90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 11:45
Salon - samochody nowe
Pierwszy raz zdarza ...
... mi się edytować opinię. Rzeczywiście tak jak poniżej napisałem byłem bardzo bardzo zadowolonym klientem tego miejsca. Rzeczywiście również raz usunąłem negatywną opinię związaną z faktem że ze względu na inne nagłe i niecierpiące zwłoki zlecenia które po prostu nie mogę czekać bo wymagały nagłej interwencji moja naprawa się przedłużała a części które miały trafić do mojego auta zasiliły inne. Dziś to ja byłem tym klientem który potrzebował pilnej pomocy nie wynikającej z własnego widzimisię ale natychmiastowego polecenia udania się do serwisu przez pracownika firmy ubezpieczeniowej ze względu na ryzyko związane z potencjalną usterka w samochodzie o częściowo elektrycznym napędzie. Bardzo dziękuję Pani z działu serwisu, za deklaracje pomocy. A szczególnie dziękuję panu Adamowi z serwisu. Naprawdę uświadomił mi Pan jakim błędem było zwracanie się do was pomoc jakie macie podejście do klienta no chyba że to wasz znajomy i wtedy zwykły klient może poczekać tak jak ja czekałem podczas jednej z wizyt naprawdę swoją postawą przekonał mnie Pan do tego żeby więcej z waszych usług nie korzystać i nie polecać Waszego punktu. Kiedyś zostałem poproszony o zmianę oceny z negatywnej na pozytywną. Dziś jednak pozostawię tą ocenę. Wyjątkowo nieprzyjemnie jeśli chodzi o obsługę. Byłem Klientem od 2012 roku i wtedy obsługa była naprawdę mocnym atutem tego miejsca. Więc druga gwiazdka za wspomnienia.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2025 11:50
Salon - samochody nowe
Ocena dotyczy serwisu ...
... gwarancyjnego. Ogólny brak organizacji, dezinformacja. Auto stoi kilka dni, nic nie jest robione. Nikt nie raczy powiadomić. Na koniec serwis stwierdził- cytuję " ten typ tak ma" . Mimo wcześniejszych ustaleń na protokole odbioru nie została zapisana żadna informacja, że wszystko jest w porządku, co zostało sprawdzone- tajne procedury. Dodatkowo w protokole wpisano przyjęcie auta 3 godziny później i bak na rezerwie ( bylo pół). Niby nic ale tylko potwierdza, że Państwo wpisujecie cokolwiek. Po tej wizycie pozostał niesmak. W dalszym ciągu nie jestem przekonany czy wszytko jest w porządku. Nie takiego standardu oczekuje się od aso, nawet jeśli to tylko skoda. Auto sami w sobie jest przyjemne w użytkowaniu i spełnia potrzeby, ale podejście obsługi tego serwisu zdecydowanie psuje wizerunek marki. Dalsze przeglądy przez kolejne 3lata gwarancji- raczej nie w tym aso.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 11:55
Salon - samochody nowe
Salon Autoryzowany odmawia ...
... zdekodowania nr VIN w zakresie ustalenia wariantu wyposażenia zasłaniając się procedurami i RODO
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 08:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 21:11
Salon - samochody nowe
Oceniam wymianę opon. ...
... Korzystaliśmy z tej usługi nie pierwszy raz i za każdym razem jest coś nie tak. Nie dość że żeby umówić wymianę opon to trzeba dzwonić miesiąc wcześniej (usługę na teraz umawialiśmy 25go października). Na miejscu okazuje się, że to może potrwać nawet 3h bo brak pracowników, no dobra, ok, zdarza się - ale pytamy czy powiadomią jak samochód będzie gotowy. Tak, mają powiadomić - na uwagę, że jak do tej pory nigdy nie powiadomili (mimo deklaracji za każdym razem) pan obiecuje, że będzie dzwonił osobiście (jak do tej pory mimo obiecanych sms-ów nigdy żaden nie dotarł, raz była nawet sytuacja, że wydawał samochód ochroniarz bo jak mąż zadzwonił dopytywać się o auto to się okazało, że opony wymienione ale nas nikt oczywiście nie powiadomił a zaraz zamykają serwis!). Teraz również brak powiadomienia, mąż mimo to poszedł i oczywiście okazało się, że samochód stoi. Ale Pan przy wydawaniu samochodu na pytanie o telefon "nic nie wiem, nie byłem przy ustaleniach, nie zajmowałem się tym zleceniem". No i na koniec hit - przy umawianiu telefonicznym informacja, że przechowywanie opon kosztuje 180 zł a teraz okazuje się że jednak 250 zł. Jaka odpowiedź pana? "Cena mogła się zmienić". Wcześniej korzystaliśmy z serwisu w Oddziale na ul. Gruchacza i tam takie historie się nie zdarzały.
Użytkownik sieci
30 października 2024 08:01
Salon - samochody nowe
Kupowałem tam samochód. ...
... Póki był to Auto Wimar ceny były bardzo konkurencyjne do cen na mieście obsługa też super. Po zmianie właściciela ceny 300 % w górę więc chyba nastawiają się tylko na obsługę flory i aut salonowych na gwarancji. Niestety olałem ich i poszedłem na miasto do tzw pana Wiesia.
Użytkownik sieci
11 października 2024 15:13
Salon - samochody nowe
Przyjęli telefonicznie zamówienie ...
... i już chyba 2 tydzień nikt nie zadzwonił. Widać poziom odpowiedzialności.
Użytkownik sieci
16 września 2024 13:56
Salon - samochody nowe
Samochód oddamy do ...
... serwisu Skoda Wimar w Al.Jerozolimskich został uszkodzony - zarysowany - długa krecha na nadkolu. Warsztat nie chce przyjąc odpowiedzialności za uszkodzenie, pomimo że, podczas przyjmownia samochodu do serwisu nie stwierdzono uszkodzenia, więc auto ewidentnie zostało uszkodzone podczas pobytu w warsztacie. Agnorancki personel serwisu nie odpowiada na telefony.
Użytkownik sieci
24 lipca 2024 13:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... blacharsko- lakierniczego. Po oględzinach, auto zostało oddane do naprawy w październiku, po zaledwie 5 miesiącach widać już pierwsze efekty fuszerki jaką wykonali. Podczas mycia auta i dotknięciu podniesionego lakieru, kawałek ten Po prostu odpadł. Tak jak poprzednicy pisali, auto nie było naprawiane na miejscu, tylko w firmie, która wykonuje dla nich usługę. Po zgłoszeniu reklamacji, dostałem odpowiedź, że jest to na pewno uszkodzenie powstałe od uderzenia kamienia... "Gwarancja" naprawy to fikcja. Będą wmawiali wszystko, żeby tylko nie poprawić auta na swój koszt. Zainteresowanych zapraszam, udostępnię zdjęcia jakie prace zostały wykonane, oraz korespondencję z serwisem. Jak widać na zdjęciu poniżej, minęły 3 miesiące, a odpowiedzi dalej brak.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2024 13:06
Salon - samochody nowe
Miałem nieprzyjemność próbować ...
... współpracować z serwisem. Nie dość że mimo zapewnień, iż usunięto problem (samochód na gwarancji fabrycznej) problem pojawił się następnego dnia po naprawie, to pomylili godzinę następnej wizyty reklamacyjnej (na której mieli dokonać naprawy swojej poprzedniej naprawy). Podczas próby wyjaśniania, zapewniono mnie że wyjaśnią i ktoś do mnie zadzwoni. Oczywiście nikt nie dzwonił, temat olali. Polecam ich serwis omijać szerokim łukiem. Aż dziw bierze, że w Warszawie przy tej konkurencji, mają standardy pracy jak za prl. Szczerze nie polecam.
Użytkownik sieci
15 maja 2024 17:17
Salon - samochody nowe
Serwis tragiczny, w ...
... serwisie umówiony byłem na wymianę opon. Obsługa poinformowała nas, że usługa będzie trwała godzinę, przy czym czekaliśmy dwie. Otrzymaliśmy fakturę na prawie 400zł i 1.5h godzin pracy. Z tego co mi wiadomo wymiana opon trwa przeciętnie ok 30min?
Użytkownik sieci
11 maja 2024 21:50
Salon - samochody nowe
Drugie podejście do ...
... umówienia wizyty w serwisie, osobiście podaje numer w recepcji serwisu i opis planowanych napraw, mam oczekiwać na telefon zwrotny z wyceną od obsługi serwisu dla VW...oczywiście nikt nie oddzwania, tak samo mnie potraktowali kilka lat temu ze skoda...pojadę jak zawsze do VW Kielce gdzie obsługa jest fantastyczna, a moim sąsiadom z Wimaru życzę dużo życzliwości !
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 21:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... blacharsko- lakierniczego. Po oględzinach, auto zostało oddane do naprawy w październiku, po zaledwie 5 miesiącach widać już pierwsze efekty fuszerki jaką wykonali. Podczas mycia auta i dotknięciu podniesionego lakieru, kawałek ten Po prostu odpadł. Tak jak poprzednicy pisali, auto nie było naprawiane na miejscu, tylko w firmie, która wykonuje dla nich usługę. Po zgłoszeniu reklamacji, dostałem odpowiedź, że jest to na pewno uszkodzenie powstałe od uderzenia kamienia... "Gwarancja" naprawy to fikcja. Będą wmawiali wszystko, żeby tylko nie poprawić auta na swój koszt. Zainteresowanych zapraszam, udostępnię zdjęcia jakie prace zostały wykonane, oraz korespondencję z serwisem.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 15:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 lutego 2024 15:58
Salon - samochody nowe
Serwis Volkswagen - ...
... fatalna obsługa klienta, chaotyczna, dezinformująca; jeden mówi jedno, drugi mówi drugie; a jeszcze do tego - zrzucają na siebie odpowiedzialność. Wymiana jednej opony trwała 1,5h (miało być od ręki), a żeby było ciekawiej to na taką usługę w ramach gwarancji czekałem 3 tygodnie. Czy to jest jakość Volkswagena?
Użytkownik sieci
5 lutego 2024 18:24
Salon - samochody nowe
Ciekawe miejsce. Po ...
... oddaniu mi samochodu „na czas zamówienia części” nie dojechałem nawet do domu, an auto wróciło na warsztat już na lawecie za którą oczywiście nikt mi nie zwrócił. Ostatecznie zostałem z samochodem z dwoma pierwotnymi usterkami oraz jedną nową, a i fakturą na cztery zera na części i naprawy które nic nie dały. Niestety nie zamierzam wrócić ponieważ nie stać mnie finansowo na przyjętą tu strategie diagnostyki na zasadzie „nie wiemy co to ale wymieńmy wszystko po kolei aż problem zniknie.”. Zdawało mi się że przyjechałem do ekspertów VW. Dziękuje za rabat na usługi, tylko co mi z niego. Dwie gwiazdki za „chęci”. Pozdrawiam —EDIT— Po oględzinach rzeczoznawcy sądowego oraz rozebraniu silnika tydzień później na kolejnym warsztacie stwierdzono zatarcie i polecono wymianę jednostki. Dziękuję serwisowi Auto Wimar że podczas mojej wizyty wymienił w moim aucie czujnik oleju oraz kolektor a rozrząd ocenił jako „dobry”. Brak słów.
Użytkownik sieci
16 listopada 2023 18:39
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis skody ...
... w mazowieckim!! "Pan kierowniczek" i jego ludzie wyuczeni regułek na pamięć jak spławić klienta po zrobionych szkodach auta, oczywiście nie ich wina, robią inne auta i jest ok itd... Opryskliwy typ. Skoda się sypie na potęgę od zacinającego się systemu multimedialnego po dziwnie wyjącą, zrzucając skrzynie. Pięknie było jak się przyszło pierwszy raz kupić potem tylko aktualizowali system i że nic nie widzą. Nie polecam tego miejsca.
Użytkownik sieci
11 października 2023 11:36
Salon - samochody nowe
-----omijajcie szerokim łukiem----- ...
... Zakup możliwy, zrobią wszystko aby sprzedać, ale jeżeli chodzi o serwis, to porażka. I przypadek: Wymiana szyby czołowej, przy odbiorze samochód porysowany na przedniej masce - szkoda było dyskutować. II przypadek: Usługa gwarancyjna dotycząca rozrusznika. Samochód na gwarancji, czyli jak rozumiem mam zagwarantowane jeżdżenie tym. czy innym samochodem co najmniej 2 lata. A jednak nie. Jak chcesz samochód zastępczy to zapłać. To co to za gwarancja. Powiem jeszcze, że wykonując usługę serwisową w innym serwisie po krótkich negocjacjach dostałem tego samego dnia auto zastępcze za darmo - PONIEWAŻ ZA GWARANCJĘ JEŻDŻENIA JUŻ ZAPŁACIŁEM, KUPUJ SAMOCHÓD. Samochód wtedy był przyjęty tylko na jeden dzień.
Użytkownik sieci
2 października 2023 11:34
Salon - samochody nowe
Po tygodniu oczekiwania ...
... wciąż nie poinformowano mnie co się popsuło.
Użytkownik sieci
20 września 2023 14:10
Salon - samochody nowe
Moje zdanie o ...
... AUTO WIMAR? NEGATYWNE!!!! Zgłaszane wady najlepiej jak bym zapłacił z własnej kieszeni, żadna z osób obsługujących nie wykazała minimum zainteresowania pozytywnym zakończeniem. Począwszy od handlowca do dyrektora salonu. Czy to Aleje Jerozolimskie czy Modlińska wszędzie traktowany jesteś jak NATRĘT, no chyba że płacisz za wszystko z własnej kieszeni wtedy potraktują Cię jak BANKOMAT czytaj z szacunkiem. Wszystkie pozytywne opinie w necie dotyczą TYLKO zakupu. Tego firmie nie można odmówić, podejście sprzedażowe mają opanowane do perfekcji, naciągnąć klienta na zakup auta a później naciągać żeby płacił jak najwięcej z własnej kieszeni. Negatywne opinie pojawiają się dopiero w okresie 2lat i to negatywy właśnie na obsługę serwisu! To tam naciągają na kasę! Jeśli ktoś kupuje auta z Auto Wimar niech się modli aby z autem nic się nie działo, bo zgłoszenie i wyegzekwowanie usunięcia jakichkolwiek wad z gwarancji jest niemożliwe. ODRADZAM ZAKUPU i NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIĘ SKODY Z SALONU AUTO