91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2018 08:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 października 2018 16:58
Salon - samochody nowe
Jeżeli chodzi o ...
... obsługę klienta to ona jest bardzo niska! Chciałem kupić od tego salonu Audi A 3 2013 rocznik ( cena samochodu 49900 zł) miałem jazdę próbną w piątek o 9:00, wszystko mi pasowało , miałem przy sobie kasę i od razu byłem gotowy do kupna tego samochodu. Pan Bartłomiej powiedział, że ten samochód jest zarezerwowany, i trzeba czekać decyzji od poprzedniego klienta ( czy on kupuje ) do soboty 12 godziny, ale że Pan Bartłomiej zadzwoni dziś , aby móc przyspieszyć decyzje klienta, obiecywał, że da znać w piątek do godziny 12 czy mogę ten samochód kupić. Jednak nie zadzwonił, dlatego musiałem sam zadzwonić, dowiedziałem się, że jednak nie da się go na razie kupić, ponieważ nie jest znana decyzja klienta, który ten samochód zarezerwował . Dzwonię w sobotę po 12 , w salonie nikt nie odbiera, dzwonię do Pana Bartłomieja, on powiedział że muszę zadzwonić do jego kolegi z pracy o 13:45, dzwoniłem, nikt nie odbierał. No i tak nie dowiedziałem się czy ten samochód został kupiony, nikt nie odzwonił. Kupiłem samochód w innym miejscu, gdzie obsługa klienta była porządna . Polecam szanować czas klientów i nie zawracać głowy jeżeli samochód jest niedostępny.
Użytkownik sieci
3 października 2018 13:54
Salon - samochody nowe
Odradzam sprawdzenie auta ...
... przed zakupem w WIMAR. Sprawdzenie auta nieadekwatne do ceny 350zl. Zamiast scieżki diagnostycznej organoleptyczne sprawdzenie elementów zawieszenia, diagnostyka silnika organoleptyczna, na wycieki oraz dymienie uslyszalem, że "diesel musi dymić". Podsumowujac, auto bez wiekszych problemow z drobnymi usterkami zawieszenia, godne polecenia. Uwaga a teraz najlepsze!!! Po zakupie auta oraz dodatkowych oględzinach w OSKP auto niesprawne technicznie (chcieli zabrać dowód rejestracyjny). Oddałem auto włascicielowi. Chwala mu za to, ze je przyjal spowrotem i oddal pieniadze. Odradzam wszystkim sprawdzenie auta przed zakupem, co ciekawe dodam ze nie poczuwaja sie do winy w zaden sposob, nie proponujac w zamian zwrotu czesci kosztow, ani zadnego slowa przepraszam nie uslyszalem. Wstyd i tyle. Mam nadzieje ze to moja ostatnia przygoda z WIMAR.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2018 06:42
Salon - samochody nowe
Nie polecam!!! Obsługa ...
... dotycząca likwidacji szkody i sam proces „działania” nie wiem, czy można podciągnąć pod jakikolwiek poziom. I tu przy słowie działania „” nie jest przypadkowy. Cała sprawa ciągnęła się 4 miesiące. Gdybyśmy po miesiącu nie zaczęli pytać jak sprawy się mają to chyba dalej nic nie zostałoby ruszone. Pomimo wystawionego upoważnienia do reprezentowania nas przed ubezpieczycielem, w celu uzyskania jakichkolwiek informacji czy przyspieszenia całego procesu otrzymywaliśmy odpowiedź „jak Państwo chcą to proszę dzwonić do ubezpieczyciela”. W normalnej szanującej się firmie to ona działa na podstawie upoważnień i załatwia wszelkie formalności. Brak informacji ze strony salonu. O wszystko trzeba było wydzwonić i jechać osobiście żeby się czegokolwiek dowiedzieć. Ostatecznie wpakowano nas w szkodę całkowitą i doszły nam dodatkowe koszty ściągnięcia auta do jakiegoś normalnego serwisu, który od razu zajął się sprawą. Brak poszanowania klienta. Nie wiem, może za stary samochód posiadamy, na który nie warto było zwrócić uwagi... jedno wiem na pewno - NIGDY WIĘCEJ tego serwisu.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2018 21:45
Salon - samochody nowe
Witam, Auto Wimar ...
... Modlinska w Warszawie. ZAWSZE OMIJALEM I OMIJAC BEDE SZEROKIM LUKIEM!!! Nadal. Oni sie nie zmieniaja. Nigdy. Dzwonilem wczoraj z prosba o podanie zakresu i wycene przegladu pogwarancyjnego po 4 latach i 60 tys km dla Skody Superb II Kombi 2.0 TDI 170KM. Oto tresc SMSa: „Witam, prace jakie przewiduje serwis przy 60 tys km to przegląd q16-przegląd rozszerzony, wymiana filtra ECO, wymiana płynu hamulcowego, czyszczenie haka holowniczego. Koszt za wyżej wymienione czynności to: usługi-754,1zl brutto, materiał-590,04 zł brutto. Łącznie 1344,14zl brutto. Najbliższy termin jaki jesteśmy w stanie Panu zaproponować to przyszły wtorek-dowolna godzina. Dodatkowo proponujemy dezynfekcja klimatyzacji w promocyjnej cenie 99 zł brutto. Serwis Skoda Auto Wimar”. Zobaczywszy cene zwialem od nich jak najszybciej!!!!! Przeglad ww. zrobilem na ul. Klasykow (dalej za torami na Bialolece) za cene 220 zl plus cena oleju Castrol Edge 5W30 LL za 5 litrow za 150 zl (kupione w sklepie na Modlinskiej 264a). Lacznie 370 zl. W cenie przegladu dostalem wymiane 4 filtrow (olej, paliwo, powietrza, pylkowy), zmiane oleju, kontrole kilkudziesieciu punktow przegladu, sprawdzenie komputerem, itp. Hak wyczyscilem sam... -:) Pojawil sie jednak mini problem... Okazalo sie, ze moj mechanik skasowal tylko komunikat olejowy ale zagapil sie i nie skasowal drugiego komunikatu „wykonaj przeglad teraz”. Poszedlem do Auto Wimar, bo mam blisko, gdzie jakas Pani powiedziala mi, ze skasowanie komunikatu o przegladzie to usluga platna za ok. 230 zl (pewnie jeszcze plus VAT)! Poprosilem ich mechanikow o „wytrych”, zebym mogl skasowac samodzielnie w domu ale powiedzieli, ze tylko w Serwisie mozna taki komunikat skasowac oryginalnym softwarem za owe 230 zl. Cos mi nie pasowalo. Wyszedlem podejrzewajac naciagactwo AUTO WIMAR MODLINSKA. Poszperalem w internecie i znalazlem: Skoda Superb II po FL, 2014 - Kasowanie komunikatu o oleju: wcisnij kasowanie licznika kilometrow z prawej strony a nastepnie wlacz zaplon. Potwierdz skasowanie. - Kasowanie komunikatu o przegladzie: wlacz awaryjne swiatla, a nastepnie to, co przy oleju. 5 sekund. A w Auto Wimarze chcieli 230 zl! Za 5 sekund pracy! Skandal! No i ten przeglad: oni za 1344 zl a ja na Klasykow za 370 zl! Odradzam kazdemu AUTO WIMAR MODLINSKA! NIE POLECAM AUTO WIMAR MODLINSKA!
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2018 08:44
Salon - samochody nowe
No niestety...muszę odjąć ...
... 3 gwiazdki. Jeszcze 2 miesiące temu dałem 100% zadowolenia. Oddałem samochód do działu " likwidacji szkód", auto było po kolizji a naprawa miała być wykonana z OC sprawcy. Samochód stał ponad miesiąc , zero kontaktu z Panem który zajmował się moim autem. Ogólnie miałem wrażenie że robili łaskę... Gdy już samochód odebrałem , i wracałem do domu , hamulce coś żle działały...pojechałem do swojego zaufanego mechanika , okazało się że tarcze i klocki mam do wymiany, choć klocki wymieniałem w maju tego roku......jakim cudem??? Tylka wycieraczka i spryskiwacz nie działa . Czyli z jednej strony naprawili blacharsko usterkę , z drugiej jednak strony oddali mi nie do końca sprawne auto...... Porażka , a miałem o tym serwisie na prawdę dobre zdanie
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2018 16:08
Salon - samochody nowe
Właśnie wyszłam z ...
... salonu. Dla mnie totalna porażka. Przez 20 minut oczekiwania, aż ktoś zainteresuje się moją obecnością, w końcu zrezygnowałam i wyszłam. W salonie było 2 klientów kupujących, którzy byli juz obsługiwani przez 2 pracowników. Reszta pracowników była zajęta sobą. Nie tak sobie wyobrażałam sławetną obsługę salonu Wimar na Modlińskiej ...
Użytkownik sieci
7 lipca 2018 18:00
Salon - samochody nowe
Naciagacze. Probowali mi ...
... wmówić że trzeba wymienić hamulec ręczny bo zwalnia, a nie hamuje. W innym warsztacie okazało się że wystarczy go naciągnąć.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2018 07:19
Salon - samochody nowe
Zgadzam się z ...
... opinią o serwisie tego salonu - Biuro Salonu Sprzedaży Samochodów wszystko ok - BIURO SERWISU I SAM SERWIS SAMOCHODOWY WIELKA PORAŻKA - Osoby tam zatrudnione całkowity brak wiedzy i kompetencji kto ich tam zatrudnił wciskają takie informacje o usługach podczas naprawy samochodu - nie z tej planety. .Myślą że nikt nic nie wie . Moim zdaniem 50% do zwolnienia. Najlepiej wychodzi tym Panom z BOK picie kawy - wciskanie kitu przez telefon i spacery po terenie Salonu i przed Salonem udają że pracują a klient niech czeka . Otrzymałem samochód po naprawie gorszy jak przed naprawą - wynika z tego że nikt nie kontroluje pracy mechaników tego SERWISU bo po co Odradzam...
Użytkownik sieci
7 maja 2018 19:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2018 21:58
Salon - samochody nowe
Bardzo ładny salon ...
... i to wszystko co mogę o nich powiedzieć. Przez miesiąc załatwiali sprawy odszkodowania. Gdybym się nie dopominał to bym się nie doczekał zero kontaktu z ich strony. Nawet dokumentów nie potrafili przeczytać a mimo to raz się nie skontaktowali. Zdecydowanie bardziej polecam polmot na Żoliborzu.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2018 14:16
Salon - samochody nowe
Ciężki dojazd,Brak zainteresowania klientem.🤔
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2018 10:46
Salon - samochody nowe
Średnia obsługa i kręcą z terminami.
Użytkownik sieci
23 marca 2018 07:01
Salon - samochody nowe
Fatalny nieprofesjonalny serwis, ...
... naprawy powypadkowe to jakiś przekręt. 4 reklamacje na naprawę nadwozia w i nikt nic nie ma sobie do zarzucenia. Jak mogę doradzić kupić tak, serwisować i naprawiać nie.
Użytkownik sieci
13 marca 2018 21:14
Salon - samochody nowe
Chciałem dolać olej ...
... do Golfa VII, podjechałem do Skody na Modlińskiej . Zostałem zbyty. Zero pomocy, gdzie mogę podjechać czy coś. Podobno nie mogą wystawić faktury na golfa bo system nie puści..ciekawe. Jeśli tak ,warto to zmienić bo to jedna grupa VW !
Użytkownik sieci
7 marca 2018 11:02
Salon - samochody nowe
Naprawa auta po ...
... kolizji trwała 2 miesiące, na poduszkę powietrzną czekałem miesiąc. Czas realizacji nie do przyjęcia. Obsługa ok.
Użytkownik sieci
6 marca 2018 10:58
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 lutego 2018 10:53
Salon - samochody nowe
Nigdy nie zostałem obsłużony szybko i zadowalające.
Użytkownik sieci
6 lutego 2018 21:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 stycznia 2018 10:44
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa ...
... Klienta, 2 wizyty w Salonie - kompletna porażka. Najgorsza obsługa z jaka spotkałam się dotychczas. Szkoda, ze nikt tego nie kontroluje/nie sprawdza handlowców. Polecam Wimar Al. Jerozolimskie, poziom bez porównania lepszy, mimo, ze ten sam dealer.