88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 lutego 2023 10:22
Salon - samochody nowe
Komu nie polecam ...
... tego serwisu: - ludziom szanującym siebie i swój czas Komu polecam: - ludziom mającym za dużo czasu (może go tutaj sobie trochę zmarnować) - ludziom cierpiącym na zbyt niskie ciśnienie (możecie sobie je tutaj łatwo podnieść - socjologom i ekonomistom Można tutaj badać kapitalizm polski XXI wieku, może ktoś szuka pomysłów na doktorat to wtedy gorąco polecam się tutaj wybrać. Na temat pracy proponuję analizę "czy można prowadzić biznes nie szanując swoich klientów?". Intuicja podpowiada, że raczej nie powinno być to możliwe, otóż nic bardziej mylnego. Pozwólcie, że opowiem wam swoją historię. Chciałem się umówić na wizytę do tego serwisu. Miał do zrobienia dość szybką, acz nietypową robotę, więc wolałem, żeby to było ASO. Samo umówienie już jest sztuką. Zajęło mi to dwa tygodnie dzwonienia codziennie lub co parę dni. Codziennie przełączali mnie na serwis, gdzie nikt nie odbierał, codziennie słyszałem "proszę zostawić numer, oddzwonimy do Pana". Jak się pewnie domyślacie nie oddzwaniali. Zapytacie "dlaczego w takim razie chciałeś się tam umówić?". Nie wiem. Nie znajduję dla siebie usprawiedliwienia. Wszystkie znaki mówiły mi, żebym tego nie robił, no ale cóż, dałem uwikłać się w tę grę, myśląc, że wyjdę z niej zwycięsko. Zawiodłem jako czynnik regulujący rynek i zamiast pojechać do konkurencji postanowiłem kontynuować moje próby aż do skutku. Robiłem to już trochę w celach edukacyjnych, traktowałem to jako formę eksperymentu społecznego, bo taka sytuacja spotkała mnie po raz pierwszy. Po dwóch tygodniach prób udało mi się w końcu umówić. Myślicie, pewnie że to koniec tej historii? Też tak myślałem. O jak bardzo nie doceniłem przeciwnika. Pycha kroczy przed upadkiem, jak mówi powiedzenie. Myślałem, że skoro umówiłem się na 8, a robota jest na 5 minut (dosłownie, bo już kiedyś to robiłem) to spokojnie sobie zdążę wrócić do pracy. Brzmi logicznie? No właśnie... Zaczęło się z pozoru normalnie, zostałem przyjęty, kazali zaczekać, obok mnie drugi klient też na 8 w takiej samej sytuacji (a nawet gorszej, bo on chciał tylko kluczyki zostawić i iść). Czekamy 10 min. Nic. Czekamy pół godziny nic. Poszedłem dopytać o co chodzi, kazali dalej czekać. Po 45 minutach drugi klient poszedł się awanturować i go przyjęli, czekał 45 minut, na samo zostawienie kluczyków. Ja dalej czekam, ale już wiecie zniecierpliwienie rośnie, ciśnienie rośnie, mówię też idę zrobić awanturę, a tu zonk. Nie ma nawet komu, wszyscy się rozmyli. Niczym przy wyprawie na Mount Everest ustawiłem sobie sztywną godzinę odwrotu w celu ratowania swojego zdrowia psychicznego. Mówię jeśli do 9 nikt się nie pojawi, wracam do domu. Nie jestem w końcu w NFZecie. Nie będzie pewnie dla nikogo zaskoczeniem, że do 9 nie wydarzyło się absolutnie nic. Zero zainteresowania, a warsztat przecież dopiero co otwarty. Pojechałem więc do domu. Pokonany. Ale wyciągam z tej przygody naukę. Straciłem czas, ale zyskałem doświadczenie. Spokorniałem i na przyszłość będę lepiej wyciągał wnioski z sygnałów płynących z otoczenia. Jest taka sentencja łacińska z Horacego "Nil admirari" czyli "nie należy się dziwić niczemu". Wbrew pozorom ma ona głęboki sens. Niemniej ja dzisiaj ze wstydem przyznaję, że zostałem zadziwiony. Posłowie Pomyślicie pewnie, że miałem pecha. Może, ale zacząłem czytać opinie (niestety po fakcie) i taka sytuacja jak moja przewija się w opiniach, więc to raczej ta słynna "kultura organizacji" niż jakiś wypadek przy pracy. No ale widocznie jakoś się ten biznes spina. Też nie przesadzajmy, że firmy bankrutują od jednego niezadowolonego klienta. Life goes on. Będą kolejni, a w tej branży to w sumie pokażcie mi serwis z dobrymi opiniami. Raczej takich nie ma.
Użytkownik sieci
14 lutego 2023 14:08
Salon - samochody nowe
Moj ulubiony salon ...
... sprzedaży, u Pana Łukasza kupiłem już kilka o ile nie kilkanaście samochodów,obsługa posprzedażna również wzorową, polisy tylko u Pani Ani, a zakup części u Pana Rafala.
Użytkownik sieci
13 lutego 2023 23:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 lutego 2023 07:57
Salon - samochody nowe
Kupując części do ...
... mojego Superba w Państwa salonie, ul. Gruchacza 39 na Ursynowie, w dziale części zamiennych, spotkałam się z nieoczywistą w tych czasach przemiłą obsługą. Byłam wysłuchana i fajnie obsłużona.
Użytkownik sieci
9 lutego 2023 16:05
Salon - samochody nowe
Kolejna już udana ...
... wizyta w serwisie Skoda Auto-Wimar na ul. Gruchacza. Problem z elektroniką rozwiązany szybko i fachowo. Polecam.
Użytkownik sieci
7 lutego 2023 21:52
Salon - samochody nowe
Obsługa w salonie ...
... bardzo profesjonalna. Pan Łukasz i Pan Oskar merytoryczny. Szybka dostawa samochodu. Świetna atmosfera. Salon godny polecenia. Dziękujemy bardzo.
Użytkownik sieci
6 lutego 2023 16:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 lutego 2023 15:37
Salon - samochody nowe
Najlepszy salon Skody ...
... w Warszawie. Kupowaliśmy auto w dobre cenie, z serwisem nigdy nie ma problemu. Polecam.
Użytkownik sieci
4 lutego 2023 19:27
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 lutego 2023 19:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 lutego 2023 21:54
Salon - samochody nowe
Wspaniały salon , świetni doradcy i przemiła atmosfera.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2023 08:31
Salon - samochody nowe
Polecam dział likwidacji ...
... szkód. Wszystko poszło sprawnie i szybko, super kontakt z doradcami
Użytkownik sieci
27 stycznia 2023 07:11
Salon - samochody nowe
W poniedziałek złapałem ...
... gumę a w zasadzie opona pekła na prostej drodze bez zadnego urazu, we wtorek laweta przewiozła auto do serwisu. Opony kupiłem w tym serwisie z 3 - letnia gwarancja. Okazala sie ze moja nowa opona moze byc dostepna za prawie 2 tygodnie. W tym czasie samochod pozostaje w serwisie, nie przysluguje mi auto zastepcze bo uszkodzenie opon nie unieruchamia samochodu wg pracownikow serwisu. Nikt nie zaproponowal zadnego alternatywnego rozwiazania, moje pomysly sa odrzucone. Podsumowujac skodzie wymiana opony w aucie zajmie 2 tyg. Cos co normalnie zajmuje 2 godziny. Pan zajmujacy sie moja sprawa jest nieosiaglny, nie oddzwania pomimo zapewnien pani z infolinii ze tak sie stanie. Nie sposob takze skontaktowac sie z kierownictwem serwisu. Dodatkowo w zakupionej pol roku wczesniej skodzie octavio padła kamera cofania, pomimo zapewnien ze nowa zostanie zainstalowana w ciagu miesiaca czekałem na to dwa miesiaca, oczywiscie nikt nie skontaktowal sie ze mna zeby poinformowac ze zajmie to dluzej. Dodam ze jestem lekarzem, zajmuje sie dziecmi z niewydolnoscia oddychania i regularnie musze w nocy jezdzic do szpitala by ustawiac parametry wentylacji. W czasie gdy skoda naprawia opone mam umowionych dwoch pacjentow.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2023 15:15
Salon - samochody nowe
Salon i obsługa ...
... posprzedażna na najwyzszym poziomie, swoja skode serwisuje od lat i zmieniam w tym salonie rowniez od lat, zawsze miło i sympatycznie.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2023 14:51
Salon - samochody nowe
Byłam wczoraj w ...
... salonie Skody na Ursynowie, chciałam obejrzeć i przejechać się Nowa Skoda Octavia , obsługiwał mnie Pan Łukasz, rozmowe zaczęliśmy najpierw od konfiguracji nowego auta,wszystko dokładnie omówiliśmy, po czym udaliśmy się na jazdę testowa, finalnie od razu zdecydowałam się na zamówienie, bardzo fajny samochod i świetna obsługa. Nie mogę się już doczekać odbioru.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2023 09:13
Salon - samochody nowe
Chciałem kupić kolejną ...
... škode więc wybrałem się na oględziny nowego samochodu tym razem elektrycznego na wejściu zostałem bardzo miło powitany przez panią przy drzwiach i to by było na tyle miłych i zainteresowanych pomocą osób po obejrzeniu samochodu chciałem dowiedzieć się kilku szczegółów więc podszedłem do zajmującego sie tym pana (łysy) po czym usłyszałem że on nie ma czasu chodź chwilę wcześniej opowiadał o samochodzie bardzo nie miło się do mnie odniósł chciałem kupić trzeci samochód tej marki w salonie ale tego odbyć jazdę próbną ale po zachowaniu tego pana kupię inny samochód szkoda mojego czasu na męczenie się z tym panem
Użytkownik sieci
19 stycznia 2023 20:11
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 stycznia 2023 10:18
Salon - samochody nowe
Dobra i miła ...
... obsługa, a dla młodszych jest xbox do zabicia czasu.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2023 15:00
Salon - samochody nowe
Wyjątkowy salon! Oddałam ...
... do naprawy samochód po stłuczce - przy odbiorze go nie poznałam - wyglądał znacznie lepiej niż przed stłuczką :-) Obsługa bardzo miła i kulturalna, usługa wykonana błyskawicznie. Gorąco polecam!
Użytkownik sieci
15 stycznia 2023 18:05
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejście do ...
... klienta i wszystko załatwione od ręki z książką serwisowa :)