88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 listopada 2022 09:33
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Mam ...
... skoda octavia. Miałem problem z elektroniką samochód nie miał móc na zegarze pokazało EPC i trzeba było zrobić diagnostyka komputerowa i zostawiłem samochod u nich. Za jakiś czas mi dzwonili i mówili " Nie mamy pewności co jest nie tak ale możemy zacząć od turbo i to kosztuje 7000 złotych, ale niema 100% gwarancji że będzie działało". Ale ja nie miałem pewność co jest nie tak dlatego chciałem żeby zrobili diagnostykę. Ale mówiłem im żeby nie zrobili nic i zabrałem samochód i zapłaciłem 330 złotych za "nic". I okazało się trzeba było po prostu wymienić pompa paliwa za 140 zł.
Użytkownik sieci
16 listopada 2022 08:28
Salon - samochody nowe
To moja kolejna ...
... wizyta w tym serwisie. Kolejny raz punktualnie rozpoczęty przegląd i profesjonalne podejście do tematu. Pan Maciej Lisik - doradca serwisowy, człowiek o wysokiej kulturze osobistej i dużej wiedzy. Serwisowo na warsztacie bezkonkurencyjny p. Janusz.
Użytkownik sieci
15 listopada 2022 15:45
Salon - samochody nowe
Tym razem szybka ...
... wizyta w serwisie Śkody na Gruchacza 39 – bez umówionej wizyty – liczyłem się z tym że będę musiał swoje odczekać, ale nie -> diagnoza i pomoc błyskawiczna. Profesjonalna i miła obsługa i jeszcze szybszy serwis. Dobra komunikacja między działami. Bardzo pozytywna ekipa dla której niemożliwe nie istnieje. Jeszcze raz dziękuje i jednoznacznie musze stwierdzić że profesjonalizm i poziom usług jest utrzymywany tam od lat na bardzo wysokim poziomie.
Użytkownik sieci
15 listopada 2022 09:38
Salon - samochody nowe
Salon Auto Wimar ...
... przy ul Gruchacza na czele z Panem Aleksandrem Litka oraz Panią Elizą wszystko na jak najlepszym poziomie. Obsługa przy zakupie Kamiq'a najlepsza ever. Serdecznie pozdrawiam i dziękuje- do zobaczenia 🙂
Użytkownik sieci
12 listopada 2022 22:02
Salon - samochody nowe
Polecam w stu ...
... procentach. Miła i profesjonalna obsługa, bez najmniejszych problemów i zastrzeżeń. Polecam pana Aleksandra, który był bardzo pomocny przy wyborze nowego auta
Tomasz Wasielewski
11 listopada 2022 10:54
Serwis
Super serwis
Pełna profeska, szybka obsluga, bardzo mili pracownicy. Wykonują swoją pracę w sposób krótki treściwy i na temat! Łatwy dojazd. Polecam!
Użytkownik sieci
10 listopada 2022 07:19
Salon - samochody nowe
claim settlement team ...
... on high level service Proffesional, helpfull any friendly service (Przetłumaczone przez Google) zespół likwidacji szkód na wysokim poziomie usług Profesjonalna, pomocna każda przyjazna obsługa
Użytkownik sieci
8 listopada 2022 12:05
Salon - samochody nowe
Jestem w właśnie ...
... w serwisie i muszę powiedzieć jasno - jest źle. Sprawa nr 1. Byłem na godzinę 8:00 na miejscu bo tak byłem umówiony. Okazało się, że wszyscy są umówieni tak samo. Więc czekałem prawie do 8:30, a między czasie były przyjmowane osoby bez kolejki. Na moją uwagę, że tak nie należy usłyszałem, że co innego wydanie samochodu, a co innego przyjęcie, więc klient został obsłużony bez kolejki. Sprawa nr 2. Pan Maciej który tak "sprawnie" obsłużył mnie o godzinie 8:00 został przez mnie poproszony o rozmowę z jego przełożonym. Niestety dopiero po 3 godzinach gdy się o sprawę upomniałem, usłyszałem, że przełożonego nie ma i nie będzie. Sprawa nr 3. Samochód stoi już prawie 3 godziny w serwisie - nadal nie wiem nic co do kwestii które zgłaszałem, a które spodziewam się, że będą dodatkowo płatne. Pytałem Pana Macieja - nic nie wiadomo. Sprawa nr 4. Kącik kawowy to porażka. Bród smród u ubustwo - czyste naczynia stoją z brudnymi i zaschniętymi. Ekspres jest od rana naprawiany i w sumie tyle. Sprawa nr 5. Sprawa trochę już zadawniona. Mam wykupiony pakiet serwisowy. W ramach tego pakietu należy mi się wymiana oleju przy niektórych przeglądach, ale że kiedyś raz sam sobie odpłatnie i do tego a ASO wymieniłem olej to w rama przedpłaconego przeglądu taka wymiana przestała mi się należeć. EDIT: Sprawy które zgłosiłem - mimo, że posiadam dokumenty z wczorajszego badania z bardzo poważnej stacji z diagnostycznej - nie zasadne lub "nie prawda". Nieszczelna zabudowa zegarów przez którą dostał się insekt i zdechł - płatne dodatkowo. Ale za to wyregulowano mi światła - jak mi wyjaśniono - to jest odpłatna usługa, ale w ramach dobrej współpracy jest gratis... Tylko, że wczoraj wyregulowano mi te światła na stacji diagnostycznej. Brzydko mówiąc - cyrk i gangsterska. EDIT 2: najlepsze jest to, że w całym salonie i w serwisie stoją takie małe stendy z "prośbą o opinie w Google". Grubo. No i taka to jest sytuacja. Bardzo, ale to bardzo nie polecam.
Użytkownik sieci
5 listopada 2022 14:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 listopada 2022 07:25
Salon - samochody nowe
Zakup samochodu w ...
... tym miejscu to czysta przyjemność. Pan Łukasz Sorbian cudowna osoba angażująca się całą swoją osobą w uzyskaniu pełnej satysfakcji u klienta. Zadbał o każdy szczegół transakcji. Był szczery - za co bardzo cenię tą jednostkę bo to podstawa dobrych relacji z klientem. Pan Łukasz, gdy wychodziłam z salonu powiedział ważne słowa "W razie problemu, potrzeby wyjaśnienia czegoś - proszę dzwonić!" to jest właśnie profesjonalizm w pełnej okazałości, pozwalający czuć się bezpiecznie. Odbiór samochodu super przygotowany z wielką czerwoną kokardą :) Polecam z czystym sumieniem i na pewno wrócę po kolejny samochód.
Użytkownik sieci
28 października 2022 20:59
Salon - samochody nowe
Salon sprzedaży na ...
... 5* , obsługa miła i pomocna i chociaż myślałam o zmianie auta nieco później to chyba jednak spełnię to marzenie szybciej.
Użytkownik sieci
28 października 2022 15:03
Salon - samochody nowe
Ja niestety nie ...
... mam aż tak miłych doświadczeń jak inni klienci. Owszem diagnoza usterki przebiegła szybko, ale informacja na temat czasu oczekiwania na części zamienne już niestety bardzo mało rzetelna - do kilku dni a ponad dwa tygodnie to dla mnie zasadnicza różnica. Podobnie z czasem naprawy - wymiany uszkodzonych części - jeśli otrzymuję informację, że naprawa potrwa do dwóch godzin, to tak organizuję dzień, żeby po dwóch godzinach auto odebrać, a nie czekać prawie kolejne dwie godziny. Na przyszłość bardzo proszę o rzetelną i prawdziwą informację na temat czasu naprawy bądź czasu oczekiwania na części zamienne. Szanujmy wzajemnie swój cenny czas.
Użytkownik sieci
27 października 2022 10:04
Salon - samochody nowe
serwis super. Polecam
Użytkownik sieci
26 października 2022 16:43
Salon - samochody nowe
Serwisuję w salonie ...
... auto od lat i jestem bardzo zadowolona z jakości usług. W pełni profesjonalne podejście, nawet po skończonej gwarancji. Sprawnie, zgodnie z ustaleniami i zamówieniem. Nie mam żadnych zastrzeżeń i bardzo polecam dział likwidacji szkód :) :)
Użytkownik sieci
22 października 2022 14:03
Salon - samochody nowe
Duży plus za ...
... dlugie godziny pracy serwisu. Zasadniczo przyjaźni i nastawieni na rozwiązanie chociaż zdarzyły mi się wyjątki. Ostatnio wybitna dostawa pana elektryka Marcina Rutkowskiego (mogłem przekręcić nazwisko) uratowała mi weekend, gdy z własnej inicjatywy został po godzinach i szybko załatwił sprawę!
Użytkownik sieci
21 października 2022 11:57
Salon - samochody nowe
Zakup i odbiór ...
... samochodu , Profesjonalne podejście do klienta .Obsługa auta wytłumaczona wraz ze wszystkimi nawet sporadycznie używanymi funkcjami.
Użytkownik sieci
12 października 2022 12:24
Salon - samochody nowe
no salon jak salon...
Użytkownik sieci
6 października 2022 12:02
Salon - samochody nowe
Zgłosiłem się do ...
... serwisu z uszkodzoną automatyczną skrzynią biegów. Szybka diagnoza, szybka profesjonalna naprawa (łącznie dwa dni w tym wymiana sprzęgła). Zdecydowanie polecam ten serwis.
Użytkownik sieci
20 września 2022 14:59
Salon - samochody nowe
Z całego serca ...
... polecam! W dziale likwidacji szkód pracuje Pan Piotr oraz Pan Marcin - tak miłych, pomocnych, kompetentnych osób trudno szukać gdziekolwiek indziej! Jestem bardzo zadowolona!
Użytkownik sieci
13 września 2022 09:23
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi taka ...
... sama jak aut które oferują. Całe szczęście ze jeżdżę skoda tylko jako firmowym autem. Powinniście się uczuć podejścia do klienta od Toyoty czy Lexusa bo tam czlowiek czuje ze jego problem jest istotny a nie jak w waszym przypadku słyszy ze tak musi być w przypadku usterki od Pana z kolorem uzębienia przypominającym jesienne liście.