91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 września 2018 13:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 września 2018 10:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 września 2018 11:59
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 września 2018 19:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 września 2018 15:34
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo dobrze (Wersja oryginalna) Mycket brs
Użytkownik sieci
11 września 2018 11:41
Salon - samochody nowe
Było ok Mam swoją Skodę Nóweczkę ☺☺☺👍👍👍 CitiGo!
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2018 23:09
Salon - samochody nowe
Niedawno staliśmy się ...
... szczęśliwymi posiadaczami S.Rapid.W dużej mierze stało się to za sprawą handlowca, p.Elizy Kiliś. Profesjonalna, miła, umiała doradzić tak, abyśmy byli zadowoleni, jednocześnie nie proponowała na siłę niekorzystnych z naszego punktu widzenia rozwiązań. Co istotne, mimo sfinalizowania zakupu, nadal mamy ze sobą kontakt, p.Eliza zawsze służy pomocą. Reasumując,Auto Wimar jest ok, a p.Eliza jest jeszcze bardziej ok :-) !
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2018 14:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2018 12:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2018 14:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2018 06:42
Salon - samochody nowe
Nie polecam!!! Obsługa ...
... dotycząca likwidacji szkody i sam proces „działania” nie wiem, czy można podciągnąć pod jakikolwiek poziom. I tu przy słowie działania „” nie jest przypadkowy. Cała sprawa ciągnęła się 4 miesiące. Gdybyśmy po miesiącu nie zaczęli pytać jak sprawy się mają to chyba dalej nic nie zostałoby ruszone. Pomimo wystawionego upoważnienia do reprezentowania nas przed ubezpieczycielem, w celu uzyskania jakichkolwiek informacji czy przyspieszenia całego procesu otrzymywaliśmy odpowiedź „jak Państwo chcą to proszę dzwonić do ubezpieczyciela”. W normalnej szanującej się firmie to ona działa na podstawie upoważnień i załatwia wszelkie formalności. Brak informacji ze strony salonu. O wszystko trzeba było wydzwonić i jechać osobiście żeby się czegokolwiek dowiedzieć. Ostatecznie wpakowano nas w szkodę całkowitą i doszły nam dodatkowe koszty ściągnięcia auta do jakiegoś normalnego serwisu, który od razu zajął się sprawą. Brak poszanowania klienta. Nie wiem, może za stary samochód posiadamy, na który nie warto było zwrócić uwagi... jedno wiem na pewno - NIGDY WIĘCEJ tego serwisu.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2018 19:01
Salon - samochody nowe
Bardzo wysoko oceniam ...
... obsługę klienta w salonie AUTO WIMARU w Warszawie ul.Modlinska. Szczególne słowa uznania kieruję do Pana Pawła Kolucha.Swietny fachowiec, kulturalny, zyczliwy.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2018 18:41
Salon - samochody nowe
Łatwy dojazd, profesjonalna obsługa. Polecam
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2018 13:09
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2018 11:07
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2018 21:45
Salon - samochody nowe
Witam, Auto Wimar ...
... Modlinska w Warszawie. ZAWSZE OMIJALEM I OMIJAC BEDE SZEROKIM LUKIEM!!! Nadal. Oni sie nie zmieniaja. Nigdy. Dzwonilem wczoraj z prosba o podanie zakresu i wycene przegladu pogwarancyjnego po 4 latach i 60 tys km dla Skody Superb II Kombi 2.0 TDI 170KM. Oto tresc SMSa: „Witam, prace jakie przewiduje serwis przy 60 tys km to przegląd q16-przegląd rozszerzony, wymiana filtra ECO, wymiana płynu hamulcowego, czyszczenie haka holowniczego. Koszt za wyżej wymienione czynności to: usługi-754,1zl brutto, materiał-590,04 zł brutto. Łącznie 1344,14zl brutto. Najbliższy termin jaki jesteśmy w stanie Panu zaproponować to przyszły wtorek-dowolna godzina. Dodatkowo proponujemy dezynfekcja klimatyzacji w promocyjnej cenie 99 zł brutto. Serwis Skoda Auto Wimar”. Zobaczywszy cene zwialem od nich jak najszybciej!!!!! Przeglad ww. zrobilem na ul. Klasykow (dalej za torami na Bialolece) za cene 220 zl plus cena oleju Castrol Edge 5W30 LL za 5 litrow za 150 zl (kupione w sklepie na Modlinskiej 264a). Lacznie 370 zl. W cenie przegladu dostalem wymiane 4 filtrow (olej, paliwo, powietrza, pylkowy), zmiane oleju, kontrole kilkudziesieciu punktow przegladu, sprawdzenie komputerem, itp. Hak wyczyscilem sam... -:) Pojawil sie jednak mini problem... Okazalo sie, ze moj mechanik skasowal tylko komunikat olejowy ale zagapil sie i nie skasowal drugiego komunikatu „wykonaj przeglad teraz”. Poszedlem do Auto Wimar, bo mam blisko, gdzie jakas Pani powiedziala mi, ze skasowanie komunikatu o przegladzie to usluga platna za ok. 230 zl (pewnie jeszcze plus VAT)! Poprosilem ich mechanikow o „wytrych”, zebym mogl skasowac samodzielnie w domu ale powiedzieli, ze tylko w Serwisie mozna taki komunikat skasowac oryginalnym softwarem za owe 230 zl. Cos mi nie pasowalo. Wyszedlem podejrzewajac naciagactwo AUTO WIMAR MODLINSKA. Poszperalem w internecie i znalazlem: Skoda Superb II po FL, 2014 - Kasowanie komunikatu o oleju: wcisnij kasowanie licznika kilometrow z prawej strony a nastepnie wlacz zaplon. Potwierdz skasowanie. - Kasowanie komunikatu o przegladzie: wlacz awaryjne swiatla, a nastepnie to, co przy oleju. 5 sekund. A w Auto Wimarze chcieli 230 zl! Za 5 sekund pracy! Skandal! No i ten przeglad: oni za 1344 zl a ja na Klasykow za 370 zl! Odradzam kazdemu AUTO WIMAR MODLINSKA! NIE POLECAM AUTO WIMAR MODLINSKA!
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2018 21:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2018 09:18
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Naj∑ięksi profesjonalisci (Wersja oryginalna) Naj∑ięksi profesjonalisci
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2018 08:44
Salon - samochody nowe
No niestety...muszę odjąć ...
... 3 gwiazdki. Jeszcze 2 miesiące temu dałem 100% zadowolenia. Oddałem samochód do działu " likwidacji szkód", auto było po kolizji a naprawa miała być wykonana z OC sprawcy. Samochód stał ponad miesiąc , zero kontaktu z Panem który zajmował się moim autem. Ogólnie miałem wrażenie że robili łaskę... Gdy już samochód odebrałem , i wracałem do domu , hamulce coś żle działały...pojechałem do swojego zaufanego mechanika , okazało się że tarcze i klocki mam do wymiany, choć klocki wymieniałem w maju tego roku......jakim cudem??? Tylka wycieraczka i spryskiwacz nie działa . Czyli z jednej strony naprawili blacharsko usterkę , z drugiej jednak strony oddali mi nie do końca sprawne auto...... Porażka , a miałem o tym serwisie na prawdę dobre zdanie
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2018 16:48
Salon - samochody nowe
Bardzo fajna obsługa jak i cały salon. Polecam