91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2021 21:42
Salon - samochody nowe
Jak dla mnie ...
... slaba obsługa klienta. Odbierałam samochód firmowy z serwisu i nie otrzymałam żadnych informacji na temat naprawy. Pan z telefonem przy uchu oddał mi jedynie kluczyk a samochodu musiałam szukać sama wśród wielu innych na zewnątrz.
Użytkownik sieci
10 listopada 2021 15:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 października 2021 09:53
Salon - samochody nowe
Oddałam auto do ...
... naprawy z AC, zapłacilam tez za dodatkowy serwis, w tym wymianę opon z letnich na zimowe. Opony nie zostaly wymienione. Nie sprawdzalam tego, gdyz serwis zostal mi polecony, wiec zaufałam tej firmie, że są rzetelni. Jestem bardzo zawiedziona.
Użytkownik sieci
7 października 2021 19:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 września 2021 18:44
Salon - samochody nowe
Niestety zawiodłem się. ...
... Oddano mi samochód z zwarciem w lampce, po 2 dniach akumulator do zmiany. 600 w plecy. Niestety doszła do mnie wiadomość, że sprawa z która się zgłosiłem do serwisu (rdza klapy bagażnika Fabia III kombi 2015), jest rozpatrywana na zasadzie "widzi mi się" (ewidentna wada fabryczna - rożnie, przez różne serwisy rozpatrywana - grupa skoda fabia FB) nie wiem wina serwisu czy oddziału skody? Miało mnie to kosztować 2000 plus VAT. Sprawa ma dalsze dno Pani Natalia Gozdek postanowiła zainteresować się sprawą na tyle skutecznie ze 9 miesięcy milczy i nawet nie raczyła powiedzieć cokolwiek:)
Użytkownik sieci
23 lipca 2021 17:26
Salon - samochody nowe
Korzystałem z serwisu ...
... po stłuczce Skodą. Początkowo auto miałobyć w naprawie ok. tygodnia, wyszły 3 tygodnie. Do tego i tak trzeba wrócić z autem do serwisu na przegląd, który miałbyć zrobiony w trakcie serwisu (auto mogło zostać dodatkowe 4 dni czekając na wolny podnośnik, więc wolałem odebrać i przyjechać jeszcze raz). Kontakt średni - można było się dodzwonić, ale podawany termin odbioru był za każdym razem nie prawdziwy. Jeszcze tylko wspomnę o niemiłym komentarzu przy oddaniu auta n/t spowodowania stłuczki. Z warunków ubezpieczenia nie przysługiwało auto zatsepcze, ale też nie padła żadna propozycja przy przeciągającym się terminie serwisu.
Użytkownik sieci
15 lipca 2021 16:37
Salon - samochody nowe
Robiłem przegląd po ...
... czterech latach i nie wymieniono mi oleju. W związku z tym jeździłem na starym oleju 4 lata.
Użytkownik sieci
14 lipca 2021 01:03
Salon - samochody nowe
Na wstępie zaznaczę, ...
... że opinia dotyczy obsługi serwisowej, sprzedaż samochodu przebiegła sprawnie. Po kolei: 29 kwietnia o godzinie 17:30 miałem umówioną wymianę opon, usługa miała być wykonana w ciągu godziny. Po przyjechaniu na miejsce i (jak zwykle) 10-15 minutach oczekiwania na konsultanta, dowiedziałem się, że w moim samochodzie musi być wykonana naprawa w ramach akcji serwisowej (wcześniej nikt mnie o tym nie informował) - wymiana oprogramowania kamery. Wszystko miało potrwać do 2,5 godziny. Jako, że padał deszcz, a ja na szczęście nie miałem nic zaplanowanego, zdecydowałem się poczekać - 2,5 godziny to jeszcze nie wieczność. Oczekiwanie na wydanie kluczyków trwało 3,5 godziny (wydano mi auto około 21:00). Po wyjściu na parking zdziwiło mnie, że samochód jest ochlapany wodą - nie prosiłem o mycie, samochód myłem samodzielnie przed serwisem, żeby umożliwić w miarę dokładne wyważenie kół. Kiedy przyjżałem się autu, rzuciło mi się w oczy, że przednia lewa felga jest wymyta do czysta (jak nowa), pozostałe wyglądają tak, jak wcześniej (tj. po myciu myjką - niedomyte). Na feldze znalazłem zadrapania, których nie było przed oddaniem samochodu do serwisu (myłem samochód tego samego dnia i bym zauważył, ponadto zarysowanie lewej przedniej felgi przy ruchu prawostronnym to rzadkość). Poinformowany o sytuacji doradca serwisowy zrobił zdjęcie uszkodzonej felgi i obiecał, że wyjaśni sprawę. Wsiadłem i odjechałem. Wkrótce zauważyłem, że nie widzę nic w lewym lusterku bocznym - opuściłem szybę i dotknąłem lusterka - było tłuste, jakby ktoś wysmarował je masłem. Kiedy podniosłem szybę, również ona okazała się być otłuszczona. Zadzwoniłem do serwisu, gdzie poproszono, bym przyjechał, a oni wymyją samochód, na co niechętnie się zgodziłem (moje wcześniejsze doświadczenia z myciem samochodu w tym serwisie wskazywały na to, że mycie polega na zgrubnym spłukaniu auta wodą z myjki ciśnieniowej, po którym cały samochód jest w zaciekach z brudu i wymaga natychmiastowego, faktycznego mycia). Samochód został wymyty w ten sposób, że porysowano mi czarną listwę drzwiową (na słupku b) - nawet nie próbuję domagać się naprawy. Wg. Doradcy, samochód prawdopodobnie został oblany olejem z samochodu znajdującego się na podnośniku obok. Jak uszkodzono felgę? Nie wiadomo, domyślam się, że albo wskutek nieumiejętnego, intensywnego czyszczenia, by ukryć przede mną wypadek lub przesunięto leżące na ziemi "na płasko) koło, kiedy zaczął się na nie lać olej. Po 4,5 godziny "już" mogłem wracać z wymiany opon. Obiecano mi szybki kontakt ze strony kierownika - tego nie doczekałem się do dnia dzisiejszego. Sam zadzwoniłem po kilku dniach i poinformowano mnie, że wymienią mi felgę na nową. Do tej pory nie wymieniono felgi, nikt sam się ze mną nie skontaktował, kontakt z mojej strony kilka tygodni temu zakończył się informacją, że Pan doradca jest na zwolnieniu chorobowym i zajmie się moją sprawą, jak z niego wróci. Widocznie dalej choruje, więc życzę dużo zdrowia. Reasumując: serwis nierzetelnie informuje o czasie trwania usługi, w trakcie prostej wymiany kół mamy wypadek w warsztacie, który serwis ukrywa przed właścicielem (a gdyby olej nalał się na głowicę i zapalił?), po uszkodzeniu samochodu unika rozwiązania sprawy. Przestrzegam przed korzystaniem z serwisu auto-wimar na ul. Modlińskiej. Superb '19, WI9**JW EDIT: Dzisiaj (13.07.2021) zadzwoniła do mnie przemiła Pani z prośbą o zaktualizowanie opinii, tak więc aktualizuję: Następnego dnia po wystawieniu opinii zadzwonił do mnie doradca serwisowy, twierdząc, że właśnie wrócił z chorobowego (niespotykany zbieg okoliczności) i możemy umówić się na wymianę felgi. Felgę wymieniono na nową. Cała sytuacja kosztowała mnie mnóstwo czasu i nerwów, szkodę naprawiono, nikt nie przeprosił. A "umówiona" rozmowa z kierownikiem nie odbyła się nigdy.
Użytkownik sieci
9 lipca 2021 15:15
Salon - samochody nowe
Odebrałem samochód z ...
... serwisu z ubrudzonym siedzeniem pasażera. Dodatkowo fotelik dziecięcy został wypięty z jednej strony, bez żadnej informacji. Auto było w serwisie 3,5h zamiast deklarowanych 2h.
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2021 11:46
Salon - samochody nowe
Fatalne do klienta
Użytkownik sieci
15 marca 2021 21:59
Salon - samochody nowe
Mało poważne podejście ...
... do klienta. Trzy tygodnie oczekiwania na wkład do lusterka zewnetrznego. Zero informacji na jakim etapie jest sprawa. Po kontakcie z serwisem pani informuje że doradca sie skontaktuje i czekam kolejny tydzień. W serwisie była ponadto wymieniana wcześniej szyba czołowa i fachowcy zapomnieli wyregulować wycieraczki. Nie polecam!!!
Użytkownik sieci
19 lutego 2021 12:03
Salon - samochody nowe
Serwis, który nadaje ...
... się tylko do obsługi rowerów. Podejście osób pracujących w serwisie jest co najmniej nieprofesjonalne. Wszystko robione z łaską, byłem w serwisie 2-3 krotnie i żadna, podkreślam ŻADNA usterka nie została usunięta i tak kazano mi jeździć, zasłaniając się ograniczeniami ze strony producenta. I tutaj zaskocze szanowny salon, pojechałem do innego serwisu a dokładniej Auto-Blak przy ul. Farbiarskiej, i jednak się dało! Wszystkie usterki zostały usunięte. Poziom obsługi od momentu kontaktu z serwisem po sam serwis na bardzo niskim poziomie. Straciłem tylko czas i pieniądze. Zdecydowanie nie polecam, no chyba, że serwis rowerowy albo napompowanie kół.
Użytkownik sieci
2 lutego 2021 10:33
Salon - samochody nowe
Słaba jakość wykonanego ...
... przeglądu samochodu przed zakupem. Nie sporządzony i nie przekazany protokół. Przy umawianiu wizyty otrzymałem inne informacje niżeli wyglądała inspekcja. Koszt 415 zł nie jest duży ale na rynku są serwisy, które zrobią to lepiej niż ASO i są tańsze. Ewentualnie można skorzystać u usług niezależnych rzeczoznawców. Generalnie nie polecam absolutny brak profesjonalizmu.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2021 09:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam i ...
... nigdy prawdopodobnie ta nie pojadę do serwisu wczoraj dzwoniłem dwa razy raz rano i południu rano Pani chyba na recepcie serwisu powiedziała że wszyscy doradcy serwisowi są zajęci żeby zostawił nr telefonu do ktoś oddzwoni i nikt do popołudnia nie zadzwonił więc zadzwoniłem jeszcze raz To Pani zaczęła mi wcierać ze napewno ktoś dzwonił ,mam napwno nie odebranie połonczeni i tak podczas rozmowy mi to wpierała że zadzwoni na pewno ,obsługa żenujaca zero kontaktu zero jakiego kolwiek kontaktu Nie i jeszcze raz Nie.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2021 16:59
Salon - samochody nowe
Trzy telefony w ...
... godzinach pracy (od 15.30 do 16.30) w celu umówienia standardowego przeglądu. Nikt nie odbiera. Zadzwoniłem w inne miejsce, termin od razu ustalony.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2021 10:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 grudnia 2020 08:06
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo niezadowolony ...
... z obsługi tego salonu, o ile serwis bardzo szybko załatwił sprawę z moją skoda, to obsługa to jest jakiś żart, zero podejścia indywialnego, brak informacji ze strony konsultantów do kiedy trzeba oddać samochód zastępczy oraz za każdym razem mimo umówionej wizyty na daną godzinę, muszę czekać po 20 min.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2020 15:22
Salon - samochody nowe
Wymiana opon trwała ...
... 3h. Opony wrzucone jak popadnie plus jedna na tylną kanapę, a wcześniej ładnie ułożone wszystkie w bagażniku. Na plus jedynie recepcja.
Użytkownik sieci
28 listopada 2020 15:20
Salon - samochody nowe
Ostatnio oddałem auto ...
... do serwisu. Usterka na gwarancji, Pan poinformował mnie o wstępnej dacie odbioru i zostawiłem auto w serwisie. W dzień odbioru około godziny 16 zostałem poinformowany o planowanej godzinie zakończenia naprawy i zaproszony na godzinę 20 po odbior auta. Niestety po przyjeździe do serwisu okazuje sie, że auto nie jest gotowe i nie będzie tego dnia do odbioru. Nikt nie raczył mnie o tym poinformować i specjalnie przyjechałem z drugim kierowcą żeby odebrać auto. Brak komunikacji wśród pracowników i zganianie winy na nieobecność osoby przyjmującej auto do seriwsu. Oczywiście nie miałem możliwości skorzystania z auta zastępczego i przy oddaniu i przy odbiorze auta, więc musialem drugiego kierowcę odwozic i tracić czas. Jedyne co zostało mi zaproponowane to dostarczenie auta pod firmę, ale tutaj też Panowie nie przekazali sobie adresu i auto finalnie przyjechało dzień później niż było to ustalone. Auto zostało umyte, ale to marne pocieszenie w zaistniałej sytuacji.
Użytkownik sieci
19 listopada 2020 12:36
Salon - samochody nowe
Niestety zawiodłem się. ...
... Oddano mi samochód z zwarciem w lampce, po 2 dniach akumulator do zmiany. 600 w plecy. Niestety doszła do mnie wiadomość, że sprawa z która się zgłosiłem do serwisu (rdza klapy bagażnika Fabia III kombi 2015), jest rozpatrywana na zasadzie "widzi mi się" (ewidentna wada fabryczna - rożnie, przez różne serwisy rozpatrywana - grupa skoda fabia FB) nie wiem wina serwisu czy oddziału skody? Miało mnie to kosztować 2000 plus VAT.