91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Michał Materek
21 lipca 2023 06:19
Serwis
Salon Auto Wimar
Salon Auto Wimar to TOTALNA POMYŁKA. Począwszy od zakupu, po obsługę pogwarancyjną.
Handlowiec na Alejach Jerozolimskich Michał L. cały czas zapewniał mnie, że auto będzie na marzec 2020r., a w marcu że nie wiadomo kiedy i Auto Wimar nie ma wpływu na produkcję. Rozmawiałem z Dyrektorem placówki który rozłożył tylko ręce i powiedział, że mogłem przyjść wcześniej to by wyprosił dopilnowania terminu. Oczywiście zero uwag do p. Michała L.
Jako zadośćuczynienie zaproponowano mi wynajem auta za ok 2tyś. Zmuszony byłem więc zakupić auto z placu. Michał L. zapewniał mnie, że mogę kupić pakiety serwisu i gwarancji na 4 lata. Co się okazało? Na auta już zarejestrowane nie można wykupić przedłużonej gwarancji producenta. Wyszła z tego awantura. Handlowca zwolniono- chyba nie byłem pierwszym i nie ostatnim oszukanym.
Reasumując, kupiłem auto z pakietem przeglądów na 60tyś km, a nie na 120tyś i 2 letnią gwarancją a nie 4 producenta. Musiałem za prawie 4tyś. kupić dodatkową gwarancję w Cargarantie.
Przy 52tyś. wymiana oleju. Kierownik serwisu na Alejach zaproponował, żebym przy okazji zrobił przegląd bo za chwilę wypada. Na moje pytanie co z Darmowym Przeglądem końcowym przy 60tyś. oznajmił, że nie będzie problemu zgłoszę się i już. Wiec się zgłosiłem i co? Okazało się jak chcę to muszę zapłacić! Motto Auto Wimar- Klient jak zechce to zapłaci!
15 miesięcy temu z OC sprawcy wymieniony kompletny przedni zderzak, lampy itd. W kwietniu 2023 przegląd na stacji diagnostycznej i zonk! Lampa świeci panu bogu w okno. W maju 2023 zauważyłem, że zbiera się woda w lampach przeciwmgielnych- tych wymienionych. I co? Taka odpowiedź: Szanowny Panie gwarancja na lampy się skończyła. Więc znowu z mojego portfela wymiana lamp!
Przeniosłem się na Modlińską.
Problem z rozrządem, wada klimatyzacji, woda w lampach przeciwmgielnych jw. Pani Monika K. Szef Biura Obsługi Klienta, przedstawiła Cargarantie wycenę usunięcia wad. Zapytałem czy czytała moją polisę. Odpowiedź? Szanowny Panie ja nie mam czasu na czytanie każdej z takich polis. Pani Monika wykazała postawę prokliencka i zamówiła wszystkie części w razie jakby Cargarantie odmówiło. W myśl Auto Wimar- klient i tak zapłaci. Cargarantie odmówiło, bo Pani nie czytała wyłączeń i zamieściła też opis wad taki jaki ja LAIK jej przekazałem. Zapomniała też zgłosić wady klimatyzacji obwiniając mnie, że to ja jej nie zgłosiłem. Zadzwoniłem do Kierownika Serwisu z zażaleniem. Odpowiedź: Zachowaliśmy pełen profesjonalizm! Pełen profesjonalizm to zachował Pan Kierownik Serwisu Modlińska OLEWAJĄC klienta.
Auto przekazałem do serwisu Krotoski.
Podejście MEGA. Cyt. Szanowny Panie najpierw musze zapoznać się z zakresem Pana polisy, wtedy stwierdzę czy obejmuje zgłoszone wady. Jak to wygląda w PROFESJONALNYM serwisie? Zostawiasz auto dzień wcześniej, bo zgłaszam wadę pracy na zimnym silniku. Wiec auto musi swoje odstać. Weryfikacja trwa ok 3godzin. W AutoWimar, weryfikacja na ulicy przed salonem i na podstawie mojego nagranego filmiku.
Moje zdanie o AUTO WIMAR? NEGATYWNE!!!!
Zgłaszane wady najlepiej jak bym zapłacił z własnej kieszeni, żadna z osób obsługujących nie wykazała minimum zainteresowania pozytywnym zakończeniem. Począwszy od handlowca do dyrektora salonu. Czy to Aleje Jerozolimskie czy Modlińska wszędzie traktowany jesteś jak NATRĘT, no chyba że płacisz za wszystko z własnej kieszeni wtedy potraktują Cię jak BANKOMAT czytaj z szacunkiem.
Wszystkie pozytywne opinie w necie dotyczą TYLKO zakupu. Tego firmie nie można odmówić, podejście sprzedażowe mają opanowane do perfekcji, naciągnąć klienta na zakup auta a później naciągać żeby płacił jak najwięcej z własnej kieszeni. Negatywne opinie pojawiają się dopiero w okresie 2lat i to negatywy właśnie na obsługę serwisu! To tam naciągają na kasę!
Jeśli ktoś kupuje auta z Auto Wimar niech się modli aby z autem nic się nie działo, bo zgłoszenie i wyegzekwowanie usunięcia jakichkolwiek wad z gwarancji jest niemożliwe.
ODRADZAM ZAKUPU i NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIĘ SKODY Z SALONU AUTOWIMAR.