88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 maja 2021 21:18
Salon - samochody nowe
Jestem zadowolony z obsługi servisowej
Użytkownik sieci
17 maja 2021 11:41
Salon - samochody nowe
Z całego serca ...
... polecam Auto Wimar na Ursynowie. Pełen profesjonalizm obsługi, punktualność i wielkie doświadczenie serwisantów. Cały zespół skupiony na 100% rozwiązaniu naszych problemów. 5/5
Użytkownik sieci
17 maja 2021 08:07
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa przez Panią w serwisie.
Użytkownik sieci
15 maja 2021 19:15
Salon - samochody nowe
Miła, profesjonalna obsługa na bardzo wysokim poziomie.
Użytkownik sieci
15 maja 2021 07:48
Salon - samochody nowe
Nic specjalnego, nie powala
Użytkownik sieci
8 maja 2021 19:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 maja 2021 21:15
Salon - samochody nowe
Serwis spoko pelen profesjonalizm. Polecam
Użytkownik sieci
7 maja 2021 19:29
Salon - samochody nowe
Byłam dzisiaj w ...
... salonie na Ursynowie , chciałam obejrzeć Skodę Karoq. Od razu zostałam miło przywitana i zaopiekował się mną doradca , skonfigurowaliśmy auto na miarę moich potrzeb. Polecam zdecydowanie to miejsce , miła atmosfera i dobra energia.
Użytkownik sieci
7 maja 2021 12:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 maja 2021 09:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 maja 2021 09:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 maja 2021 09:26
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejscie do ...
... klienta Pana Aleksandra zawsze skutkuje udanym zakupem.
Użytkownik sieci
3 maja 2021 11:58
Salon - samochody nowe
Salon sprzedaży na ...
... najwyższym poziomie, bardzo miła obsługa, polecam Pana Łukasza Sorbiana, dzięki niemu jeździmy pięknym Karoqiem i zawsze możemy liczyć na jego pomoc.
Użytkownik sieci
2 maja 2021 12:20
Salon - samochody nowe
Wielkie dzięki dla ...
... Pana Aleksandra Litka za super współpracę i profesjonalizm podczas wyboru auta.Jestem pod ogromnym wrażeniem i pełen satysfakcji z obsługi klienta w tym salonie . Co prawda do realizacji zakupu nie doszło z przyczyn losowych ale chętnie wrócę do tego salonu aby korzystając z pomocy Pana Aleksandra zrealizować zakup.
Użytkownik sieci
2 maja 2021 10:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2021 11:31
Salon - samochody nowe
Polecam, najlepszy serwis w okolicy! :)
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2021 07:21
Salon - samochody nowe
Polecam dział likwidacji ...
... szkód - serwis. Profesjonalna naprawa samochodu (z OC sprawcy). Kontakt z Panem Piotrem Zając rzeczowy, brak problemów z udostępnieniem pełnej dokumentacji przebiegu i naprawy samochodu. Podczas wydania auta, zarówno Pan Piotr Zając jak i Pan Marcin Garwarski raz jeszcze objaśniali co zostało naprawione krok po kroku. Auto wydane czyste i pachnące (sprzątnięte w środku i umyte na zewnątrz)
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2021 12:02
Salon - samochody nowe
Świetna atmosfera! Kompetentni ludzie!!!!
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2021 18:03
Salon - samochody nowe
Polecam salon Skody ...
... Auto Wimar Ursynów, a przede wszystkim p.Wiktora Olaka, za profesjonalne i pełne zaangażowania podejście do klienta i jego potrzeb. Na każde moje pytanie, nawet te najbardziej podstawowe, oczywiste, odpowiadał rzetelnie, szybko, dając poczucie zaopiekowania się moją osoba podczas procesu wyboru samochodu, dostosowując ofertę do możliwości finansowych oraz pilnując finalizacji umowy. Oby więcej takich sprzedawców! Polecam również dział likwidacji szkód, ich szybkie działanie pozwoliło mi na szybką, bezbolesny wymianę szyby. Niestety, nie mogę tego powiedzieć o pracownikach wydających samochód z serwisu, chodzi głównie o Panią (nie byłam godna poznać jej imienia i nazwiska). Samochód został oddany na wymianę szyby, bez innych usterek (wszytko działało, komputer nie wyświetlał, żadnych komunikatów o awarii) jednak odbierając samochód, okazało się ze "jest awaria" poduszek bezpieczeństwa, wiec wróciłam do serwisu i to zgłosiłam. Czekałam ponad godzinę aby zdiagnozować problem. Po tym czasie przyszła owa Pani i zaprosiła do swojego stanowiska, gdzie powiedziała, że to JA kręciłam pokrętłem od poduszek bezpieczeństwa (nawet nie wiem gdzie ono jest...) i że tak naprawdę powinni mi naliczyć dodatkowe koszta za diagnozę, ale ze to mój pierwszy raz to tego nie zrobią - o łaskawcy! Naliczyć koszta za diagnozę usterki, którą sami w serwisie zrobili - przypominam, samochód był oddany sprawny bez innych szkód niż szyba przednia, co jest potwierdzone dokumentacją, która była zrobiona tego samego dnia rano przy oddawaniu auta. Całą rozmowę Pani miała bardzo nieprzyjemny, pretensjonalny ton, odniosłam wrażenie, że wręcz była zła, że musiała mnie obsłużyć, ba, nie potrafiła powiedzieć "przepraszam w imieniu firmy za zaistniałą". Radziłabym przełożonym, dobrze zastanowić nad zachowaniem owej Pani, bo z tego co wiem nie był to pierwszy raz kiedy klient został potraktowany w ten sposób.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2021 14:28
Salon - samochody nowe
Korzystamy z salonu ...
... pierwszy raz natomiast nie ostatni, jesteśmy pod ogromnym wrażeniem współpracy z Panem Mateuszem Ślińskim. Pełen profesjonalizm, pomimo przeszkód z odbiorem auta zostaliśmy potraktowani z należyta starannością i wszystkie niedogodności zostały nam zrekompensowane w 200 %. W związku z rozwojem naszej firmy zamierzamy częściej korzystać z Państwa usług oby więcej takich dostawców jak Pan Mateusz. Do zobaczenia. Ilona i Wojtek