91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 października 2022 09:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 października 2022 10:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 października 2022 21:30
Salon - samochody nowe
Pozdrawiam najlepszy dział ...
... -części . Korzystałem kilka razy, zawsze szybko sprawnie i części na miejscu. Grunt to dobry kontakt z klientem! A tu modlinska nie ma sobie równych! Robią robotę aż miło 😎
Użytkownik sieci
6 października 2022 09:30
Salon - samochody nowe
Dobry dealer, przyjazne ...
... miejsce, skody same się sprzedają przy takiej załodze Serwis też działa dobrze
Użytkownik sieci
4 października 2022 14:33
Salon - samochody nowe
Super obsługa
Użytkownik sieci
3 października 2022 13:51
Salon - samochody nowe
Pozytywne wrażenia co do obsługi
Użytkownik sieci
29 września 2022 17:31
Salon - samochody nowe
Ok
Bogdana Karczmarczyk
25 września 2022 11:12
Salon - samochody nowe
Polecam!
Polecam współpracę z Panem Pawłem Koluch.
Dopasowanie do potrzeb klienta, stały kontakt, miły, cierpliwy i pozytywny człowiek!
100 % satysfakcji z dokonanego zamówienia i przebiegu jego realizacji.
Użytkownik sieci
24 września 2022 02:12
Salon - samochody nowe
AUTO WIMAR MODLIŃSKA, ...
... to jedno z nielicznych miejsc które POLECAM wszystkim miłośnikom Škody 🥰 Od kilku lat w tym salonie była serwisowana moja Octavia, która postanowiłam wymienić na nowszy model. Marzyła mi się nowa czerwona Octavia w wersji Sport, którą zaprezentował Pan Paweł Koluch. Złożyłam zamówienie, ale… Niestety sytuacja epidemiologiczna i globalno-polityczna sprawiła, że nie było to tak proste jak 5-6 lat wcześniej. Oczekiwanie na produkcję samochodu wydawało się wiecznym. Pan Paweł czuwał nad rozwojem wydarzeń oraz szukał alternatywnego rozwiązania w tej skomplikowanej sytuacji. I udało się! 😉 Pan Paweł Koluch zaproponował kilka innych bardzo atrakcyjnych opcji. Zdecydowałam się 🥰. Nie musiałam czekać długo. Przyjechał… czerwony, sportowy Karoq. ♥️ Jestem zachwycona!! ♥️ samochód spełnił moje oczekiwania (a było ich nie mało), ponadto dodatkowo fabrycznie został zamontowany hak holowniczy dzięki temu, że Pan Paweł wcześniej zorientował się w moich potrzebach i ofercie producenta. Bardzo mi się podobało to, że Pan Paweł pamiętał o moim zamówieniu i informował o przebiegu każdego etapu produkcji, zawsze odpowiadał na pytania i cierpliwie słuchał. Wiele spraw formalnych udało się załatwić mailowo lub telefonicznie, bez konieczności wizyty w salonie. Dla mnie to jest bardzo istotne i wygodne ze względu na tryb pracy. Jednym słowem - Pan Paweł Koluch zrobił wszystko że bym mogła cieszyć się nowym samochodem. Jednoznacznie mogę stwierdzić, że jako klient Salonu AUTO WIMAR Modlińska zostałam DOPIESZCZONA! 😊☺️☺️ Panie Pawle, DZIĘKUJĘ! 🤝 Również nie mogę pominąć pracowników strefy serwisu, sprzedaży samochodów używanych (Pan Jacek Murawski), działu ubezpieczeń oraz przemiłych Pań z recepcji 😉 Dziękuję każdemu z was za poświęconą uwagę, życzliwość, fachową, szybką pomoc i ciepły uśmiech. Tworzycie SUPER zespół! 🤝 I niech tak zostanie. Życzę wam samych sukcesów i jeszcze więcej zadowolonych klientów. 😉 Z najlepszymi życzeniami, BK
Użytkownik sieci
20 września 2022 23:16
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 września 2022 13:24
Salon - samochody nowe
Witam, po raz ...
... drugi korzystałem z usług ASO Skoda AUTO WIMAR przy ul. Modlińska 224 w Warszawie . Przy pierwszej jak i przy drugiej wizycie uzyskałem fachową pomoc w naprawie samochodu Skoda Octavia , a w szczególności dziękuję panu Dariuszowi za sprawne i profesjonalne podejście do klienta i szybką naprawę samochodu . Polecam Pana Dariusza Budryka jako Specjalistę ds. Likwidacji Szkód i gratuluję Firmie AUTO WIMAR profesjonalnego pracownika . Jeżeli zajdzie taka potrzeba skorzystam ponownie z ASO SKODA AUTO WIMAR .
Użytkownik sieci
18 września 2022 22:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 września 2022 15:16
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 września 2022 21:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 września 2022 11:33
Salon - samochody nowe
Super obsługa, Pan ...
... Łukasz C. znakomicie dostosował czas oczekiwania i ofertę pod wymagania, mimo aktualnych problemów na rynku motoryzacyjnym. Udało się dobrać ofertę i odebrać samochód w parę dni :)
Użytkownik sieci
10 września 2022 13:51
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 września 2022 13:16
Salon - samochody nowe
Porazka! Kupujesz auto ...
... to skacza nad Toba, ale naprawa na gwarancji doprowadzi Cie do szalu!!! To nie serwis a montownia!!! Uwaga!!! Po 3-ciej wizycie z ta sama usterka start-stop udalo sie naprawic auto!!! Wymienili akumulator!!! Bravo !!!
Użytkownik sieci
5 września 2022 15:26
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam salon ...
... na Modlińskiej. Zakupiłam nowe auto, zakup odbył się bez zarzutu, dostawa w terminie. Dziękuję Panu Robertowi Kryk za miłą i fachową obsługę. Mam nadzieję, że auto posłuży długie lata. Dorota S
Użytkownik sieci
5 września 2022 13:27
Salon - samochody nowe
Kolejna wizyta w ...
... serwisie i tak sobie a w zasadzie źle. Brak reakcji (kilka dni) na prośby o tel. w sprawie stanu naprawy, mimo obietnic. Wreszcie po wielu próbach trafiłem na Panią Gabrielę Kaufman z recepcji, która zajęła się profesjonalnie sprawą. Obiecała , że się dowie i oddzwoni i tak się stało, była bardzo miła i uczynna. Inni powinni się od Niej uczyć! Pozdrawiam, głównie Panią Gabrielę.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2022 15:02
Salon - samochody nowe
Jakby się dało ...
... , to by było zero. Po telefonie do działu części , klamka na której mi zlezalo miała być na miejscu. Na miejscu po zaplaceniu w magazanie okazuje sie że zamiast prawej była lewa. I W TYM MOMENCIE TRZEBA BYŁO TEMAT ZAKOŃCZYĆ . Ale nie, zamawiamy nowa klamkę, będzie jutro na 9 rano , a paragon niech już zosatnie to jutro tylko odbiór. Następny dzien: Czekam od rana na kontakt, nic. Dzwonie sam o 12. Ale Panie w Poznaniu nie ma klamki , będzie za 2 tygodnie. Dobry żart, gdy się autem pracuje i wozi ludzi. Zapraszamy do nas po odbiór pieniędzy. Podsumuwajac: -Nic nie kupilem -dwie darmowe wycieczki po 40 km. - stracone 4 godziny - magazyn nie wie co ma w paczkach - A Pan z działu części ( w sumie nie wie co chciał uzyskać,widząc zero sztuk w Poznaniu i umowiajac się ze mną na następny dzień). Nazwę to niekompetencją