90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 października 2019 10:47
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu. Umawiając się na serwis na konkretną godzinę i tak kilka razy czekałem ponad godzinę na przyjęcie. Oprócz tego od ponad miesiąca nie mogę wyjaśnić źle wystawionej faktury, a co pracownik na infolinii to inna informacja. Bałagan i lekceważące podejście do klienta.
Użytkownik sieci
17 września 2019 20:48
Salon - samochody nowe
Słabo nawet bardzo !!!!
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2019 12:11
Salon - samochody nowe
Wydawanie aut do ...
... transportu to poprostu jakaś paranoja. Nie radzi sobie pani odpowiedzialna za ten dział.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2019 15:54
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo, Do ...
... dnia dzisiejszego nie otrzymałem od Państwa żadnej informacji zwrotnej. Dotyczy to zarówno wyników z przeglądu i wykonanej usługi jak i Państwa działań mających zadośćuczynić jej nieprawidłowe wykonanie. Niezadowolenie wyraziłem w mailu oraz w podczas telefonicznej ankiety satysfakcji, po której przekierowałem mail, mający trafić do dyrekcji. Dlatego, że dotąd nikt się ze mną nie skontaktował, chciałbym wystąpić z oficjalną reklamacją. Proszę wskazać odpowiedni kanał reklamacyjny, jeśli nie są nim moje maile i telefoniczna i rozmowa, na Państwa stronach nie mogę odnaleźć informacji w jaki sposób to zrobić. W świetle mojego przypadku, czytając na Państwa stronie: Profesjonalizm, najwyższy poziom obsługi, elastyczność i możliwość dopasowania oferty do indywidualnych potrzeb Klienta a także prestiż – to cechy charakteryzujące naszą działalność. Wszystko dla Twojego zadowolenia i pełnej satysfakcji z oferowanych przez nasz zespół usług! brzmi to delikatnie mówiąc, groteskowo, chyba przyznacie Państwo, Proszę o zwrot poniesionych kosztów. Ponieważ nie mam żadnej pewności co do tego, że usługa została wykonana, a teraz także mam jeszcze poważne zastrzeżenia co do jakości Państwa usług oraz słowności, uważam że moje żądanie jest w pełni uzasadnione.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2019 13:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2019 16:50
Salon - samochody nowe
Brak miejsca dla dzieci.
Użytkownik sieci
13 lipca 2019 13:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 lipca 2019 11:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 czerwca 2019 11:01
Salon - samochody nowe
Niestety, poza dobrym ...
... pierwszym wrażeniem nic w tej współpracy nie układało się jak trzeba. Zamówiliśmy auto w marcu, miało być na początek czerwca, potem na koniec lipca, potem na sierpień. Nie dowiemy się czy faktycznie termin zostałby dotrzymany bo zażenowani zdecydowaliśmy się na rozwiązanie umowy i na zakup w innym miejscu. Sam termin może dałoby się przeżyć gdybyśmy zostali uczciwie o tym poinformowani, a nie zwodzeni miesiącami. Najgorsza prawda jest lepsza od braku odpowiedzi na maile, telefony bez kilkukrotnego przypominania się i próby wyciągnięcia jakiejkolwiek informacji.
Użytkownik sieci
23 maja 2019 21:05
Salon - samochody nowe
najwolniejszy serwis Skody ...
... w jakim miałem okazję być, praktycznie podczas każdej wizyty czas oczekiwania na miejscu wydłuża się dwukrotnie; dziś wymiana opon: estymowana przez doradcę 1h, efekt 1h 49min, prawie 2h czekania na wymianę opon... opcja dla cierpliwych
Użytkownik sieci
21 maja 2019 20:22
Salon - samochody nowe
Witam, Moja pierwsza ...
... i ostatnia wizyta w tym serwisie. Widziałem poprzednie komentarze ale dałem szansę - może przypadek. Pomijając umówienie wizyty 2 tygodnie przed terminem bo ponoć nie ma terminów - wymiana oleju, filtrów, płynu hamulcowego i odgrzybienie klimy w VW Golfie - tylko 4 godziny, jakbym domówił mycie to chyba trzeba by było tam nocować. Pozostawiam do przemyślenia. A co do serwisu bo czasami odpisujecie, nie silcie się - nie wrócę.
Użytkownik sieci
9 maja 2019 10:54
Salon - samochody nowe
Wizyta w serwisie ...
... nie należała do przyjemnych. Ewidentnie obsłudze nie zależy na kliencie. Przyjechałem po odbiór samochodu po serwisie i jedna osoba poprosiła mnie do stanowiska(zapewne stażysta), natomiast obsługa serwisu stwierdziła, że nie ma teraz czasu(jednak na rozmowy Pan miał czas). Serwis otrzymał ode mnie drugą szanse, zwróciłem się o wycenę usługi serwisowej i otrzymałem informację, że ktoś odezwie się do mnie w przeciągu 24h, jednak to nie nastąpiło.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2019 11:49
Salon - samochody nowe
Umawiałem się przez ...
... telefon do serwisu. Kobieta przez telefon informuje żebym przyjechał bo jest wilne miejsce. Przyjeżdżam i okazuje się że nie ma wolnego miejsca i nie wiedzą o żadnej rozmowie, że rozmawiałem z kimś innym i takie tłumaczenie. Kobieta z serwisu spłapiwała mnie i zignorowała. Dramat z podejściem do klienta. Pojechałem gdzie indziej.
Użytkownik sieci
14 marca 2019 19:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Tyle ...
... kasy inwestują w reklamę żeby cię zaciągnąć do salonu a później handlowieciec cię olewa że słowami "Ofertę wyślę państwu na maila". Dodatkowo warto wspomnieć, o braku miejsc parkingowych dla klientów.
Użytkownik sieci
28 lutego 2019 10:37
Salon - samochody nowe
Byłem umówiony na ...
... wizytę. Na miejscu się okazało że nikt nic nie wie o mojej wizycie a serwis nie ma czasu aby zająć się moim tematem.
Użytkownik sieci
22 lutego 2019 16:36
Salon - samochody nowe
Obsługa miła, ale ...
... czas pracy do kitu. Najpierw słyszysz w serwisie że przyspieszyli przeglądy z 3h do 1,5h. Potem jak już dostaniesz zlecenie to słyszysz, że przegląd zajmie 2-3h. Potem jak po 4h już wkurzony pytasz co z autem to się dowiadujesz, że właśnie wyjechało na myjnie i potrzebuje 15 minut. Po kolejnej godzinie jak z wpisanym wkur-wem na twarzy pytasz o samochód to się okazuje że właśnie zjeżdża, ale nie umyty. Przytomnie przez biednego Pana z obsługi zaoferowanie gratis wcześniej zlecone czyszczenie klimy nie rekompensuje nerwów i wyglodzenia ani trochę. Nie, nie, nie miej nadziei - wody czy kawy nikt nie zaproponuje, ale sam możesz sobie obleciec w międzyczasie czyszczenia ekspresu.
Użytkownik sieci
22 lutego 2019 11:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lutego 2019 20:32
Salon - samochody nowe
Serwis oraz doradca ...
... serwisowy Artur Z. nie odpowiadają na wiadomości mailowe. Pracownicy Auto Wimar traktują klientów niepoważnie. Ponad 10 dni od wysłania zapytania technicznego i brak odzewu ze strony pracowników. Dodam, że zapytanie techniczne nie wymaga wyszukiwania specjalistycznych informacji, które mogą trwać tyle dni, ponieważ pojazd był cały czas serwisowany w ASO i posiada całą udokumentowaną historię.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2019 18:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 stycznia 2019 19:42
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki