91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 maja 2019 21:48
Salon - samochody nowe
Z czystym sumieniem ...
... i pełnym przekonaniem dzielę się opinią o salonie Skody przy ulicy Modlińskiej a jeszcze więcej przekonania spowodował u mnie Pan Sebastian Ptak, który opiekował się sprawą mojego auta w serwisie. Pan Sebastian znakomicie poradził sobie z wyzwaniami jakie postawił mu klient trudny i czasochłonny, czyli ja. Świetne zarządzanie relacjami, jasna komunikacja, rzetelność i uczciwość- z tymi zjawiskami miałem przyjemność się spotkać. Mam nadzieję, że postawa Pana Sebastiana będzie powszechnie obowiązującym standardem, także w innych salonach.
Użytkownik sieci
21 maja 2019 16:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 maja 2019 10:49
Salon - samochody nowe
Miła i profesjonalna obsługa. Salon godny polecenia.
Użytkownik sieci
18 maja 2019 07:39
Salon - samochody nowe
Dzięki p. Zbigniewowi ...
... Rogulskiemu odbiór auta przebiegł sprawnie, zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami i w miłej atmosferze. Dziękuję
Użytkownik sieci
17 maja 2019 19:52
Salon - samochody nowe
wystawiam najwyższą możliwie ...
... ocenę pracownikom bo to dzięki nim serwis wzorowo świadczy usługi. Obsługa jest bardzo rzeczowa i kompetentna. Nigdy nie zostawiają pytań i bez odpowiedzi i udzielają wyczerpującego wyjaśnienia. Na jednej z ostatnich moich wizyt sam mechanik pojawił się na sali i wyjaśnił dlaczego wymagany jest taki zakres naprawy. Polecam!!!
Użytkownik sieci
17 maja 2019 19:17
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam!! Super ...
... serwis, super obsługa, nie mam żadnych zastrzeżeń, a Pan Ptak spisał się na 5+
Użytkownik sieci
17 maja 2019 18:50
Salon - samochody nowe
Dobry dealer samochodowy. ...
... Szczególnie polecam p. Roberta Kryka profesjonalny, uprzejmy, pomocny sprzedawca
Użytkownik sieci
17 maja 2019 09:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 maja 2019 20:30
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... przegląd, naprawy gwarancyjne i wymianę szyby czołowej (kamień). Zacznę od pozytywów: wymieniona szyba cała i zdrowa, pani z recepcji miła, przegląd zrobiony (przynajmniej powiadomienie o przeglądzie i wymianie oleju wykasowane). I niestety, tu kończą się pozytywy. Pierwszy kontakt w sprawie wymiany szyby usłyszałem ze wymiana będzie kosztowała między 150-200 zł, dzień później zadzwoniłem żeby się umówić na wymianę, przegląd i naprawy gwarancyjne. Chcąc się upewnić spytałem jeszcze raz o koszt wymiany i tu zaskoczenie... 300 zł. Powiedziałem ze wcześniej było 150-200 wiec zostałem spytany czy jest czujnik deszczu. Odpowiedziałem ze nie i usłyszałem „ a to tak faktycznie 150-200”. Mówię ok czyli załatwione. Przychodzę zostawić samochód (umówiłem się z panią z recepcji ze zostawię samochód przed 22) a pani za biurkiem mówi z grymasem „no trochę późno pan przychodzi” na co odpowiadam ze przepraszam i ze tak się umówiłem. „No może tym razem pana nie zabijemy” (czy coś w tym brzmieniu na pewno było tym razem pana/ panu). Rozumiem ze to był żart no ale halo... Zapytałem jeszcze raz o koszt wymiany szyby - 300-350. Wiec jeszcze raz mówię ze dwukrotnie już ustalałem niższa cenę na co pani mówi „taak a z która panią pan tak ustalał?” Na tym rozmowa o szybie się skończyła. Zostawiłem samochód ustaliłem ze: zrobiona będzie szyba, przegląd, wyeliminują problem stukania w słupku przy kierowcy, włączone zostaną światła doświetlania zakrętów. Przyjechałem po samochód na kartce z warsztatu jest napisane „wymiana szyby 290” wiec znowu mówię na jaka cenę byłem umówiony, zostało mi zaproponowane że skontaktuje się ze mną Pani która odbierała samochód żeby wyjaśnić problem. Odmówiłem ponieważ nie chciałem mieć już nic wspólnego z tym serwisem i uznałem że nie opłaca się wykłócać o 90 zł. Wyjeżdżam z serwisu i widzę ze światła za których włączenie zapłaciłem włączone nie są a słupek o którym była mowa chodzi (klawiszuje) tak na 2-3 cm. Zawróciłem się, mówię w czym problem i dostałem odpowiedz ze okazało się ze w moim samochodzie świateł nie można włączyć bo mam zły sterownik i dokonamy korekty faktury. Jeśli chodzi o słupek to usłyszałem ze prawie na pewno nie był rozbierany bo w formularzu z serwisu był komentarz „nie stwierdzono usterki w warunkach serwisowych” (komentarz był napisany pod opisem usterki „SŁUPEK STUKA NA NIERÓWNOŚCIACH”!!!!), wiec musiał być taki już przed przeglądem a samochód jest obklejony wiec nie powinni mi tego naprawiać bo to pewnie przy obklejeniu zostało uszkodzone ale to zrobią. (Samochód był obklejony BEZ WNĘK wiec nikt tam nic nie rozbierał). Ale dobrze mogę się zgodzić ze usterka była przed przyjazdem i jeśli tak było- mój błąd (że nie zauważyłem wcześniej bo to również podlega gwarancji). Tylko dlaczego nawet nie zostało sprawdzone o co prosiłem? Co to są warunki serwisowe? Ktoś pobujał autem i stwierdził ze nie stuka? No a jeśli zostało to sprawdzone to zostałem okłamany ze nie było dla wybielenia się panów w serwisie. Nie zostałem też poinformowany o stanie klocków hamulcowych, o których sprawdzenie prosiłem. I ostatnie: W samochodzie na szybie drzwiach i wewnątrz szyb jest pełno smaru. Pomijam fakt, że to po prostu brak profesjonalizmu i jakoś to wytrę ale smar jest też wewnątrz mechanizmu szyby bocznej więc po każdym podniesieniu szyby mam oleisty ślad przez całą wysokość. Nie życzę nikomu skorzystania z usług Auto Wimar Modlińska. EDIT: Pani Natalio, dziękuję bardzo, wszystko co miało być wyjaśnione wyjaśniałem na bieżąco kontakt z pracownikiem DZIAŁU MARKETINGU nie jest mi potrzebny, ale rozumiem, że trzeba dbać o wizerunek firmy.... szkoda tylko, że nie o klienta na bieżąco.
Użytkownik sieci
16 maja 2019 19:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 maja 2019 16:22
Salon - samochody nowe
Zakup nowego auta ...
... Skoda Fabia III Kombi (Ambition, 95 KM, Szary metalik) - świetna, profesjonalna obsługa - szczególne podziękowania dla Pana Pawła Kolucha. Jednocześnie odsprzedaż w rozliczeniu starego auta Skoda Fabia II (Style, 85 KM, Czerwony) - również miła, profesjonalna obsługa, podziękowania dla Panów Stefana Koska i Bartłomieja Rogaczyka Polecam salon Auto-Wimar Modlińska - tak trzymać!
Użytkownik sieci
15 maja 2019 20:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 maja 2019 01:41
Salon - samochody nowe
Kupując nową Fabię ...
... byłem obsługiwany przez p.Pawła Kolucha. Miałem wrażenie, że kupuję Maserati , ponieważ traktowano mnie jak klienta z górnej półki. Pan Paweł podchodzi do każdego klienta bardzo profesjonalnie, z życzliwością, jest w stanie spełnić każde życzenie,odpowiada na najtrudniejsze pytania. Po sprzedaży dzwoni, interesuje się cy wszystko jest w porządku. Gorąco polecam salon przy Modlińskiej, a szczególnie p.Pawła.Będziecie zadowoleni!
Użytkownik sieci
13 maja 2019 20:46
Salon - samochody nowe
100% satysfakcji !!! ...
... Profesjonalna obsługa i pełna współpraca na każdym etapie realizacji umowy (wszystko ustalone i odebrane ... przy pysznej kawie w iście domowej atmosferze). Serdeczne podziękowania dla Pani Ani B. – doskonała opieka !!! 5 lat temu było miło ... teraz było wspaniale – do zobaczenia za 4 lata ZIAJA LTD Dystrybucja Mazowsze Małgorzata Skrzypczyk
Użytkownik sieci
13 maja 2019 17:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 maja 2019 12:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 maja 2019 14:37
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 maja 2019 22:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Tydzień ...
... temu poprosiłam mailowo o wycenę przebiegu na 30 000 km w Fabii, dokładnie opisałam jaki mam silnik itp. Otrzymałam informację, że będzie on kosztować 1100 zł. Dziś pojechałam do serwisu na umówioną wizytę i jakie było moje zdziwienie, gdy okazało się że ktoś się pomylił i przegląd będzie kosztować 1500 zł. Totalny brak profesjonalizmu! Cena na którą się umawiamy jest ceną wiążącą! Serwis przełożyłam na inny termin, jeszcze się zastanowię czy skorzystam.
Użytkownik sieci
9 maja 2019 13:47
Salon - samochody nowe
Pelecam firmę Auto ...
... Wimar. Proces zakupu nowego auta przebiegł szybko i sprawnie, wszystkie formalności załatwione na odległość, bez konieczności osobistej wizyty w salonie. Opiekę nad całym procesem zapewniła mi Pani Anna Bednarska - szybko, miło i bardzo profesjonalnie - polecam. Takie transakcje lubię. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
8 maja 2019 22:10
Salon - samochody nowe
Polecam firmę Auto ...
... Wimar Transparentna oferta auta bez ukrywania czegokolwiek, pełna historia serwisowa dostępna do wglądu oraz możliwość sprawdzenia auta w serwisie zorganizowana przed doradce sprzedaży w kilka minut. Proces zakupu samochodu marki Skoda obsługiwał Pan Bartłomiej Rogowski. Sprzedawca konkretny, solidny i w pełni profesjonalny. Poziom jego wiedzy jak również podejście do klienta na najwyższym poziomie. Kupno samochodu oraz towarzyszące zakupowi procedury przebiegły perfekcyjnie. Dziękuje panu Bartłomiejowi i polecam kontakt z nim wszystkim szukającym pewnego auta.