91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 marca 2019 12:30
Salon - samochody nowe
Jestem Waszą klientka ...
... od wielu lat. Szczerze mówiąc, dzisiejsza sytuacja w Waszym nowym salonie, w którym nie miałam jeszcze okazji byc mnie zaskoczyła. Salon robi dobre wrażenie i absolutnie ludzie na "ważniejszych" stanowiskach w dalszym ciągu reprezentują wysoki poziom. Wracając jednak do sedna czyli Pań w recepcji. Podeszłam dzisiaj do nich, aby dowiedzieć się, gdzie powinnam się udać w swojej sprawie. Przede mną załatwili sprawę inni ludzie, więc stanęłam za nimi z boku, tak żeby Pani miała szansę mnie zauważyć. Czekałam jakieś 3 minuty i tuż przed odejściem ludzi przede mną obok mnie stanął Pan w średnim wieku. Tuż po odejściu Państwa z przodu, Pani zaprosiła Pana stojącego obok mnie, który przyszedł daleko po mnie. Pani z bardzo szyderczym uśmiechem spojrzała na mnie z chyba dla niej ogromną satysfakcją. Biorąc pod uwagę poziom innych pracowników, myślę że jest to zachowanie nieakceptowalne. Oczywiście to moja opinia, natomiast radzę zastanowić się, czy człowiek będący osobą, która jest być może Waszym pierwszym wrażeniem, nie powinna posiadać większej kultury osobistej i darować sobie złośliwości na poziomie dziecka w podstawówce. Mam nadzieję, że Pani zostanie pouczona, byłam tam ok. 2 godziny temu, Pani siedziała po mojej lewej stronie.
Użytkownik sieci
27 lutego 2019 17:08
Salon - samochody nowe
Auto miało być ...
... umyte a niebylo i w efekcie końcowym jest jeszcze w błocie bardziej pobrudzone.
Użytkownik sieci
22 lutego 2019 23:34
Salon - samochody nowe
Zdecywodanie nie polecam ...
... serwisu. Po przeglądzie auto nie umyte. W środku nie ściągnięte folie zabezpieczające na kierownicy i siedzeniu. W drodze gdy włączyłem nawiew zaczęło strasznie gwizadc podczas zwiększania prędkości wentylatora. Okazało się że filtr kabinowy jest źle włożony więc poprawiłem już sam. Dodatkowo zgłosiłem prare usterek i pomimo zapewniania że już wsztsko jest ok jak dla mnie nic się nie zmieniło.
Użytkownik sieci
16 lutego 2019 10:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lutego 2019 12:30
Salon - samochody nowe
Mój przypadek to ...
... zupełne zlekceważenie. Byłem umówiony ze sprzedawcą na telefon po jeździe próbnej i się nie doczekałem. W między czasie dzwoniłem jeszcze sam. Jazda testowa to tez jakieś nieporozumienie, tak jest wszystko ustawione, że faktycznie nie można sprawdzić samochodu. Chciałem aby mi użyczono samochodu chociaż na jedno popołudnie i nie doczekałem się reakcji. Nie kupię w ciemno samochodu ża 160 tys. Jak mi powiedziano akurat nie ma mnie interesującego modelu a przejeżdżając następnego dnia widziałem 2 stojące przy salonie, chodziło o Superba L&K. No cóż jeśli jeszcze tak działa serwis to radzę się zastanowić nad salonem lub inną marką, gdzie jest większa troska o klienta. Pozdrawiam. 11.022019 Po telefonie do Pani Natalii Gozdek sprawa została wyjaśniona po czym użyczono mi samochod na weekend w interesującej mnie wersji wyposażeniowej. Jestem w pełni zadowolony a dealer ma następnego klienta i sprzedany samochód. Dziękuje Pani Natalii i pozdrawiam.
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 18:21
Salon - samochody nowe
4 dni postoju ...
... auta w serwisie- usterka świateł i kontrolka oleju. Dostaję informacje: „auto gotowe do odbioru”. Okazuje się, że przez cztery dni mega serwis zdołał dolać 1litr oleju, światła nadal nie sprawne. Wg. sympatycznego Pana z serwisu: „... gotowe do odbioru wcale nie oznacza, że auto jest naprawione- to dwa różne terminy....” Dojazd z Wrocławia, nocleg w hotelu i koszt auta zastępczego pokrywa się z usługą uzupełnienia 1l oleju. Ale oczywiście zaproponowano mi bym ponownie przyjechał po weekendzie to dokończą naprawę. Może jestem wymagający ale nie mam ochoty na ponowny kontakt z tą firmą, odmówiłem. Dodam, że aby uzyskać jakąkolwiek informację próbowałem 4h dodzwonić się na infolinie serwisu. Zacytuję komunikat: „ W trosce o WYSOKĄ jakość naszych usług rozmowy mogą być nagrywane... jesteś pierwszy na liście oczekujących.....” Nie tak powinno się dzisiaj traktować klienta jeśli zależy komukolwiek na dobrej opinii.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2019 20:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 grudnia 2018 08:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 października 2018 16:58
Salon - samochody nowe
Jeżeli chodzi o ...
... obsługę klienta to ona jest bardzo niska! Chciałem kupić od tego salonu Audi A 3 2013 rocznik ( cena samochodu 49900 zł) miałem jazdę próbną w piątek o 9:00, wszystko mi pasowało , miałem przy sobie kasę i od razu byłem gotowy do kupna tego samochodu. Pan Bartłomiej powiedział, że ten samochód jest zarezerwowany, i trzeba czekać decyzji od poprzedniego klienta ( czy on kupuje ) do soboty 12 godziny, ale że Pan Bartłomiej zadzwoni dziś , aby móc przyspieszyć decyzje klienta, obiecywał, że da znać w piątek do godziny 12 czy mogę ten samochód kupić. Jednak nie zadzwonił, dlatego musiałem sam zadzwonić, dowiedziałem się, że jednak nie da się go na razie kupić, ponieważ nie jest znana decyzja klienta, który ten samochód zarezerwował . Dzwonię w sobotę po 12 , w salonie nikt nie odbiera, dzwonię do Pana Bartłomieja, on powiedział że muszę zadzwonić do jego kolegi z pracy o 13:45, dzwoniłem, nikt nie odbierał. No i tak nie dowiedziałem się czy ten samochód został kupiony, nikt nie odzwonił. Kupiłem samochód w innym miejscu, gdzie obsługa klienta była porządna . Polecam szanować czas klientów i nie zawracać głowy jeżeli samochód jest niedostępny.
Użytkownik sieci
3 października 2018 13:54
Salon - samochody nowe
Odradzam sprawdzenie auta ...
... przed zakupem w WIMAR. Sprawdzenie auta nieadekwatne do ceny 350zl. Zamiast scieżki diagnostycznej organoleptyczne sprawdzenie elementów zawieszenia, diagnostyka silnika organoleptyczna, na wycieki oraz dymienie uslyszalem, że "diesel musi dymić". Podsumowujac, auto bez wiekszych problemow z drobnymi usterkami zawieszenia, godne polecenia. Uwaga a teraz najlepsze!!! Po zakupie auta oraz dodatkowych oględzinach w OSKP auto niesprawne technicznie (chcieli zabrać dowód rejestracyjny). Oddałem auto włascicielowi. Chwala mu za to, ze je przyjal spowrotem i oddal pieniadze. Odradzam wszystkim sprawdzenie auta przed zakupem, co ciekawe dodam ze nie poczuwaja sie do winy w zaden sposob, nie proponujac w zamian zwrotu czesci kosztow, ani zadnego slowa przepraszam nie uslyszalem. Wstyd i tyle. Mam nadzieje ze to moja ostatnia przygoda z WIMAR.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2018 06:42
Salon - samochody nowe
Nie polecam!!! Obsługa ...
... dotycząca likwidacji szkody i sam proces „działania” nie wiem, czy można podciągnąć pod jakikolwiek poziom. I tu przy słowie działania „” nie jest przypadkowy. Cała sprawa ciągnęła się 4 miesiące. Gdybyśmy po miesiącu nie zaczęli pytać jak sprawy się mają to chyba dalej nic nie zostałoby ruszone. Pomimo wystawionego upoważnienia do reprezentowania nas przed ubezpieczycielem, w celu uzyskania jakichkolwiek informacji czy przyspieszenia całego procesu otrzymywaliśmy odpowiedź „jak Państwo chcą to proszę dzwonić do ubezpieczyciela”. W normalnej szanującej się firmie to ona działa na podstawie upoważnień i załatwia wszelkie formalności. Brak informacji ze strony salonu. O wszystko trzeba było wydzwonić i jechać osobiście żeby się czegokolwiek dowiedzieć. Ostatecznie wpakowano nas w szkodę całkowitą i doszły nam dodatkowe koszty ściągnięcia auta do jakiegoś normalnego serwisu, który od razu zajął się sprawą. Brak poszanowania klienta. Nie wiem, może za stary samochód posiadamy, na który nie warto było zwrócić uwagi... jedno wiem na pewno - NIGDY WIĘCEJ tego serwisu.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2018 21:45
Salon - samochody nowe
Witam, Auto Wimar ...
... Modlinska w Warszawie. ZAWSZE OMIJALEM I OMIJAC BEDE SZEROKIM LUKIEM!!! Nadal. Oni sie nie zmieniaja. Nigdy. Dzwonilem wczoraj z prosba o podanie zakresu i wycene przegladu pogwarancyjnego po 4 latach i 60 tys km dla Skody Superb II Kombi 2.0 TDI 170KM. Oto tresc SMSa: „Witam, prace jakie przewiduje serwis przy 60 tys km to przegląd q16-przegląd rozszerzony, wymiana filtra ECO, wymiana płynu hamulcowego, czyszczenie haka holowniczego. Koszt za wyżej wymienione czynności to: usługi-754,1zl brutto, materiał-590,04 zł brutto. Łącznie 1344,14zl brutto. Najbliższy termin jaki jesteśmy w stanie Panu zaproponować to przyszły wtorek-dowolna godzina. Dodatkowo proponujemy dezynfekcja klimatyzacji w promocyjnej cenie 99 zł brutto. Serwis Skoda Auto Wimar”. Zobaczywszy cene zwialem od nich jak najszybciej!!!!! Przeglad ww. zrobilem na ul. Klasykow (dalej za torami na Bialolece) za cene 220 zl plus cena oleju Castrol Edge 5W30 LL za 5 litrow za 150 zl (kupione w sklepie na Modlinskiej 264a). Lacznie 370 zl. W cenie przegladu dostalem wymiane 4 filtrow (olej, paliwo, powietrza, pylkowy), zmiane oleju, kontrole kilkudziesieciu punktow przegladu, sprawdzenie komputerem, itp. Hak wyczyscilem sam... -:) Pojawil sie jednak mini problem... Okazalo sie, ze moj mechanik skasowal tylko komunikat olejowy ale zagapil sie i nie skasowal drugiego komunikatu „wykonaj przeglad teraz”. Poszedlem do Auto Wimar, bo mam blisko, gdzie jakas Pani powiedziala mi, ze skasowanie komunikatu o przegladzie to usluga platna za ok. 230 zl (pewnie jeszcze plus VAT)! Poprosilem ich mechanikow o „wytrych”, zebym mogl skasowac samodzielnie w domu ale powiedzieli, ze tylko w Serwisie mozna taki komunikat skasowac oryginalnym softwarem za owe 230 zl. Cos mi nie pasowalo. Wyszedlem podejrzewajac naciagactwo AUTO WIMAR MODLINSKA. Poszperalem w internecie i znalazlem: Skoda Superb II po FL, 2014 - Kasowanie komunikatu o oleju: wcisnij kasowanie licznika kilometrow z prawej strony a nastepnie wlacz zaplon. Potwierdz skasowanie. - Kasowanie komunikatu o przegladzie: wlacz awaryjne swiatla, a nastepnie to, co przy oleju. 5 sekund. A w Auto Wimarze chcieli 230 zl! Za 5 sekund pracy! Skandal! No i ten przeglad: oni za 1344 zl a ja na Klasykow za 370 zl! Odradzam kazdemu AUTO WIMAR MODLINSKA! NIE POLECAM AUTO WIMAR MODLINSKA!
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2018 08:44
Salon - samochody nowe
No niestety...muszę odjąć ...
... 3 gwiazdki. Jeszcze 2 miesiące temu dałem 100% zadowolenia. Oddałem samochód do działu " likwidacji szkód", auto było po kolizji a naprawa miała być wykonana z OC sprawcy. Samochód stał ponad miesiąc , zero kontaktu z Panem który zajmował się moim autem. Ogólnie miałem wrażenie że robili łaskę... Gdy już samochód odebrałem , i wracałem do domu , hamulce coś żle działały...pojechałem do swojego zaufanego mechanika , okazało się że tarcze i klocki mam do wymiany, choć klocki wymieniałem w maju tego roku......jakim cudem??? Tylka wycieraczka i spryskiwacz nie działa . Czyli z jednej strony naprawili blacharsko usterkę , z drugiej jednak strony oddali mi nie do końca sprawne auto...... Porażka , a miałem o tym serwisie na prawdę dobre zdanie
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2018 16:08
Salon - samochody nowe
Właśnie wyszłam z ...
... salonu. Dla mnie totalna porażka. Przez 20 minut oczekiwania, aż ktoś zainteresuje się moją obecnością, w końcu zrezygnowałam i wyszłam. W salonie było 2 klientów kupujących, którzy byli juz obsługiwani przez 2 pracowników. Reszta pracowników była zajęta sobą. Nie tak sobie wyobrażałam sławetną obsługę salonu Wimar na Modlińskiej ...
Użytkownik sieci
7 lipca 2018 18:00
Salon - samochody nowe
Naciagacze. Probowali mi ...
... wmówić że trzeba wymienić hamulec ręczny bo zwalnia, a nie hamuje. W innym warsztacie okazało się że wystarczy go naciągnąć.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2018 07:19
Salon - samochody nowe
Zgadzam się z ...
... opinią o serwisie tego salonu - Biuro Salonu Sprzedaży Samochodów wszystko ok - BIURO SERWISU I SAM SERWIS SAMOCHODOWY WIELKA PORAŻKA - Osoby tam zatrudnione całkowity brak wiedzy i kompetencji kto ich tam zatrudnił wciskają takie informacje o usługach podczas naprawy samochodu - nie z tej planety. .Myślą że nikt nic nie wie . Moim zdaniem 50% do zwolnienia. Najlepiej wychodzi tym Panom z BOK picie kawy - wciskanie kitu przez telefon i spacery po terenie Salonu i przed Salonem udają że pracują a klient niech czeka . Otrzymałem samochód po naprawie gorszy jak przed naprawą - wynika z tego że nikt nie kontroluje pracy mechaników tego SERWISU bo po co Odradzam...
Użytkownik sieci
7 maja 2018 19:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2018 21:58
Salon - samochody nowe
Bardzo ładny salon ...
... i to wszystko co mogę o nich powiedzieć. Przez miesiąc załatwiali sprawy odszkodowania. Gdybym się nie dopominał to bym się nie doczekał zero kontaktu z ich strony. Nawet dokumentów nie potrafili przeczytać a mimo to raz się nie skontaktowali. Zdecydowanie bardziej polecam polmot na Żoliborzu.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2018 14:16
Salon - samochody nowe
Ciężki dojazd,Brak zainteresowania klientem.🤔
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2018 10:46
Salon - samochody nowe
Średnia obsługa i kręcą z terminami.