90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2020 11:28
Salon - samochody nowe
Salon - Polecam. ...
... Pan Michał Sz. bardzo konkretny, słowny, rzeczowy i terminowy, a przy tym po prostu sympatyczny. Kupiliśmy Superba i o poszczególnych etapów zamówienia i produkcji informował nas na bierząco - polecam. Serwis - NIE WARTO i to bardzo nie warto - stąd taka ocena. Szkoda przede wszystkim CZASU, ale i NERWÓW. Dział serwisu sprawia wrażenie w ogóle nie zarządzanego. Nie wiadomo jakie są opóźnienia, gdzie są auta, jaka jest kolejność. Żaden termin nie jest dotrzymany, poczucie bezpieczeństwa żadne, a komunikacji brak. Poniżej kilka przykładów: Przegląd okresowy. Wymieniane były elementy przedniego zawieszenia. Przy odbiorze auta - ponad godzina późnienia - pracownik informuje mnie, że może być przekrzywiona kierownica i żebym nie zgłaszał reklamacji, bo tak może być po prostu. Takie mają standardy. Niestety nie mają czasu na ustawianie zbieżności, więc robili to "na oko". Jakby była przekrzywiona, to mam się umówić jakoś w kolejnym tygodniu u nich w Michałowicach (pod Warszawą) na ustawianie zbieżności. Pełna profeska. Zgłoszenie reklamacyjne. Zgłosiłem reklamacje z powodu "haczenia" drzwi kierowcy o nadkole. Zgłosiłem telefonicznie, pojechałem do serwisu (Michałowice) na oględziny. Po tej wizycie byłem kilkakrotnie wzywany, ponieważ serwis nie był w stanie przygotować dokumentacji zgodnie z oczekiwaniami producenta. Finalnie problem ustał samoistnie, a o statusie zgłoszenia słuch zaginął. Wymiany opon. Informują, żę wymiana trwa ok. godziny, umawiamy się na konkretną godzinę. W standardzie po wymianie opon jest umycie auta, choćby z zewnątrz. Umówmy się jest to usługa wkalkulowana w cenę 200 zł, jaką życzą sobie za wymianę opon. Na 4 wymiany: TYLKO RAZ auto było umyte i oddane do 2 godzin. W pozostałych przypadkach wymiana trwała między 2,5 a 3 godziny. Za każdym razem dzwonie i na początku pytam, czy są jakieś opóźnienia - zawsze zapewniają, że wszystko idzie płynnie. Raz byłem przekładany 3 razy po pół godziny. Dziś przyszedłem po 1,5 godzinie od godziny umówienia, a 1:45 od zostawienia auta w serwisie z nadzieją, że odbiorę auto, a mój samochód właśnie wjeżdżał na stanowisko. Po 2,5 godzinie dostałem auto. Nie umyte. Także spędziłem sobie prawie 3 godziny w poczekali i mogę cieszyć się odciskami rękawic pracowników na felgach. Rewelacja - nie polecam.
Użytkownik sieci
4 marca 2020 17:25
Salon - samochody nowe
Proces zakupu nowego ...
... samochodu (leasing VW) to droga przez mękę. Brak rzetelnych informacji, bardzo utrudniony kontakt, opóźnienia. Brak profesjonalizmu.
Użytkownik sieci
15 lutego 2020 19:16
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 stycznia 2020 00:33
Salon - samochody nowe
Ten serwis to ...
... jakiś cyrk - jedna gwiazdka to za dużo, ale mniej chyba nie można dać. Przyjeżdżam kilka razy z tymi samymi usterkami (auto nowe, na gwarancji.), rzekomo coś robią, a usterki dalej są. Auto zastępcze (obowiązkowe zgodnie z umową leasingu) zasyfione tak, jakby ktoś w nim woził psa wcinającego suche bułki - tyle jakichś włosów i okruchów w środku (zdjęcie poniżej). To w sumie było i tak nieźle, bo przy kolejnych dwóch wizytach, pomimo ustaleń, w dniu przyjazdu do serwisu okazuje się że auta zastępczego... po prostu nie ma. Doradcy serwisowi się zmieniają, ustalenia zawarte z jednym... kompletnie nie obowiązują kolejnego - w związku z tym te same rzeczy trzeba tłumaczyć po kilka razy. Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2020 10:44
Salon - samochody nowe
Niemiła obsługa, zamiast ...
... powiedzieć normalnie jakie są zasady to młody chłopak już regulamin chciał drukować (choć w innych serwisach dało się zrobić).
Użytkownik sieci
3 stycznia 2020 12:15
Salon - samochody nowe
No cuz to ...
... tylko skoda szkoda tam przychodzic bo szkoda tracic czas pracownicy chodza jak snieci czas zainteresownia klijentem poza wszelkimi normami a i druga sprawa prosze o cos innego otrzymuje zupelnie inna usluge niestety tania marka to tanie podejscie do puznieszego uzytkownika nie polecam
Użytkownik sieci
19 grudnia 2019 01:25
Salon - samochody nowe
Naprawiałem tam bezgotówkowo ...
... samochód dwa razy, ogólnie naprawa była na średnim poziomie i z poprawkami, napewno nie na poziomie ASO. W jednym przypadku zapytałem sie o samochód zastępczy, pan powiedział że nie ma problemu, po jakimś czasie przyjechał pan, podstawił samochód i wytłumaczył że załatwimy to bezgotówkowo z OC sprawcy. Patrząc na stawki powiedziałem że są troche wyższe niż ceny ubezpieczalmi, na co pan powiedział żebym się nie martwił oni sobie z tym poradzą. Okazało się że chyba nie uzyskali z OC sprawcy całości za ten wynajem o czym mnie nawet nikt nie poinformował i po 3 latach dostałem jakieś pismo z kancelarii prawniczej reprezentującej jakąś estońską firme z nakazem zapłaty tej kwoty z odsetkami.
Użytkownik sieci
25 listopada 2019 17:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 października 2019 10:47
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu. Umawiając się na serwis na konkretną godzinę i tak kilka razy czekałem ponad godzinę na przyjęcie. Oprócz tego od ponad miesiąca nie mogę wyjaśnić źle wystawionej faktury, a co pracownik na infolinii to inna informacja. Bałagan i lekceważące podejście do klienta.
Użytkownik sieci
17 września 2019 20:48
Salon - samochody nowe
Słabo nawet bardzo !!!!
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2019 12:11
Salon - samochody nowe
Wydawanie aut do ...
... transportu to poprostu jakaś paranoja. Nie radzi sobie pani odpowiedzialna za ten dział.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2019 15:54
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo, Do ...
... dnia dzisiejszego nie otrzymałem od Państwa żadnej informacji zwrotnej. Dotyczy to zarówno wyników z przeglądu i wykonanej usługi jak i Państwa działań mających zadośćuczynić jej nieprawidłowe wykonanie. Niezadowolenie wyraziłem w mailu oraz w podczas telefonicznej ankiety satysfakcji, po której przekierowałem mail, mający trafić do dyrekcji. Dlatego, że dotąd nikt się ze mną nie skontaktował, chciałbym wystąpić z oficjalną reklamacją. Proszę wskazać odpowiedni kanał reklamacyjny, jeśli nie są nim moje maile i telefoniczna i rozmowa, na Państwa stronach nie mogę odnaleźć informacji w jaki sposób to zrobić. W świetle mojego przypadku, czytając na Państwa stronie: Profesjonalizm, najwyższy poziom obsługi, elastyczność i możliwość dopasowania oferty do indywidualnych potrzeb Klienta a także prestiż – to cechy charakteryzujące naszą działalność. Wszystko dla Twojego zadowolenia i pełnej satysfakcji z oferowanych przez nasz zespół usług! brzmi to delikatnie mówiąc, groteskowo, chyba przyznacie Państwo, Proszę o zwrot poniesionych kosztów. Ponieważ nie mam żadnej pewności co do tego, że usługa została wykonana, a teraz także mam jeszcze poważne zastrzeżenia co do jakości Państwa usług oraz słowności, uważam że moje żądanie jest w pełni uzasadnione.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2019 13:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2019 16:50
Salon - samochody nowe
Brak miejsca dla dzieci.
Użytkownik sieci
13 lipca 2019 13:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 lipca 2019 11:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 czerwca 2019 11:01
Salon - samochody nowe
Niestety, poza dobrym ...
... pierwszym wrażeniem nic w tej współpracy nie układało się jak trzeba. Zamówiliśmy auto w marcu, miało być na początek czerwca, potem na koniec lipca, potem na sierpień. Nie dowiemy się czy faktycznie termin zostałby dotrzymany bo zażenowani zdecydowaliśmy się na rozwiązanie umowy i na zakup w innym miejscu. Sam termin może dałoby się przeżyć gdybyśmy zostali uczciwie o tym poinformowani, a nie zwodzeni miesiącami. Najgorsza prawda jest lepsza od braku odpowiedzi na maile, telefony bez kilkukrotnego przypominania się i próby wyciągnięcia jakiejkolwiek informacji.
Użytkownik sieci
23 maja 2019 21:05
Salon - samochody nowe
najwolniejszy serwis Skody ...
... w jakim miałem okazję być, praktycznie podczas każdej wizyty czas oczekiwania na miejscu wydłuża się dwukrotnie; dziś wymiana opon: estymowana przez doradcę 1h, efekt 1h 49min, prawie 2h czekania na wymianę opon... opcja dla cierpliwych
Użytkownik sieci
21 maja 2019 20:22
Salon - samochody nowe
Witam, Moja pierwsza ...
... i ostatnia wizyta w tym serwisie. Widziałem poprzednie komentarze ale dałem szansę - może przypadek. Pomijając umówienie wizyty 2 tygodnie przed terminem bo ponoć nie ma terminów - wymiana oleju, filtrów, płynu hamulcowego i odgrzybienie klimy w VW Golfie - tylko 4 godziny, jakbym domówił mycie to chyba trzeba by było tam nocować. Pozostawiam do przemyślenia. A co do serwisu bo czasami odpisujecie, nie silcie się - nie wrócę.
Użytkownik sieci
9 maja 2019 10:54
Salon - samochody nowe
Wizyta w serwisie ...
... nie należała do przyjemnych. Ewidentnie obsłudze nie zależy na kliencie. Przyjechałem po odbiór samochodu po serwisie i jedna osoba poprosiła mnie do stanowiska(zapewne stażysta), natomiast obsługa serwisu stwierdziła, że nie ma teraz czasu(jednak na rozmowy Pan miał czas). Serwis otrzymał ode mnie drugą szanse, zwróciłem się o wycenę usługi serwisowej i otrzymałem informację, że ktoś odezwie się do mnie w przeciągu 24h, jednak to nie nastąpiło.