88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2019 09:57
Salon - samochody nowe
To już historia, zlikwidowane
Użytkownik sieci
27 maja 2019 18:20
Salon - samochody nowe
Ostrzegam przed tą ...
... firmą! POL-MOT Auto nie zrealizuje żadnych zamówień przyjętych w tym roku, ponieważ firma z końcem kwietnia 2019r. straciła autoryzację marki Skoda. W firmie trwa postępowanie sanacyjne. My też od dłuższego czasu nie możemy odzyskać wpłaconej zaliczki, pomimo licznych wezwań. Nasza sprawa pewnie też będzie miała finał w sądzie. Jakbym mogła dałabym tu ZERO gwiazdek.
Użytkownik sieci
13 maja 2019 19:45
Salon - samochody nowe
W salonie sprzedawca ...
... poinformował mnie że ofertę cenową przedstawi / będzie negocjował dopiero jak się zdecyduje - chciałem kupić 3 samochody do firmy. Zaproponował cenę wyjściowa tak jak wskazał konfigurator na stronie Skody. Śmiech na sali. auto wimar jerozolimskie na zapytanie mailowe dał najlepsza ofertę w mazowieckim. Dziś ten pseudosalon nie ma autoryzacji na sprzedaż i serwis. Nie pamiętam komuny ale ten salon pozwala poczuć klimat zakupów jaki przedstawiają filmy pokazujące tamte czasy.
Użytkownik sieci
13 maja 2019 12:26
Salon - samochody nowe
Po uzyskaniu sygnału ...
... telefonicznego z serwisu czekałem 2 razy po 6 minut i raz 8 minut na odebranie . Żadnej reakcji.. Jest XXI wiek. To jakaś paranoja. i brak podstawowych standardów.
Użytkownik sieci
6 maja 2019 10:12
Salon - samochody nowe
Miejsce chyba nie ...
... działa już. Nie polecam nie potrafią od 3 miesięcy dać znać na temat reklamacji nowego samochodu !!!!! Szkoda gadać unikać szerokim łukiem. Auto kupione w tym salonkę potem serwisowae a jak przychodzi do reklamacji to maja cię w dupie !
Użytkownik sieci
4 maja 2019 14:39
Salon - samochody nowe
Mama chciała kupić ...
... (chciała jest użyte celowo) samochód a dokładnie Skodę Kodiaq. Sprawdziłem w internecie w jakich godzinach jest czynny salon, od 10:00 wiec przyjechaliśmy punktualnie licząc na wzajemność z drugiej strony. Okazało się ze jest zamknięte , normalne, długi weekend był można się spóźnić, poczekaliśmy z 15 minut ale nadal ani jednej osoby w środku. Pojechaliśmy zatem do innego salonu konkurencji w Piasecznie. Tam otwarte , wszystko profesjonalnie itd . Ja bym się już zdecydował ale mama chciała jeszcze raz sprawdzić. Dzwoniłem pare razy ale nikt nie odbiera, podjeżdżamy jeszcze raz już po 11 i nadal nikogo nie ma w środku i zamknięte...gdyby komuś chciało się napisać kawałek karteczki „dziś zamknięte” lub nagrać na IVR powitalnym podczas telefonowania „dziś salon nieczynny” byłoby fajnie a tak....efekt: Mama jest klientem idealnym , doskonale wie jakie auto chce zamówić, miała wydrukowane konfiguracje jakie chce , płaci gotówka , tylko podpisać umowę....a tak konfiguracje w śmietniku wyładowały a moja mama się zraziła do tej marki kompletnie....pozostaje mi pytanie zadać jedno: JAK BARDZO MUSICIE MIEĆ KLIENTA W DUPIE ZE JEŹDZI DO WAS 2 RAZY I MARNUJE SWÓJ CENNY CZAS TYLKO PO TO BY NIE ZAROBIĆ? Prowadzenie salonu nie wiąże sie z zarabianiem? Może powinienem przyjechać w poniedziałek z kiełbasa podwawelską i umówić się na spotkanie jak w jednym serialu...???? DNO!!!!!!
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2019 13:53
Salon - samochody nowe
Po 13 latach ...
... nienajgorszych doświadczeń musiałem pożegnać się z Pol-Motem. Najpierw, kilka miesięcy temu odwołali zaplanowaną wizytę 3 godziny przed nią i nie bardzo potrafili wybrnąć z sytuacji. Teraz przy próbie umówienia przeglądu okazało się, że nie mogę zostawić samochodu np. wieczorem, bo serwis jest czynny... od 9 do 17. Jak urząd. Trudno brać urlop na wizytę w ASO. Czy naprawdę mają zbyt wielu klientów?
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2019 22:12
Salon - samochody nowe
Niestety jakość obsługi ...
... klienta w tej ASO jest na niskim poziomie. Informują, że będą oddzwaniać i nie oddzwaniają. Po zgłoszeniu że samochód został uszkodzony w trakcie serwisu, chowają głowę w piasek, ignorują próby kontaktu i nie odbierają telefonów . Ostatni serwis jaki u nich robiłem okazał się finalnie o 1000 zł droższy niż koszt uzgodniony, gdy zostawiałem samochód i to pomimo tego, że zakres prac nie uległ zmianie. Serwisowałem u nich samochód bo miałem blisko, ale szkoda nerwów i lepiej poszukać ASO która traktuje klientów poważniej.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2019 00:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2019 13:30
Salon - samochody nowe
Po raz pierwszy ...
... umieszczam opinię w internecie. Naprawdę trzeba się postarać żeby mnie rozwścieczyć do tego stopnia, żebym umieścił tą opinię. Nie wiem jak serwis, ale salonu sprzedaży nowych aut - nie polecam.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2019 20:34
Salon - samochody nowe
Chciałem kupić nowy ...
... samochód. Sprzedawca nie chciał udzielić informacji. Powiedział, żebym sobie o samochodzie poczytał w internecie Potem uciekł przede mną na galeryjkę i tam czekał z kolegą, aż sobie pójdę, Byłem około 19, jedynym klientem. W serwisie oszukano mnie na wymianie linki hamulcowej. Po reklamacji oszukano mnie ponownie. Stanowczo nie polecam.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2019 13:26
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Brak ...
... zainteresowania, opóźnienie w produkcji nowego auta ponad cztery miesiące i brak jakiejkolwiek informacji. Brak jakiejkolwiek propozycji rekompensaty czy choćby słowa przepraszam... Kultura osobista niektórych pracowników pozostawia bardzo wiele do życzenia. Wygląda to tak, jakby zupełnie nie zależało im na kliencie. Ostatecznie rezygnacja z zamówienia. Odradzam, szkoda czasu.
Użytkownik sieci
20 marca 2019 08:43
Salon - samochody nowe
Klasyka ASO: ceny ...
... z kosmosu, mimo umówionej wizyty, z oznaczonym zakresem prac, brak potrzebnej części (wymiana przycisków kierownicy multimedialnej). Obietnica ich ściągnięcia i zaproszenia na kolejną wizytę pozostała jedynie obietnicą. Bezmyślne wykonanie niepotrzebnej wymiany oleju. Brak możliwości płacenia kartą (i to nie w skutek losowej awarii terminali). Kto może niech unika tych autoryzowanych "specjalistów".
Użytkownik sieci
18 marca 2019 17:01
Salon - samochody nowe
Dzisiaj ok.14.30 przyjechałem ...
... z Piaseczna w celu zorientowania się w możliwości kupna nowej SKODY. Swoją używam już 15 lat więc w celu orientacji pojechałem do najbliższego salonu. Po raz drugi w tym salonie obsługa totalnie nas olała. Wszyscy byli wolni, nie było nawet jednego klienta. Z żoną oglądaliśmy SKODĘ FABIĘ i nikt nie raczył się nawet zapytać w czym pomóc co jest obecnie standardem w handlu a co miało miejsce godzinę wcześniej w FASZYNIE. Zniesmaczeni pobraliśmy prospekt i cennik i opuściliśmy salon.
Użytkownik sieci
9 marca 2019 20:56
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon skody! ...
... Długo czas oczekiwania a zakres prac poniżej oczekiwań. Problem notorycznych problemów z dpf w Yeti zakończył się wymianą chłodnicy, filtra i innych rzeczy na ponad 5 tyś. Pomogło na jakieś 1300km. Poza tym Panowie nie potrafili sobie poradzić z takimi usterkami jak niechowający się sprysk reflektora czy notoryczne przepalanie się żarówek, które trwało od momentu zakupu auta. Rozumiem, że to skoda, nie ma czego oczekiwać od tej marki aczkolwiek żadna usterka, z którą miałem do czynienia nie została usunięta. No, może jedynie poza uzupełnieniem płynu do spryskiwaczy.
Użytkownik sieci
6 marca 2019 19:51
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 marca 2019 17:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 marca 2019 16:53
Salon - samochody nowe
Bezczelność pana na ...
... telefonie od ubezpieczeń (?) przeszła swoje granice. Miałem do zlikwidowania szkodę - naprawa blacharsko-lakiernicza. Chciałem dowiedzieć się jakie mają obłożenie oraz czy szybko sprowadzają części. Pan jeszcze się nie dowiedział jaki samochód, jakie części a już z góry agresywnie komunikował mi, że nie ma to sensu bo u nich czeka się 2 miesiące na części. Na pytanie "czemu" i moje spostrzeżenia, że jako dealer mają prawdopodobnie dobry dostęp do części, przekpiewczo przytakiwał. Szkoda gadać.
Użytkownik sieci
6 marca 2019 14:43
Salon - samochody nowe
Bezczelność, brak szacunku ...
... do klienta, niska jakość obsługi klienta, zarządzanie organizacją przez chaos. Nie polecam. Miałem dokonać tam naprawy (byłem w serwisie 21.02.2019). Otrzymałem informacje,że będzie ona dokonana najpóźniej do końca następnego tygodnia, ponieważ mają dojść części. Tydzień się zakończył i nie dostałem żadnej informacji zwrotnej. Musiałem sam do nich dzwonić... Dzisiaj (06.03.2019) zrezygnowałem, ponieważ nie zamierzam czekać w nieskończoność, a serwis jeszcze bezczelnie kazał mi ( po moim dzisiejszym telefonie ) dzwonić na dział części ( to ich obowiązek, powinni jeszcze dodatkowo przeprosić klienta za zaistniały bałagan :) )!
Użytkownik sieci
3 marca 2019 11:44
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki