Przestrzegam przed serwisowaniem ...
... aut w tym miejscu. Szczególnie uczulam na dział związany z likwidacja szkód komunikacyjnych. Dwukrotnie naprawiałam auto w Auto Wimar. Za każdym razem auto wymagało ponownej naprawy. Przy drugiej naprawie kilkukrotnie zgłaszałem reklamacje co do jakości naprawy!!! Auto po naprawie lakierniczej było nie wypolerowane, na szybach zaschnięty lakier!!!!! Sam lakier został złe naniesiony co skutkowało śladami w postaci kropek i zacieków!!!! Dodatkowo Państwo w serwisie niekompetentni. Panie na recepcji ładne, ale nie umiejące pomoc. Utrudniony kontakt z kierownictwem serwisu. Samochód mój do tej pory nosi ślady naprawy. Serwis nie naprawia auta na miejscu tylko odsyła do pobliskich warsztatów na lawecie.... przestrzegam i odradzam. Pracuje w branży motoryzacyjnej i z czymś takim nie miałem nigdy styczności.... Dno i metr mułu... Odradzam!!!!
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2019 18:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2019 15:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2019 14:30
Salon - samochody nowe
Edit: auto odebrane, ...
... niespełna dobę po tym jak nie było wiadomo na kiedy będzie ostatecznie gotowe, a jednocześnie niespełna dobę po wystawieniu oceny w internecie, udało się cudownie wszystko zrobić! W związku z tym, że "niemerytorycznie" nazwaliśmy uszkodzoną część "zbiorniczkiem", a Panom ze Skody zależy na merytorycznej opinii, prosimy fachowych odbiorców komentarza zastąpienie złego słowa należytą nazwą uszkodzonej części Fatalny czas likwidacji szkód w filii na Modlińskiej. Pracujący w tym dziale personel niestety nie spełnił naszych oczekiwań. Deklarowany czas oczekiwania na naprawę uszkodzonego zderzaka 2 dni. Wykonanie.. na razie 8 i ciągle się przeciąga. Nie wspominając, że na umówienie wizyty i dokonanie formalności oczekiwaliśmy KILKADZIESIĄT DNI! A teraz zagadka: jeśli wlewasz płyn do spryskiwaczy i wycieka ze zbiornika podwoziem, oznacza to że... ... jest pęknięty zbiorniczek. (zadania dla dziecka z klas 1-3). A dla Panów likwidatorów to zaskoczenie. Przykre.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2019 16:04
Salon - samochody nowe
Dział likwidacji szkód ...
... do likwidacji. Mieszanka braku zaangażowania, spostrzegawczość i chęci. Już wiem czemu nie sprzedają samochodów. Taki NFZ mechaniczny. "czas leczy rany". P. S. Cokolwiek napiszecie pod spodem będzie to marna próba odwrócenia kota ogonem. Proponuję zaangażowanie ukierunkowac na zadowolenie klientów.
Użytkownik sieci
10 lipca 2019 13:12
Salon - samochody nowe
EDIT NIZEJ: Serdecznie ...
... polecam usługi salonu, w szczególności Pana Zbigniewa Rogulskiego. Odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu. Otrzymaliśmy wyczerpujące informacje na każdy temat, wizyty w bardzo miłej, serdecznej atmosferze. Pan Zbigniew jest chętny do pomocy w każdym aspekcie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu transakcji, oby więcej takich sprzedawców! Polecam! EDIT: Niestety muszę obniżyć swoją opinię po skorzystaniu z usług serwisu. Ogromny bałagan, brak odpowiedniej organizacji pracy, zero porozumienia między działami, kłamstwa. Klient musi się upominać, dowiadywać, mieć wszystko pod kontrolą bo inaczej może obudzic się z ręką w nocniku. Nie mówię nie temu serwisowi, bo pomimo wielu złych rzeczy jakie mialy tam miejsce, udalo się wszelkie usterki naprawić. Szczególnie pomocny był Pan Rafał, mistrz hali. Niestety ale nasze nerwy były mocno naderwane, wiec jestem rozczarowana. Spodziewalam się dużo wiekszego poziomu usług serwisu.
Użytkownik sieci
1 lipca 2019 19:16
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu, poziom ...
... 0. Umawiają na konkretną godzinę po czym samochód stoi z włączonym VOX FM, mechanicy dookoła samochodu chodzą,śmieją i kiedy nadchodzi pora odbioru samochodu doradca serwisowy stwierdza,że za mało czasu i trzeba się umówić na kolejną wizytę. Oprócz tego samochód miał zostać umyty. Tu również stał na tyłach salonu 30 min, nikt nawet nie raczył do niego podejść. Pytanie na marginesie do kierownika salonu - Czy to jest jakieś wyróżnienie,że wszyscy doradcy chodzą pod krawatem w białych koszulach a jeden doradca w markowej kurce z wielką łaską obsługuje klientów ? Bardzo się na Państwa salonie zawiodłam. Sprawę zgłosiłam również do Skoda Polska.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2019 15:37
Salon - samochody nowe
likwidacja szkody trwała ...
... 3 miesiące. ubezpieczyciel ocenił, że będzie trwała 3 dni i na tyle auto zastępcze dali. Słaby kontakt, brak informacji. W moim przypadku porażka i nie polecam. Drobny plusik - serwis się poczuł i pod koniec tego okresu auto zastępcze dali.
Użytkownik sieci
29 maja 2019 14:02
Salon - samochody nowe
NIGDY WIĘCEJ! BANDA ...
... OSZUSTÓW! Oddałem auto na przegląd, powiedziałem normalny przegląd, wyszczegolnilem sprawdzenie tarczy i klocków, plus czyszczenie klimy, plus zdiagnozowanie czemu czasem przy jeździe na wprost albo przy lekkim skręcaniu w lewą stronę czasem słychać piszczenie. Zaznaczyłem samochód może stać u nich dłużej, dla mnie najważniejsze jest to aby dowiedzieć się skąd piszczy i co się dzieje. Tego samego dnia telefon auto gotowe. Jadę na drugi dzień odebrać i słyszę tłumaczenie, że nic nie piszczy, mechanik sie przejechał i nic nie piszczy ale PRZESMAROWALI TARCZE I KLOCKI!?!?? Co za bzdury!!!! zapłaciłem coś ponad 1200 złoty i odebrałem umyty samochód oraz umówiłem się, że będę dzwonić jeżeli znów pojawi się piszczenie. Nie wyjechałem z Warszawy, dzwonię do serwisu że wciąż piszczy. Pierwszy możliwy termin za tydzień. Czekam, oddaje poraz drugi auto. Telefon po 3 godzinach "tarcze z z tyłu są przerdzewiałe, trzeba wymienić". Teraz sobie proszę wyobrazić że te partacze wciskają kit o przesmarowaniu tarczy i klocków, klient zaznacza proszę sprawdzić tarcze i klocki a oni nawet tego podczas pierwszeto pobytu auta u nich nie zrobili. Nie byli w stanie wytłumaczyć dlaczego pierwszym razem nikt nie przekazał wiadomości o tym że tarcze są do wymiany. BO NIKT NIC PRZY NICH NIE ROBIŁ!!! Wychodzi na to że umyli ma auto i wyczyścili klime za 1200 zloty. Kazałem złożyć stare tarcze i klocki i zabrałem auto. Na następny przegląd udałem się gdzie indziej i okazało się że partacze z modlinskiej uszkodzili korek spustowy w misce olejowej i zakleili ja jakimś smarowidlem. Najgorsze jest to, że oni nawet nie zasługują na minimalny poziom zaufania a ludzie oddając im auta w pośrednii sposób uzalezniaja od ich pracy swoje bezpieczenstwo.
Użytkownik sieci
16 maja 2019 20:30
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... przegląd, naprawy gwarancyjne i wymianę szyby czołowej (kamień). Zacznę od pozytywów: wymieniona szyba cała i zdrowa, pani z recepcji miła, przegląd zrobiony (przynajmniej powiadomienie o przeglądzie i wymianie oleju wykasowane). I niestety, tu kończą się pozytywy. Pierwszy kontakt w sprawie wymiany szyby usłyszałem ze wymiana będzie kosztowała między 150-200 zł, dzień później zadzwoniłem żeby się umówić na wymianę, przegląd i naprawy gwarancyjne. Chcąc się upewnić spytałem jeszcze raz o koszt wymiany i tu zaskoczenie... 300 zł. Powiedziałem ze wcześniej było 150-200 wiec zostałem spytany czy jest czujnik deszczu. Odpowiedziałem ze nie i usłyszałem „ a to tak faktycznie 150-200”. Mówię ok czyli załatwione. Przychodzę zostawić samochód (umówiłem się z panią z recepcji ze zostawię samochód przed 22) a pani za biurkiem mówi z grymasem „no trochę późno pan przychodzi” na co odpowiadam ze przepraszam i ze tak się umówiłem. „No może tym razem pana nie zabijemy” (czy coś w tym brzmieniu na pewno było tym razem pana/ panu). Rozumiem ze to był żart no ale halo... Zapytałem jeszcze raz o koszt wymiany szyby - 300-350. Wiec jeszcze raz mówię ze dwukrotnie już ustalałem niższa cenę na co pani mówi „taak a z która panią pan tak ustalał?” Na tym rozmowa o szybie się skończyła. Zostawiłem samochód ustaliłem ze: zrobiona będzie szyba, przegląd, wyeliminują problem stukania w słupku przy kierowcy, włączone zostaną światła doświetlania zakrętów. Przyjechałem po samochód na kartce z warsztatu jest napisane „wymiana szyby 290” wiec znowu mówię na jaka cenę byłem umówiony, zostało mi zaproponowane że skontaktuje się ze mną Pani która odbierała samochód żeby wyjaśnić problem. Odmówiłem ponieważ nie chciałem mieć już nic wspólnego z tym serwisem i uznałem że nie opłaca się wykłócać o 90 zł. Wyjeżdżam z serwisu i widzę ze światła za których włączenie zapłaciłem włączone nie są a słupek o którym była mowa chodzi (klawiszuje) tak na 2-3 cm. Zawróciłem się, mówię w czym problem i dostałem odpowiedz ze okazało się ze w moim samochodzie świateł nie można włączyć bo mam zły sterownik i dokonamy korekty faktury. Jeśli chodzi o słupek to usłyszałem ze prawie na pewno nie był rozbierany bo w formularzu z serwisu był komentarz „nie stwierdzono usterki w warunkach serwisowych” (komentarz był napisany pod opisem usterki „SŁUPEK STUKA NA NIERÓWNOŚCIACH”!!!!), wiec musiał być taki już przed przeglądem a samochód jest obklejony wiec nie powinni mi tego naprawiać bo to pewnie przy obklejeniu zostało uszkodzone ale to zrobią. (Samochód był obklejony BEZ WNĘK wiec nikt tam nic nie rozbierał). Ale dobrze mogę się zgodzić ze usterka była przed przyjazdem i jeśli tak było- mój błąd (że nie zauważyłem wcześniej bo to również podlega gwarancji). Tylko dlaczego nawet nie zostało sprawdzone o co prosiłem? Co to są warunki serwisowe? Ktoś pobujał autem i stwierdził ze nie stuka? No a jeśli zostało to sprawdzone to zostałem okłamany ze nie było dla wybielenia się panów w serwisie. Nie zostałem też poinformowany o stanie klocków hamulcowych, o których sprawdzenie prosiłem. I ostatnie: W samochodzie na szybie drzwiach i wewnątrz szyb jest pełno smaru. Pomijam fakt, że to po prostu brak profesjonalizmu i jakoś to wytrę ale smar jest też wewnątrz mechanizmu szyby bocznej więc po każdym podniesieniu szyby mam oleisty ślad przez całą wysokość. Nie życzę nikomu skorzystania z usług Auto Wimar Modlińska. EDIT: Pani Natalio, dziękuję bardzo, wszystko co miało być wyjaśnione wyjaśniałem na bieżąco kontakt z pracownikiem DZIAŁU MARKETINGU nie jest mi potrzebny, ale rozumiem, że trzeba dbać o wizerunek firmy.... szkoda tylko, że nie o klienta na bieżąco.
Użytkownik sieci
10 maja 2019 22:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Tydzień ...
... temu poprosiłam mailowo o wycenę przebiegu na 30 000 km w Fabii, dokładnie opisałam jaki mam silnik itp. Otrzymałam informację, że będzie on kosztować 1100 zł. Dziś pojechałam do serwisu na umówioną wizytę i jakie było moje zdziwienie, gdy okazało się że ktoś się pomylił i przegląd będzie kosztować 1500 zł. Totalny brak profesjonalizmu! Cena na którą się umawiamy jest ceną wiążącą! Serwis przełożyłam na inny termin, jeszcze się zastanowię czy skorzystam.
Użytkownik sieci
6 maja 2019 08:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2019 21:10
Salon - samochody nowe
Firma jawnie kpi ...
... sobie z klienta. W czwartek byłem oglądać auto wystawione na ich stronie. Po jeździe próbnej i ogolnym obejrzeniu auta stwierdziłem ze wszystko jest ok. Jednak po złych doświadczeniach z kupnem auta, ustaliłem z panem Bartłomiejem że jesli wplace zaliczkę (1tys zł) to auto zostanie dla mnie zarezerwowane. Powiedziałem też że chce przyjechać w sobotę że znajomym mechanikiem w celu szczegółowego sprawdzenia auta i Pan zapewniał że auto będzie napewno czekać ponieważ, zapłaciłem zaliczkę i jest dla mnie zarezerwowane. W piątek dokładnie o godzinie 18:19 dzwoni Pan Bartłomiej z informacją że auto zarezerwowane dla mnie zostało sprzedane. Tłumaczył się że kolega sprzedał to auto dzień przed tym jak je oglądałem i nim jeździłem i nie zadziałał między nimi system informacji. Dla mnie jest to jeden wielki żart bo w poważnej firmie nie powinny zdarzać się takie sytuacje. Było to moje pierwsze i zarazem ostatnie doświadczenie z tą firmą. NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
24 marca 2019 15:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Klienta ...
... traktuje się jak zło konieczne przeszkadzajacego wypić kawę
Użytkownik sieci
14 marca 2019 12:30
Salon - samochody nowe
Jestem Waszą klientka ...
... od wielu lat. Szczerze mówiąc, dzisiejsza sytuacja w Waszym nowym salonie, w którym nie miałam jeszcze okazji byc mnie zaskoczyła. Salon robi dobre wrażenie i absolutnie ludzie na "ważniejszych" stanowiskach w dalszym ciągu reprezentują wysoki poziom. Wracając jednak do sedna czyli Pań w recepcji. Podeszłam dzisiaj do nich, aby dowiedzieć się, gdzie powinnam się udać w swojej sprawie. Przede mną załatwili sprawę inni ludzie, więc stanęłam za nimi z boku, tak żeby Pani miała szansę mnie zauważyć. Czekałam jakieś 3 minuty i tuż przed odejściem ludzi przede mną obok mnie stanął Pan w średnim wieku. Tuż po odejściu Państwa z przodu, Pani zaprosiła Pana stojącego obok mnie, który przyszedł daleko po mnie. Pani z bardzo szyderczym uśmiechem spojrzała na mnie z chyba dla niej ogromną satysfakcją. Biorąc pod uwagę poziom innych pracowników, myślę że jest to zachowanie nieakceptowalne. Oczywiście to moja opinia, natomiast radzę zastanowić się, czy człowiek będący osobą, która jest być może Waszym pierwszym wrażeniem, nie powinna posiadać większej kultury osobistej i darować sobie złośliwości na poziomie dziecka w podstawówce. Mam nadzieję, że Pani zostanie pouczona, byłam tam ok. 2 godziny temu, Pani siedziała po mojej lewej stronie.
Użytkownik sieci
27 lutego 2019 17:08
Salon - samochody nowe
Auto miało być ...
... umyte a niebylo i w efekcie końcowym jest jeszcze w błocie bardziej pobrudzone.
Użytkownik sieci
22 lutego 2019 23:34
Salon - samochody nowe
Zdecywodanie nie polecam ...
... serwisu. Po przeglądzie auto nie umyte. W środku nie ściągnięte folie zabezpieczające na kierownicy i siedzeniu. W drodze gdy włączyłem nawiew zaczęło strasznie gwizadc podczas zwiększania prędkości wentylatora. Okazało się że filtr kabinowy jest źle włożony więc poprawiłem już sam. Dodatkowo zgłosiłem prare usterek i pomimo zapewniania że już wsztsko jest ok jak dla mnie nic się nie zmieniło.
Użytkownik sieci
16 lutego 2019 10:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lutego 2019 12:30
Salon - samochody nowe
Mój przypadek to ...
... zupełne zlekceważenie. Byłem umówiony ze sprzedawcą na telefon po jeździe próbnej i się nie doczekałem. W między czasie dzwoniłem jeszcze sam. Jazda testowa to tez jakieś nieporozumienie, tak jest wszystko ustawione, że faktycznie nie można sprawdzić samochodu. Chciałem aby mi użyczono samochodu chociaż na jedno popołudnie i nie doczekałem się reakcji. Nie kupię w ciemno samochodu ża 160 tys. Jak mi powiedziano akurat nie ma mnie interesującego modelu a przejeżdżając następnego dnia widziałem 2 stojące przy salonie, chodziło o Superba L&K. No cóż jeśli jeszcze tak działa serwis to radzę się zastanowić nad salonem lub inną marką, gdzie jest większa troska o klienta. Pozdrawiam. 11.022019 Po telefonie do Pani Natalii Gozdek sprawa została wyjaśniona po czym użyczono mi samochod na weekend w interesującej mnie wersji wyposażeniowej. Jestem w pełni zadowolony a dealer ma następnego klienta i sprzedany samochód. Dziękuje Pani Natalii i pozdrawiam.
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 18:21
Salon - samochody nowe
4 dni postoju ...
... auta w serwisie- usterka świateł i kontrolka oleju. Dostaję informacje: „auto gotowe do odbioru”. Okazuje się, że przez cztery dni mega serwis zdołał dolać 1litr oleju, światła nadal nie sprawne. Wg. sympatycznego Pana z serwisu: „... gotowe do odbioru wcale nie oznacza, że auto jest naprawione- to dwa różne terminy....” Dojazd z Wrocławia, nocleg w hotelu i koszt auta zastępczego pokrywa się z usługą uzupełnienia 1l oleju. Ale oczywiście zaproponowano mi bym ponownie przyjechał po weekendzie to dokończą naprawę. Może jestem wymagający ale nie mam ochoty na ponowny kontakt z tą firmą, odmówiłem. Dodam, że aby uzyskać jakąkolwiek informację próbowałem 4h dodzwonić się na infolinie serwisu. Zacytuję komunikat: „ W trosce o WYSOKĄ jakość naszych usług rozmowy mogą być nagrywane... jesteś pierwszy na liście oczekujących.....” Nie tak powinno się dzisiaj traktować klienta jeśli zależy komukolwiek na dobrej opinii.