90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2023 13:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 09:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 czerwca 2023 18:49
Salon - samochody nowe
Witam . Na ...
... dniach robiliśmy diagnostykę turbiny i skrzyni biegów, ponieważ dno samochodu jest w oleju. Zapłacili 420 zł za te usługi, w rezultacie powiedziano nam, że wszystko działa, nie ma problem. Cóż, olej płynie z samochodu i dalej, a dzisiaj w ogóle musieliśmy wezwać lawetę. Pieniądze na wiatr, nie powiedzieli nic o samochodzie. Niestety nie polecam.
Użytkownik sieci
27 maja 2023 21:22
Salon - samochody nowe
UNIKAĆ! Szanowni Państwo, ...
... Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem od Państwa żadnej informacji zwrotnej. Dotyczy to zarówno wyników z przeglądu i wykonanej usługi jak i Państwa działań mających zadośćuczynić jej nieprawidłowe wykonanie. Niezadowolenie wyraziłem w mailu oraz w podczas telefonicznej ankiety satysfakcji, po której przekierowałem mail, mający trafić do dyrekcji. Dlatego, że dotąd nikt się ze mną nie skontaktował, chciałbym wystąpić z oficjalną reklamacją. Proszę wskazać odpowiedni kanał reklamacyjny, jeśli nie są nim moje maile i telefoniczna i rozmowa, na Państwa stronach nie mogę odnaleźć informacji w jaki sposób to zrobić. W świetle mojego przypadku, czytając na Państwa stronie: Profesjonalizm, najwyższy poziom obsługi, elastyczność i możliwość dopasowania oferty do indywidualnych potrzeb Klienta a także prestiż – to cechy charakteryzujące naszą działalność. Wszystko dla Twojego zadowolenia i pełnej satysfakcji z oferowanych przez nasz zespół usług! brzmi to delikatnie mówiąc, groteskowo, chyba przyznacie Państwo, Proszę o zwrot poniesionych kosztów. Ponieważ nie mam żadnej pewności co do tego, że usługa została wykonana, a teraz także mam jeszcze poważne zastrzeżenia co do jakości Państwa usług oraz słowności, uważam że moje żądanie jest w pełni uzasadnione. Dalej cisza... Żałosne! Powinni Wam odebrać licencję!
Użytkownik sieci
12 maja 2023 12:31
Salon - samochody nowe
Historia badania technicznego ...
... pojazdu. Umówione początkowo na czwartek na godzinę 10 w przeddzień badania odwołane i zmienione na piątek na 11:00. Deklarowany czas 1 godzina. Po półtorej godziny oczekiwania, zapytany o status pan z serwisu nie potrafił zlokalizować samochodu. Po chwili jednak go znalazł - stad 2* a nie 1*. Dla porównania wczoraj VW na Grochowskiej badanie wykonane w 15 minut bez umawiania terminu.
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2023 01:10
Salon - samochody nowe
najzwyklejszy przegląd wstępny ...
... zamienił się w 4 godzinne oczekiwanie ((nawet gdy powiedzieli mi, że auto jest już w myjni... od tego czasu minęła ponad godzina!! i nikt niczego nie potrzebuje... tam nikt się nie spieszy! i za przyzwoite kilkaset złotych powiedzieli mi tylko to co sam widziałem przed przyjściem do nich...
Użytkownik sieci
10 marca 2023 14:40
Salon - samochody nowe
Najgorsze usługa która ...
... widziałem w życiu kupiliśmy samochód od 3 miesiącu i brakuje jedna dekument i dzwonię cudzine nie odbiera mi telefon i jak odbiera to zaraz dzwonię i cisza ! Nie polecam nigdy ten udział
Użytkownik sieci
21 lutego 2023 11:25
Salon - samochody nowe
Jako serwis porażka. ...
... Na przeglądzie olejowym podczas wymiany bateri w kluczyku został on rozkodowany. Na moje pytanie co zostało zrobione w au ie podczas przeglądu że został rozkodowany kluczyk otrzymałem informację że oprócz wymiany baterii nic. Nie wieżę w tą bajkę tym bardziej że w aucie zostały zresetowane ustawienia radia oświetlenia ambiente. Podczas wymiany baterii takie żeczy nie mają miejsca. Uważam że obsługa mnie oszukała i ukryła ingerencję w oprogramowanie auta. Sprawę zgłoszę do Skoda Polska.
Użytkownik sieci
21 lutego 2023 09:57
Salon - samochody nowe
Obsługa jest bardzo ...
... zła, Technicznie okropna, Podczas naprawy jednego miejsca proszą o inne miejsca, Szczególnie elektryczność samochodowa jest bardzo zła, Nawet jeśli sami ją zepsują, za każdym razem proszą o pieniądze. Wykonują pracę za trzy centy, dostają dziesięć centów. Nie widziałem, żeby kończyli pracę na czas. Nie dotrzymują słowa.
Użytkownik sieci
15 lutego 2023 15:09
Salon - samochody nowe
obsługa jest bardzo ...
... powolna, okazuje się, że jest o wiele więcej kont niż robią. Możesz podlegać większej liczbie faktur niż faktura z wyceny. Ale nie ma pracy! Brakuje dużo. jakość pracy jest średnia. Cena wymiany rozrusznika, o której mówiliśmy na początku, to 500 zł za naprawę, 1000 zł za wymianę. Ale kiedy praca jest zakończona, cena naprawy o nazwie 500 sięga 1395. Zapłać więcej, dostań mniej. Chcą, żebym zapłacił za naprawę ich błędów. Nie zwraca pieniędzy, które powinien był zwrócić. Nie podaje mi szczegółów naprawy, które zgłosił do ubezpieczenia. Skąd mam wiedzieć, co zrobiłeś, a czego nie! na przykład wzięli pieniądze za przebicie prawej opony, ale nie dokonali żadnych(felgi) zmian w moim samochodzie.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2023 12:41
Salon - samochody nowe
Korzystałem z usług ...
... serwisu czterokrotnie, jedynie za pierwszym razem zostałem obsłuzony bez uwag. Pierwsza wizyta, gdzie zostawiłem auto na wymianę hamulców rano, odebralem wieczorem, przebiegła w porzadku, dostałem nawet rabat na usługę. Druga wizyta, gdzie czekałem w salonie na montaz 4 nowych opon na 4 nowe felgi zajęła ponad 4 godziny !!! W związku z dość słabym zapleczem, poczekalnia jest upchana w kącie miedzy autami, ciężko było zagospodarowac te 4h patrzenia sie w scianę. Kolejna wizyta to naprawa gwarancyjna, niestety salon nie uznał łuszczącej sie farby jako wady fabrycznej elementu nadwozia, zasłaniając sie mikroryskami, które odnaleźli dopiero po zrobieniu zdjecia i powiekszeniu go na monitorze, rysy nie sa widoczne gołym okiem. Druga wada została zaakceptowana i został zamowiony nowy elment, który miala dotrzeć w ciągu tygodnia, ale przez nastepne 2.5 miesiąca nikt do mnie nie zadzwonił, wiec zrobiłem to sam. Cześć jak sie okazało przyszla juz dawno. Po przyjezdzie do serwisu okazalo sie ze ta część jest uszkodzona i przyjechałem na darmo. Kolejna wizyta w serwisie na wymianę gwarancyjną przeciągneła sie z 20 obiecanych minut do ponad 1.5h. Mimo licznych pytań kiedy wydadzą auto, tak samo jak w przypadku wymiany opon, uzyskiwałem wymijające odpowiedzi. Ewidentnie serwis ma problem z kolejkowaniem klientów, nie szanują naszego czasu, nie są w stanie określić dlaczego wszystko zajmuje im wielokrotnie dlużej niż było zaplanowane. Tym bardziej, że zlecałem, bardzo proste czynnosci jak montaz nowych kół czy wymiana el wnetrza ktory trzyma sie na 2 śrubkach.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2023 11:52
Salon - samochody nowe
Przez 10 minut ...
... nikt nawet się nie pofatygował żeby chociaż zapytać po co przyszedłem... Chciałem zamówić auto- pojechałem gdzie indziej - ich strata jak towarzystwo wolało plotkować i bawić się smartfonami...
Użytkownik sieci
18 stycznia 2023 15:21
Salon - samochody nowe
Najgorzszy salon sprzedszyvSkody ...
... w Europie wszystko jest utajnione brak podstawowych modeli cen itp a może to celowa robota względem konkurencji mialem od Was Octavie ale teraz żeby coś zakupić to jest koszmar brak oczywiście w internecie akt. Ceny warunków zakupu itp zeszliście na psy Bogdan
Użytkownik sieci
8 stycznia 2023 13:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 stycznia 2023 09:10
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 listopada 2022 14:29
Salon - samochody nowe
obsługa jest bardzo ...
... powolna, okazuje się, że jest o wiele więcej kont niż robią. Możesz podlegać większej liczbie faktur niż faktura z wyceny. Ale nie ma pracy! Brakuje dużo. jakość pracy jest średnia. Cena wymiany rozrusznika, o której mówiliśmy na początku, to 500 zł za naprawę, 1000 zł za wymianę. Ale kiedy praca jest zakończona, cena naprawy o nazwie 500 sięga 1395. Zapłać więcej, dostań mniej.
Użytkownik sieci
23 listopada 2022 07:30
Salon - samochody nowe
Słaba organizacja pracy, ...
... potrzebowałem informacji dotyczącej serwisu, wskazano mi stanowisko abym poczekał na pracownika i przez 10 min się nikt nie zjawił, rozumiem była sobota ale odpuściłem dalsze czekanie.
Użytkownik sieci
22 listopada 2022 19:54
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... serwisu w tym salonie. Umówiłem się na wymianę opon na konkretną godzinę. Ostatecznie czekałem na odbiór prawie 2 godziny. Nie dostałem żadnej informacji, że tyle będzie to trwało. Kiedy umawiam się na konkretną godzinę to oczekuję, że samochód wjeżdża i jest serwisowany. Pół godziny powinno wystarczyć na wymianę opon. Inna sytuacja dotyczy usługi serwisowej: przy umawianiu się powiedziano, że czas naprawy to 2 dni. Kiedy oddawałem pojazd już miało to potrwać 3 dni. W rezultacie trwało tydzień i nikt nie zadzwonił nawet z salonu poinformować, że naprawa się przedłuża
Użytkownik sieci
4 listopada 2022 21:09
Salon - samochody nowe
Czytając opinie - ...
... "najgorsze" widzę,ze w tym salonie jest ewidentnie problem od dłuższego czasu, czego potwierdzeniem jest sytuacja z dnia dzisiejszego tak więc do rzeczy. Tak Auto Wimar Aleje Jerozolimskie, zdejmuje naklejki z auta demonstracyjnego i przekazuje pojazd (6 tys przebiegu)nowemu klientowi.... Czy ktos w ogóle kontroluje co tam sie dzieje? Jak można tak zniszczyć lakier!!!?? Słońce dziś pięknie pokazało w ktorych miejscach i jak mocno była przystawiania polerka. P.s wytłoczki po jajkach również można by było zabrać z bagażnika przed wydaniem pojazdu😕 Szkoda słów. W ten sposób straciliście klienta, a ja straciłem swój cenny czas. Czekam na pilny zwrot opłaty za samochód.
Użytkownik sieci
28 września 2022 17:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka