88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 lutego 2018 08:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 stycznia 2018 07:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 stycznia 2018 00:03
Salon - samochody nowe
Kompletna porażka! Państwu ...
... ze Skody odbiło z powodu liczby sprzedawanych aut. Wchodząc do salonu zapytaliśmy czy w salonie można obejrzeć Rapid spaceback. Usłyszeliśmy od recepcjonistki "nie wiem, proszę zobaczyć czy stoi. Jeśli nie ma to nie" po czy pani dalej zaczęła wpatrywać się w smartfona....
Użytkownik sieci
30 listopada 2017 21:05
Salon - samochody nowe
Tragedia. Samochód zamówiony ...
... w sierpniu z bliżej niewyjaśnionych powodów do 30 listopada nie dojechał z fabryki do salonu. Dodatkowo brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony sprzedawców. Nie odpowiadanie na sms-y i telefony z powodu szkolenia pracownika. Żenada w pełnej linii. Nie polecam
Użytkownik sieci
15 października 2017 08:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 września 2017 09:23
Salon - samochody nowe
Do roku 2015 ...
... wydawał się fajny serwis (miało się przynajmniej takie poczucie), jednak mniej więcej właśnie od 2015 podejście do klienta zmieniło się o 180 stopni - oczywiście na gorsze. Doradcy klienta, czy też "mistrz" uważają, że skoro przyjeżdżasz do nich z problemem to zwyczajnie nudzisz się i chcesz im tylko zawracać d...ę. Szczerze, nie polecam tego serwisu!
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2017 19:36
Salon - samochody nowe
Male zainteresowanie klientem. ...
... Obsługa nburmuszona. Dało się odczuć atmosferę- a ten tu czego. Brak standardów obsługi a jeśli są to chyba nikt nie sprawdza czy pracownicy je stosują.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2017 05:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2017 22:29
Salon - samochody nowe
Serwis odradzam. Wymieniałem ...
... pasek rozrządu pomę itp po czym pojechałem na wczasy. W drodze okazlo się że wycieka płyn z chodnicy. Mechanik, który to po nich poprawiał stwierdził, że jedna ze srub pompy była luźna, był zerwany gwint i trzymała się na kleju który szybko puścił. Nie wiem co myśleć, wypadek przy pracy czy celowe działanie żeby klient wrócił. Miałem jeszcze inne rzeczy w planie zrobić w tym aucie i serwis o tym wiedział. Wspomniny mechanik rozwiercil i przegwintowal otwór i trzyma jak trzeba. Czyli się dalo. Obsługa w pol-mot bardzo mila, ale tą naprawę zrobil fatalnie i nawet mnie nie poinformowali że jest taki problem. Nieładnie. Nie wracam tam z tej racji że przypuszczam nie informują jakie problemy wystąpiły tylko liczą na kolejne wizyty klienta.
Użytkownik sieci
15 lipca 2017 10:42
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 lipca 2017 18:28
Salon - samochody nowe
Zainteresowanie klientem zerowe. ...
... Pół godziny oczekiwania na możliwość rozmowy bez efektu. Wyszedłem niezatrzymywany. Thats all.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2017 20:44
Salon - samochody nowe
Strasznie długo czekasz na odbiór samochodu
Użytkownik sieci
7 czerwca 2017 20:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam dla ...
... ludzi kupujących pierwszy raz auto. Proszę unikać Pana Tomasza Górniaka. Przy zamawianiu auta zgłosiliśmy prośbę o fakturę na 2 osoby - małżonkę i mnie, by było zarejestrowane na nas oboje. Pan Tomasz powiedział że dopiero przy rejestracji auta robi się takie rzeczy. Przy rejestracji okazało się że gdybyśmy mieli rozdzielność majątkową nie dało by się rejestrować na nas oboje (nie mieliśmy). Przy konfrontacji Pan Tomasz wyparł się wszystkiego mówiąc że "Nigdy nikogo nie wprowadził w błąd, a Państwo powinni mi przypomnieć o tym" (bo to on wydaje pieniądze a my pracujemy w skodzie nie? ...). Zadeklarował gotowość do odbioru około godziny przed zamknięciem salonu czyli nie mogliśmy odebrać auta w terminie. Na koniec wręczył nam w ramach przeprosin butelkę wina musującego Bianco Dorato które kosztuje w sklepie oszałamiające 16 zł. W Pizzy Hut za spóźnienie pizzy przy rachunku 50zł dostawałem tyle warte gratisy, a tu płacimy 60 tys. Być może mam złudne wrażenie że przy takich kwotach sprzedawca powinien skakać wokół klienta, który to ma zawsze racje. Widać nie zawsze...
Użytkownik sieci
3 czerwca 2017 21:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2017 15:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 marca 2017 19:59
Salon - samochody nowe
Ich godziny pracy i obsługa fatalna..
Użytkownik sieci
21 marca 2017 12:32
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 marca 2017 22:30
Salon - samochody nowe
Niestety czujesz sie tujaj petent
Użytkownik sieci
29 stycznia 2017 10:42
Salon - samochody nowe
Zainteresowanie potencjalnym kupujacym ...
... w okolicy "mniej niz zero". Parking podobnie. Ogolnie slabo.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2017 21:28
Salon - samochody nowe
Przed salonem nie ...
... ma gdzie zaparkować. Wszędzie stoją Skody. Dobrze że obok jest stacja benzynowa. Generalnie ciasno tam, mało przestrzeni przed salonem jak i w środku. To nie jest dobre miejsce na salon samochodowy. Na obsługę trzeba było trochę poczekać. A kiedy już się sprzedawca pojawił to usilnie namawiał mnie na inną wersję wyposażenia niż ta jaką pierwotnie sobie wymażyłem. Nie zaproponowano mi jazdy próbnej. Salon nie zrobił na mnie dobrego wrażenia.