90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 21:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... blacharsko- lakierniczego. Po oględzinach, auto zostało oddane do naprawy w październiku, po zaledwie 5 miesiącach widać już pierwsze efekty fuszerki jaką wykonali. Podczas mycia auta i dotknięciu podniesionego lakieru, kawałek ten Po prostu odpadł. Tak jak poprzednicy pisali, auto nie było naprawiane na miejscu, tylko w firmie, która wykonuje dla nich usługę. Po zgłoszeniu reklamacji, dostałem odpowiedź, że jest to na pewno uszkodzenie powstałe od uderzenia kamienia... "Gwarancja" naprawy to fikcja. Będą wmawiali wszystko, żeby tylko nie poprawić auta na swój koszt. Zainteresowanych zapraszam, udostępnię zdjęcia jakie prace zostały wykonane, oraz korespondencję z serwisem.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 15:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 lutego 2024 15:58
Salon - samochody nowe
Serwis Volkswagen - ...
... fatalna obsługa klienta, chaotyczna, dezinformująca; jeden mówi jedno, drugi mówi drugie; a jeszcze do tego - zrzucają na siebie odpowiedzialność. Wymiana jednej opony trwała 1,5h (miało być od ręki), a żeby było ciekawiej to na taką usługę w ramach gwarancji czekałem 3 tygodnie. Czy to jest jakość Volkswagena?
Użytkownik sieci
5 lutego 2024 18:24
Salon - samochody nowe
Ciekawe miejsce. Po ...
... oddaniu mi samochodu „na czas zamówienia części” nie dojechałem nawet do domu, an auto wróciło na warsztat już na lawecie za którą oczywiście nikt mi nie zwrócił. Ostatecznie zostałem z samochodem z dwoma pierwotnymi usterkami oraz jedną nową, a i fakturą na cztery zera na części i naprawy które nic nie dały. Niestety nie zamierzam wrócić ponieważ nie stać mnie finansowo na przyjętą tu strategie diagnostyki na zasadzie „nie wiemy co to ale wymieńmy wszystko po kolei aż problem zniknie.”. Zdawało mi się że przyjechałem do ekspertów VW. Dziękuje za rabat na usługi, tylko co mi z niego. Dwie gwiazdki za „chęci”. Pozdrawiam —EDIT— Po oględzinach rzeczoznawcy sądowego oraz rozebraniu silnika tydzień później na kolejnym warsztacie stwierdzono zatarcie i polecono wymianę jednostki. Dziękuję serwisowi Auto Wimar że podczas mojej wizyty wymienił w moim aucie czujnik oleju oraz kolektor a rozrząd ocenił jako „dobry”. Brak słów.
Użytkownik sieci
16 listopada 2023 18:39
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis skody ...
... w mazowieckim!! "Pan kierowniczek" i jego ludzie wyuczeni regułek na pamięć jak spławić klienta po zrobionych szkodach auta, oczywiście nie ich wina, robią inne auta i jest ok itd... Opryskliwy typ. Skoda się sypie na potęgę od zacinającego się systemu multimedialnego po dziwnie wyjącą, zrzucając skrzynie. Pięknie było jak się przyszło pierwszy raz kupić potem tylko aktualizowali system i że nic nie widzą. Nie polecam tego miejsca.
Użytkownik sieci
11 października 2023 11:36
Salon - samochody nowe
-----omijajcie szerokim łukiem----- ...
... Zakup możliwy, zrobią wszystko aby sprzedać, ale jeżeli chodzi o serwis, to porażka. I przypadek: Wymiana szyby czołowej, przy odbiorze samochód porysowany na przedniej masce - szkoda było dyskutować. II przypadek: Usługa gwarancyjna dotycząca rozrusznika. Samochód na gwarancji, czyli jak rozumiem mam zagwarantowane jeżdżenie tym. czy innym samochodem co najmniej 2 lata. A jednak nie. Jak chcesz samochód zastępczy to zapłać. To co to za gwarancja. Powiem jeszcze, że wykonując usługę serwisową w innym serwisie po krótkich negocjacjach dostałem tego samego dnia auto zastępcze za darmo - PONIEWAŻ ZA GWARANCJĘ JEŻDŻENIA JUŻ ZAPŁACIŁEM, KUPUJ SAMOCHÓD. Samochód wtedy był przyjęty tylko na jeden dzień.
Użytkownik sieci
2 października 2023 11:34
Salon - samochody nowe
Po tygodniu oczekiwania ...
... wciąż nie poinformowano mnie co się popsuło.
Użytkownik sieci
20 września 2023 14:10
Salon - samochody nowe
Moje zdanie o ...
... AUTO WIMAR? NEGATYWNE!!!! Zgłaszane wady najlepiej jak bym zapłacił z własnej kieszeni, żadna z osób obsługujących nie wykazała minimum zainteresowania pozytywnym zakończeniem. Począwszy od handlowca do dyrektora salonu. Czy to Aleje Jerozolimskie czy Modlińska wszędzie traktowany jesteś jak NATRĘT, no chyba że płacisz za wszystko z własnej kieszeni wtedy potraktują Cię jak BANKOMAT czytaj z szacunkiem. Wszystkie pozytywne opinie w necie dotyczą TYLKO zakupu. Tego firmie nie można odmówić, podejście sprzedażowe mają opanowane do perfekcji, naciągnąć klienta na zakup auta a później naciągać żeby płacił jak najwięcej z własnej kieszeni. Negatywne opinie pojawiają się dopiero w okresie 2lat i to negatywy właśnie na obsługę serwisu! To tam naciągają na kasę! Jeśli ktoś kupuje auta z Auto Wimar niech się modli aby z autem nic się nie działo, bo zgłoszenie i wyegzekwowanie usunięcia jakichkolwiek wad z gwarancji jest niemożliwe. ODRADZAM ZAKUPU i NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIĘ SKODY Z SALONU AUTO
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2023 13:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 09:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 czerwca 2023 18:49
Salon - samochody nowe
Witam . Na ...
... dniach robiliśmy diagnostykę turbiny i skrzyni biegów, ponieważ dno samochodu jest w oleju. Zapłacili 420 zł za te usługi, w rezultacie powiedziano nam, że wszystko działa, nie ma problem. Cóż, olej płynie z samochodu i dalej, a dzisiaj w ogóle musieliśmy wezwać lawetę. Pieniądze na wiatr, nie powiedzieli nic o samochodzie. Niestety nie polecam.
Użytkownik sieci
27 maja 2023 21:22
Salon - samochody nowe
UNIKAĆ! Szanowni Państwo, ...
... Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem od Państwa żadnej informacji zwrotnej. Dotyczy to zarówno wyników z przeglądu i wykonanej usługi jak i Państwa działań mających zadośćuczynić jej nieprawidłowe wykonanie. Niezadowolenie wyraziłem w mailu oraz w podczas telefonicznej ankiety satysfakcji, po której przekierowałem mail, mający trafić do dyrekcji. Dlatego, że dotąd nikt się ze mną nie skontaktował, chciałbym wystąpić z oficjalną reklamacją. Proszę wskazać odpowiedni kanał reklamacyjny, jeśli nie są nim moje maile i telefoniczna i rozmowa, na Państwa stronach nie mogę odnaleźć informacji w jaki sposób to zrobić. W świetle mojego przypadku, czytając na Państwa stronie: Profesjonalizm, najwyższy poziom obsługi, elastyczność i możliwość dopasowania oferty do indywidualnych potrzeb Klienta a także prestiż – to cechy charakteryzujące naszą działalność. Wszystko dla Twojego zadowolenia i pełnej satysfakcji z oferowanych przez nasz zespół usług! brzmi to delikatnie mówiąc, groteskowo, chyba przyznacie Państwo, Proszę o zwrot poniesionych kosztów. Ponieważ nie mam żadnej pewności co do tego, że usługa została wykonana, a teraz także mam jeszcze poważne zastrzeżenia co do jakości Państwa usług oraz słowności, uważam że moje żądanie jest w pełni uzasadnione. Dalej cisza... Żałosne! Powinni Wam odebrać licencję!
Użytkownik sieci
12 maja 2023 12:31
Salon - samochody nowe
Historia badania technicznego ...
... pojazdu. Umówione początkowo na czwartek na godzinę 10 w przeddzień badania odwołane i zmienione na piątek na 11:00. Deklarowany czas 1 godzina. Po półtorej godziny oczekiwania, zapytany o status pan z serwisu nie potrafił zlokalizować samochodu. Po chwili jednak go znalazł - stad 2* a nie 1*. Dla porównania wczoraj VW na Grochowskiej badanie wykonane w 15 minut bez umawiania terminu.
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2023 01:10
Salon - samochody nowe
najzwyklejszy przegląd wstępny ...
... zamienił się w 4 godzinne oczekiwanie ((nawet gdy powiedzieli mi, że auto jest już w myjni... od tego czasu minęła ponad godzina!! i nikt niczego nie potrzebuje... tam nikt się nie spieszy! i za przyzwoite kilkaset złotych powiedzieli mi tylko to co sam widziałem przed przyjściem do nich...
Użytkownik sieci
10 marca 2023 14:40
Salon - samochody nowe
Najgorsze usługa która ...
... widziałem w życiu kupiliśmy samochód od 3 miesiącu i brakuje jedna dekument i dzwonię cudzine nie odbiera mi telefon i jak odbiera to zaraz dzwonię i cisza ! Nie polecam nigdy ten udział
Użytkownik sieci
21 lutego 2023 11:25
Salon - samochody nowe
Jako serwis porażka. ...
... Na przeglądzie olejowym podczas wymiany bateri w kluczyku został on rozkodowany. Na moje pytanie co zostało zrobione w au ie podczas przeglądu że został rozkodowany kluczyk otrzymałem informację że oprócz wymiany baterii nic. Nie wieżę w tą bajkę tym bardziej że w aucie zostały zresetowane ustawienia radia oświetlenia ambiente. Podczas wymiany baterii takie żeczy nie mają miejsca. Uważam że obsługa mnie oszukała i ukryła ingerencję w oprogramowanie auta. Sprawę zgłoszę do Skoda Polska.
Użytkownik sieci
21 lutego 2023 09:57
Salon - samochody nowe
Obsługa jest bardzo ...
... zła, Technicznie okropna, Podczas naprawy jednego miejsca proszą o inne miejsca, Szczególnie elektryczność samochodowa jest bardzo zła, Nawet jeśli sami ją zepsują, za każdym razem proszą o pieniądze. Wykonują pracę za trzy centy, dostają dziesięć centów. Nie widziałem, żeby kończyli pracę na czas. Nie dotrzymują słowa.
Użytkownik sieci
15 lutego 2023 15:09
Salon - samochody nowe
obsługa jest bardzo ...
... powolna, okazuje się, że jest o wiele więcej kont niż robią. Możesz podlegać większej liczbie faktur niż faktura z wyceny. Ale nie ma pracy! Brakuje dużo. jakość pracy jest średnia. Cena wymiany rozrusznika, o której mówiliśmy na początku, to 500 zł za naprawę, 1000 zł za wymianę. Ale kiedy praca jest zakończona, cena naprawy o nazwie 500 sięga 1395. Zapłać więcej, dostań mniej. Chcą, żebym zapłacił za naprawę ich błędów. Nie zwraca pieniędzy, które powinien był zwrócić. Nie podaje mi szczegółów naprawy, które zgłosił do ubezpieczenia. Skąd mam wiedzieć, co zrobiłeś, a czego nie! na przykład wzięli pieniądze za przebicie prawej opony, ale nie dokonali żadnych(felgi) zmian w moim samochodzie.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2023 12:41
Salon - samochody nowe
Korzystałem z usług ...
... serwisu czterokrotnie, jedynie za pierwszym razem zostałem obsłuzony bez uwag. Pierwsza wizyta, gdzie zostawiłem auto na wymianę hamulców rano, odebralem wieczorem, przebiegła w porzadku, dostałem nawet rabat na usługę. Druga wizyta, gdzie czekałem w salonie na montaz 4 nowych opon na 4 nowe felgi zajęła ponad 4 godziny !!! W związku z dość słabym zapleczem, poczekalnia jest upchana w kącie miedzy autami, ciężko było zagospodarowac te 4h patrzenia sie w scianę. Kolejna wizyta to naprawa gwarancyjna, niestety salon nie uznał łuszczącej sie farby jako wady fabrycznej elementu nadwozia, zasłaniając sie mikroryskami, które odnaleźli dopiero po zrobieniu zdjecia i powiekszeniu go na monitorze, rysy nie sa widoczne gołym okiem. Druga wada została zaakceptowana i został zamowiony nowy elment, który miala dotrzeć w ciągu tygodnia, ale przez nastepne 2.5 miesiąca nikt do mnie nie zadzwonił, wiec zrobiłem to sam. Cześć jak sie okazało przyszla juz dawno. Po przyjezdzie do serwisu okazalo sie ze ta część jest uszkodzona i przyjechałem na darmo. Kolejna wizyta w serwisie na wymianę gwarancyjną przeciągneła sie z 20 obiecanych minut do ponad 1.5h. Mimo licznych pytań kiedy wydadzą auto, tak samo jak w przypadku wymiany opon, uzyskiwałem wymijające odpowiedzi. Ewidentnie serwis ma problem z kolejkowaniem klientów, nie szanują naszego czasu, nie są w stanie określić dlaczego wszystko zajmuje im wielokrotnie dlużej niż było zaplanowane. Tym bardziej, że zlecałem, bardzo proste czynnosci jak montaz nowych kół czy wymiana el wnetrza ktory trzyma sie na 2 śrubkach.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2023 11:52
Salon - samochody nowe
Przez 10 minut ...
... nikt nawet się nie pofatygował żeby chociaż zapytać po co przyszedłem... Chciałem zamówić auto- pojechałem gdzie indziej - ich strata jak towarzystwo wolało plotkować i bawić się smartfonami...