90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 23:03
Salon - samochody nowe
Na samym początku ...
... opinii, którą chciałem się podzielić z Państwem dziękuję Pani Sandrze z działu sprzedaży, że doradziła mi zakup 2 samochodów a z kolejnymi autami doradzała mi na najwyższym poziomie! Naprawdę profesjonalistka! Nie wspomnę, że zawsze jest dostępna pod telefonem jak i email a z tym różnie bywa jak już klient dokonał zakupu. Dla Pani Sandry nie ma to żadnego znaczenia klient to klient i koniec! Następne podziękowania nalezą się dla działowi Serwisu, ponieważ niedawno pojawiała mi się awaria związaną z dźwignią zakresów w skrzyni DSG. Trafiłem na młodego doradcę Pana Eryka pomyślałem sobie młody to już mnie czeka przeprawa z serwisem! Nic bardziej mylnego! Ten młody człowiek zajął się moja sprawą najlepiej jak można by się tego spodziewać. Nie dość, że szybko zajął się tematem i auto trafiło po niedługim czasie na warsztat to jeszcze o każdym etapie byłem informowany na bieżąco co i jak! Nawet zaprosił mnie do Pana elektryka, który pracował przy moim aucie. Panu elektrykowi też przy okazji dziękuję za obszerne wyjaśnienie problemu z moim autem. Po skończeniu diagnozy Pan Eryk w niedługim czasie odstawił mi auto na parking, poinformował, że zamawia niezbędne części i umówi mnie niebawem na naprawę! Z taką obsługą serwisu to nawet człowiek się nie denerwuje, że mu się auto popsuło. Panie Eryku może być Pan pewny, że zawsze jak coś będzie nie tak z moim samochodem będę się z Panem kontaktował, bo naprawdę pokazał się Pan z jak najlepszej strony. Pozdrawiam serdecznie facet od Skody Oktawii IV w HB.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 18:06
Salon - samochody nowe
Wymiana opon przebiegła ...
... zgodnie z zaplanowanym czasem, a podczas oczekiwania na samochód dostałem voucher na obiad, fajny gest
Użytkownik sieci
18 grudnia 2022 17:41
Salon - samochody nowe
Witam, Ostatnio byłem ...
... na przeglądzie. Wszystko odbyło się jak powinno zgodnie z ustalonymi terminami. Dodatkowo zostały wykonane akcje serwisowe. Pozdrawiam,
Użytkownik sieci
18 grudnia 2022 15:04
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm, bardzo ...
... mila obsługa, świetne doradztwo! Serwis załatwiony bardzo szybko, a zależało mi na czasie :) Polecam.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2022 12:06
Salon - samochody nowe
W serwisie szybko sprawnie ;) Polecam
Użytkownik sieci
6 grudnia 2022 12:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 grudnia 2022 19:25
Salon - samochody nowe
Super szybka i miła obsługa.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2022 11:36
Salon - samochody nowe
Profesjonalny serwis z bardzo sympatyczną obsługą.
Użytkownik sieci
28 listopada 2022 19:42
Salon - samochody nowe
Przegląd wykonany porządnie. ...
... Sprawdzone i wytłumaczone wszystkie punkty składające się na obsługę serwisową we wcześniej zadeklarowanym czasie. Polecam
Użytkownik sieci
27 listopada 2022 20:46
Salon - samochody nowe
Polecam gorąco. Obsługa ...
... na najwyższym poziomie. Pani Sandra Akonom perfekcyjnie przeprowadziła zakup mojego nowego samochodu. Cierpliwie odpowiadała na wszystkie pytania, a naprawdę miałem ich bardzo dużo :)
Użytkownik sieci
26 listopada 2022 14:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 listopada 2022 22:56
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Edytuj - po kolejnych 3 wizytach i otwartej dyskusji z kierownikiem serwisu. Dodanie 2 dodatkowych gwiazdek. Czekając na kolejną wizytę, podszedł do mnie kierownik serwisu i zapytał, czy możemy porozmawiać i czy byłbym chętny do przedyskutowania moich doświadczeń z dealerem. Byłem mile zaskoczony, że ktoś naprawdę się tym przejął i zgodził się wyrazić moje zdanie na temat tego, co uważałem za złe i brzydkie. Ostatecznie zostałem zapewniony, że najważniejsze jest to, aby zespół był lepszy i że mogę liczyć na ich zaangażowanie w naprawie opisanych poniżej problemów. Powiedziałem, że wrócę i sprawdzę, czy tak jest naprawdę… Po kolejnych kilku miesiącach mogę potwierdzić, że włożyli ogromny wysiłek w zmianę procesu, teraz zostałem odpowiednio przyjęty, na każdym etapie informowany o tym, co było dzieje się z moim samochodem i ile czasu zajmie wykonanie usługi. Mogę teraz liczyć na interakcję bardziej zorientowaną na klienta, tak jak powinno to wyglądać. Wrócę do tego dealera na kolejne prace serwisowe i mam nadzieję, że potwierdzę, że ta zmiana nie jest jednorazowa, ale usprawnieniem procesu i firmy. Teraz mogę polecić to ASO. Kontynuuj dobrą pracę/zmianę. I dziękuję za wysłuchanie. -------------- Czekałem z recenzją 2 lata. Kupiłem tam samochód i zdecydowałem, że chociaż nie jest to najbliższy dealer, pojadę tam na wymagany przez producenta przegląd pojazdu. Właśnie wróciłem z pierwszego dużego nabożeństwa po dwóch latach i wrażenie, jakie wywarło na mnie po pierwszym spotkaniu, pozostało. Obsługa klienta jest dobra tylko przez telefon i e-mail. Kiedy przyjechałem wcześniej i dzisiaj, przedstawiciel klienta nie znalazł mnie na liście klientów wyznaczonych do obsługi. Trochę to trwało i wymagało okazania sms-a i rejestracji samochodu, chociaż podczas ostatniej wizyty zostałem poproszony o podanie wszystkich danych, aby następnym razem nie musiał... Czekałem na samochód na miejscu. Niewiele się zmieniło. Nie zapytano mnie nawet, czy chcę coś do picia. . . Personel biegający wokół, jakby to był ogień, i niewygodny, ponieważ jest na ich drodze do przejścia, jest ciągle wtrącany przez personel. . . Kiedy zostałem wezwany do odbioru samochodu, powiedziano mi, że przednie klocki hamulcowe są na wyczerpaniu... Kiedy zapytałem, dlaczego nie zostały wymienione, serwisant powiedział mi, że nie, nie, nie są tak nisko. Kiedy zapytałem, co się zmieniło, powiedział, że filtr kabinowy... Nic więcej. Czekałem 2 godziny, żeby to usłyszeć. Powiedziano mi, że samochód czeka na zewnątrz (brak konkretnego miejsca na zewnątrz) i że jest gotowy i umyty… Nie. Nie było. W sumie sprawdziłem czy coś nie było dotykane, a ponieważ auto było odkurzone normalnie zobaczyłbym jakieś odciski... Czyli nic. Nawet nie na kołach. Nie w komorze silnika... To jak mają coś sprawdzić nie dotykając auta? I dlaczego nie została umyta? Zakładam, że udało im się wymienić filtr kabinowy bez dotykania samochodu? Wow. W sumie pozostaje mi posmak smutku i poczucie, że zostałem okłamany i zmarnowany tam czas... Jak możesz komentować tę Skodę? Btw mój samochód to Kodiaq, który nie był tani i przekonałem się również do dodatkowego pakietu serwisowego i gwarancyjnego... Nie warte swojej ceny. Czuję się zawiedziony. (Wersja oryginalna) Edit - after another 3 visits and open discussion with service manager. Adding 2 more stars. While waiting for another visit I was approached by service manager and asked whether we could talk and if I was willing to discuss my experience with dealer. I was pleasantly surprised that someone actually cared and agreed to hash out what was my take on what I believed was the bad and ugly. In the end I was assured that it was at the most importance for the team to be better and that I can count on their commitment to fix the below described problems. I said I will come back and check it if that is really the case... After another couple of months I can confirm that they have done great effort to change the process, I was now greeted properly, was informed at every stage what was going on with my car and how much time it will take to get service to complete. I can now count on more customer oriented interaction just how this supposed to be. I will come back to this dealer for my next service work and will hopefully confirm that this change is not a one off but a process and company improvement. I can now recommend this ASO. Keep up the good work/change. And thank you for listening. -------------- I have waited 2 years with my review. I have bought a car over there and decided that although this is not the closest dealer I will go there for required by manufacturer vehicle check up. I just came back from a first big service after two years and the impression I had with my first meeting remains. Customer service is only good via phone and email. When I came before and today as well the customer rep didn't find me on a customers list that were appointed for service. This took a while and required me to show sms and car registration although last time I visited I was asked to provide all data so that next time I would not need to... I waited for my car on site. Not much has changed. I was not even asked if I wanted something to drink... The sitting area is constantly intruded by staff running around like it was fire and not comfortable since it is in their path to walk across... When I was summoned to get back my car I was told that front brake pads are running low ... When I asked why they were not replaced the service rep told me that no no no they are not that low. When I asked what was changed he said that cabin filter... Nothing more. I have waited 2 hours to hear that. I was told that the car waits outside (no specific place just outside) and that it is ready and washed... Nope. It was not. In fact I checked if anything was touched and since the car was dusted I would normally see any prints... So nothing. Not even on wheels. Not in engine bay... So how would they check anything without touching the car? And why was it not washed? I assume they where able to change the cabin filter without touching the car at all? Wow. All in all I am left with a sorrow taste and a feeling that I was lied to and wasted my time over there... How can you comment this Skoda? Btw my car is Kodiaq that was not cheap and I was also convinced to get extra service and warranty package... Not worth the money. I feel let down.
Użytkownik sieci
24 listopada 2022 14:29
Salon - samochody nowe
obsługa jest bardzo ...
... powolna, okazuje się, że jest o wiele więcej kont niż robią. Możesz podlegać większej liczbie faktur niż faktura z wyceny. Ale nie ma pracy! Brakuje dużo. jakość pracy jest średnia. Cena wymiany rozrusznika, o której mówiliśmy na początku, to 500 zł za naprawę, 1000 zł za wymianę. Ale kiedy praca jest zakończona, cena naprawy o nazwie 500 sięga 1395. Zapłać więcej, dostań mniej.
Użytkownik sieci
24 listopada 2022 13:11
Salon - samochody nowe
Dobra współpraca z działem części, polecam Pana Filipa
Użytkownik sieci
24 listopada 2022 12:56
Salon - samochody nowe
Szybka i profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
23 listopada 2022 16:19
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 listopada 2022 16:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 listopada 2022 07:30
Salon - samochody nowe
Słaba organizacja pracy, ...
... potrzebowałem informacji dotyczącej serwisu, wskazano mi stanowisko abym poczekał na pracownika i przez 10 min się nikt nie zjawił, rozumiem była sobota ale odpuściłem dalsze czekanie.
Użytkownik sieci
22 listopada 2022 19:54
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... serwisu w tym salonie. Umówiłem się na wymianę opon na konkretną godzinę. Ostatecznie czekałem na odbiór prawie 2 godziny. Nie dostałem żadnej informacji, że tyle będzie to trwało. Kiedy umawiam się na konkretną godzinę to oczekuję, że samochód wjeżdża i jest serwisowany. Pół godziny powinno wystarczyć na wymianę opon. Inna sytuacja dotyczy usługi serwisowej: przy umawianiu się powiedziano, że czas naprawy to 2 dni. Kiedy oddawałem pojazd już miało to potrwać 3 dni. W rezultacie trwało tydzień i nikt nie zadzwonił nawet z salonu poinformować, że naprawa się przedłuża
Użytkownik sieci
19 listopada 2022 23:26
Salon - samochody nowe
Miła i profesjonalna ...
... obsługa. Wrócę napewno na kolejny przegląd. Szczerze polecam !